Hol van piramis?
Amerika
Egyiptom
Oroszország
Németország
Ez így nem egyértelmű. Értem én hogy országokra gondolt, de Amerika nem ország, hanem egy földrész neve, ha meg már az országra gondolt a kedves kérdés feltevő, akkor ugye Amerikai Egyesült Államok a hivatalos neve, és akkor máris nincs para... Valami javítást ha lehetne...
Hozzászólások - Tyberius06
Dátum: 2010.06.22. 11:26:13
Dátum: 2010.03.25. 15:18:39
Ő ez így szép és jó... de ezek egy része nem a városokkal jött volna képbe, kényelmi funkcióként? Akkor most mi a helyzet a városokkal? Egyébként üdvözlöm az ötletet, már picit unicsi volt a sok kattintás.
Egyébként még egy kényelmi funkciót el tudnék viselni, az pedig a csoportos idomítás, akár magas idomítás szakihoz kötve is lehetne...
Egyébként még egy kényelmi funkciót el tudnék viselni, az pedig a csoportos idomítás, akár magas idomítás szakihoz kötve is lehetne...
Dátum: 2010.03.04. 21:35:26
Melyik hegység van Magyaroszágon?
Mátra
Alpok
Tátra
Fátra
A feladó szerint a Mátra, azonban ez így pontatlan, mert az Alpok keleti nyúlványának egy része szintén országunk területén fekszik, így mondhatjuk, hogy az Alpok is megtalálható Mo-n, ami ugye máris két lehetséges válasz...
Mátra
Alpok
Tátra
Fátra
A feladó szerint a Mátra, azonban ez így pontatlan, mert az Alpok keleti nyúlványának egy része szintén országunk területén fekszik, így mondhatjuk, hogy az Alpok is megtalálható Mo-n, ami ugye máris két lehetséges válasz...
google chrome
egy újabb találat:
Lélekkufárnál nagyon jó hogy felülre egymás mellé kiraktátok az erőforrásokat, azonban a sor végén levő lélekgyémántnak az értéke átcsúszik a következő sorba (ez még nem para), de nem a lélekgyémánt hanem az őskővek felirat alá... Lehetne eleve két sorba szedni a különböző erőforrás oszlopokat, felülre a neve (LE, őskő, LGy), alá az érték, hogy mennyi is van belőle....
egy újabb találat:
Lélekkufárnál nagyon jó hogy felülre egymás mellé kiraktátok az erőforrásokat, azonban a sor végén levő lélekgyémántnak az értéke átcsúszik a következő sorba (ez még nem para), de nem a lélekgyémánt hanem az őskővek felirat alá... Lehetne eleve két sorba szedni a különböző erőforrás oszlopokat, felülre a neve (LE, őskő, LGy), alá az érték, hogy mennyi is van belőle....
Igen én is pont ezt akartam írni, amit Pigone...
Illetve kvíznél, a hosszú kérdéseket nem megfelelően tördeli, kiesik a designból a második sor és csak akkor látszódik, ha kijelölöm az egészet....
Illetve kvíznél, a hosszú kérdéseket nem megfelelően tördeli, kiesik a designból a második sor és csak akkor látszódik, ha kijelölöm az egészet....
Nagyon bejön, persze szokni kell, de frankón néz ki...
Dátum: 2010.02.20. 15:51:36
winni gondold már át újra, hogy mit írtál...
"mi annak az értelme ,hogy olyan kalandot csinálsz, amiben tudod, milyen próbák vannak?"
Te tudsz úgy kalandot csinálni, hogy nem tudod milyen próbák vannak benne? Mi az talán törlöd az emlékeidet a kaland elkészítéséről vagy mi? Max a számadatokat nem tudod, de azt meg ki tudod kalkulálni a többi megkapott kaland alapján, szóval megint sikerült hatalmas baromságot írnod... Arról nem is beszélve, hogy a kalandokra lehet készülni, mert a végzetúrwikin fenn van a legtöbb, szóval simán lehet hozzá átöltözni meg szakit pakolni, bevásárolni stb...
Mpsith: Egyébként a felvetés felesleges, mivel hatvanhatmillió dolog befolyásolja a próbák számadatait, így nincs értelme a tesztelésnek, mert kb mindenkinél mások a számok... Nem lehet belőle semmit levonni, plusz felesleges szerverterhelés.
"mi annak az értelme ,hogy olyan kalandot csinálsz, amiben tudod, milyen próbák vannak?"
Te tudsz úgy kalandot csinálni, hogy nem tudod milyen próbák vannak benne? Mi az talán törlöd az emlékeidet a kaland elkészítéséről vagy mi? Max a számadatokat nem tudod, de azt meg ki tudod kalkulálni a többi megkapott kaland alapján, szóval megint sikerült hatalmas baromságot írnod... Arról nem is beszélve, hogy a kalandokra lehet készülni, mert a végzetúrwikin fenn van a legtöbb, szóval simán lehet hozzá átöltözni meg szakit pakolni, bevásárolni stb...
Mpsith: Egyébként a felvetés felesleges, mivel hatvanhatmillió dolog befolyásolja a próbák számadatait, így nincs értelme a tesztelésnek, mert kb mindenkinél mások a számok... Nem lehet belőle semmit levonni, plusz felesleges szerverterhelés.
Dátum: 2010.02.18. 18:20:52
Idézet: winnie - 2010.02.18. 16:10:06
Látom sikerült megragadni a számoknál, de nem a számokon van a hangsúly, hanem a tényen, hogy a maximális feletti összeget követel, márpedig ez foss. Persze most már van egyébb forrás is, amiből lehet kristályokat szerezni, de akkor is ha max akkor max. Szóval ne max alatt legyen, hanem max.
