Melyik Maja isten az eső és villámlás ura?
Icamná
Ah-Pucs
Csak
Jum Kaos
A kérdésre eddig 1 jó és 13 rossz válasz érkezett.
Most komolyan, ezen a kérdésen mi a nehéz?Google-be beírja vki alapból kiadja, 5 perc alatt kb 150X megtalálnám.........
Saját súlyának hányszorosát képes a hangya vonszolni?
50
200
30
Nem képes vonszolni.
A kérdésre a válaszolók több mint 75%-a nem tudta a választ, ezért kivettük az adatbázisból!
Na ez meg a röhely, hogy kb óvodás szintű kérdés kis csavarral és ugyanúgy fél perc google-ben, csak nem mind1, hogy emeli és akkor 50, vagy vonszolja.......komolyan, ha ennél egyszerűbb kérdéseket írok, akkor már én sülyedek le szellemileg nem?Na mind1, én le vok döbbenve, legközelebb már kb azt kell megkérdeznem, hogy mennyi 2+5(csak ez a kérdés is kiesne, mert túl egyszerű.......)Most ilyenkor komolyan, mit kérdezzek?Engem inkább az érdekelne milyen egyszerű primitív kérdés az ami bennmarad(de most komolyan )Vki írjon már egy olyat is
Hozzászólások - Lord Carl
Oldal: 1
Dátum: 2008.11.26. 04:41:37
Dátum: 2008.11.24. 05:46:46
Lenne egy olyan ötletem/kérésem, hogy a szakértelmeknél lehessen látni a pillanatnyi helyzetet(tehát, hogy épp meik hány %-on áll) Tudom semeddig se tart kiszámolgatni, de szebb és jobban átláthatóbb lenne, főként a későbbiekben, mert ugye egyre több van
Tehát ahogyan látszik, hogy mennyi lélekenergiából fejleszthető, úgy mondjuk vmi színnel az is lehetne a képletek alatt, hogy jelenlegi(vagy vmi ilyesmi)
És kérdezni is szeretnék egyet gyorsan:
Kreatív affinitás:
Portyázás közben nagyobb hatékonysággal tudod a lélekenergiát kinyerni: minden szakértelem szint után +2%-kot kapsz (de ellenfeled elveszített lélekenergiája ettől nem nő).
Na most ez így oké is, de az első szint 100 LE, aztán 220, 330...stb(mivel nem tudom pontosan a szinteket, ezért feltételeztem egy 6000 LE-s költséget a 10. szint eléréséig, e közben egy nap 30-40X portyázhatunk és hát iszonyatos sebességgel azért nem nő a megszerezhető lélekenergia nagysága....Még(HA) 100 LE-vel is számolunk vadászatonként(ami azért már nagyon magas...) ez a 20% akkor is 20-at jelent, vagyis 300 vadászatra van szükségünk, hogy behozzuk amit rá fordítottunk(és nem tudom egyáltalán hanyas szinten jön be portyánként 100 LE......)Szóval segítsen már vki ennek a szakértelemnek mi az értelme?Mert azért gondolom mégse halálunkig fogunk játszani az 50. szint-ig kinyomni csillagos ára van ami sose jön vissza........(szerintem)Én úgy érzem iszonyatosan hosszútávú befektetés lenne ez és bár nem mondom, hogy rossz a játék, de ennyire azért mégse jó...
Én még picike vagyok, szóval mérsékelt választ várnék (csak példát írtam és minden fikció, csak a számolás képlete nem..., de más számolással is úgy érzem ugyanide jutnék)
Tehát ahogyan látszik, hogy mennyi lélekenergiából fejleszthető, úgy mondjuk vmi színnel az is lehetne a képletek alatt, hogy jelenlegi(vagy vmi ilyesmi)
És kérdezni is szeretnék egyet gyorsan:
Kreatív affinitás:
Portyázás közben nagyobb hatékonysággal tudod a lélekenergiát kinyerni: minden szakértelem szint után +2%-kot kapsz (de ellenfeled elveszített lélekenergiája ettől nem nő).
