Van a túlbonyi, elegáns, történettel megáldott szerepjáték ízű megoldás, és van a nyersz számokra vajazó száraz, statisztikai megoldás is. Mindenki eldöntheti, hogy a számok pörgését szereti látni, vagy valami történettel megáldott talán nem monoton megoldást...
Nekem az elsődleges az lenne, hogy minél hamarabb bekerüljön ez a lehetőség
Azaz szerintem a "core"-ja az egésznek:
-Egy gomb a szövi oldlara (csak szövitagok üthetik)
-Egy szaki, mely vagy az idővel mahinál, vagy feltétele hányadik epiket hívhatod ki, feltétele az epikus emlékmű
-2 epik közt megjelenéstől megjelenésig számoljon a timer, ne haláltól megjelenésig
-Leveretés ellen, ájulás helyett -1 dukát, és nincs sebződés cserébe
-Első epik szintje fügjön a kari szintjétől, a maximálisan üthető pedig a szövi teljesítésétől
-Amikor tárgyat kapunk az -10 dukát, és kb 30-45 naponként lehessen kapni
-kincstáblából választhassunk, és ne rnd legyen
-valami védelem, hogy egy Nephi (CSAK PÉLDA NEM SZEMÉLYESKEDÉS!!!) kaliberű esetben ne az legyen, hogy a környezetéhez képest 40 szinttel nagyobb epikeket beverve még nagyobb aránytalanságok legyenek. Kereskedelemmel megvehető szintű tárgyak értelmes korlátnak tűnik. Azaz max kariszint+17 szintű ékszert lehessen felvenni...
Ha valamit kihagytam, kérlek szóljatok, de a körítés innen részletkérdés szerintem! (Miklósnak jó fantáziája van
)
Lényeg, hogy 1 szaki 2 timer 1 számláló terhelést adunk csak a szervernek ezzel, cserébe a kicsik is részt vehetnek epik ütésben, és az aránytalanul erős epik tárgyak kiesési randomját jelentősen ballanceoljuk lehetőleg minél kevesebb játékidő ráfordítás növekménnyel!