Idézet: winnie - 2010.02.18. 16:11:23
Tényleg??? Milyen hekkelést használsz, hogy 73-ra húztad a tanulást vagy 45-re a csapdakészítést??? Persze krisztályokkal lehet jönni, de azt nem nevezném könnyű próbának, ahol ekkora a random/szerencse szerepe, mert 60-as tanulással dobsz egy-est a kockával és máris repült 12 kristály egy olyan próbára, aminek a feltételeit maximálisan a játék adta keretek között teljesítetted. Kritikus ütés és egyéb végtelen szakiknál nem is sírok emiatt, az az egyénen múlik mennyire fejleszti fel, de itt nem....
És rohadtul nem a nehézségen akadok fenn, hanem az irrealitáson, ami feljebb (későbbi színteken) gondolom még elborultabb...
A vakító fényes dolgot majd kipróbálom, arra bevallom nem is gondoltam. A gyógyital is kipipálva ezekkel a magyarázatokkal, ellenben a sebzéseket ettől függetlenül irreálisnak érzem mindkét esetben, ugyanis van, hogy alig sebez 200-at a dög, majd jön a következő, az meg belém küld 2000-et... Kicsit nagy a szórás, főleg hogy nem a fizikai harcban sebződöm sokat, hanem hogy annyit varázsol belém majdnem mint én belé... Mindegy...
Idézet: Tyberius06 - 2010.02.18. 14:29:15
nálad a 13 az már sok? 13!! ember. nem 76. vagy 52. 13. amit 50% eséllyel megdobsz és 0 KP-vel megcsinálsz? mennyi kellene, hogy ne érezd nehéznek? legyen a max alatt?
Volt már róla szó, de szerintem az nem kóser, hogy a zárt szakértelmek (van lehetséges maximumuk) a maximálisnál sokkal magasabb kalandpróbákat kapnak. Pl. a legutóbbi két esetem: 73-as tanulás próba, mikor 60 a max?
nálad a 13 az már sok? 13!! ember. nem 76. vagy 52. 13. amit 50% eséllyel megdobsz és 0 KP-vel megcsinálsz? mennyi kellene, hogy ne érezd nehéznek? legyen a max alatt?
Látom sikerült megragadni a számoknál, de nem a számokon van a hangsúly, hanem a tényen, hogy a maximális feletti összeget követel, márpedig ez foss. Persze most már van egyébb forrás is, amiből lehet kristályokat szerezni, de akkor is ha max akkor max. Szóval ne max alatt legyen, hanem max.
Idézet: winnie - 2010.02.18. 16:11:23
mert valljuk meg, hogy egy 73-as tanulásnál vagy 45-ös csapdakészítésnél nem sok könnyebb próba van. ha viszont neked a legkönnyebbek a nehezek...
Tényleg??? Milyen hekkelést használsz, hogy 73-ra húztad a tanulást vagy 45-re a csapdakészítést??? Persze krisztályokkal lehet jönni, de azt nem nevezném könnyű próbának, ahol ekkora a random/szerencse szerepe, mert 60-as tanulással dobsz egy-est a kockával és máris repült 12 kristály egy olyan próbára, aminek a feltételeit maximálisan a játék adta keretek között teljesítetted. Kritikus ütés és egyéb végtelen szakiknál nem is sírok emiatt, az az egyénen múlik mennyire fejleszti fel, de itt nem....
És rohadtul nem a nehézségen akadok fenn, hanem az irrealitáson, ami feljebb (későbbi színteken) gondolom még elborultabb...
A vakító fényes dolgot majd kipróbálom, arra bevallom nem is gondoltam. A gyógyital is kipipálva ezekkel a magyarázatokkal, ellenben a sebzéseket ettől függetlenül irreálisnak érzem mindkét esetben, ugyanis van, hogy alig sebez 200-at a dög, majd jön a következő, az meg belém küld 2000-et... Kicsit nagy a szórás, főleg hogy nem a fizikai harcban sebződöm sokat, hanem hogy annyit varázsol belém majdnem mint én belé... Mindegy...
Dátum: 2010.02.18. 14:29:15
Volt már róla szó, de szerintem az nem kóser, hogy a zárt szakértelmek (van lehetséges maximumuk) a maximálisnál sokkal magasabb kalandpróbákat kapnak. Pl. a legutóbbi két esetem: 73-as tanulás próba, mikor 60 a max? Ez hogy jött ki? 42-es csapdakészítés, mikor 30 a max? szintén. A kedvencem amúgy az egyik kalandban x próba feltétele mondjuk 30, másik próbában ugyanez 40, következőben meg 25...??? Érdekes... De ami jobb az egyazon kalandban ismétlődő próba (pl. mászás) különböző értékekkel. Ez persze van amikor jól jön, de van amikor nagyon idegesítő... Aztán a csatákról ne is beséljünk, némelyik csatában majdnem többet sebződök, mint egy magasabb szintű epikustól... Vicces az is...
Jah és még valami, ami picit zavaró, most hogy így belegondolok. A gyógyitalok és mágiaitalokat tök jó, hogy elfogyasztom próbaként, de valójában nem regenerál semmit, aminek így semmi értelme.
Valami olyasmit kéne, hogy a tényleges hatás x-át ténylegesen visszagyógyítja a próba során, mert egyébként nem sok értelme van, hogy használsz gyógyitalt, de semmi hatása nincs ténylegesen...
