Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Otoaak

Dátum: 2009.09.16. 00:04:04
Az epikus spec már most is csökkenti az epikus sebzését, az miért nem elég előny ? Szerintem fölösleges még több mindent beleerőltetni csak azért, hogy akinek már megvan annak nőjön az előnye.
Dátum: 2009.09.16. 00:00:52
Aki több erőforrást (gyógyítal) áldoz és többször támad az a nem regenő epikussal is gyorsabban fog haladni/végezni de nem kell hozzá jelentősen töbször támadnod, hosszú időre pedig semmiképpen nem fog beragadni, az meg nálam nem taktikai elem, hogy valaki több 100k-t beáldozva gyógyitalokra az erősségénél jóval erősebb epikust ölhessen, eredetileg a hiánypótlás volt a cél és nem az epikus tárgy farm, ha tárgyeső kell akkor csináljanak epikus ölő szövit, Miklós már kifejtette, hogy nincs azzal semmi gond.

Az epikus spec messze nem mindenki számára elérhető, érthető ha akinek megvan hasznosabbá akarja tenni és előnyt akar belőle kovácsolni de nem kéne azért ennyire megszaladni ezzel a dologgal, bőven elég szerintem, hogy csökkenti az epikus sebzését nem kell mindenáron az időt is befolyásolja mint a szövi epik esetén. Eleve alacsonyabb szinten (még 40-50 környékén sem) igazán hozzáférhető az epikus spec. mert 60-as tanulás meg használható szintű epikus spec-et nem olyan egyszerű beleerőltetni a fejlesztésbe.

A csatánkénti regent eleve baromi nehéz belőni, egy 100k-s elithez kell mondjuk 25 csata 4k-s ütésekkel ami már alapból sok(és ez messze nem extrém eset főleg ha nem szint-10ről hanem szintben vagy szint+10-ben indulnak az epikusok ), ha ehhez hozzávágsz csak egy 1k-s regent (1%) máris nem 25 támadás kell majd hanem 34 ami szerintem brutális növekmény. Aki meg tudja verni az epikust az tetszöleges időpontban 25 csatából megverheti balszerencsés esetben kicsit többen de nem 36%-al több csata kell és akkor még nem is ott tartunk a regennel kapcsolatban, hogy igazán nehéz már leütni az epikust.

Szóval nekem csak ennyi bajom van a regennel. Minél erősebb az epikus annál többet regen annál több életereje van és annál nehezebb megverni vagyis automatikusan annyival több támadás is kell ahhoz, hogy leverd, egyre többet és többet kell majd foglalkozni vele ami nálam nem abba az irányba mutat, hogy ne növekedjen számottevően a játékra fordítandó idő. A támadások száma akkor is nőni fog ha az epikus nem regenerál mert egyre több életereje van de messze nem akkora ütemben ahogy egy regeneráló epikusnál emelkedne. A játékidő csökkentése nagyrészt már így is szinte csak kocka oldalról támogatott mert akit kevésbé érdekel a játék az csak annyit ül előtte amennyit kedve van, de a kockáknak garantáltan sok sok idejét el fogja vinni a regenő egyéni epikus ha ebből komoly verseny lesz. Ha meg marad a 3 naponkénti üthetőség és az epikus erőssége megreked kb. a térkapus ellenfelek jelentette kihívásnál (vagy a manókénál) akkor az egésznek nem lesz semmi értelme ha regen az epikus ha nem.

