Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - masterv

Én még nem siratom a két adót, mivel ugye szerdától nyilvánosak a pályázatok. Vannak jogtudoraik, nem is hülyék. Szvsz csak a hírekből és a kiszivárgott infókból kiindulva is simán megboríthatják as két senkiházi rádiót. Persze a politika be fog kavarni,sőt, az se lepne meg, ha eltűnne a föld színéről minden irat, ami az üggyel kapcsolatos...
Dátum: 2009.11.06. 21:09:45
Éljenek az alkoholisták! Pfhö...
Nem rossz ötlet, de a kalandok pontozása talán nem a legmegbízhatóbb dolog... Főleg hogy a nagyja játékos úgy látom táp-nem táp, megvan elsőre-nincs meg elsőre alapon pontoz. De attól még lehet jó az ötlet. Az én kalandjaim pl. mind bőven 7es pontszám fölött vannak...
Dátum: 2009.11.03. 07:09:04
A régmúlt emlékei I.

Nemrégiben, egy vadászatod során találtál egy érdekes ládikát. A törpe, akitől elvetted, miután legyőzted, már magában is furcsa szerzet volt. Prédától eddig sosem látott módon rendezett kunyhóban élt és még egy kovácsműhelye is volt.
Most, hogy semmi dolgod és pihenni tudsz egy kicsit, tüzetesebben szemrevételezed, kíváncsian forgatod kezedben a ládát. Valami fémszerű anyagból van, aranyberakással a sarkain, viszont a nyitópántok ezüstből vannak rajta. Az oldalán vésetek láthatóak, melyet dolgos és meglehetősen művészi kezek véshettek rá sok évvel ezelőtt. Kisebb- nagyobb alakokat látsz rajta, hegyeket, a hegyek fölött pedig furcsa, alaktalan (vagy csak számodra ismeretlen? ) dolgokat. Elgondolkodsz...

IQ

A képet nézve furcsa érzésed támad: ismerős az ábrázolt esemény! Töröd a fejed, hogy felidézd régi emlékeidet, mindent amit fajod történetéről tanultál valaha. Egy pillanat múlva megérint az Ősök bölcsessége. Hangosan felszisszensz! Ez a kép azt ábrázolja, amint őseid, a galetkik a Rúvel hegy gyomrába menekülnek az Ellenség elől! Ez a láda több ezer éves is lehet! Izgalom árad szét benned, felugrasz és erősebben nézed a karcot, közelebb fordítod milgandod fényéhez, minden apró részletre ügyelve immár. Az alakok nem csak galetkik! Idővel törpéket és más népeket is felismersz a véseten. Igen, ez határozottan a Nagy Menekülést ábrázolja. De valami még mindig motoszkál a fejedben, nem hagyván nyugodni...

IQ

Kisvártatva eszedbe villan atyád hangja, aki sok évvel ezelőtt elmesélte az Ellenség érkezésének történetét neked. "És megérkezett az ellenség Ghallára, repülő szerkezeteik villámokat szórtak, szörnyhordáik a földeket pusztították, s az itt élő népek egyesített ereje is kevésnek bizonyult hozzá, hogy megfékezzék őket. Ezért minden nép vezetője tanácskozásra gyűlt, s döntést hoztak: elhagyják őseik földjét, elrejtőznek az Ellenség elől, s amikor eleget tudnak már róluk és elég erősek lesznek világuk visszahódításához, visszatérnek és szörnyű haraggal söprik el a gaz támadókat. Ezután történt, fiam, hogy őseink megalapították az első földalatti várost, Voharát."
Beleszédülsz a gondolatba, hogy mit találtál! Ez a tárgy nem a Rúvel hegyet ábrázolja, hanem az Első Várost: Voharát! Érzékeidet végletekig feszíted, minden erőddel a vésetekre koncentrálsz. A hegy mögött halovány vonalakat látsz, melyek valaha a kép részei lehettek, de mára megkoptak már az évszázadok során. Felszerelésedhez lépsz és néhány szerszámot veszel elő. Talán sikerül felújítani a faragást, hiszen ha lakóhelyedet felépítetted, egy ilyen apróság nem okozhat gondot...

