Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - McMad

Dátum: 2013.08.31. 23:49:28
Idézet: Ariel - 2013.08.31. 23:20:28
...A lényeg, hogy nem kitalálok valamit, aztán megnézem, hogy mégis mire lehet jó, mit lehet ráaggatni és belemagyarázni...

No EZT gyorsan felejtsd el esetemben.
Aki ismer, az tudja, hogy ENNYIRE nem vagyok elszállt alak...
Dátum: 2013.08.31. 23:44:20
Íííígy van.
Ezen az elven jönnek a javaslataim.
Ergo EBBEN maximálisan ellentétes az álláspontom Ariellel.
Abban viszont 1etértek vele, hogy MESSZE sem érdekel a leprogramozhatóság.
Ezt döntese el a JV.
Illetve hasznosítson belőle annyit, amennyit megvalósíthatőnak lát.
Kieg.: A játékostársadalom igénye jobban érdekel (fontos kontroll), de nem a programozói oldal szempontjából várnék álláspontokat....
Dátum: 2013.08.31. 22:46:54
BEKÁÁÁR, hogy a kezdő időkben én még nem játszottam, de el tudom képzelni a pezsgő életet.
MINDEN ilyesmi életet erősítő kezdeményezést támogatok.
Dátum: 2013.08.31. 21:49:05
LÁTSZÓLAGOS az igazság ebben a kérdésben a szavaidban (bocsesz, most csak FÉLIG értek veled 1et).
Bizony RELATÍV a cselekvőképesség megítélése, leprogramozása, kezelhetősége, használhatósága, világképbe illősége egy játékban.
No de, hogy mindezek akárcsak 1 nap alatt "lezavarhatók"...
Nem épp VÚ ALAPvilágképbe illő mennyiségű esemény. :S
Mindenesetre MEGVAN az alapötletem a témára!
Most nyissátok ki a virtuális fületeket...
Tehát az alapkoncepció, amire építek a térkép.
Mitől lesz/lehet játékba illő ÉS könnyen megvalósítható a rövid vadászat?
Ha lesz olyan terület, ami a vadbőség miatt gyorsabb/több levadászást tesz lehetővé (pl. -X mp/ vadászat).
PLUSZ:
A vadbőség vonzza a ragadozókat... És a csúcsragadozókat...
Tehát egy ilyen terület körül lazán megvalósulhat a jelenlegi "élethelyzet"!
Aki rámegy/ment a végzet/bronzmedálra az sem károsul semmit, hiszen veszélytelenebb, ragadozómentesebb területen is remekül tud érvényesülni, CsP-t eltolni. ;-)
Asszem tökinél sikerált elkapni a problémát (ez itt az önfényezés helye... ).
A térkép mellet még egy ötlethalmaz:
Fokozatosan lehetne bevezetni rá sok új játékelemet.
Eleinte rá lehetne "dobni" 1 pontra a játékosokat - kifejezve ezzel a jelenlegi helyzetet úgy, ahogy az a Legendában meg van írva - barlangokból előtörve ("RENGETEG" ütőtávban lévő célpont - természetesen ez nem vonatkozik a csúcsragadozókra/szinttopkarikra, akik elől minden mozgásképes teremtmény már messziről pánikszerűen menekül...).
Aztán szétszóródik a nép (ITT lép be a "hova tud menekülni per pillanat a kisszintű a sokéves 4. szintű pók elől kérdés "megoldása" - odébbáll a térképen).
SZÁMTALAN ötletem van a felderített/felderítetlen terület kérdésre is, de vegyük sorra az eddigi témákat, amiket már említettem anno:
Az autoteleportálás kilőve (nem illik a világba).
No de egy új mágiarendszerrel...
A szövetségi területfoglalós/háborús felvetésem is bevezethető lenne egy későbbi fejlesztéssel - függetlenül az alap térképszitura.
Rugalmas rendszer - ráépíthető sok új ötlet.
Kieg.: Csak OKOSAN ki kellene találnyi...
Dátum: 2013.08.31. 01:10:12
Hmmm... Én meg totál abban reménykedtem (VFesként), hogy az utóbbi idők EH-s fejlesztései által VÉGRE az EH orientált optjátékosok JÁTÉKOSSÁ válnak lefelé zúzó ismétlőrobotból (habár ez VF-el sem haszontalan tevékenység HA nem erre épül az ismétlői zöme). Szóval szerinted átestek a ló túloldalára? Legalábbis a 100. szint feletti hatás tekintetében?