Csak azért mert a könnyen ölhető epikusok "pár perc" alatt ölhetőek nem kéne leragadni ezen a szinten én elhiszem, hogy pl. Birka nagyon türelmetlen már, de nem az első 15-30 epikus a lényeg az csak a kezdet, én ezt a mókát jó sokáig szeretném csinálni és nem úgy, hogy pár unalmas kockázatmentes kattintgatás legyen az egész.
Dátum: 2009.09.15. 12:45:11
Szerintem még mindíg az a legegyszerűbb ha nem regenerál az egyéni epikus és csak a győztes csaták számítanak a sebzésben. Nem hiszem, hogy létezne középút ebben a dologban mer vagy nem számít semmit a regeneráció és akkor meg minek vagy folyamatosan ideköti az embert, hogy időben le lehessen verni, vagy a leprogramozást bonyolítja meg fölöslegesen. 10k életerővel indulnak az epikusok ha olyan regent adunk ami már ott is számít akkor a 100k-s dögöket senki nem fogja tudni agyonverni. Ha meg úgy lőjük be, hogy a 100k-s is verhető maradjon akkor meg annyira kevésre kell állítani, hogy szinte semmi értelme nem lesz. Az 1-2k csaták közötti gyógyulás még nagyon magas szinten is irreális, a regeneráció gyakorlatilag egyfajta elnyelés az epikusnak, és ne az legyen már a kihívás, hogy át tudom e ütni ezt az elnyelést hanem az, hogy le tudom e győzni az ellenfelemet.

Aki nem tudja rendes csatában legyőzni az epikust az meg a kincset se érdemli meg, szerintem hülyeség lenne itt is engedni azt, hogy vesztes csatákkal haladjon a karakter. Itt nem szövetségi epikusról van szó aminek erősebbnek kell lennie a karakternél hanem egyéniről. Aki kincset akar az igenis győzze le az epikust ne a mennyiség hanem a minőség számítson. Enélkül szerintem csak gyógyital korláta lenne az epikusozásnak és kellő gyakoriságú támadás esetén bárki meg tudna ölni bármekkora epikust amíg a regenerációt át tudja ütni. A sok támadás meg megint csak a sírások melegágya lesz, hogy sokat kell a gép előtt ülni és a regen miatt 2 napig kell folyamatosan ütni a dögöt stb.

A leüttetésekre kellő büntetés szerintem a CSP vesztés, főleg ha azt nézzük, hogy ha beájul valaki azzal biztosan nem haladt az epikussal sem. A sebgyógyítás pedig maximum (ehhez elég magas sebgyógyítás kell azért) a felét adja vissza a bekapott sebzésnek szóval azt senki nem fogja tudni eljátszani, hogy zsinórban a regent életerőből újra és újra támadni tud mert mindíg csak max! a felét kapja vissza, a hangsúly itt tényleg a max-on van amihez nem elég a 30-as gyógyítás (azt hiszem kb. 60-as kell minimum).

Teszem azt mondjuk 65-ös szinten 10k maxép-vel nyílván nem maxról fog ütni a karakter (különben 8-9 szintel feljebbről azonnal lecsapják) 5-6k-val ha nekimegy az ennek a szintnek megfelelő egyéni epikusnak és az betaknyol neki 4k-t mondjuk 40-es gyógyítással visszakap 1500-at lesz neki újra 2500-3500 életereje ami már mégegy támadásra sem elég, sőt az 1500-as gyógyulás miatt ebben az esetben a csata végére semmiképpen nem tud még 15% alá sem kerülni.

Nemrég ugye megnőtt az epikusok fizikai sebzése én egyáltalán nem féltem őket, hogy keveset fognak sebezni, főleg ha nem az elejéről hanem szintnek ill. szint +10-nek megfelelő dögöket kapunk. De a gyórsítós rendszer is tetszik a lényeg, szerintem az, hogy el lehessen érni azt a szintet ahol már keményen meg kell küzdenie a karakternek a győzelemér de előbb utóbb azért meg tudja csinálni és ne az legyen, hogy hónapokra előre felgyülnek az epikusok egyeseknek mert nem tudnak nem, hogy két-háromnaponta de hetente se epikust ölni mert nem tudják 5-6 órára géphez kötni magukat.
Dátum: 2009.09.14. 16:59:58
Szerintem el lehet venni a regenerációt ha csak azok a csaták számítanak amiben tényleg nyer a karakter (többet sebez). Így nem lehet bármekkora epiket leverni és a kihívás is maximálisan megvan. Így az idővel nem kell foglalkozni (lehessen bármikor ütni) a sebzés bennemarad aki meg elérte a határait az keményen meg fog dolgozni a győzelemér, ha 2-3 csatából csak 1 vagy akár 10-bpl 1 megy át.


