Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - McMad

Dátum: 2014.04.10. 10:28:23
Rosszul - ezt mindketten tudjuk.
Személy szerint 2 60as V4-et szenteltem a témára (átvivők segítésére).
Kieg.: Eleinte volt rá igény, aztán...
Vagy módosítani lenne érdemes a 60as alap koncepciót, vagy 1es szinttől is lehetővé tenni (Epi-centrikuson).
Szerintem túl gyors a gyors világ egy karineveléshez + ölég drága + túl érdekellentétes a nem átvivőkkel + a végeredmény...
Dátum: 2014.04.10. 10:18:14
Sejtem...
Azon merengek, hogy mi lenne ha a köv felépítésű lenne egy játék világkoncepciója:
Magvilág + új világ.
A magvilág örök és pl. 1-2 évente beolvasztja az "újat" + ezzel a pillanattal indul egy újabb világ.
Kieg.: FELTÉTEL - Magvilágon NEM lehetne karaktert indítani. 1x csak megtalálja mindenki a helyét a magvilágon...
Dátum: 2014.04.10. 10:13:14
Én azok közé tartozom, aki nem vette meg (anyagi okok).
Ettől még hasznos - főleg közepes-magas szinten - sok-sok időt spórolhat meg vele az, aki az érintett témákban utazik.
Akinek belefér, annak én is javaslom.
Dátum: 2014.04.10. 09:59:35
Zömében egyetértek veled.
Idézet: Birka - 2014.04.10. 09:46:32
...Amennyiben lenne egy új szerver, úgy játszana, de így...

Fontos szempont a játékosmentés, de erre építve pl. évente lenne érdemes indítani világot? Ez világonként játékosállomány "öngyérítő" lépés lenne a Behó részéről - igaz az egyéni játékélmény erősebb lenne (csak egyre kisebb lélekszámú világokkal).
Idézet: Birka - 2014.04.10. 09:46:32
... A játékos állomány csökkenés egy ilyen idős játéknál természetes folyamat (Lásd Everquest, SC, Lineage2, Wow stb...), melyet elkerülni nem igazán lehet. ...

Bejóóó lenne pedig feltalálni a megoldást...
Szerintem MMO történelmi lépés lenne.
Dátum: 2014.04.10. 09:19:50
Tudod egy új világ minden játékban vérpezsdítő, játékkedv erősítő dolog. Kivéve...
A VÚ egy igenérdekes felépítésű játék - aki ott van a rajtnál, az jellemzően 2 tápos út közül választhat:
1. Sebességbe kapcsol (Topszintre hajt - maximális epiütő erő és felszerelés, valamint építőerő manakonsttal és LE-vel kevés portyacélponttal).
2. Izomból fékez (maximális LE mennyiség berámolása minden szinten - LE/TP maxolás).
Ez érdekes módon egy később indulónál eléggé leszűkül a 2. lehetőségre minél később csatlakozik valaki ÉS PvP szinten is szeretne toppá válni.

Valójában aki régebbi világon indít karit az sosem fog versenyezni a most akár csak 50. szintű karikkal sem (hacsak nem elhagyott kari, akivel max annyiban összehasonlítható a később induló, hogy a két kari közül melyik, mekkora hatékonysággal termelte a LE-t és azt milyen optimálisan tolta el).
/Teszteltem V2-n egy kiskarit és biztosíthatlak, hogy a hónapok óta 3.-4.-5. szintű, de hiperaktív kariktól több félnivalód van, mint bármely világ topszintű karijaitól. :S/

Akiknek van X karija, az ritkán engedhet meg magának még 1et. Szerintem egy új világ csak úgy tudna életképes lenni, ha elég sokan döntenek úgy, hogy egy esetleg "beállt" világon lévő karijukat lecserélnék egy izgalmas, erősebb kihívást, új célokat jelentő, előre jól lekommunikáltan frissen induló világra kitalált karira.