Közben eszembe jutott egy régóta a fejemben motoszkáló gondolat...
Tekintsünk a VÚ világára. OBJEKTÍVEN!
Egy épp csak éledező világ egy irtózatos világégés után.
Szinte mindenki mindennek és mindenkinek a farkasa. Az életfunkciókat mutató teremtmények igyekeznek a táplálékforrás közelében lenni ÉS távol maradni azoktól, akiknek ők a potenciális táplálékai. Kevés az élet, a LEforrás.
Ahogy viszont a szabályrendszer működik ÉS még erre rátesz a játékosállomány igénye az NEM ezt tükrözi. A játékosok igényét megértem - persze, hogy (taktikatámogatott) LE-re fáj a foguk és ezért portyacélpont bővítésre buzdítanak.
Azonban a VÚ ALAPvilágképe nem a mindenkor félkézzel elérhető, minimum 2-3 PP-s ismétlőnyi portyacélpontos világ lenne ám...
Engem nem a célponthiány aggaszt, hanem az egyre torzabb - játékosok (és a szabályrendszer) által generált világkép.
Lelki szemeim előtt feldereng egy végzetúr, aki 1 óra leforgása alatt lever 20-30 Végzeturat/úrnőt + 20-25 TK-s szörnyet (nem célzott - bárki lehet - még én is alkalmanként ezt tolom). Hogy ez hogyan illik bele a VÚ világképbe? Szerintem sehogy.
Mondjuk egy kaotikus háborús tömegjelenetben jól mutatna.
Mit akarok ebből kihozni?
Hmmm...
A játékosállomány "megmaradt" részének játékstílusát ismerve inkább nem mondtam semmit...
:S
Legalábbis addig, amíg egy épkézláb, szélesebb körben elfogadható ötletcsomag keretében meg nem fogalmazódik bennem a dolog.
Dátum: 2013.08.30. 22:39:37
Idézet: Popeye72 - 2013.08.30. 22:08:09
...aki 110-120. szint között nem vált EH-ra az kb. 150-160. szintre behozhatatlan hátrányba kerül a végig EH-s karakterekkel szemben, köszönhetően az elmúlt időszak AF-es fejlesztéseinek is...

Hmmm... Az, hogy magas szinten kevés a VF-es, azon nem csodálkozom - Erőforrás faló és rohanó "banda".
Mindenesetre "rögzült" VF-esként állíthatom, hogy kb. 85. szintig síííímán versenyképes a VF.
Még AFp-vel is.
Amíg nem kezd valami gyanús lenni én biztosan nem váltok, mert SOKKAL event- és ezzel játékos barátabb számomra a VF.
Mindenesetre kár feladnod addig, amíg találsz élményfaktort (pl. reálisan elérhető, de kihívást jelentő célokat) a játékban. Ha kell lazíts az opton. SÍÍÍMÁN megéri HA már belefásulni érzed magad a napi rutinba (ezen pl. egy "élő", időről időre változó térkép - az azon való "életben maradási harc" igencsak tudna segíteni véleményem szerint :-x ).
Dátum: 2013.08.30. 14:29:17
Igaz, de az évi 2 db annyira minimális hatású (és igensok játékosnak nem értékarányos az sem - utazási költség), hogy... Ehhh...
Szerintetek hányadik szinten lehet elérni a minimális vadászidőt az eddigi fejlesztésekkel ha esetleg valaki van akkora lúzer, hogy rámenjen mindennel?
Szerintem még akkor is TÚÚÚÚÚL sokára.
Addigra elveszíti a türelmét a játékosok igennagy hányada megfigyeléseim szerint (toplista majd minden régiójában elhagyott karakter hegyek, felfelé csökkenő tendenciával, de játékosállománnyal is). Pár év és 60. alatt mutatóba lesz aktív kari és az aktív játékosállomány átlagszintje el fogja érni a 100-120-at.
Kieg.: A Bajnoki Eredmények listái hónapról hónapra"remekül" mutatják a helyzetet alakulását... :S
Dátum: 2013.08.30. 13:42:18
Idézet: Kocos - 2013.08.30. 07:51:07
Idézet: McMad - 2013.08.29. 20:06:14
150+ szintű szinthuszároknak (játékerő mellékes - mehet minden a Végzetmedálba)


