Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - LanMaffia

Dátum: 2011.07.26. 12:28:14
Az irányszámokat mindenképpen változtatni kell valamilyen szinten, igaz. Viszont ennek az épületnek sem 1 perc alatt kell felépülnie A LÉ okoz gondot szerintem legjobban ...

75. kastélyszinthez 75 darab küldetés-sorozatot kell teljesíteni, ami igencsak sok idő. Addigra már ők is nagyobbak lesznek
Dátum: 2011.07.26. 11:58:13
Igen, ez a fajta játékstílus elég ritka, és nehezen is művelhető.

Szerintem az 1-2 oldalas doksik elég összecsapottak és semmitmondóak, és valószínű a teszt után le van hordva a sárga földig. Nem azt mondom hogy az enyém jobb, de meg lehet fogni.

Fejlesztésben is szívesen segítek egyébként, 1 embernek elég sokáig tart megcsinálni.
Dátum: 2011.07.26. 11:35:50
Alacsonyabb szinten azért nagyon sok lehetőség van, illetve elég hamar bejönnek a kalandok is. Továbbá azt is megjegyezném hogy egy kisebb karakter inkább épít egy nagy rakással hogy egy viszonylag nagyobb szövetségbe bekerüljön, mint hogy ő, mint legnagyobb szintű csináljon egy szövetséget. Legalábbis ez az ésszerű.
Tehát gyakorlatban egy 40. szintű karakter inkább belép a 60-asok közé, mint a 30-asokhoz. 40. szint pedig nem olyan hosszú fejlesztési idő, hogy ne lehessen kibírni egy új játékosnak, aki folyamatosan szembesül a fejlesztésekkel.

Szerintem
Dátum: 2011.07.26. 11:25:08
Tényleg nem olvastam el, én hibám Ez esetben ott lehetne a célszám kisebb. Illetve minden nagyobb számot igénylő küldetésnél egy 15%-os módosítóval illetni. Körülbelül.

2 naponta egyszer belépni szerintem nem egy nagy csoda, ráadásul van hibalehetőség is. És ez nem egy tamagocsizós kveszt sorozat, hogy majd lesz valami Helyettesek pedig most is vannak, epiknél pl. Egyébként a két nap az a minimum egy küldetésre, ettől tovább is húzódhat, tehát van ahol 5 nap lesz egy küldetés, annyi ideig kell checkelni. Kivéve a több küldetésből álló sorozatokat, ott azért a gyorsaság is lényeg valamelyest.

Én még mindig azt mondom, hogy jutalomként jóval több LGY-t lehet szerezni, mint amennyit a beépítés követel. A kiégett ősköves részt kiegészítem őskövessel, mint a kristályosítót, de 100 kiégett egy épületszintre nem sok, sok embernek. Illetve a küldetéses résznél lehet csökkenteni a számot, de úgy vélem ez is portyázásra ad okot, meg persze magas kristályosítónál szintlépéskor is kapunk egy nagyobb mennyiséget.

A fejlesztésnél 20 tagú szövetséget lőttem be, mint aki normál szinten tudja teljesíteni, úgy hogy akadnak nehezebbek is. V5-ön ez így nyilvánvalóan nehezebb, ott lehet egy százalékos csökkentést alkalmazni, ha megoldható, illetve ha ez megoldja a problémát szerinted.