Na most ez így oké is, de az első szint 100 LE, aztán 220, 330...stb(mivel nem tudom pontosan a szinteket, ezért feltételeztem egy 6000 LE-s költséget a 10. szint eléréséig, e közben egy nap 30-40X portyázhatunk és hát iszonyatos sebességgel azért nem nő a megszerezhető lélekenergia nagysága....Még(HA) 100 LE-vel is számolunk vadászatonként(ami azért már nagyon magas...) ez a 20% akkor is 20-at jelent, vagyis 300 vadászatra van szükségünk, hogy behozzuk amit rá fordítottunk(és nem tudom egyáltalán hanyas szinten jön be portyánként 100 LE......)Szóval segítsen már vki ennek a szakértelemnek mi az értelme?Mert azért gondolom mégse halálunkig fogunk játszani az 50. szint-ig kinyomni csillagos ára van ami sose jön vissza........(szerintem)Én úgy érzem iszonyatosan hosszútávú befektetés lenne ez és bár nem mondom, hogy rossz a játék, de ennyire azért mégse jó...
Én még picike vagyok, szóval mérsékelt választ várnék (csak példát írtam és minden fikció, csak a számolás képlete nem..., de más számolással is úgy érzem ugyanide jutnék)
Dátum: 2008.11.14. 00:15:28
Byzon...nem úgy szól hozzám, ahogy te, hanem lenézően és az első mondata utáni rész nem egy válasz volt, hanem nyílt kötekedés, egyértelműen látszik szerintem abból, ahogy fogalmaz(ráadásúl nem értem miért nekem címezi, amikor én nem hozzá szóltam, világosan látszik, hogy egy játékmester "seígtségét" kértem, nem pedig egy emberét, akinek épp kötözködhetnékje van...)Lehet én vettem a szívemre, de nem így érzem...
Alienkiller játszottam már sok ilyen játékkal, tudom, hogy raknak bele egy random változót :D, engem az érdekel, hogy a tulajdonságok milyen %-os értékkel számítanak és, hogy mekkora ez a változó érték ami alapján eldőlnek a csaták(amúgy, bár ez az én véleményem...részemről utálom a nagy változókat, amikor a 18-as karaktert elverheti az 1-es "szerencsével", ezekben a játékokban túl sűrűn fordúl elő) Pl kipróbáltam a láthatatlanságot több módszerrel is, ez elvileg 10-el megnöveli minden "stattomat" a csatákban, mégis egy nállam kisebb játékos alapból kevesebb elosztott pontal, vagy épp 0-ával hajszálon múlik, hogy elver(nem egyszer, hanem folyamatosan)Ennyire keveset számítana az a +70 pont, vagy ennyire nagy a random?Bárhogy is van, nekem egyenlőre nem nyerte el a játék a tetszésem és szeretnék róla többet megtudni...
Ha nem lehet azt majdcsak megmondják (visszatérve, amikor a dobókockával dobsz akkor is látod az eredményt és mindíg látod mennyit dobsz, ezen múlik sikerül e valami vagy sem, itt viszont semmit sem látunk, csak a sebzéseket, nekem ugyan ez a problémám fenn áll körülbelül 5-6 hasonló játéknál, amiket német cégek készítettek és szeretnék kicsit jobban elmélyedni benne... )
Alienkiller játszottam már sok ilyen játékkal, tudom, hogy raknak bele egy random változót :D, engem az érdekel, hogy a tulajdonságok milyen %-os értékkel számítanak és, hogy mekkora ez a változó érték ami alapján eldőlnek a csaták(amúgy, bár ez az én véleményem...részemről utálom a nagy változókat, amikor a 18-as karaktert elverheti az 1-es "szerencsével", ezekben a játékokban túl sűrűn fordúl elő) Pl kipróbáltam a láthatatlanságot több módszerrel is, ez elvileg 10-el megnöveli minden "stattomat" a csatákban, mégis egy nállam kisebb játékos alapból kevesebb elosztott pontal, vagy épp 0-ával hajszálon múlik, hogy elver(nem egyszer, hanem folyamatosan)Ennyire keveset számítana az a +70 pont, vagy ennyire nagy a random?Bárhogy is van, nekem egyenlőre nem nyerte el a játék a tetszésem és szeretnék róla többet megtudni...