ÉPÍTÉS

Elkészült a restaurálás. Így már sokkal kivehetőbb a táj is, az alakok is. Vannak a képen galetkik, elfek, törpék, trollok és még számos, számodra ismeretlen faj tagjai. A háttérként ábrázolt hegyek is kivehetőek már... Ahogy azokat szemléled,meghűl benned a vér. Ezt a helyet ismered! Vadászat közben már láttad a hegyek ezen csoportját!
" Hatalmas Ősök! Megtaláltam Voharát! "
Pillanatok alatt felkapkodod felszerelésedet, magadra öltöd vérted és elhagyod táborodat. Olyan izgalom munkál benned, amilyet nem éreztél már sok éve! Követed ösztöneidet és emlékfoszlányaidat,hogy elérj oda, ahol a legendás város létét sejted.

IRÁNYÍTOTT

Hosszú ideig vándorolsz a hegyek közötti sziklás vadonban, élet jelét alig látod utad során. Egy meredek kaptató tetejére érve azonban eléd tárul az áhított látvány: Vohara hegye, a háttérben a többi zord hegycsúcs. Lelki szemeid előtt szinte látod a hegy felé kígyózó sorban menekülő ősöket, szekereiket, állataikat, amint az Ellenség által üldözötten a föld biztonságot adó mélye felé tartanak. A nap nyugodni készül a koszos színű égen, így megindulsz a hegyhez. Elkezded körbejárni, hogy az ősök nyomaira bukkanj. Azonban csalódnod kell, az évszázadok- évezredek minden nyomot eltüntettek már, ami rájuk segíthetne találni. Bosszúsan tábort versz és nyugovóra térsz.

SZUBTÉRI

Álmodban ismét csak az ősök karavánját látod, te is közöttük lépdelsz, kevés kis vagyonodat a kezedben fogva, elgyötörten lépdelsz a hegyoldalban látszó óriási kapu felé. Hátrapillantasz vállad fölött, mindenütt elgyötört arcú népeket látsz, sok sebesültet és néhány kopott vértezetű harcost. A messzi távolban valami alaktalan, éjfekete rettenet kúszik az égen, melyből időnként kék és sárga villámok csapnak a földbe.
Egy hangot hallasz mellőled. Odafordulsz és egy idős törpét pillantasz meg, aki rád néz, majd megszólal:
-Ne félj, barátom, a sereg feltartja őket, míg biztos menedékbe érünk! - Arca elkomorodik, majd folytatja: - Csak lennék vagy kétszáz évvel fiatalabb! Adnék én is azoknak az átkozott rémeknek!
Tovább lépdeltek. Hirtelen a menetből egy árnymanó suhanc ugrik ki, kezében valamivel. A hegy lába felé rohan. Az egyik őr utánaüvölt: - Megállj te szerencsétlen! A védőrúnák!
De elkésett. Alig száz méterre tőletek és a menettől vakító tűzgolyó villan, mintha egy második nap kelne, majd a hegyről kőlavina zúdul oda, ahol az árnymanó aktiválta a védőrúnát. Embernyi sziklák és por zúdul le a hegyoldalról. Valami furcsát látsz: a zuhatag előtt egy pillanatra mintha a te táborhelyed villanna fel,majd tovatűnik. Erre a képre, s a kőlavina hangjára felriadsz. Épp idejében, hogy egy feléd lopózó torzszülöttet pillants meg. A nyomorult megpróbált álmodban becserkészni, de most majd megfizet!

CSATA

Legyűröd ellenfeled, lélekenergiáját veszed. Az álom tovaszállt, de képe még kísért téged. Körülnézel és egy megérzéstől hajtva megkeresed azt a helyet, ahol álmodban az árnymanó felrobbant. A talaj valamivel valóban mélyebb ott, mint körülötte, s mágikus érzékeid is bizseregni kezdenek. Valamiféle varázslat nyomait érzed a közelből. Egy hirtelen ötlettől vezérelve ásni kezdesz.

