Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Ricardo

Dátum: 2009.10.31. 13:44:35
Aki az élen jár az sokkal több kristálypontot tud szerezni, ez miért ne legyen figyelembe véve? A KH egy éjszaka alatt összeharodja a TOPnak a 30 kábítást, még alacsonyabb szinteken azért vért kell izzadni.

Aki lélekgyémántot akar az áldozzon rá erőforrást, én ezt mondom.
Dátum: 2009.10.31. 13:39:45
És miért baj az, ha nem tudsz megoldani napi 8-10 kalandot? Miért baj az, ha nehéz lélekgyémántot szerezni? Miért baj az, hogy valami nem csak pár új napi kattingatás?

Birka: és miért van az, hogy egy fizető játékos aki nem a szerver indulásának napján kezdte kimarad a KH eventből?
Dátum: 2009.10.31. 13:33:16
Nem értem miért baj az, hogy nehezek a kalandok. Elvégre azért kaland és nem rutinmunka a neve. Hőspontot kell használni, meg kell erőltetned magad, mert alapból egyszerűen nem megy. (Magasabb szinten lehet nehezebb, de ott kristálypontot is lehet összeszedni.)

Emellett összesen 3 új szakértelem van, ezeket felhúzni 20-asra, szinte semmi lé. 1-2 nap alatt megvan.

Engem a jutalom sem nagyon érdekel, végre valami, ami ad egy kis szerepjátékos hangulatot a sok kattingatás mellé. Nekem azt a napi 5-10k Lét ez megéri. Aki meg tovább akar optimalizálni az majd nem kalandozik. A hősök úgy sem arról híresek, hogy a saját fejlődésük lenne a legfontosabb.

(Mindamellett a lélekgyémántból vásárolható relikviák és tárgyak szerintem elég tápok, tehát azt sem lehet mondani, hogy nem térül meg a befektetés.)
Dátum: 2009.10.30. 17:28:53
Megtaláltam az entbogyópálinkát!

Köszönet érte a kaland megírójának.
Dátum: 2009.10.30. 15:57:31
Idézet: Birka - 2009.10.30. 15:52:16

9636-os maxhp-nál vicces azért, a középmezőnyben ki tud nekiindúlni egy kalandnak 80% hp felett?


Aki rákészül és előtte az elmúlt 3 órában 5x is elvereti magát. Egyébként jó látni, hogy nehezek lettek a kalandokk. A csak lélekgyémántból megvásárolható relikviák és tárgyak miatt nem lehet azt állítani bizton, hogy nem megérős, viszont roppant mód feldobta a játékot.
A kristálypont azért van, hogy meglegyen az a próba is, ahol kicsi a játékos szakértelme. Be kell állítani, hogy 50-et vehessen le a rendszer, aztán minden sikerüni fog egy kanyi LE befektetése nélkül is.

Szvsz nagyon jó lett a rendszer, örülök, hogy nehéz. (Legalábbis elsőre annak tűnik.) Az egyetlen ami zavar az az egy-két próbából álló kalandok. Nagyon gagyinak tűnnek. Nem lehetne 3 próbában minimalizálni a kalandírást?
Működik a turbózás, a turbózott értéket veszi figyelembe a kaland folyamán a rendszer. (Akkor ez a probléma megoldva.)

Viszont lét nem lehet szívni a kaland alatt található csatákból. (Ez nem mondom hogy jó vagy rossz, csupán tényközlés.)
Dátum: 2009.10.29. 21:32:59
Szeretném ha az elementáris fúziós gyorsítás komolyabb ép regenerációt biztosítana a használók számára. Mióta az megjelent kevesebb embert tudok elkapni ép határnál sok lével, mert túl gyorsan elhasználják a csp-iket. A gyorsítás játékba kerülésekor kifejezetten szó volt róla, hogy nem lesz káros a portyákra. Ha az elementáris fúzió felére csökkenti a vadászat idejét, akkor a regeneráció is duplázódjon meg.

Szerk: Nem értem a lepontozást. A gyorsítás elvileg kényelmi funkció, nem portyagyilkos lédugdosásnak lett kitalálva.
Dátum: 2009.10.29. 17:41:23
Csak kitomboltam magam. A 0 lenne az optimális, de minden szám elfogadható, ismerve a játék szabályait. Ettől még lehetek néha ideges.
Dátum: 2009.10.29. 15:50:54
Vá Vá Vá Vá!!

12 portyából megint 4 olyan, ahol 50-60 +IQ mellett agyonlőnek. (Volt ahol a szerencsém is nagyobb.)



Sz@r ez a játék ...
Dátum: 2009.10.29. 15:16:12
Pedig sima kvíz.
Dátum: 2009.10.29. 14:46:05
Van olyan?

(Mindjárt utánanézek.)
Dátum: 2009.10.29. 14:41:08
Én amit tapasztalok az megy majd az ömlesztett infóba a wikin, aki ért is hozzá az majd berakja a megfelelő helyre. (Sejtem, hogy Birka lesz az, előre is köszi érte.)
Dátum: 2009.10.29. 14:03:47
El is buktam az elsőt. Mászás próba, kössz.
Dátum: 2009.10.29. 11:57:58
Tényleg, a HT. Látszik mennyire foglalkoztat.

A kalandról nem tudtam, hogy csak ép határ felett lehet megoldani, köszi a felvilágosítást. Ebben az esetben sebződni is lehet majd benne?
Dátum: 2009.10.29. 11:53:10
Mivel addigra nem lesz mit építeni, ezért a szerencsét sem lehet majd tolni. Mindenki specializvála felfejleszti az egészségét az IQ-ja 2-3 szorosára és ép határ alól kibukkanva fog mindenki egyet ütni térkapuba, epikusba, esetleg 0 lével portyába, aztán újra csak a vadászat meg a kalandmegoldás.

Pompás lesz.
Idézet: Rokamoka - 2009.10.28. 16:38:29
A másik: nemsokára pár órán belül a második epikusunk terül el, gondolom, páran észrevették volna anélkül is, ha nem szólok. Nem, nem írták nekünk jóvá, kaptunk egy 9 órás licitidő-csökkentést. Ergo plusz egy epikusnyi sebzésünk pocsékba ment, ha a többit nem is sorolom. Megint csak lehet kiabálni ránk, ha ezért valaki szerint jogos. Miklós/Baraty levelét erről szintén szívesen elküldöm privátban, ha valaki olyan tamáskodó.


Szerintem ez korrekt kárpótlás.
Versenyszerveren versenyezni?! Skandallum!!!
Dátum: 2009.10.28. 00:19:28
Nem szívem vágya a triász, de elég sz@r azt látni, hogy hiába portyázok össze milliókat a random miatt elfolyik az előnyöm, amiért komolyan megdolgoztam. A szintemen nem egy karakter használja már hónapok óta a tulajdonságolcsósító tárgyakat.
Dátum: 2009.10.27. 23:45:08
Az 5. olyan szettnél tart a végzeturak mesterei klán, ahonnan eshetne 10% tulajdonság-olcsósító tárgy. Összesen 43 epikus lény érintett az ügyben. 1 rubin triász esett még az elején, azóta sem Naturiusz gyűrűje, se Kritikus gyűrű, se Távolkelet gyűrűje, se Speratusz. (Szakértelem olcsósító is csak 3 vagy 4 esett összesen, ha jól számoltam.)

Hidd el lehet még rosszabb is annál, mint hogy rubin triászt nem dobott a rendszer.