Az indulás érdekes lenne - aztán az induló "mezőny" taktika és játéklehetőség függvényében szépen elnyúlna és pár hónap múlva pontosan úgy festene, mint a mostani világok, csak kisebb topszinttel. Ennek kipróbálására szerintem épp elégséges egy véges világ (ott szépen látszik a dolog rendszeresen). SAJNOS inkább általános játékosállomány gyérítő hatást látok egy új világban (pl. egy fiatal világ, a V5 népszerű, de milyen áron? Jellemzően régi világos karit feladva népesült be).

Egy új világ mindazonáltal igenis jó ötlet lenne... A régiek összevonása után, hogy azok életkedve, játékélménye felfrissüljön és a többkarisok esetleg 1-2 karit feladva egy új világon is nekivágjanak. Enélkül több lesz a beleunó, mint a váltó és ezzel a régi világokat tovább szürkítő, pláne a plusz (esetleg még arra IS fizető) karit bevállaló ... :-X
/Ez a tendencia a világhalmozó játékokban jól látható - más játékban is láttam a működését - eleinte sok kari, majd folyamatosan kihaló világok pár CSAPATban játszó játékos által életben tartva/

Kieg.: Természetesen ez csak egy szubjektív(?) álláspont.
Pontos meglátás.
Épp gondolkodtam azon, hogy fordítottan arányosnak lenne értelme lennie a szinttel a variplusznak.
A kicsik nagyot tudnának csapni a SZINTJÜKHÖZ képest, azaz akár 1 beütéssel is teszem azt tudna pl. egy 30. szintű akkorát varizni, mint egy 120. szintű.
Ennek lenne látszatja + nem lenne "ingyen" + továbbra is kisegítő (de erősebb) szerepe lenne a kisszintű támogatásnak (+ alternatív LGy/sisakszilánk/kristálypont felhasználási lehetőség mindenkinek számottevőbb EGYÉNI előny nélkül).
Kieg.: A kisszintű támadó "túlélési" esélyét pl. úgy tudnánk növelni (picit) ha azt mondjuk, hogy pl. +200 szintű Epi nem támadhatja ellenfelét közelharccal (ez a fázis kiesik) + esetleg az Epivari is korlátozott lenne HA pl. LGy támogatással esik neki valaki. Némileg logikus is. Jelentéktelen ellenfelet miért ütne a monszta + ki az az eszement, aki esélytelenül beleáll egy irgalmatlan pofonba. Majd szééépen, távolról...
Személy szerint nem az ÁLTALÁNOS Epiütés sebesség gyorsítást erőltetném, hanem a nagyobb kollektív élményoldal erősítést. Ebben igazán tudna segíteni valami hasonló téma.
Naja...
Ezért írtam, hogy "ÁLTALÁBAN".
Nekem (is) számítana alkalmanként egy ilyen boost, de erre általánosan nem lenne igény ha Támadás itala módon működne, mert rendkívül erős az adott szintkörnyezeteben látható tuleltérés - keveseknek számítana. A kicsik pedig pláne nem lennének kisegítve, hisz hiába lenne a szintjük megemelve (kb. ennyit tesz a Góliát), az IQjuk még mindig töményen nem lenne mérvadó hatású egy kimutatható mennyiségű hozzájáruláshoz 1-1 epiütésnél (szerintem). :S
Viszont FELTÉTLEN támogatandó a kezdeményezés.
Alapvetően tudnék támogatni valami hasonló dolgot, mint amit Biri felvetett, de...
Idézet: Birka - 2014.04.08. 21:03:12
...-Góliát itala: Felhörpintése után a következő Epikus elleni csatában annyi IQ-t és Támadást ad, amennyivel kisebb a karakter szintje, mint az epikus szintje....