Rajtam kivul ilyet hol latsz?
Nekem is az epites miatt kell a medal, a vadaszati ido csokkenes mellekhatas csupan.


Értelmetlen a kérdésed. TUDOM és minden odafigyelő tudja, hogy közel ZÉRÓ az érdeklődés a végzet/bronzmedálra.
Messze sem azért, mert nincs igény a vadászidő csökkentésre, hanem mert az ÁRA mesze se arányos a hatásával.
Aki erősödni, vagy legalább a többséggel szinten maradni akar az nem ilyesmire költ (brutálxar ár/értékért).
Tudod a fő probléma az, hogy amíg erőforrásért (LE-Tkristály-forgács) lehet jellemzően tetemesebb vadászidő csökkenéshez jutni, ergo gyengíted magad azzal az iránnyal, addig nem lesz nagy a kereslet rá. Kinek beszélek... Ezzel TE is tökéletesen tisztában vagy, még ha totál más vonalat is jársz.

Tisztelt időmilliomos pókicák.
Rendkívül örülök, hogy volt megszólaló tagotok, így van mire válaszolni (rossz szokásom ).
A ti érdekeitekhez fejlesztve a játékot NYUGODTAN bezárhatott volna már a VÚ. :S
Kieg.: Imádom a "Vissza a 2,5 óra / 50 CsP időkhöz, mert éhen halunk" féle hangokat...
Dátum: 2013.08.29. 20:06:14
1etértek veled (mint általában), de Szakall Hsz-ének zömével is.
FONTOS lenne tisztázni BÁRMILYEN fejlesztési javaslat előtt pár dolgot:

1. Mik az időrabló tevékenységek?
Szerintem minden ami lehetetlenné teszi az 1 órán belüli 1 nap mennyiségű CsP, PP és Tkp eltolást.
HA valaki ennél többet szeretne eltolni, az már valamilyen szinten vagy optol (pl. halmozás optimális időpontra ismétlőhöz), vagy nem napi rendszerességgel tud játszani és így nagyobb "csomagokkal" kénytelen elbánni, vagy megy a levesbe az erőforrás egy idő után.
A "nem vesz el sok időt" szlogen biztosan nem a térkifordító szuperoptoknak szól, de SAJNOS az időhiányosoknak sem. Elég ha valaki csak 2 naponta tud bejelentkezni és csak 1 órája van rá, máris hátrányos helyzetbe kerül, DE CSAK HOSSZÚTÁVON.
A VÚ szubjektív nézetem szerint nem opt és nem időhiányos "barát".
Mivel sok minden mellett az optlehetőség különbségek (elegendő napi aktivitási lehetőség taktikától függően) is okolhatók a hatalmas játékerő különbségekért, ezért felmerül a kérdés, hogy miért ne lehetne ezzel kezdeni valamit (játékidő szükséglet csökkentés).
CSAK nyerne vele a VÚ (előtérbe kerülhetnének az "agyalós" fejlesztések a neoprimitív "katt-katt-táp" fejlesztésekkel szemben - kisebb beleunással és időhiánnyal okolható törlési esély - nagyobb játékosmegtartó erő).
Személy szerint nem zavarna ha a PP-s ismétlő küldik nem 6-7 perc alatt pörögnének le (nálam ennyi), hanem némi agymunka miatt pl. 10-15 perc alatt.
Viszont a CsP-s küldik olyan alkalmi díszek, hogy a szinthuszárokon kívül TUTTI alig él velük valaki - az időigényükről meg... :S
El is érkeztünk még egy fontos kérdéshez:
2. Mi érdeke fűződik a Behónak a napi 1 óránál magasabb összjátékidőhöz?
Ha semmi, akkor kérnénk még egy kis játékidő csökkentési lehetőséget (intenzívebbet - a bronzmedál DURVÁN lassú megoldás), hogy legalább a NAPI max CsP mennyiség eltolható legyen REÁLISAN 50 perc alatt ne csak 150+ szintű szinthuszároknak (játékerő mellékes - mehet minden a Végzetmedálba). A maradék 10 perc még TALÁN elég egy minimum aktivitási lehetőségű, de maxkronokomppal rendelkező játékosnak 20-30 PP eltolására és ezek (vadászat, portyafáradság kipihenés) KÖZBEN TKp eltolásra, szövidolgok intézésére, VT-re, Kalandra, Epiütésre(???), Eventre, stb.-stb.-stb.
Mondjuk 60. szintre nem lehetne elérhetővé tenni az 1 órás napi erőforrás eltolási lehetőséget?
Inkább foglalkoznék az "agymunkás" résszel, szövidolgokkal az 1 óra feletti játékidő lehetőségemben.
Sajnos mostanság kevés az időm (az utóbbi 1,5 hónapban 2x buktam be a hűségbónuszt, DE nem ez zavar) és volt "szerencsém" tesztelni a minimum idő minimumát:
Gép bekapcs - feláll - (a vírusirtó innentől fékez a frissülésig - vagy kikapcsoljam?) - böngésző - VÚ - Hűségbónusz - dukát - VT napi feladatok - állatok harcba hívása - öltözés - /Tturbó váltás/ - 1 portya Szerencsekerékért - Szerencsekerék - Kihívás +2 szilánkért - Szövi fórumán tájékozódás és intézkedés - öltözés - Entiütés 1x - állatok gyakorlatozni küldése - pihenésbe kapcsolás - /Tturbó váltás CsP-ért/ - manakonst - /Tturbó váltás CsP-ért/ - öltözés - kilépés - kikapcsolás.
Lehet tippelni, hogy mennyi idő volt jellemzően.
A párom szerint "mindig a gép előtt ülök"...
Kieg.: Most nincs mellettem ma este tehát BÁÁÁTRAN cincoghatok.
Dátum: 2013.08.29. 18:55:22
Sokak által sokszor felvetett gondolat.
Legkésőbb talin biztosan rákérdezünk Miklósnál, hogy mi akadálya van (ha van).
Dátum: 2013.08.29. 14:28:21
1300 kaland 1 hónap alatt. Ebből kb. 130 Epikus lesz.
Ez +13 lépett állatszint (a kihívásTP-n felül) Tkristályból.
Szakiplusz minimális hatású.
A kapott elnyelés Kariszintfüggő is, de azért elmondható, hogy nem 60-300 sebpontokon szoktak múlni a portyák/Bajnokik/Eventcsaták jellemzően.
/Báááárcsak ilyen szoros meccsek lennének... /
Asszem több hónap leállás kellene egy TÉNYLEG látványos erőkülönbség kialakulásához.
Ez szinte minden 0TP - sokLE/ÁllatTP/stb. hatású taktikára igaz és csak ajánlani tudom mindenkinek, aki úgy érzi, hogy erre szüksége van ÉS bírja idegekkel.
Én inkább féloptolok + a TF elinflálódási hatást nézném ebben a kérdésben. Erről végzett valaki valamiféle elemzést?
A TF-hez képest kissé erősebb forgácsforrásnak érzem taktikafüggő mértékben.
Dátum: 2013.08.29. 14:07:06
Csak Epikus kalandra jár Tkristály és egyéb extra cucc...
Tehát szintenként (Kalandaktivitás függvényében) kb. 2-4 olyan extrát tud megcsinálni valaki, amiket említettél.
Természetesen előny, de nem éri el a (becslésem szerint) perdöntő +20 átlagTÖ különbség erőt a dolog a TÖ közeli esetekben 10 szint alatt.