mod: az idő korlát 2 epikus között változatlan(reményeim szerint 2 nap, 3nappal gyorsabban fogunk erősödni mint az epikusok és nem lesz kihívás, talán még 2 nappal is ), az üthetőségi korlátra gondoltam. (2 csata között), a karakterek a sebgyógyítással nem fognak "tápolni" max. a gyenge epikusoknál mert a sebgyógyítás max. a sebés 50%-át kompenzálja. Ájulásnál szerintem is jogos a -1csp büntetés.
Dátum: 2009.09.14. 14:02:47
Ebben nem csak az a vicces ha egyik kari sem felejtette el csökkenteni hanem az ha valaki kihagyott pár alkalmat, és most előbb végez (alacsonyabb szinten) mint az aki minden szinten odafigyelt.
Dátum: 2009.09.14. 13:10:18
Ha nem lett volna annakidején, a gyorsabb vadászatba belekeverve a portya halála (akkoriban kb. minden változás a portya halálát jelentette egyesek számára - ahogy most is... ) akkor messze nem így alakult volna szerintem a gyorsítás. Ezzel a fejlesztéssel is csak annyi a baj mint a többivel. Senkinek nincs annyi energiája, hogy minden jó ötlet felmerülése esetén a kellő vehemenciával dorongolja le a törvényszerűen felbukkanó hülyéket és hiénákat. És sajnos törvényszerűen be is kerülnek az ilyenek által javasolt átlátszó vélrevezető baromságok. (Nálam már akkor kiverte a biztosítékot a vadászat idejének a csökkentése miatt vízionált tök üres portyalisták és minden portyacélpont eltűnését felvető rémötletek.)

Olyan vélt vagy valós feszültségek vannak játékos csoportok között, hogy Miklós kb. tökmindegy mit csinál, egyes hülyék számára a saját érdeküknél is sokkal fontosabb, hogy az ilyen ötleteket megfúrják, még akkor is ha ők 3x annyit szopnak azzal mint az utált csoport mert ezzel végre jól megadták nekik. Sajnos ezeknek a hangoknak jelenleg olyan erejük van, hogy sokkal inkább ezek formálják a játékot semmint a normális ötletek.

A gyorsításra megvolt és megvan az igény továbbra is, értelmes költségek mellett. (ironi on) A be-bekiabáló instant hülyéknek meg, legyen kötelezően kiváltandó 200 csp árán olyan "gyorsítás" ami a vadászatok számát 2-re a portyázást 1 per 2 órára a vadászatok idejét meg 10 percre növeli csak itt, csak most, csak nekik. Nem mintha ettől bárkinek jobb lenne de úgy korrekt ha a hülyék is szívnak és kölcsönösen rombolhatjuk egymás játékát.
Dátum: 2009.09.14. 11:51:25
Én annak örülnék ha nem csak ékszerek esnének hanem állatoknak adható tárgyak is, esetleg epikus fókuszkristályok.
Dátum: 2009.09.14. 11:15:37
Az, hogy számodra a statisztikai adatok nem elfogadhatóak sajnálatos, de az optimalizátoroknak nincs ezzel gondja. Ha másképp nem megy (lusta vagy számolni ) 100-150 vadászat után kellő pontossággal becsülhető az adott szinten vadászatból nyerhető LE, a sajtolást is egyszerű ebből kiszámolni ebben semmilyen becsült vagy félrevezető adat nincsen és nem is lehet.