1. pl. ez nem tárgyslot foglaló dolog?
2. Tapasztalatom szerint ÁLTALÁBAN bőőőőőven kevés lenne még az az IQ plusz sokaknak ahhoz, hogy esélyes legyen varikörben az Epik/Entik ellen. Kb. 900as IQ-val (felszereléssel együtt) 92. szinten a 310. Enti kikacagott. A 300.-nál volt elég ennyi egy kb. 4esélyes szituhoz (csak-csak, bejön-csak, csak-bejön, bejön-bejön Szerencsével módosított arányokkal).
3. A kiskarik jellemzően nem érik meg a nagyobb Epik/Entik ellen az első közelharci kört sem (vagy csak 1 menetig, utána hosszú pihenő), ergo a Támadás plusz, Episebző smukk közel semmitérő dolog ellenük.

Mindazonáltal több felvetéseteket is egybegyúrva mit szólnátok ehhez az alternatív LGY/Sisakszilánk felhasználási módhoz:
A Kalandoldal beállítható kristálypont felhasználási opciójának mintájára Epi/Entiütésnél beállítható lehetne egy X LGy, szilánk, esetleg kristálypont mennyiség, ami egy szintfüggő értékkel növelné a varisebzést Epi/Enti ellen, mint varikatalizátor. Természetesen beleszámíthatna a VT LGy költési küldijébe ez az LGy elhasználási mód (ha már a platina nem).
Talán ez tudná leginkább takarni a Biri által ismét felvetett témákat újabb tárgy nélkül, mégis szabadon variálhatóan.
/Mód.: apró finomítás/
Dátum: 2014.03.28. 12:11:13
Mintha elkezdett volna pörögni a rendszer...
Egyenlőre nálam érzésre jobb/kisebb most a LAG, mint a lassulás előtti állapotkor volt picivel, de lehet, hogy csak az eddigi erős "fék" miatt érzem úgy.
Dátum: 2014.03.21. 14:07:16
Idézet: Offsboy - 2014.03.21. 13:49:27
Idézet: McMad - 2014.03.21. 13:44:04
Idézet: Miklós - 2014.03.21. 13:31:01
...- A választható jutalomrelikviák sora bővül...

Ez alapján időszakos relikre gyanakszom

Nem valószínű, mivel egy kufáros relikvia sem volt soha időszakos...

A próféta szóljon belőled (is).
Dátum: 2014.03.21. 13:44:04
Idézet: Miklós - 2014.03.21. 13:31:01
...- A választható jutalomrelikviák sora bővül...

Ez alapján időszakos relikre gyanakszom, tehát elvileg úgy működik, mint pl. a Motivációs pálcika, csak csatlósra.

Kieg.: A leírás alapján ebben az eventben nem lesz elérhető új fétis. Akkor eszerint taktikázom a csatikkal.
Dátum: 2014.03.21. 10:41:53
Csak egy kósza gondolat:
A Bestiák könyve hogy viszonyul a témához?
A Sebgyógyítás idő felező még ér belőle TALÁN 10 kavicsot ezután. Mindenesetre elgondolkodtató, hogy akinek nincs BK-ja és még VIPje sem, az befeccöljön-e egyáltalán BK-ra.
A kavicsspórolók elképzelhető, hogy még látnak fantáziát a BK-ban... :S
Dátum: 2014.03.07. 13:25:20
Amíg nincs aktív segítőd próbálkozz bátran nem sebző (Vakító fény, Gyengítés, Visszacsatolás) varázslatos inaktívokkal, karikkal is.
/A vakud jobb IQ, Tau és Szerencse esetén eliminálja az ellenfél támadását, ergo nem fog számítani annyira jó célpontválasztás esetén, ha nem buzogánnyal van az ellenfél./
Dátum: 2014.03.06. 21:03:39
A kérdésem arra vonatkozott, hogy megtudjam - mihez van köze ennek:
Idézet: Kocos - 2014.03.06. 07:16:48
Nem daraljuk 20 naponta a kincstablat egy jo ideje.