Kieg.: Idézet: Fsanyi82 - 2013.08.29. 13:44:29
...ha pl feladatok csak xy szinttől lennének elérhetőek vajon hányan reklamálnának?

No azért nem sokan. Brutálrossz a LE/TP-je (opttaktikától függő persze).
Én a VT 1 napos TPnyelési küldijének kavicsmentesítésére használom...
Dátum: 2013.08.29. 13:27:55
Nincs igazad (kivéve a zárójeles esetben)
Az életbe se éred be pl. a 20-25 szinttel feletted járót.
1 (2) kivétel van: Ha szinthuszárkodsz (vagy pl. egy 120-as leáll 1-1,5 évre).
No de akkor meg kár az erőkülönbséggel előjönni, mert azt önként feladod ezzel a taktikával...
(A leállók meg azzal szoktak rosszul járni, hogy akik beérik őket közben olyan új fejlesztésekkel tápoltak a szintjükig, amik még nem voltak elérhetők számukra.)
Kieg.: Ennek ellenére is csak a TF elinflálódást látom egyetlen reális(?) ellenérvnek a 100. szint alatti Epikus kaland kérdésében...
Komoly cél (amióta csak újrakezdtem):
Entitással átlépni a "Leütött Enti Szint" / KariSzint = 3 szubjektív mérőszám értéket.
Idézet: Viszok009 - 2013.08.29. 12:08:42
...Sztem az a szám Xenónál akár 250 is lehetne....

Legfeljebb "realizálja" a célszámot.
Akárhogy is, az a 24 óra nem semmi lesz...
Jogos. :S
Én is írok 1 tervet:

BVUV-n 3x-os bünti mellett buzogánnyal és vakuval Bajnoknak lenni.