kompromisszum az kell feltétlenül, ezért beszélgetünk itt most
Dátum: 2011.07.26. 10:46:46
1. Portya.
3. Célszám változhat
4. Ez egy jó kis küldetés szerintem, rabolni és fosztogatni kell egész nap
8. Az alacsonyabb szintű tagok itt gyorsan kisegíthetik a szövetséget. De itt igaz figyelni kell, hogy a küldetés elindításakor már benn lévő tagokra legyen csak érvényes.
9. hát fejlesszék ott is hallottam egyébként pár elvetemültről radikális szintekkel
10. Itt is változhat a szám
13. Lehet, ez is változhat persze, de be kell lőni egy 60. szintű és egy 160. szintű karakter közé valahogy
17. Direkt lassú, ne menjen már minden olyan gyorsan. A szavazatos pl. nagyon gyors.
22. Egy három tagú szövi inkább kis csoport, mint szövetség, ne kövezzetek meg érte.
24. Pedig milyen izgalmas lehetne
25. Vagy csökkenteni a célszámot. Lehet használni igazi követ is.
27. De ha csizma nincs, akkor meg alap pipa De ha nincs csizmád, akkor is pipa
28. Az aktívabb karakterek majd belehúznak Illetve tekinthetünk szövetségek közötti lebeszélést, persze legális keretek között.
29. Végül is, bár nem akarok létszámfüggővé tenni semmit, ha itt alkalmazzuk, a rabolt LÉ-nél is kéne, meg akkor már szinteket is figyelni.
30. Igen, nem árt csökkenteni, de 1-5 semmiképp se legyen.
31.
36. Csak akkor változik ha építesz LÉ-ből, ki kell számolni
39. Ilyen is kell néha, de lehet csökkenteni, de ez kifejezetten aktivitásos, megbeszélős. Este leülünk 10-en és gyúrjuk, mint az epikust.
40. Igen, csökkenteni kell valószínűleg.
41. És van akinek 1 nap se
42. Igaz
43. Csökkenteni kell, de ez a nehéz küldetések egyike.
44. Ezért van több ember egy szövetségben
48. Lehet csökkenteni, a lényeg hogy jó nagy szám legyen.
49. Megoldható
50. Igaz, csökkenteni kell
51. Felül gyorsabban megvan, alul lassabban. 90. szinten 270.000-et építek. Vagyunk még 10-en ilyenek... hm... csökkenteni kell valóban.

Köszi az észrevételeket, megy ez
Dátum: 2011.07.26. 10:10:23
- V5-ről sajnos nincs képem, de mivel a V5 módosított szabályokkal megy, így oda is módosított szabályokkal mehetne a rendszer.
- Úgy gondolom magasabb szinten a karakterek nagyon sok kővel ácsorognak, és eddig erről csak megerősítettek.
- LGY hasonlóan, többször olvastam itt panaszt arról hogy sok van, mint hogy nincsen. És a jutalmak között is igen komoly LGY mennyiségek vannak. És persze ott van a választás lehetősége is, vagy felszerelés, vagy építkezés.
- A küldetések önmagukban annyira nem terhelik a szervert, ha hozzá tudják kötni a szövetségekhez, így nem karakterenként kell folyamatot nyilván tartani
- Időfüggés kiküszöbölésére van a 2 napos minimális határ, 2 nap alatt azért be-be lépnek az emberek fél percre. A gyorsabb küldetések pedig áldozatot kívánnak. Atomkockáknak is legyen valami
- A kis létszámú még ezerrel építkező szövetségek idővel elérik azt a szintet, hogy bekapcsolódhassak a szövetségi küldetés rendszerbe, és rájönnek, hogy ha kevesen vannak sokkal nehezebben fog menni. Ezért gondoltam egy minimális 20-as taglétszámú szövetségre, példákban fel is hoztam párszor, illetve, hogy a 60-as szint az AF miatt szinte kötelező alapkövetelmény. Ebbe persze belefér hogy van pár 40+-os karakter, de azon a szinten még az építkezés jóval nehezebb. Ez is áldozat, vagy ez, vagy az. De véleményem szerint azon a szinten még elég sok új dologgal szembesülnek a játékosok, 80. szint felett pedig gyakorlatilag semmi nincs. Onnan ideális lehet a szövetségi küldetés, és a lényeg a szövetségin van, nem a csoporton. Szerintem.
- A pókokra találtam ki ezt a normál és kiérdemelt jutalom rendszert, de valljuk be, egy játékstílust ellehetetleníteni nem túl erkölcsös lépés, inkább jutalmazom duplán aki úgy játszik, ahogy én szeretném.