Jah és még valami, ami picit zavaró, most hogy így belegondolok. A gyógyitalok és mágiaitalokat tök jó, hogy elfogyasztom próbaként, de valójában nem regenerál semmit, aminek így semmi értelme.
Valami olyasmit kéne, hogy a tényleges hatás x-át ténylegesen visszagyógyítja a próba során, mert egyébként nem sok értelme van, hogy használsz gyógyitalt, de semmi hatása nincs ténylegesen...
Dátum: 2010.01.11. 00:40:13
hány évesnek kell ahoz leni hogy személyi igazolványt igényelhessünk?
14
16
18
12
Gondolom nem kérdéses. Van benne néhány helyesírási hiba... Törölni kéne...
14
16
18
12
Gondolom nem kérdéses. Van benne néhány helyesírási hiba... Törölni kéne...
Dátum: 2010.01.10. 01:00:02
Miklós patches topikos egyik hozzászólása ismét arra ösztönzött, hogy tervezgessek egy kicsit. Korábban volt már szó olyanról, hogy új küldetések nem nagyon lesznek, mert vannak a kalandok, illetve ha jön valami új event, akkor ahhoz beiktatnak új küldetést/ismételhető küldetést, de max ennyi...
Ami így hirtelen eszembe jutott az rövid event jellegű szinthez kötött küldetések sorozata lenne. Kifejtem bővebben, hogy érthetőbb legyen. A jelenlegi küldetések fixek, vannak amiket csak x-edik szinten érhetsz el stb. Amire én gondolok az úgy nézne ki, hogy pl. április 1 és 15 között, aki eléri illetve meghalladja az x-dik szintet, de nem lépi túl az y-nadikat, annak van lehetősége az eventben résztvenni (vagy rögzíteni azon tagokat, akik a meghatározott szintek között vannak és kitűzni számukra egy célt, amit el kell érni akár szintben...). Ez lehetne egy szint, amit adott időn belül el kell érni, vagy egy tárgy amit meg kell venni, vagy egy szörny, amit be kell fogni... A lényeg, hogy limitált rétegre hatna, időkorlátos lenne, csak adott időben, adott réteg vehetne részt benne, és nem ismétlődik, tehát ha valaki 15-diket után éri el a minimum résztvételi szintet, az már nem játszik ebben az eventben. De április 3-dikán indulhatna egy másik event egy másik réteg számára...
Az eredeti elgondolást kifejtettem a patches topikban. Miklós szerint a szintlépések hatalmas és rengeteg tápot adnak a játékosoknak szerintem lófaszt se; a több LE-t adó levadászható lényeken és a könnyebb epikus/entitás ölésen kivül semmi egetrengetőt nem adnak. Ezeknek a mini eventeknek azonban olyan lenne a jutalmazása, hogy a játékosok között versenyt indítson el. Tehát nem az összes résztvevő kap jutalmat csak mondjuk az első három vagy 10, akik teljesítik, ergo van szerepe az időnek. Miklós szerint a szintlépéseket az eddigieken felül jutalmazni rossz ötlet én úgy vagyok vele, hogy a szintlépéseket ilyen miniversenyekben lehetne egyedi tárgyakkal (relikviák, láncok-gyűrűk, vagy akár pajzsok-FEGYVEREK-páncélok) formájában jutalmazni, vagy x db ingyen és tetszőlegesen szétosztható szakértelem illetve tulajdonság pontokkal. Persze lennének elégedlenkedők, de melyik versenyben ne lennének. Az alap elképzelés a normál vf-szingu stb... rendszerrel működő világok miatt pattant ki, olyan mechanizmusként, ami serkentené az emberek szintlépési hajlandóságát azzal, hogy jelentős (és itt ezen van a hangsúly) bónuszokat kapnak. Az eventek folyamatosan generálódnának és változatosak lennének, értsd: 50-60. szinten van egy 2 hetes event az akkori adott szintű tagoknak, az event limitált időtartama miatt, az utánuk jövő boly már nem csinálhatja ugyanezt az eventet. Lehetne random generálva, hogy mikor mely rétegek kapnak eventet és milyet.
Ugyanezeket lehetne szövetségi szintre emelni úgy hogy ki van tűzve hogy az adott event alatt az a szövetség győz, amelyik több epikus lényt öl meg vagy, több háborút nyer meg, vagy több LE-t szerez háborúkból, ezutóbbi együttjár a veszélyesebb kockázatosabb háborúk indításával is. És összekapcsolva ezt akár hordaszintre is lehetne emelni, hogy adott hordán belül azok a szövetségek kapnának bónuszokat, akik egy adott versenyben az első 3 helyen végeznek, így lehetne horda szintű háborúkat indítani más szövetségek ellen, úgy hogy a hordán belüli szövetségek összefognak egy vagy több szövetség ellen...
Várom véleményeket...
Ami így hirtelen eszembe jutott az rövid event jellegű szinthez kötött küldetések sorozata lenne. Kifejtem bővebben, hogy érthetőbb legyen. A jelenlegi küldetések fixek, vannak amiket csak x-edik szinten érhetsz el stb. Amire én gondolok az úgy nézne ki, hogy pl. április 1 és 15 között, aki eléri illetve meghalladja az x-dik szintet, de nem lépi túl az y-nadikat, annak van lehetősége az eventben résztvenni (vagy rögzíteni azon tagokat, akik a meghatározott szintek között vannak és kitűzni számukra egy célt, amit el kell érni akár szintben...). Ez lehetne egy szint, amit adott időn belül el kell érni, vagy egy tárgy amit meg kell venni, vagy egy szörny, amit be kell fogni... A lényeg, hogy limitált rétegre hatna, időkorlátos lenne, csak adott időben, adott réteg vehetne részt benne, és nem ismétlődik, tehát ha valaki 15-diket után éri el a minimum résztvételi szintet, az már nem játszik ebben az eventben. De április 3-dikán indulhatna egy másik event egy másik réteg számára...