ERŐ

Megszállottan ásol, hátha találsz valamit, ami Voharára utalna. Csaknem három órai eszeveszett lapátolás után az ásód valami keménybe ütközik. Érzékeid még mindig mágiát kiáltanak. Kifordítod a földből amit találtál. Legnagyobb megdöbbenésedre egy félembernyi kőszobor az. Az árnymanó! A védőrúna úgy fest nem csak a hegyoldalt indította meg, hanem a közelben sokféleképp lecsapott a megtörőjére... Alaposabban szemügyre véve a szobrot, meglátod, hogy valamit fog a kezében. Egy megkövült iszák az. A mocskos tolvaj! Még a végveszély idején is csak magára gondolt! Mérgedben az ásóddal a szobor kezére csapsz és legnagyobb megdöbbenésedre a szilánkokra törő kőiszákból gyémántok potyognak eléd a földre. Nahát! Ez érdekes. A lélekgyémántokat valószínűleg saját mágikus kisugárzásuk óvta meg a rúna hatalmától. Összeszeded a kincset, majd tábort bontasz. Még jó ideig keresel, kutatsz a környéken, de semmi érdekeset nem találsz, ami az ősökre utalna. Hazaindulsz, de megfogadod magadban, hogy egyszer visszatérsz, komolyabb felszereléssel és társakkal, s ha törik, ha szakad, de te leszel az, aki újra felfedezi az ősi várost!
Köszönöm a választ,már írtam is!
Dátum: 2009.11.01. 22:19:49
Nyugi van, Vidám mester, lesz itt még nagytakarítás,ha majd nem csak Miki selejtez. Egy embernek tényleg sok meló lehet mindent végigolvasni, ehhez csapat kéne. És szerencsére nem minden kaland Xar,csak akad pár ember,aki még nem fogta fel,hogy értelmetlen,ha írni próbál...
Ezt én írtam és törpe harcost írtam szörny névnek,mivel ilyen torzszülöttre emlékeztem még vadászatból. Rögtön utána ide is beírtam, kérdezvén hogy ilyenkor mi van. Még most is érdekel,hogy lehet e ezt beállítani illetve hogy azt a kalandot át lehet e állítani,hogy a törpe tényleg törpe legyen? 72. kaland, Nyomok címmel.

Edit.: Most olvastam át a szörnylistát a másik topikban. Lehetséges a kalandomban törpe hősnek beállítani a szörnyet?
Dátum: 2009.11.01. 19:27:31
Valóban jellemző volt, de soha nem volt a világokkal magukkal ellentétben. Az árnymanó vs troll poénok,a Hogyan fogyott el az expedíciónk, a többi poén mind mind az adott világ életét,indennapjait követte. Ez a kijelentés jelen esetben közel sem áll meg. Ne feledjük,ebben a világban szinte csak harcosok vannak meg torzszülöttek! Nincs királylány a toronyban,maximum egy doppelganger,aki felfalta majd felvette az alakját,hogy másokat is csapdába csaljon...

De inkább hagyjuk meg a topikot eredeti céljának. Ha valaki kivánja, szivesen beszélgetek vagy vitázok erről az elgondolásról privát üziben.
Dátum: 2009.11.01. 18:51:22
Mint láthatod,említettem,hogy számora is mókás volt elolvasni. Lehet hogy mi töltjük meg élettel a VU-t, de a tartalom alpja már rég adott. A végzetúr egy több évtizedes játék,egy kidolgozott világ új fejezete,amit szvsz nem ártana megismerni a játékosoknak is. Nem vagyok fapofa,csak szerepjátékos,aki ismeri a régi időket is...
Dátum: 2009.11.01. 18:25:03
Ezer meg egy bocsánat,srácok,de ez szerintem poénos ugyan, mégis semmi köze a végzetúrhoz! Piactér? A lélekkufároktól vásárolunk,nem? Hercegnő? Udvar? Ez is ellentond a világnak,amiben játszunk. A hadúr lánya ebben a világban a legerősebb harcosok egyike kéne legyen. Szóval a humoros fogalmazás ellenére szvsz ez a Shrek valami fantasy világban,de nem Ghallán...
Dátum: 2009.10.31. 21:01:56
Nyomjátok be a kalandok szövegét is, ha lehet,mert nem mindenki fogja megkapni úgysem! Így lemérhető a pontozással is a tetszésindex!
Dátum: 2009.10.31. 15:53:18
153.számú, "A régmúlt emlékei" című kalandommal találkozott valaki? Érdekelne az értékelése a megoldóktól,hogy van e értelme még hasonlókat csinálnom...
Dátum: 2009.10.30. 06:50:18
És tegyük hozzá,hogy nem is tudnának az alacsonyabb szintű VU-k megoldani csak egy pár kalandot. A próbákon elvéreznének simán,kristálypontjuk meg alig lenne,az ital ára és az ismételhető kalandok hiányában.
Elfogadták a kalandomat, Hazafelé címmel. Namármost... A benne szereplő torzszülött nevét ugyan beírtam,de kérdezném,hogy mikor lehet konkretizálni,hogy az legyen majd a csata és az ott szereplő kép szerint is,aminek elneveztem? Ilyen opció még nem volt az elfoadáskor,lehet esetleg javítani később? Ha random szörnyet tesz be helyette,az mindenképpen hülyén fog kinézni a sztori fényében.(Tehát kéne majd egy szörny-lista az addig vadászatban látott szörnyecskékről a csatakészítéshez...)
Dátum: 2009.10.28. 23:05:20
A felsoroltak közül kik testvérek?
Eowyn - Eomer
Frodó - Samu
Boromir - Aragorn
Trufa - Pippin