Persze a jutalmakban és célszámokban kellenek majd változtatások, próbáltam úgy belőni, hogy ne kelljen minden küldetés előtt szövetség-átlagszint/akármit számolgatni, inkább tudjanak haladni a nagyok gyorsabban, a kisebbek lassabban, ez az élet rendje.

Maga a rendszer sokáig tartó változatosságot szolgáltat, ugyanis az első sorozat rögtön igényel 20 napot, majd ebből kell jó párat, hogy lehessen komolyabb sorozatra menni. Kisebb változtatásokkal évekig húzhatja

*: Örülök hogy elolvastátok és véleményezitek
Dátum: 2011.07.26. 06:15:51
Gondoltam várok egy-két hozzászólást, véleményt

Itt szokás Miklóssal kommunikálni, fórumon, privátban?
Dátum: 2011.07.25. 14:50:31
Csináltam egy kis doksit, én valahogy így gondolom ezt a fejlesztést

http://data.hu/get/4066356/Vegzetur_doksi.doc

8 oldal lett, szóval nem másolom be ide
Dátum: 2011.07.24. 11:52:45
Hajrá Schumi! TOP5 !
Dátum: 2011.07.22. 20:28:49
jah
respect
Dátum: 2011.07.21. 20:47:44
Viszont ha már SZKP akkor nem kell arany meg ezüst jutalom, elég csak gyűjteni, és majd egyszer beváltani, ha összegyűlt annyi. Ezzel egyben jutalmaznánk is az aktív játékosokat.

És továbbra is az aktivitás mellett vagyok, kivégzés, lopás, állatölés, háború, ez így nagyon unalmas. Meg a LÉ/TP... Az kapjon fél milla LÉ-t akit ez nem érdekel
Dátum: 2011.07.21. 17:26:02
Ami most jó később sz@r lesz.
Vízből

Felicia én melletted állok, érdekes kérdés szerintem - Főleg a plusz infók miatt.
Dátum: 2011.07.21. 14:47:30
Valakik itt nem látják hogy mi van

18. szinten ez nem igen fog érinteni téged, sry. Ha ügyes vagy, akkor igen, akkor grat. Az ügyes vagy alatt azt értem, hogy a szövetség többi tagja elég magas szintű ahhoz hogy körbeépítsen
50. szinten kb. semmi esélyed hogy ez érintsen, mivel az épületek fele fel sincs húzva. És remélem kib@szott drága az épület és csomó minden előfeltétele lesz

Senki nem mondta hogy 1 hónap alatt kell ezeket végigpörgetni. Valahol 1.5 hónap alatt fog sikerülni, illetve - remélem - legtöbb helyen azért bevárják azt akinek még 2.000 TP hiányzik a szintlépéshez, és csak akkor adják le az uccsó kvesztet.

Legyen már benne gyilkolós, rablós, vágd le a fejét küldetés is, sokkal izgalmasabb lenne a játék.

2 szint lépősre meg még Yagamit nem láttam panaszkodni, szóval addig csend legyen alul is

Focis hasonlatokat mellőzzétek légyszi, nagyon béna.

Jutalomosztáshoz: van 10 küldetés, ha mind a 10-ben részt vettél, kapsz valami übercuccot. Ha csak 7-9, akkor kisebb cuccot, ha 5-6, akkor még kisebbet, a többi nem kap semmit se. Miért? Mert csak, játsszál vazze, ne csak a másik nyomassa már, te meg csak a markod tartsd.
Dátum: 2011.07.20. 19:13:25
Idézet: Miklós - 2011.07.20. 14:09:03

- Növeljétek meg a lélekkút méretét a küldetés felvételétől kezdve 5%-kal!


Fasza

Idézet: Miklós - 2011.07.20. 14:09:03

- Építsetek 10 szintet tetszőleges épületen! (Hatalom Tornyát is lehet)


Ez is fasza, de ha van készen pár épületterv, pl. kristályosító 2000. szintig, az jó lenne.

Idézet: Miklós - 2011.07.20. 14:09:03

- Arassatok győzelmet 3 háborúban!