Ha nem lehet azt majdcsak megmondják (visszatérve, amikor a dobókockával dobsz akkor is látod az eredményt és mindíg látod mennyit dobsz, ezen múlik sikerül e valami vagy sem, itt viszont semmit sem látunk, csak a sebzéseket, nekem ugyan ez a problémám fenn áll körülbelül 5-6 hasonló játéknál, amiket német cégek készítettek és szeretnék kicsit jobban elmélyedni benne... )
Dátum: 2008.11.13. 23:35:54
A leírásod 75%-ának köze sincs ahhoz amit kérdeztem, az meg, hogy egy paraszt vagy maradjon a te problémád, ezen felül nem megyek bele további vitákba, szal azt írsz amit akarsz és úgy érzem nem hozzád címeztem a kérdést, ha pedig valaki elkészít egy játékot, azért elég valószínű, hogy ott van a játékosok közt...
Nem több ember vagyok, hanem egy és nem érzem magam a testvérednek sem, úgyhogy, ha lehet a közeljövőben mellőzd a "kiscsoportos" megszólításaidat
És csak részletek az üres szövegelésedből amiknek köze nincs a kérdéshez("csalás"...blabla...., "nemtesztelők"...blabla, "több pénzt keres nállatok" élvezz rá, ha te igen... bla bla..., mit idézgetek az egész csak egy kötekető blablázása )Kíváncsi lennék rá hány éves vagy, mert az IQ-d ebből a beszámolóból a 0-ával egyenlőnek tűnik(utálom a kötekedő sz** embereket, akik nem a kérdésre válaszolnak, csak nem tudnak mit kezdeni magukkal)
Mellesleg nem tudom, hogy mennek errefelé a dolgok, de amennyire én tudom a szándékos irritálásért a fórumok nagy többségén kitiltás jár(és remélem senki sem tőlem várja, hogy ne válaszoljak, ha már ilyen hangnemben szólít meg, ráadásúl mindenféle ok nélkül)
Nem több ember vagyok, hanem egy és nem érzem magam a testvérednek sem, úgyhogy, ha lehet a közeljövőben mellőzd a "kiscsoportos" megszólításaidat
És csak részletek az üres szövegelésedből amiknek köze nincs a kérdéshez("csalás"...blabla...., "nemtesztelők"...blabla, "több pénzt keres nállatok" élvezz rá, ha te igen... bla bla..., mit idézgetek az egész csak egy kötekető blablázása )Kíváncsi lennék rá hány éves vagy, mert az IQ-d ebből a beszámolóból a 0-ával egyenlőnek tűnik(utálom a kötekedő sz** embereket, akik nem a kérdésre válaszolnak, csak nem tudnak mit kezdeni magukkal)
Mellesleg nem tudom, hogy mennek errefelé a dolgok, de amennyire én tudom a szándékos irritálásért a fórumok nagy többségén kitiltás jár(és remélem senki sem tőlem várja, hogy ne válaszoljak, ha már ilyen hangnemben szólít meg, ráadásúl mindenféle ok nélkül)
Dátum: 2008.11.13. 21:52:28
Ez egy magyar fejlesztésű játék(akkor, mert ilyen topic-ot nem találtam), szeretném itt kérelmezni, hogy a játékban lévő "képességekről(erő támadás stb...) készüljön egy átfogó táblázat, hogy egyáltalán lássuk érdemes e az időnket pazarolni rá........