Erre a HSz-re reagáltam, kérdeztem rá. Így már átgondoltabbnak tűnik a kérdésem?
A kincstábla természetesen más kérdés - tiszta volt, hogy az Omega nem jár még Azúri magasságokban.
Az általam feszegetett téma nem a kincserősségekről szól, hanem a hosszútávú megoldásokról (pl. egyfajta automatikus kincstábla létrehozásról), amely megoldaná ezt a nevetséges, egyes estekben bosszantó "nem gondoltuk, hogy valaki eléri ezt a szintet" kérdést.
Már csak azért is ebbe az irányba kellene menni, mert ŐK mondták, hogy el vannak havazva.
Akkor miért csinálják úgy, hogy BIZTOSAN dolguk legyen még mindennel (nem sorolom fel újra mikre gondolTUNK, már sokunk sok témát felvetett).
A Megákat sikerült megoldani hosszútávra.
Kieg.: A többi "véges" - újra és újra progiidőt igénylő témára is várnék hasonlóan hosszútávú megoldást (ötleteltünk is rá, Kóc is a Krixóval - ez a vonal ha nem is automatikus krixó után, de alapja lehet egy hosszútávú, extra progiidőt nem igénylő relikfejlesztési megoldásnak).
Kieg. 2.: Volt egy kérdésed - mi az az erőfölény?
Az, amit marharitkán lehet leküzdeni. Szabad tovább fokozni az erőfölényt, de minek, ha az csak egyre fokozódó energiaigényű és nincs már effektív értelme pl. 99%-os esélyű Bajnoki esetén (100% RND miatt nem lehetséges). Ekkor elégséges a "távolságtartás" (egyéni szinten pl. felesleges 200al verni a legIQsabb ellenfelet, ha elég hozzá kevesebb is).
Dátum: 2014.03.06. 12:57:20

Miért?
Sok oka lehet:
1. kis és közepes szintűek támogatására visszahívás is van,
2. kicsinynek - érték aránytalannak érzitek az epicucc különbségeket szintről szintre,
3. erőfölény miatt kicsit lassítotok mondjuk szimplán a 2. legerősebb Epiverő szövi tempójára,
4. elértétek a "teljes gőzzel is sok óráig tart már - nem tartható örökké ez a tempó" szintet,
5. csökkent az epiütőkedv a fentebbi okok miatt és azzal a tolókedvvel már nem megy annyira (remélem nem ez).
Szóval? Tényleg érdekel, mert ha olyan ok, amin lehet segíteni, akkor feltétlen áruld el.
A legutóbbi közös témánkat is érintheti - top előtti takarítás - ergo a top mögötti mezőny is belefuthat a problémátokba és akkor erre IS kellene végre egy hosszútávú megoldás (az "5 percenkénti gyorstapaszolás" helyett).