Neked ez lehet nem felel meg de (mondjuk nekem bőségesen, és szerintem az optimalizátorok többségének is) itt senki nem a statisztika 50-60 LE-s szórásán lovagol. Aki 800 manót ölt annak cspnként nem 50-60LE vesztesége van. Ha pl. Arielnek 1000LE-t adott Zarknod egy csp-re jócskán bukóba van, mert azon a szinten a CSP értéke jóval 2000LE fölött van, ehhez képest elhanyagolható a statisztikai adatok szórása. Volt járulékos haszna a manóölésnek(relikviák) ezért kevesebb a Zarknod által adott LE de aki 800 manót ölt az Ariel esetében 800k-t fizetett a járulékos haszonért aki meg 200-300-at az 200-300k-t. Vagyis aki nem vett részt az spórolt pár százezer LE-t aki minimálisan vett részt az vett 200-300K-ért 3 relikviát aki meg ezt átlépte az meg így járt de nélkülük meg kb. hónapokkal tovább tartott volna az esemény... vagyis végképp azok jártak volna jól akik kimaradnak az egészből.

Ahhoz nem kell optimalizátornak lenni, hogy kimaradj egy olyan versenyből amin nem éri meg indulni. Ebben az esetben az optimalizált jól aki kimaradt belőle, ill. csak a minimumot rakta be. Egy verseny szempontjából ahol a végeredmény ráadásul nem is ismert nem igazán szerencsés ha az optimalizálás azon múlik, hogy részt veszel e benne vagy sem. (mondom ezt úgy, hogy én összességében meg vagyok elégedve a jutalommal, de ez nagyrészt annak köszönhető, hogy én feladtam a toplistás helyemet az első fázis végén, ott bizonyosodott be szerintem, hogy a toplistások számára képtelenség nullszaldóra hozni a manózást mert túl sokáig tart az esemény)
Dátum: 2009.09.12. 19:19:46
19 alatt megkapod 19-nél autómatikusan 45-ről indul majd.
Dátum: 2009.09.12. 19:19:11
Jah de én nem regisztráltam "korán" az átlag kari aki velem együtt indult az most 50. szint környékén simán felmarkolta a -5%-ot.... arról nem beszélve, hogy én 2 szintlépés alkalmával elfelejtettem a fertőzést és így 72 (70?) szinten végzek, szal én is lusta disznó voltam ide nekem a megérdemelt jutalmat izibe.
Dátum: 2009.09.12. 19:02:40
És ennek mi értelme van ? Ez megint, egy újabb adalék, hogy "már megint" nagyon előre rohantam ezért nekem kevesebb jár mint másnak vagy mi ?
Dátum: 2009.09.12. 18:55:29
V1-en a fertőzés 5% csökkentést senki nem kapta meg?
Dátum: 2009.09.10. 13:15:19
Szerintem is jobb a 2 nap. Nem a több tárgy miatt (engem az se zavarna ha nem 15 epikenként hanem 40-enként jönne új tárgy) hanem azért amit Ricardo is írt. Nem a csirkevadászat hiányzott hanem a kihívás, 3 napokkal meg valószínű gyorsabban lépek szintet (30 epikusonként 10-15 szint) mint, hogy valaha is utólérjem magam az epikus öléssel és kicsit is érdekessé váljon a dolog. Nincs azzal baj, hogy az elejéről kell kezdeni, legyen mindenkinek azonos számú megszerezhető epikus tárgya szinttől függetlenül. (a szint eleve teljesen használhatatlan mérőszám a karakterek erősségét tekintve).

De engem igazából nem győzött meg, hogy kell az idő korlát két epikus üthetősége között. Végtelen számú egyéni epikust nem lehet ölni, a szövi epik -20 és a karakter teljesítőképessége is határt szab. A játék szempontjábol tökmindegy, hogy 5 nap alatt vagy 50 nap alatt szedi e ki valaki a számára elérhető epikus tárgyat. Ez csak játékos oldalról korlátozás.