Ez egyébként nem igazán terv. Szubjektív "kényszer".
Izgalommániás vagyok és ilyen "önesélykiegyenlítés" nélkül...
A legutóbbi BVUV-n a fenti szerkóban sikerült egy ádáz és RENDKÍVÜL izgalmas, 9(!!!) menetes csatában kikapnom a döntőben /Az elődöntőm 8 menetes volt/.
NEKEM síííímán megérte.
Kieg.: /Mellesleg Buzogánnyal, -51-es medálbüntivel (és erős varival) már 1x összejött a BVUV bajnoki cím - erősíteni "kellett" az öngyengítésemen... /
Hagy tippeljek: Pl. Xenó alatt biztosan nem lehetetlen.
Nincs az 50-es mamiütésnél gyorsabb CsP-s küldi. Egy profi regenes cuccal, Mamik ellen optimáis TÖ eloszlással még gyógyultan is jöhet ki a küldiből...
Az ÉP növelős küldi meg igazán nem egy idő/ÉP/stb. rabló tevékenység. Pláne ha valaki amúgy is növelni szeretné...
Plusz a PP és CsP itókák halmozása "csodákra" képes. A többi csak szabadidő kérdése.
Ettől függetlenül kiemelkedő tett lenne (mint a Bolygó ura cím).
Dátum: 2013.08.28. 13:30:06
Azért ide írok elébb, mert valami rejtélyes okból kifolyólag a játékkörnyezetem véleménye kb. 2x jobban érdekel minden kérdésben, mint a "felettünk őrködők" álláspontja.
Persze kihagyhatatlanok ők is... :S
Egyébként MAXOS 1etértés.
Dátum: 2013.08.28. 13:03:13
No itt egy újabb "gondolatkísérlet” Háború és egyéb oldalú fejlesztésre:
Mi lenne, ha lenne egy térkép a játékban (a'la Túlélők földje), melyen a szövetségek területeket foglalhatnának. Azon kívül, hogy VÉGRE lenne valamiféle vizuális támasza a világnak még sok újabb lehetőséget rejt magában a dolog.
A szövetséghez tartozó (alapból járó fix mennyiségű) területeken maximálisan érvényesülne az Épületbónusz, amíg benne tartózkodik a szövitag. Azon kívül csökkentett értékkel működhetne. A foglalt területeken 90%-ban, más szövetség alapterületén 70%, foglalt területén 80%-ban, szabad területen 50%-ban.
Lehetnének Fertőzött területek, ahol egyáltalán nem érvényesül az Épületbónusz.
A fertőzött területek mérete pl. Eventhatásra nőhetne-csökkenhetne.
Egyes területek speciális képességekkel rendelkezhetnének a szövetség ALAP területeinek kivételével (Kalandos vidék: +1% Kalandtalálási esély, Jó vadászterület: +1% vadászLE, Jól védhető: +Szint/10 Védekezés, Epikus vidék: 10 helyett 11% esély Epikus kalandra, stb.-stb.). Még egyedibbek lennének a területek, ha 1 db pozitív (előny) és 1 db ellenkező előjelű (hátrány), de más típusú tulajdonsággal rendelkeznének. A lehetőségek száma közel végtelen.
"Probléma": Eddig a portya úgy működött, mintha az azonos ütéstávba esők be lennének zárva egy szűk területre és agyba-főbe ütöget(het)nék egymást. Abnormális.
Ezen kissé változtathatna a térképen mozgás korlát (pl. napi max 3 mező – esetleg ezt növelhetné relikvia). Ez erőteljesen belassítaná a PP-s küldik pörgetését (a célpontok szétszórva helyezkednek el - oda kell menni). Attól tartok, hogy túlzottan is fékeződne... :-x
Azonban erre is van megoldás: Ha valakinek már "megkóstoltad" a LE-jét, akkor egyfajta ultradimenzionális kapcsolat alakul ki köztetek (oda-vissza) és bárhonnan oda teleportálhatnál a közelébe némi extramanáért (automatikusan vonódna ha megtámadod pl. portyalistáról). Viszont arra a területre kerülsz és ott is maradsz a köv teleportálásodig, vagy szomszéd mezőbe mozgásig.
A Szövetség ALAPterületére teleportálás ingyenes (katt a megcélzott területre).
Ezzel a Kémkedés még érdekesebb alternatív jelentőséget kapna – az utolsó célpont nem árt, ha a kívánt végcél közelében van HA nem a szövetségi terület az. ;-)
Háborús oldal:
A szövetségi alapterületek nem lehetnének támadhatók.
A foglalt, a szabad és a fertőzött területek viszont igen.
Foglalt terület elleni csata – sok ötlet volt már egy új rendszerű Háborúra. Nekem bármelyik megfelelne. Azért ötletelnék még rá: Min 24 órás Hadüzeneti idő, CsP-be és PP-be is kerülne, külön szerveren futtatott tömegcsata lenne a leg1szerűbb megoldás talán némi taktikai (pl. felállás) oldallal, melyre kvázi „nevez” és elhelyezkedik a játékos.
SÍÍÍMÁN bele tudnék képzelni egy „zsoldos” oldalt is. ;-)
A csatáért LE és TP járhatna JÓL átgondolt elvek szerint.
Szabad terület foglalása – mint előbb, de NPC-k/szörnyek ellen.
Fertőzött terület foglalása - mint előbb, de erősebb NPC-k/szörnyek ellen + az elfoglalt terület fertőzöttsége megszűnne.
SZÁMTALAN kisebb-nagyobb átgondolandó oldala lenne a dolognak még, de engem egyenlőre csak az érdekelne, hogy NEKTEK mennyire jönne be egy ilyen típusú fejlesztés – érdemes-e szerintetek ilyesmiért lobbyzgatni, továbbgondolni?
Kieg.: Kisebb kiegészítés.