/Kieg.: Életszerű példa: Lehet kátyúzással megoldani a leromlott útszakasz problémát, de nem nevezném se hosszútávú, se olcsó megoldásnak - max gyorstapasz. Összeadva az évenkénti kátyúzás költség- és időigényét könnyen kijöhet, hogy olcsóbb és hosszabb távú megoldás lett volna rendesen megcsinálni az egész útszakaszt. No majd ha a párttitkár is kénytelen arra menni, vagy kifizeti valaki más, mert az illetékeseknek nincs rá pénze, ideje (EU kontra állam, magánember kontra állam, alkalmazott kontra cég, stb.) :S/
Dátum: 2014.03.05. 23:42:17
Tiszta sor.
Kóc nem értett meg, pedig én vele maxosan 1etértek.
Újrafogalmazom az akkori témát, mert megen képben van.
Amíg a Behó nem gondolkodik hosszútávú megoldásokba, addig a progiidőt erősen fogja fogni a RENDSZERES, jól kalkulálható "takarítás" a top előtt. Ezen mit sem változtat, hogy 1x majd mindenki odaér - ezért közcélú. Így nem az. HA hosszútávú megoldások lennének AF képességekre, Szakikra, Kincstáblákra, építésre, relikekre, felszerelésre, akkor tökéletesen elfogadhatónak tartom a "nagyszervízt" bármely téren - az VALÓBAN közcélú lenne.
KÖNYÖRGÖM: vegye már rá magát a Behó erre a megoldásfajtára, mert azzal MINDENKI nyerne (ŐK is).
Dátum: 2014.03.05. 23:08:50
Megértem.
Én csak a hosszútávú megoldásokban hiszek (e téren IS) - fékezzék az Entizést, ha nem akarnak 15 Entinként 1 (gyakoriságát tekintve a kincsessel 2) "táposabb" epicuccot engedélyezni az Entipörgetőknek a világonként 1 szövi tagságát védve, akik kb. naponta vernek ki olyan cuccokat, amik közepes szinten már nem is viselhetők. :S
Fog sincs mi a gáz az Entipörgetőkkel, de ha elmagyarázná valaki, azt megköszönném.
Dátum: 2014.03.04. 12:32:38
Nemrég fejtegettem a Tüskés/Negatív/Ellenálló kérdést és amíg maxoltak, illetve korlátozott a fejlesztésük felső határral, addig nem sok benne a taktikai lehetőség (pár, mondjuk 10-15 szinten keresztül minimális csatabefolyásoló szereppel).
Az Epi/Enti téma is a 300. szintűekig érdekes. Onnantól felejtős a maxolódó Ellenállójuk miatt.
Kieg.: A válthatóság (valamilyen ellenértékért), mint taktikai elem egyébként nem olyan rossz ötlet szerintem, de így szinte felesleges, rövidéletű, sokaknak zömmel használhatatlan/értelmetlen fejlesztés lenne jó eséllyel. ;-(
Dátum: 2014.03.04. 12:13:18
A Gépigényt idézőjelbe tettem, mert egy internetes-böngészős játéknál természetesen nem a konkrét CPU, RAM stb. igény szokott lenni a fő probléma.
Viszont a mobileszköz netsebességi képessége annál inkább...
1 Megás mobilstickkel, vagy hasonló sebességre képes telóval biztosíthatlak nem lennél elégedett.
Persze ha azt vesszük alapnak, hogy 5 Mega alatt ne VÚ-zz, vagy kár vele foglalkozni, mert pár hónap és nem is lesz 5M-nél kisebb net jellemzően, akkor igazad van.
Mindenesetre az animált on-line játékok jellemzően telepítettek (van gépigényük).
Ha animáció erős lenne a VÚ, akkor attól tartok, hogy az extraköltséggel járna sok játékosnak is.
No de erről már aztán tényleg a programozók nyilatkozzanak...
Dátum: 2014.03.04. 11:43:26
Idézet: Azazel - 2014.03.04. 08:24:15
...A mai kor igényeihez igazitást én jelenlegi felület optimalizálásában látom.Tovább gyomlálni a felesleges kattintásokat, csökkenteni az oldalak zsúfoltságát,ritkábban használt gombokat számûzni a fõoldalról, játszhatová tenni mobil eszközökrõl.( nagyobb gombok,minimális mennyiségû kép,minél kevesebb oldal újratöltés....) akár egy direkt külön mobilos felületen.Ezeknek több értelmét látom,mint egy 4-5 féle variációban létezô,adatforgalmat zabáló,belassító harc animációnak.Esetleg készülhetne egy droidos kliens app. is,ha már a mai kornál tartunk.

Ez adná a legtöbb pluszt a játékélményhez nézetem szerint is egy VÚ típusú játéknál.
Nem játszom mobilról, de előfordulok lassú, mobil neten és a "füstölő" halef okozott már shockwave, vammifene összeomlást (aztán jöttek a böngésző hibaüzenetek és a kiixelt animáló képek). Szép, de az omnit is azért telepítettem kb. fél éve (2,5 év játék után), mert a Huzalozottal EGYÜTT sem volt gördülékenynek mondható a játékélmény... :S
Képzeljétek el Huzalozott, prém, omni nélkül és lassú neten a játékot.
Kieg.: Ha el szeretnék űzni egy játék mellől minél több játékost, akkor "csúcsgép" igényűvé teszem, esetleg alaposan megkérem az árát a játszhatóságnak...