Az eredeti elgondolást kifejtettem a patches topikban. Miklós szerint a szintlépések hatalmas és rengeteg tápot adnak a játékosoknak szerintem lófaszt se; a több LE-t adó levadászható lényeken és a könnyebb epikus/entitás ölésen kivül semmi egetrengetőt nem adnak. Ezeknek a mini eventeknek azonban olyan lenne a jutalmazása, hogy a játékosok között versenyt indítson el. Tehát nem az összes résztvevő kap jutalmat csak mondjuk az első három vagy 10, akik teljesítik, ergo van szerepe az időnek. Miklós szerint a szintlépéseket az eddigieken felül jutalmazni rossz ötlet én úgy vagyok vele, hogy a szintlépéseket ilyen miniversenyekben lehetne egyedi tárgyakkal (relikviák, láncok-gyűrűk, vagy akár pajzsok-FEGYVEREK-páncélok) formájában jutalmazni, vagy x db ingyen és tetszőlegesen szétosztható szakértelem illetve tulajdonság pontokkal. Persze lennének elégedlenkedők, de melyik versenyben ne lennének. Az alap elképzelés a normál vf-szingu stb... rendszerrel működő világok miatt pattant ki, olyan mechanizmusként, ami serkentené az emberek szintlépési hajlandóságát azzal, hogy jelentős (és itt ezen van a hangsúly) bónuszokat kapnak. Az eventek folyamatosan generálódnának és változatosak lennének, értsd: 50-60. szinten van egy 2 hetes event az akkori adott szintű tagoknak, az event limitált időtartama miatt, az utánuk jövő boly már nem csinálhatja ugyanezt az eventet. Lehetne random generálva, hogy mikor mely rétegek kapnak eventet és milyet.
Ugyanezeket lehetne szövetségi szintre emelni úgy hogy ki van tűzve hogy az adott event alatt az a szövetség győz, amelyik több epikus lényt öl meg vagy, több háborút nyer meg, vagy több LE-t szerez háborúkból, ezutóbbi együttjár a veszélyesebb kockázatosabb háborúk indításával is. És összekapcsolva ezt akár hordaszintre is lehetne emelni, hogy adott hordán belül azok a szövetségek kapnának bónuszokat, akik egy adott versenyben az első 3 helyen végeznek, így lehetne horda szintű háborúkat indítani más szövetségek ellen, úgy hogy a hordán belüli szövetségek összefognak egy vagy több szövetség ellen...
Várom véleményeket...
Dátum: 2010.01.09. 14:45:05
Idézet: Miklós - 2010.01.09. 12:59:17
A szintlépés további jutalmazásáról: nekem ez nem tetszik, még tovább ösztönöznénk azokat, akik előre rohannak a többiektől, hogy hagyják maguk mögött a pvp aspektust és valahol egy másik galaxisban tamagocsizzanak, a többiektől függetlenül. A szintlépéskor már most is rengeteg tápot kapsz: új tárgyak, több ép, vp, több LE, több LGY, bizonyos szinteken új lehetőségek.
Hm... jó rég nem szóltam hozzá semmihez, mert nem láttam értelmét, de ez utóbbi hsz-ed mégis reagálásra késztetett. A fentebbi idézet első felével nagyjából egyet is értek, és egyben a már hónapok óta tartó vf-szingu stb. vitát itt tetted értelmetlenné, de mivel most nem ezekről van szó, így ezt hagyjuk is. Viszont a kiemelt részen erősen kellett visszafognom a kacagást... A rengeteg táp, amiről beszélsz valójában semmi. A szintlépéssel egyetlen előny van a több LE-t érő állatok vadászata és/vagy sajtolása, illetve hogy könnyebben lehet az epikusokat leverni... Az új tárgyak lényegtelenek a szintlépés szempontjából, mert a feletted levőnek úgyis jobb lesz és a szintek növekedésével a támadhatósági olló is nyilik, szóval annyi, hogy te jobb fegyverrel vered szét az 5 szinttel alattad levőt, de ugyanakkor kétszer olyan jó fegyverrel vernek el 8 szinttel feljebbről. Új tárgyakat egyedül az epikusok miatt éri meg venni, de egy idő (epikus mennyiség után) már ez sem segít. A több Ép-Vp se mérvadó, ezek miatt még egyszer se éreztem, hogy feltétlen szintet kéne lépnem. Több Lgy??? Khm... hát tényleg über nagy táp, ez se hoz nagyon lázba... Bizonyos szinteken új lehetőségek? Ez is eléggé homályos, ráadásul annyira nem lehet vonzó, mert ha igen, akkor lehet többen rohannának előre nem csak egy szűk réteg...