A Tyrant legerősebb embere most is meg tudja már verni a 80. epikust egyedül. 240 nap múlva mire az egyéni epikussal idáig ér, már nem csak, hogy nem jelent majd neki ellenfelet, hanem a tárgy amit szerezhet sem lesz éppen "aktuális". (lép kb. 60 szintet addig) A most 60+ szintű karakterek jó eséllyel soha nem fogják utólérni "magukat". Számukra az egyéni epikus valószínű évekig nem kerül majd ki az agyaggalamb lövészet kategóriából. Szóval azért Ricardónak is igaza van némileg, akkor mikor azt mondja, hogy sokan azért nem ezt szerettük volna, és jó lenne ha az egyéni epikus nem egy 2. térkapus ásítós vakarózás lenne hanem kihívás is lenne benne. (De ez nem jelenti automatikusan azt, hogy aki most magasabb szintű azt azzal kell büntetni, hogy eleve magasabb szintű epikusokkal kell küzdenie, és ennek megfelelően kevesebb tárgyhoz juthat hozzá.)
Dátum: 2009.09.07. 13:02:58
Gyors volt de lehet, hogy teljesen fölösleges a 10-es puffer az elején. Aki el tud adni 20 epikus tárgyat mert fölösleges és haszontalan számára, az 1 dukátér is el fogja adni. Normál játékosnak meg nem, hogy 20 fölösleges de kb. 4-5 hasznos se gyűlik összek 1 év alatt.
Dátum: 2009.09.07. 12:38:53
Jó akkor már csak azt magyarázza meg valaki, hogy minek van kincseskamra a játékban ha itt már megint pusztán csak arról van szó, hogy pár szövetség "elkövette azt a hibát" hogy ész nélkül rohan előre az epikus veréssel. Nálunk sincs 5-10 embernél több aki érdemben ki tudná venni a részét az epikus verésből. Van jópár ésszerűtlen megoldás aminek semmi értelme vagy egyik vagy másik oldalról ebben a dologban. Minek a kincseskamra ha a gyorsításnak semmi értelme nincsen, sőt még annak örüljünk, hogy nincs retorzió amiért gyorsabban haladunk? Minek az epikus spec. ha így 3 ember veri le vagy egyéni epikussá silányodik a közösségi élmény? Vagy az a közösségi élmény amit Faktor ír ? Kell találni 2-3 "hülyét" aki ingyen vagy pár epikus tárgyért cserébe naponta kétnaponta kifarmol a szövinek egy epikust?

A meglévő problémát Mortimer korrektül kifejtette szerintem rámutatott mi a gond, aki nem ért egyet az nyugodtan érvelhet ellene, hogy szerinte miért közösség formáló az epikus verése már most is. Aztán ha sikerül bebizonyítani, hogy 30 szöviből tényleg csak 2-3 olyan van ahol a tagok 70-90%-a kimarad a buliból akkor nyugodtan lehet törölni a topicot maradhat így minden. De mondjuk az érdemi részvétel talán ott kezdődik, hogy legalább az epikus regenjét át tudja ütni valaki. Az nem közösségi teljesítmény ha a 20 tagból 19 támadott ugyan de a sebzés 90%-át 2-3 ember viszi be, a közösségi teljesítmény nálam ott kezdődik, hogy legalább a tagság 2/3-a kiveszi a részét a buliból és ha nincs ott legalább a fele a bandának akkor könnyen lehet, hogy le se megy.

Az meg, hogy a szövetségek kb. egyforma szintű tagokból állnak, és ez csak szervezés kérdése: ROFL.

Damage: szóval a rendszer jó. akkor mégis kinek a hibája a Morti által felvetett dolog ? A játékosok talán megszegtek bármilyen szabályt, vagy kihasználtak bármilyen exploitot? Ha már valaki hibázott akkkor engem nagyon érdekelne, hogy ki és hol hibázott szeritned. Az epikus verése egyfajta verseny, szövetségi és egyéni érdek is minél többet ölni. Egy szövetség számára komoly dicsőséget jelent a minél erősebb és több epikus ölése. Nehogymár megin kitaláljátok, hogy bűn/hiba kihasználni a játék által kínált lehetőségeket, mert azt mindenkinek tudnia kell (és megfelelő önmérsékletet kell tartania), hogy az alapok ugyan megvannak de a játékban működő tevékenységeknek korlátai vannak és ahhoz lőjem be a fejlődésemet, hogy ezeken az ismeretlen ill. kevéssé ismert korlátokon ne lépjek át. Ha pedig mégis elérem egyik vagy másik korlátot akkor én vagyok a hülye minek rohanok előre...