Mivel ez egy magyar játék a tervezők nem bújhatnak ki eme kérdés alól azzal a válasszal, hogy "sajnos a játékot németek tervezték és ők se értik annyira bonyolúlt lett"
Tehát szeretnék kérelmezni egy táblázatot arról, hogy 1 támadás mennyit befolyásol és, hogyan(rendes számolással számológépen pl)
Már csak azért is, mert a játékon belül, mi nem tudhatjuk meik tervező vesz részt esetleg a játékban tisztességtelen előnnyel, hogy pontosan tudja mikor mire tegyen és, hogy a védekezés mennyi sebzést véd...az erő mennyivel növel(hogy esetleg 10 pontonként többel növel e stb...)A wikin ilyen részletek nincsenek...márpedig, ha a Beholder működteti a játékot ilyesmire igazán gondolhattak volna :/
Ha pedig már létezik ilyen, akkor egy linket, előre is köszönöm
Mivel ez egy magyar játék a tervezők nem bújhatnak ki eme kérdés alól azzal a válasszal, hogy "sajnos a játékot németek tervezték és ők se értik annyira bonyolúlt lett"
Tehát szeretnék kérelmezni egy táblázatot arról, hogy 1 támadás mennyit befolyásol és, hogyan(rendes számolással számológépen pl)
Már csak azért is, mert a játékon belül, mi nem tudhatjuk meik tervező vesz részt esetleg a játékban tisztességtelen előnnyel, hogy pontosan tudja mikor mire tegyen és, hogy a védekezés mennyi sebzést véd...az erő mennyivel növel(hogy esetleg 10 pontonként többel növel e stb...)A wikin ilyen részletek nincsenek...márpedig, ha a Beholder működteti a játékot ilyesmire igazán gondolhattak volna :/
Ha pedig már létezik ilyen, akkor egy linket, előre is köszönöm
Dátum: 2008.11.13. 18:25:41
Szerintem marhaság ez, hogy itt minden második ember aki nem portyázik azt írja, hogy "jaj, ne lehessen átváltható, mert akkor őt még többször kirabolják", hát nem tudom..... a játékosok minimum 80%-a akik akarnak is játszani, nem hinném, hogy nem költik el a LE-jüket amikor csak tudják...Az lehet, hogy ha valakinek szerencséje van akkor rabolt 2-300 LE-t(akár alacsony szinten is), de nemtom nekem pl 4-5 csatából volt olyan karim ameik állandóan 0 LE-ket hozott el, ráadásúl ilyen még akkor is volt, amikor volt nállam 150-200 LE és engem támadtak sikertelenül(amit mondjuk már enyhén furának tartok, mert minek támad, ha nem tud lopni, mert neki sincs... o.O, na de mind1)
Szóval a lényeg, ha itt mindenki ennyire fél attól, hogy őt kirabolják a több PP miatt, a helyzetre iszonyatosan egyszerű a megoldás......
2 portyapont 1 cselekvés, 3 cselekvés 1 portyapont......(ezzel a portyázó rablók nem tehetnének nagy előnyre még, ha állandóan velük van is a szerencse és a nyugodtan fejlődni kívánok között is lenne akit ezekkel a plussz portyapontokkal rabolnának ki jobban)
A fent említett pár sor, csak példa volt...a lényeg, hogy több cselekvéspont keljen egy portyaponthoz, mint fordítva(amúgy se hinném, hogy az iszonyatos mennyiségű portyapontnak lenne különösebb értelme, mikor egy megfontolt játékos maximum óránként 2X támad és ez azért eléggé időigényes........nem úgy, mint a vadászat, amit egyszer benyomsz, max válaszolsz a kérdésekre és csinálhatsz bármi mást)
Szóval a lényeg, ha itt mindenki ennyire fél attól, hogy őt kirabolják a több PP miatt, a helyzetre iszonyatosan egyszerű a megoldás......
2 portyapont 1 cselekvés, 3 cselekvés 1 portyapont......(ezzel a portyázó rablók nem tehetnének nagy előnyre még, ha állandóan velük van is a szerencse és a nyugodtan fejlődni kívánok között is lenne akit ezekkel a plussz portyapontokkal rabolnának ki jobban)
A fent említett pár sor, csak példa volt...a lényeg, hogy több cselekvéspont keljen egy portyaponthoz, mint fordítva(amúgy se hinném, hogy az iszonyatos mennyiségű portyapontnak lenne különösebb értelme, mikor egy megfontolt játékos maximum óránként 2X támad és ez azért eléggé időigényes........nem úgy, mint a vadászat, amit egyszer benyomsz, max válaszolsz a kérdésekre és csinálhatsz bármi mást)
Dátum: 2008.11.13. 01:09:17
És aki pl nem szeret annyira harcolni, de szívesen vadászna többet? :S Legalább egy olyan megoldást lehetett volna ebbe a rendszerbe tenni, hogy igenis átváltható legyen, mondjuk 2 portyázáspont 1 vadászatra x_X
Oldal: 1