Igazából a szintlépések jobb tápolása eredményezhetne egyfajta versenyt, mert amiket te felsoroltál azok állandó értékek. Ugyanannyival növekszik az ÉP-Vp-Lgy-m, ugyanazokat a lehetőségeket kapom, ha elérem egyszer vf-fel a 99. szintet, mint a már most ott tartó emberke. Ami ösztönözni lehetne embereket a szintépésekre, azok egyedi értékek bizonyos szintek elérésére kategóriánként. Pl... azért járna valami extra jutalom x embernek, mondjuk az első 10-nek, ha a jelenegi 60-70-es csoportból valaki hamarabb eléri a 100 szintet. Lehetnének időszakos küldetések, amik úgy néznének ki, hogy mondjuk x nap vagy hét alatt kell adott szintet elérni, vagy adott tárgyat megvenni (ez is ugye szintlépéssel járhat, de akár kalandok teljesítésével, mert lehetne Lgy-s tárgy is feltétel). Vagy x. szintű entitás megölése, illetve szövetségnek x. szintű epikus legyőzése.... De a lényeg, hogy ezek időszakosak legyenek, ne állandóak. Szóval ne az legyen, hogy 50. szinten mindenki elkezdhet ilyennel szórakozni, hanem mondjuk úgy, hogy március 1-14-ig, aki 50-60. szint között van, annak ez és ez a lehetséges küldetése van, amit el kell érnie így vagy úgy, de az egész márc. 14-én végetér, aki 15én éri el az 50. szintet, az már nem vehet ebben részt. viszont kategóriánként kaphatnak emberek hasonló, de mégis más elérendő feladatokat, akár többet is, lehetnek egymásnak ellentmondóak is, hogy az emberek választhassanak, hogy melyiket akarják. Időről-időre egymás akár átfedve is indulhatnának az ilyen projectek, mindig más kategória számára, így akár az alsóbb szintűek is kaphatnának és a fentiek is feladatokat.
Én VF-es vagyok, de 3 világ közül lehet az egyiken taktikát váltanék, ha lenne a fentihez hasonló kiugrási lehetőség... Lennék ösztönözve, hogy mondjuk 10 szabadon és ingyen szétosztható tulajdonságpontért lépjek 1 hét alatt 3 szintet. Lehet meggondolnám, de ugyanakkor sokan biztos elkezdenék matekozni, hogy mennyi tulajdonságot tudok fejleszteni max VF-fel ezalatt a 3 szint alatt, a fenti csak egy ötlet... Vagy egy ilyen időlimites küldetésért spec relikvia vagy tárgy járna, mindenképp egyedi vagy csak ilyennel szerezhető... Az egésznek az lenne az értelme, hogy ne egyenkarakterek legyenek, illetve tényleges verseny alakuljon ki valami megszerzésére, ami csak azoknak adatik meg akik meg is küzdenek érte. Persze jönnek majd a sírások, hogy de nem mindenki tud egész nap ezzel foglalkozni stb... hát akkor így járt... Vagy valami...
A szintlépés további jutalmazásáról: nekem ez nem tetszik, még tovább ösztönöznénk azokat, akik előre rohannak a többiektől, hogy hagyják maguk mögött a pvp aspektust és valahol egy másik galaxisban tamagocsizzanak, a többiektől függetlenül. A szintlépéskor már most is rengeteg tápot kapsz: új tárgyak, több ép, vp, több LE, több LGY, bizonyos szinteken új lehetőségek.
Hm... jó rég nem szóltam hozzá semmihez, mert nem láttam értelmét, de ez utóbbi hsz-ed mégis reagálásra késztetett. A fentebbi idézet első felével nagyjából egyet is értek, és egyben a már hónapok óta tartó vf-szingu stb. vitát itt tetted értelmetlenné, de mivel most nem ezekről van szó, így ezt hagyjuk is. Viszont a kiemelt részen erősen kellett visszafognom a kacagást... A rengeteg táp, amiről beszélsz valójában semmi. A szintlépéssel egyetlen előny van a több LE-t érő állatok vadászata és/vagy sajtolása, illetve hogy könnyebben lehet az epikusokat leverni... Az új tárgyak lényegtelenek a szintlépés szempontjából, mert a feletted levőnek úgyis jobb lesz és a szintek növekedésével a támadhatósági olló is nyilik, szóval annyi, hogy te jobb fegyverrel vered szét az 5 szinttel alattad levőt, de ugyanakkor kétszer olyan jó fegyverrel vernek el 8 szinttel feljebbről. Új tárgyakat egyedül az epikusok miatt éri meg venni, de egy idő (epikus mennyiség után) már ez sem segít. A több Ép-Vp se mérvadó, ezek miatt még egyszer se éreztem, hogy feltétlen szintet kéne lépnem. Több Lgy??? Khm... hát tényleg über nagy táp, ez se hoz nagyon lázba... Bizonyos szinteken új lehetőségek? Ez is eléggé homályos, ráadásul annyira nem lehet vonzó, mert ha igen, akkor lehet többen rohannának előre nem csak egy szűk réteg...