Aki lusta ahhoz, hogy gondolkodjon meg nem akar ilyen topic-okat olvasni az meg huzzon már el innen a privi.hu vagy valami hasonló színvonalú csatira és ott szórakoztassa a nagyközönséget a hülyeségeivel. Röhely, hogy kiszorulnak az emberek a direkt fejlesztések/javaslatok céljára létrehozott topicokból ahol öteltelni lehetne, mert a picsogó locsogók nem bírják befogni a pofájukat és mindenbe bele kell böfögjenek. Vannak jó kevésbé jó és rossz ötletek, néha elég sok is de minden alkalommal elmondani, hogy kinek mi tetszik vagy sem baromira nem visz semmit előrébb, érdemben aki hozzá akar és tud szólni az mondja el amit gondol de le lehet állni a szerintem szar nem kell ilyen topic minden jó úgy ahogy van stb. dumákkal. Érveljetek vagy fogjátok be, ennyi.
Dátum: 2009.09.04. 18:42:09
Hetek óta nem támadtam őket, 2-3 támadást kapok naponta minimum, általában 15% alatt de kb. mindegy mikor jönnek csak a szerencsén múlik, hogy nyerek e.
Dátum: 2009.09.04. 13:40:53
Ez nem kényelmi szempont, ha lenne bármi hasznom a KSZ létezéséből vagy legalább esélyem arra, hogy nullszaldóra hozzam a dolgot nem szolnék egy szót sem nekem is csak színesítés lenne az egész. De ez nagyon nincs így és már bocs de miért én fizessem meg annak az árát, hogy neked legyen kit ütni? Mindamellett, hogy hosszú távon behozhatatlan előnyre tesztek szert a KH-tól rabolt LE-vel, amihez rajtatok kívűl senki nem fér hozzá, ennek az LE-nek egy részét a KH 15% alatti támadásokkal biztosítja, ergó olyan mintha engednénk, hogy a top 20 alkalmanként 15% alatt is támadhassa azokat akiket elérnek. Nem tudom ti mennyire örülnétek neki, ha a KH-t egyáltalán nem tudnátok támadni ők viszont 15% alatt keményen farmolnának titeket és az így szerzett LE többszörösét szétosztanánk a közvetlenül mögöttetek jövök között, mert most pontosan ez történik csak a ti előnyötökre.
Dátum: 2009.09.04. 13:16:59
A körítést és a jutalmazást is megoldaná ha helyszínként kezelnénk a dolgot, és nem egyéni epikusban gondolkodnánk. Jó megoldás lenne erre ha mondjuk 10 szintenként megjelenne egy lehetőség egy küldetés szerű dolog aminek a jutalma egy választható epikus tárgy az adott epikus szintig elérhetően. A helyszínen pedig több epikus ellenfél legyőzése esetén juthatnánk a jutalomhoz. Konkrétan valami ilyesmire gondolok:

Sárkány barlang megtisztítása (20-30-as szint) 3 epikus ellenfél az első 1-20 epikusból válogatva 2 tier (1-20 epikus ellenfél kincstáblája) cuccaiból 1 db tetszőleges tárgyjutalom.
.
.
Kutasd fel és derítsd fel Fhtoqaxx citadelláját! (60-70szint) 5 epikus ellenfél 50-60.-ik epikusok közül válogatva tier 5-6 epikus tárgyal
stb.