Még faszább! Játsszunk is már valamit. Következő project meg a háborús rendszer. Aki nem akar háborúzni, az nem érdekel. Kb.

Idézet: Miklós - 2011.07.20. 14:09:03

- Gyűjtsetek X szinguláris anomáliát! (a küldetés ideje alatt portyázással és vadászattal találhattok szinguláris anomáliát a
térképdarabokhoz hasonlóan)
(X= taglétszám** x 5)


Fasza.

Idézet: Miklós - 2011.07.20. 14:09:03

- Győzzetek le 3 epikus szörnyet!


Fasza.

Idézet: Miklós - 2011.07.20. 14:09:03

- Aktiváljátok a Pusztítás Citadelláját 7 alkalommal!


Szerintem Logan most össze_-te magát, hadd menjen. Rípolók, csend!

Idézet: Miklós - 2011.07.20. 14:09:03

- Lépjetek szintet X alkalommal!
(X = taglétszám x 1)


Ez is uncsi, de oké. Kis karakterekkel lehet machinálni, de nem a végtelenségig.

Idézet: Miklós - 2011.07.20. 14:09:03

- Használjátok a manakonstrukciót X alkalommal!
(X = taglétszám x 3)


Szintén unalmas, de oké.

Idézet: Miklós - 2011.07.20. 14:09:03

- Egyetlen napon menjetek el legalább X alkalommal vadászni!
(X = taglétszám x 50)


Hajrá!

Idézet: Miklós - 2011.07.20. 14:09:03

- Győzzetek X kihívásban amit ti kezdeményeztek!)
(X = taglétszám x 10)


Tetszik.


Igazából azt látom hogy csomó tamagocsizós küldetés van itt, de nem kárhoztatok senkit, fele ilyen jókat se tudok most mondani.
Viszont ez a jutalmazás dolog érdekes lehet kis szintű karaktereknek.

Összevetve mindenképpen dicséretes dolog maga a kezdeményezés is, sajnálatos hogy nem lehet belőle pörgősebb dolgot kihozni, de ez a játékmenet sajátossága.
Dátum: 2011.07.18. 14:02:27
Miklós ötlete tetszik, de a "ha más nincs, akkor legyen végzetmedál" opcióra is lehetne -majd- valami
Dátum: 2011.07.15. 16:14:13
De hogy a f@szba jön ide a póker meg a foci?

Csalás volt és kész, ezek szerint szabad, induljon a banzáj.
Dátum: 2011.07.15. 15:24:48
Én úgy érzem hogy tutira át lettem baszva. Nem erre neveztem és kész.

Alapvető marhaságok:
- nem jelezzük hogy hányan vannak egy csapatban, csak a csapaterősséget. FAIL
- mi az már hogy a játékosok összeálltak mint a molekulák, hogy ugyanúgy álljanak a csapatok? Hát ti állítottátok be a találati esélyt! Még hogy molekulák.
- kiírjátok 1 nappal zárás előtt, hogy mindjárt zárás. Igaz, hogy amikor anyád, a púpos molad kihajított a vackából, gonosz banyák szoptattak cserébe a kevéske agyadért?
- benevezek a versenyre, erre kitaláljátok roppant bölcsen hogy platina, és hogy majd lehet váltani. Persze azt elfelejtik közölni hogy ez is beleszámít az átlépésekbe, tehát alap 10%-on lettem.
- 3.-ok lettünk, toltam a vadászatot ahogy csak bírtam (még jó hogy nem keltem fel fél 4-kor munka előtt még vadászni) azokkal a rohadt kvízekkel, amit nem néz már a fene se, mert olyan idegesítő, mint a fene, ott a script ami illegális, de megtűrt, és kész. Na ezzel arra akarok kilyukadni hogy volt nekem olyan hogy vagy platina, vagy végzet medál. TAPS

Felbasztam magam.
Dátum: 2011.07.14. 22:42:53
Az én fejlesztési ötletem:

Vegyük már ki ezt a szerencsétlen kvízt a játékból, csak nyűg az egész. Van valaki aki szereti is csinálni?