Igazából a szintlépések jobb tápolása eredményezhetne egyfajta versenyt, mert amiket te felsoroltál azok állandó értékek. Ugyanannyival növekszik az ÉP-Vp-Lgy-m, ugyanazokat a lehetőségeket kapom, ha elérem egyszer vf-fel a 99. szintet, mint a már most ott tartó emberke. Ami ösztönözni lehetne embereket a szintépésekre, azok egyedi értékek bizonyos szintek elérésére kategóriánként. Pl... azért járna valami extra jutalom x embernek, mondjuk az első 10-nek, ha a jelenegi 60-70-es csoportból valaki hamarabb eléri a 100 szintet. Lehetnének időszakos küldetések, amik úgy néznének ki, hogy mondjuk x nap vagy hét alatt kell adott szintet elérni, vagy adott tárgyat megvenni (ez is ugye szintlépéssel járhat, de akár kalandok teljesítésével, mert lehetne Lgy-s tárgy is feltétel). Vagy x. szintű entitás megölése, illetve szövetségnek x. szintű epikus legyőzése.... De a lényeg, hogy ezek időszakosak legyenek, ne állandóak. Szóval ne az legyen, hogy 50. szinten mindenki elkezdhet ilyennel szórakozni, hanem mondjuk úgy, hogy március 1-14-ig, aki 50-60. szint között van, annak ez és ez a lehetséges küldetése van, amit el kell érnie így vagy úgy, de az egész márc. 14-én végetér, aki 15én éri el az 50. szintet, az már nem vehet ebben részt. viszont kategóriánként kaphatnak emberek hasonló, de mégis más elérendő feladatokat, akár többet is, lehetnek egymásnak ellentmondóak is, hogy az emberek választhassanak, hogy melyiket akarják. Időről-időre egymás akár átfedve is indulhatnának az ilyen projectek, mindig más kategória számára, így akár az alsóbb szintűek is kaphatnának és a fentiek is feladatokat.
Én VF-es vagyok, de 3 világ közül lehet az egyiken taktikát váltanék, ha lenne a fentihez hasonló kiugrási lehetőség... Lennék ösztönözve, hogy mondjuk 10 szabadon és ingyen szétosztható tulajdonságpontért lépjek 1 hét alatt 3 szintet. Lehet meggondolnám, de ugyanakkor sokan biztos elkezdenék matekozni, hogy mennyi tulajdonságot tudok fejleszteni max VF-fel ezalatt a 3 szint alatt, a fenti csak egy ötlet... Vagy egy ilyen időlimites küldetésért spec relikvia vagy tárgy járna, mindenképp egyedi vagy csak ilyennel szerezhető... Az egésznek az lenne az értelme, hogy ne egyenkarakterek legyenek, illetve tényleges verseny alakuljon ki valami megszerzésére, ami csak azoknak adatik meg akik meg is küzdenek érte. Persze jönnek majd a sírások, hogy de nem mindenki tud egész nap ezzel foglalkozni stb... hát akkor így járt... Vagy valami...
Dátum: 2009.12.28. 11:37:22
winnie, ismételten sikerült nem átlátnod a dolgot, de mindegy. A középmezőnyt is érinti a probléma, amikor csinálok egy kalandot 5-6k Ép-vel és a végén nem sikerül, mert van benne két LE-vesztés meg 3 csata, amik egyenként 1-2k-kat sebeznek meg még ki is végeznek. Az entitásról ne is beszéljünk. 12k Ép-vel nekimentem az entitásnak, első csata belém sebez 5k-t, kapott 7k-t, epikus még eddig a büdös életbe nem sebzett belém ennyit az adott világon, pedig ugye az epikus magasabb szintű, mint az entitás, jobb cuccokkal... Aztán következő menet, sebzek 4k-t sebez belém 2k-t, nah harmadik menet az már nincs is mert tuti hogy rámcsap 3,5 és már buktam is a csp-t.
De arra is megvan a példa, hogy elsütöm a mágregent, hogy lehetőleg 3-szor megcsapjam az entitást, erre jön XY és belém csap 5,5k-t, mire máris csak jó ha egyszer meg tudom ütni az entitást csp-vesztés nélkül... Persze középmezőnyben, amúgy sem lehet az ember nagyon 25% fölött (szándékosan írtam 25%-ot), mert akkor tuti, hogy valaki felülről bezúzza mint állat, max Ép-ben meg nem tölthet el 3-4 percnél többet, mert kap két pofont és már padlót is fogott.
Az ispotállyal meg mi a franc bajod van. Lenne végre mégegy építeni való, aztán örülhetne a nép...
De arra is megvan a példa, hogy elsütöm a mágregent, hogy lehetőleg 3-szor megcsapjam az entitást, erre jön XY és belém csap 5,5k-t, mire máris csak jó ha egyszer meg tudom ütni az entitást csp-vesztés nélkül... Persze középmezőnyben, amúgy sem lehet az ember nagyon 25% fölött (szándékosan írtam 25%-ot), mert akkor tuti, hogy valaki felülről bezúzza mint állat, max Ép-ben meg nem tölthet el 3-4 percnél többet, mert kap két pofont és már padlót is fogott.
Az ispotállyal meg mi a franc bajod van. Lenne végre mégegy építeni való, aztán örülhetne a nép...
Dátum: 2009.12.28. 03:35:03
Byzonnak gratula a jó meglátásokért, ezt így meg is lehetne valósítani, ahogy ő leírta.
Dátum: 2009.12.21. 13:47:26
Nekem tetszik mindkettő, királyság, ezt most így első blikkre jól eltaláltad, Miklós. Szerepjátékos szempont figyelembe vétele meg külön pirospont...
Dátum: 2009.12.14. 18:52:48
Aha, hát szerintem ez akkor is faszság, és amit ebbe Miklós próbál belemagyarázni, az leginkább a dolog szőnyegalá seprésének tűnik, mint tényleges magyarázatnak. Az általam bekopizottakból látszik a 25-70%-os állatsebzési szóródás és az is, hogy még ezzel a szóródással is többet sebez az állatom ha nem találok, mintha találok csak keveset, tekintve, hogy a csata többi részében el se találtam fizikailag az ellent csak az állatok sebeztek...
Azért köszönöm a linket...
Azért köszönöm a linket...