Technikai szempontból ezt a szinthatárok miatt lehet, hogy bonyolultabb leprogramozni de talán még mindíg egyszerűbb mint úgy kitalálni és egyensúlyba tenni az egészet, hogy lehessen vele folyamatosan haladni de ne szálljanak el a dolgok. Jó lenne ha visszamenőleg is meg lehetne csinálni (minden helyszínt egyszer) de természetesen epikus tárgy jutalom azért már nem járna, csak annyi jutalom lenne amennyi egy ismételhető küldetésér is jár.

Csak a szöveg lenne más mint a sima egyéni epikusnál és mégis sokkal színesebb lenne így mint egy szimpla az epikushoz hasonló megoldásnál, körítés nélkül. A legendában rengeteg olyan helyszín van amit fel kell deríteni vagy el kell érni stb. simán lehetne még 5 szintenként is megfelelő színesítő szöveget találni, és mégis többet kapnánk ezzel mint egy profán epikus vagy térkapus ellenfél, a színesítő szöveget kristálypontér akár a játékosok is írhatnák, az nem igényel külön programozást, technikai szempontból meg tökmindegy mi van a csata bevezetőjébe színesítőnek írva ugyan úgy kell leprogramozni.
Dátum: 2009.09.04. 11:59:36
(Na jöhet megint a negatív rész konstruktív javaslat nélkül. )

A KH is csak addig érdekes amíg ritkán találkozik velük az ember. Utánna átmegy megszokásba végül nyűgbe. A felzárkózást csak nehezíti. Nekem se VF-em se szingulárisom nincs, nem rohanok előre és baromi unalmas már, hogy épp csak normálisan játszani nem lehet, a KH egyértelműen baromira nem a hozzám hasonló rétegnek készült mégis én szopom őket 15% alatt, pedig rendes életerőn se tudok megverni a 35-ből 34-et.

Az a baj szerintem, hogy szarul van belőve a KH ereje és a topnak gyengék, az alacsonyabb szinten megszokott párbaj környezet kialakítása kellett volna legyen a cél, nem pedig egy egyedi tápolási lehetőség. Legalább a harmaduk olyan erős kéne legyen, hogy lepöckölje a top 20-at is. Normálisan szerintem a topnak nehezítés kéne legyen a KH egyfajta lassítás nem pedig előny. Szóval én több KSZ helyett inkább jobban szabályoznám őket. Kb. 10-12 olyan tag akiket mindenki meg tud verni ( az alulról jövők is) 10-12 olyan aki kihívás és 10-12 olyan aki lepöcköli a top 10-et is. A kisebbeket elvileg a top/magas szintű karik nem is látnák mert levernék a feltörekvők, célpontnak ott van nekik a középréteg, és végre az igazán kemény KH-sok őket is megfingatnák kicsit. Sokkal korrektebb lenne ez mint a mostani rendszer, ahol én azokért szopom a 15% alatti támadásokat, akik miatt nem mehetek 40-50% életerő fölé ha élni akarok.
Dátum: 2009.09.03. 14:03:28
Nem a wow történeti hátterét akarom hasonlítgatni, hanem a motiváltság alapjait. Zarknod gyakorlatilag az ébresztéssel került csak képbe és én szeretnék többet tudni róla, ahogy haladunk előre elvileg derülhetének is ki dolgok lehetnének lassan csepegtetett infók, ha más nem legalább annyi mit várnak a hordás mágusok az ébresztés után, vagy valami arról, hogy kutatják mi a gond a világgal stb. a fertőzés vége óta leginkább arra van szerintem a többség kiéhezve, hogy folytatódjon a sztori. Miklós szerintem nem ír rosszul (a legendákat ő írja ha jól tudom), a tényleges jutalomról kár lenne szerintem spoilerezni de érdemes lenne a kitudja hányadik legendán kívül egy kicsit többet is meglebegtetni a dologról, az is jócskán hűtené a kedélyeket és lehetne csámcsogni rajta amíg véget ér az ébresztés.