Aki meg nem olvasta a Gyűrűk Urát,az tippeljen vakon? Sokaknak speciális... (Még jó hogy ezzel a fantasztikus regénnyel kezdtem fantasy függőségemet...)

Hány Oscar-díjat nyert a Gettó milliomos című film?
10
8
9
7

Hmmm... Meddig vágjuk be visszamenőleg a díjakat? Speciális!

Mit jelképez a BMW jelben a kék fehér szin?
A tervezö kedvenc szinei
A tengert és a havat
Semmit
Az eget és repülőgép propellert

Na ez meg főleg speciális és törlendő!
Dátum: 2009.10.25. 17:33:10
Ahogy egy kicsit korábban említettem,nem várhatjuk el,hogy 24 órás ügyelet legyen a szervereken. Sehol sincs ilyen! Sőt! A példaként párszor emlegetett Travianon a Multihunternek nevezett paprikajancsik elérési és válaszadási sebessége jóval kivül esik minden eddig általam itt észlelt reakciósebességen,minőségéről nem is beszélve. Ez ide szvsz nem hiányozna.
Összességében a hétvége az hétvége,mindenkinek. A Beholder személyi állománya nem tud 7/24 ügyeletet adni,ezt csak elfogadni lehet. Holnap akkor is lesz válasz,ha hiperpigmentált kiskorúak potyognak az égből,erre mérget vehettek. De a hétvégét hagyjátok meg másoknak is.
Dátum: 2009.10.25. 16:19:31
Srácok,nem semmi vitát nyitottatok ide!
Unalmamban végigolvastam az egész gondolatváltást és rettentően érdekfeszítőnek tartom. Aki beszopott a szerverfagyival,kéri a kiesést kárpótolni,sokan meg szívja a vérüket ezért... Az viszont veszettül érdekes,hogy aki vérszívó üzemmódban ír,azoknak 80%-a az ellenséges szövetségek tagja. Most őszintén... Így van bármi értelme a vitátoknak? Semmi az égadta világon! Persze fura lenne ha az ellenség kiállna a szembenálló mellett,így viszont,hogy nagyrészük csak fikázni,szamárfület mutatni néz be,értelmetlen. Egy számomra logikusnak tünő érvet még nem láttam az epikus-ölők panasza ellen összesen. LanMaffia viszont NB1es módon állította a görbe tükröt a kárörvendők elé.

Szóval mint független játékos,akinek semmi köze a V4hez(a szabályok és követelmények ismeretén kivül) ammondó vagyok,kedves epikussal rápacsált játékosok,hogy a panaszotokkal forduljatok személyesen a vezetéshez,mert teljesen jogos,ezt a fórumot meg hagyjátok el végleg,mert sajna semmi értelme folytatni. Ignoráns arcokkal szemben nem lehet vitát nyerni,az ellenségtől megértést pedig ne várjatok.Felesleges.De remélem megkapjátok a kárpótlást.
Dátum: 2009.10.25. 06:35:47
Tavaly nem volt gikszer az óraállításnál.A mostani leállás miatt meg majdcsak lesz kárpótolva,akit komolyan xarul érintett. Vagy nem... De azt ne higgyétek,hogy vasárnap hajnali 2-6ig is ül valaki a szerver előtt és nézi mit panaszkodnak az emberek a fórumon.(Legalábbis szerintem. )
Dátum: 2009.10.22. 13:35:34
Királyság! Köszi a választ!
Dátum: 2009.10.21. 16:31:14
Miklós Főnök! Van már valami előrelátható célszám arra vonatkozólag,hogy mikor készültök el a fejlesztéssel? Lehetne valami becslést hallani?