Dátum: 2009.12.14. 18:06:18
Ha már állatreform meg le azzal, akkor itt egy újabb probléma, ami nem új mert volt már róla szó, de egyre jobban idegesít, hogy nincs ez ügyben semmi haladás:
Ha már állatok meg sebzések problémák amúgy is vannak, akkor javasolnám függetleníteni az állatsebzést a karakter fizikai harci találatától, mert röhejes, ha eltalálom az ellenfelet és keveset sebzek, mint a lenti példában is, akkor az állataim is keveset sebeznek ha meg nem találom el az ellent és ők igen, akkor normál módon sebeznek. És ez már fel lett vetve, azt mondtátok utána néztek és eddig még nem találtam reakciót (persze lehetett).
Ellenfeled magasra emeli a fegyverét, a Végzetpengével gyorsan alulról támadsz. 1 pontnyit sebeztél. Fegyvered kábít! (-10 támadás) Kyle, Cartman, Kenny és Stan az oldaladon harcolnak. 3 támadással 9 életpontot sebeztek.
Regenerálsz 5 életpontot.
Oldalt szökkenve, a Végzetpengével JóLee feje irányába ütsz. JóLee az utolsó pillanatban félreugrik. Kyle, Cartman, Kenny és Stan az oldaladon harcolnak. 4 támadással 141 életpontot sebeztek.
Regenerálsz 5 életpontot.
Oldalt szökkenve, a Végzetpengével JóLee feje irányába ütsz. Ellenfeled kivédte a csapást. Kyle, Cartman, Kenny és Stan acsarogva támadnak. 4 támadással 62 életpontot sebeztek.
Regenerálsz 5 életpontot.
Szóval fentebbi jelenségből látszik, hogy valami gebasz van. Azt kéne, hogy az állatot valamilyen szinten befolyásolja a karakter ereje, de a karakter találata ne, mert az hülyeség ha eltalálom és kicsit sebzek, akkor az állataim is keveset sebeznek, míg ha nem találom el, akkor meg vígan szétkapják az ellent....
Ha már állatok meg sebzések problémák amúgy is vannak, akkor javasolnám függetleníteni az állatsebzést a karakter fizikai harci találatától, mert röhejes, ha eltalálom az ellenfelet és keveset sebzek, mint a lenti példában is, akkor az állataim is keveset sebeznek ha meg nem találom el az ellent és ők igen, akkor normál módon sebeznek. És ez már fel lett vetve, azt mondtátok utána néztek és eddig még nem találtam reakciót (persze lehetett).
Ellenfeled magasra emeli a fegyverét, a Végzetpengével gyorsan alulról támadsz. 1 pontnyit sebeztél. Fegyvered kábít! (-10 támadás) Kyle, Cartman, Kenny és Stan az oldaladon harcolnak. 3 támadással 9 életpontot sebeztek.
Regenerálsz 5 életpontot.
Oldalt szökkenve, a Végzetpengével JóLee feje irányába ütsz. JóLee az utolsó pillanatban félreugrik. Kyle, Cartman, Kenny és Stan az oldaladon harcolnak. 4 támadással 141 életpontot sebeztek.
Regenerálsz 5 életpontot.
Oldalt szökkenve, a Végzetpengével JóLee feje irányába ütsz. Ellenfeled kivédte a csapást. Kyle, Cartman, Kenny és Stan acsarogva támadnak. 4 támadással 62 életpontot sebeztek.
Regenerálsz 5 életpontot.
Szóval fentebbi jelenségből látszik, hogy valami gebasz van. Azt kéne, hogy az állatot valamilyen szinten befolyásolja a karakter ereje, de a karakter találata ne, mert az hülyeség ha eltalálom és kicsit sebzek, akkor az állataim is keveset sebeznek, míg ha nem találom el, akkor meg vígan szétkapják az ellent....
Dátum: 2009.12.14. 18:05:00
Rendben, akkor ismételten felhívnám a JV figyelmét az alábbi jelenségre, ami szerintem ultragáz. Ha már állatok meg sebzések problémák amúgy is vannak, akkor javasolnám függetleníteni az állatsebzést a karakter fizikai harci találatától, mert röhejes, ha eltalálom az ellenfelet és keveset sebzek, mint a lenti példában is, akkor az állataim is keveset sebeznek ha meg nem találom el az ellent és ők igen, akkor normál módon sebeznek. És ez már fel lett vetve, azt mondtátok utána néztek és eddig még nem találtam reakciót (persze lehetett).
Ellenfeled magasra emeli a fegyverét, a Végzetpengével gyorsan alulról támadsz. 1 pontnyit sebeztél. Fegyvered kábít! (-10 támadás) Kyle, Cartman, Kenny és Stan az oldaladon harcolnak. 3 támadással 9 életpontot sebeztek.
Regenerálsz 5 életpontot.
Oldalt szökkenve, a Végzetpengével JóLee feje irányába ütsz. JóLee az utolsó pillanatban félreugrik. Kyle, Cartman, Kenny és Stan az oldaladon harcolnak. 4 támadással 141 életpontot sebeztek.
Regenerálsz 5 életpontot.
Oldalt szökkenve, a Végzetpengével JóLee feje irányába ütsz. Ellenfeled kivédte a csapást. Kyle, Cartman, Kenny és Stan acsarogva támadnak. 4 támadással 62 életpontot sebeztek.
Regenerálsz 5 életpontot.
Szóval fentebbi jelenségből látszik, hogy valami gebasz van. Azt kéne, hogy az állatot valamilyen szinten befolyásolja a karakter ereje, de a karakter találata ne, mert az hülyeség ha eltalálom és kicsit sebzek, akkor az állataim is keveset sebeznek, míg ha nem találom el, akkor meg vígan szétkapják az ellent....
Ellenfeled magasra emeli a fegyverét, a Végzetpengével gyorsan alulról támadsz. 1 pontnyit sebeztél. Fegyvered kábít! (-10 támadás) Kyle, Cartman, Kenny és Stan az oldaladon harcolnak. 3 támadással 9 életpontot sebeztek.
Regenerálsz 5 életpontot.
Oldalt szökkenve, a Végzetpengével JóLee feje irányába ütsz. JóLee az utolsó pillanatban félreugrik. Kyle, Cartman, Kenny és Stan az oldaladon harcolnak. 4 támadással 141 életpontot sebeztek.
Regenerálsz 5 életpontot.
Oldalt szökkenve, a Végzetpengével JóLee feje irányába ütsz. Ellenfeled kivédte a csapást. Kyle, Cartman, Kenny és Stan acsarogva támadnak. 4 támadással 62 életpontot sebeztek.
Regenerálsz 5 életpontot.
Szóval fentebbi jelenségből látszik, hogy valami gebasz van. Azt kéne, hogy az állatot valamilyen szinten befolyásolja a karakter ereje, de a karakter találata ne, mert az hülyeség ha eltalálom és kicsit sebzek, akkor az állataim is keveset sebeznek, míg ha nem találom el, akkor meg vígan szétkapják az ellent....
Dátum: 2009.12.12. 11:45:42
Epikus csatánál tapasztaltam a következőt:
Minden erődet az ütésbe adod, ahogy lecsapsz az irtóztató buzogánnyal. 500 pontnyit sebeztél. Kritikus sebzés! Kyle, Cartman, Kenny és Stan is ellenfeledre vetik magukat. 4 támadással 180 életpontot sebeztek.
Lesújtasz ellenfeledre. Talált, 502 sebzést okoztál. Kritikus sebzés! Kyle, Cartman, Kenny és Stan acsarogva támadnak. 4 támadással 243 sebzést okoztak.
Egy gyors támadást indítasz az irtóztató buzogánnyal Frankenstein, az animált kolosszus lába felé. Eltaláltad, 546 sebzés! Kritikus sebzés! Kyle, Cartman, Kenny és Stan acsarogva támadnak. 4 támadással 225 életpontot sebeztek.
Egy gyors csel után az irtóztató buzogánnyal Frankenstein, az animált kolosszus védtelen felsőtestére támadsz. Nem találtál! Kyle, Cartman, Kenny és Stan is ellenfeledre vetik magukat. 4 támadással 307 sebzést okoztak.
Regenerálsz 5 életpontot.
Egy picit megzavarodtam, ugye volt az állatoknál egy módosítás, hogy a kritikus ütés nem növeli az ő sebzésüket. Viszont ebből látszik fent, hogy amikor nem találtam el az ellent az állatok alapon többet sebeztek, mint amikor eltaláltam, illetve mi a fentiek alapján mi befolyásolja, hogy az állatom mennyit sebez? Valaki elmagyarázná a fenti jelenséget?
Minden erődet az ütésbe adod, ahogy lecsapsz az irtóztató buzogánnyal. 500 pontnyit sebeztél. Kritikus sebzés! Kyle, Cartman, Kenny és Stan is ellenfeledre vetik magukat. 4 támadással 180 életpontot sebeztek.
Lesújtasz ellenfeledre. Talált, 502 sebzést okoztál. Kritikus sebzés! Kyle, Cartman, Kenny és Stan acsarogva támadnak. 4 támadással 243 sebzést okoztak.
Egy gyors támadást indítasz az irtóztató buzogánnyal Frankenstein, az animált kolosszus lába felé. Eltaláltad, 546 sebzés! Kritikus sebzés! Kyle, Cartman, Kenny és Stan acsarogva támadnak. 4 támadással 225 életpontot sebeztek.
Egy gyors csel után az irtóztató buzogánnyal Frankenstein, az animált kolosszus védtelen felsőtestére támadsz. Nem találtál! Kyle, Cartman, Kenny és Stan is ellenfeledre vetik magukat. 4 támadással 307 sebzést okoztak.
Regenerálsz 5 életpontot.
Egy picit megzavarodtam, ugye volt az állatoknál egy módosítás, hogy a kritikus ütés nem növeli az ő sebzésüket. Viszont ebből látszik fent, hogy amikor nem találtam el az ellent az állatok alapon többet sebeztek, mint amikor eltaláltam, illetve mi a fentiek alapján mi befolyásolja, hogy az állatom mennyit sebez? Valaki elmagyarázná a fenti jelenséget?
Dátum: 2009.12.10. 12:51:11
Idézet: Miklós - 2009.10.29. 22:11:38
Köszi, én voltam vakegér, csak az első hsz-t kellett volna normálisan elolvasni...
Mekkora eséllyel és hol találhatok kalandot?
Kalandot vadászat és portyázás során találhatsz, 5% eséllyel. Ha a portyában veszítesz, akkor is találhatsz kalandot, de csak akkor, ha te támadsz, ha téged támadnak, akkor nem. Egyszerre legfeljebb 10 kalandod lehet. Ugyanazt a kalandot többször is megkaphatod.
Kalandot vadászat és portyázás során találhatsz, 5% eséllyel. Ha a portyában veszítesz, akkor is találhatsz kalandot, de csak akkor, ha te támadsz, ha téged támadnak, akkor nem. Egyszerre legfeljebb 10 kalandod lehet. Ugyanazt a kalandot többször is megkaphatod.
Köszi, én voltam vakegér, csak az első hsz-t kellett volna normálisan elolvasni...