Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Ywgarrd

Kérem világ1-en a Szabikah nevű karakter kivizsgálását. Pár perccel ezelőtt 374 LE-t raboltam tőle 2. szinten smaragdként, ami nekem irreálisan soknak tűnik. Erősen farm jellegű rabszolga gyanús... Köszönöm előre is!
Amennyiben tisztességes játékosról van szó, most azonnal elnézést kérek tőle (tartok tőle, erre nem lesz szükség).
Dátum: 2009.04.30. 19:21:42
Szerintem a Tökéletes Gyémánt Szövetség gyűlöletből fakadó speciális(?) helyzete maximálisan rácáfol a mondandódra. Ha húsz ilyen tárgy lenne egymás után a liciten, mind a húsz hozzájuk kerülne.
Dátum: 2009.04.30. 19:12:10
Ez a háború tornyának a hatása, teljesen független az egy-egy elleni rablástól.
Olvasd el a háború tornyával foglalkozó fórumot, ott minden részletesen taglalva van.
Dátum: 2009.04.30. 17:31:15
Valaki másolja be ide az új tételek leírását, legyen olyan kedves. Had csorgathassam a nyálam.

*412 hozzászólás... köszönöm a választ.
Dátum: 2009.04.30. 15:27:56
A legjobbak azok a kvízkérdések, amikor felteszi valaki, hogy X Y hány éves korában halt meg. A lehetséges válaszok közvetlen egymás melletti számok, és megjelöli helyes válasznak az eggyel kevesebbet, mert a kérdés feltevője szerint ha valaki életnének pl. 82. évében hunyt el, akkor 82 évet élt. Tévedés, jelen esetben csak 81-et. Picit gondolkozzon legalább az illető, aki ilyen kérdést tesz fel, de legalább akkor a lehetséges válaszok ne közvetlen szomszédos számok legyenek, hogy legalább "logikailag" lekövethető legyen melyiket szánta helyes válasznak...
Dátum: 2009.04.30. 15:03:30
Végre jön az ellenség, és lesz egy nagy event? Remélem igen. Hurrá!!!
Bármi is legyen, valamilyen (akár minimális) szinten legyen elérhető az alacsonyabb tapasztalati szintű karaktereknek is, ha lehetséges.
Dátum: 2009.04.30. 08:30:35
Bizonyos értelemben Sameed képében már jelen van a játékban, bár nem aukciós tételként.
Dátum: 2009.04.29. 17:54:50
Ezt akkor írja ki tudtommal, ha az illetőt már minimum 5 támadás érte az előző 3 órában.

*...Szívesen.
Dátum: 2009.04.29. 17:29:55
Milyen jó is lenne az, ha bekerülne egyfajta dimenziókapu, ahol tényleg az univerzum leghatalmasabb lényei özönlenének. Rengeteg ÉP-je lenne (milliós nagyságrend) a dögöknek, és egyszerre csak minimum tízen lehetne támadni, mert akkorákat sebezne. Persze nagyon gyorsan is regenerálódna, és PP-ért lehetne támadni. Ez biztos összefogásra ösztönözné a az ellenséges szövetségeket is.
Bizonyos időközönként pedig új kapuk kerülnénk felfedezésre, ahol már nem harcolhatnak azok, akik egy másik kapunál akár csak egy csatában is részt vettek. A jutalom lehetne kiégett őskő, epikus és térkapus relikviák, amikre lehetne licitálni (ám későbbi emelésre nem lenne lehetőség, lezárásig titkos az eredmény!). Esetleg titkos varázslat receptek, épületek, tárgyak leírásai, amikre teljes szövetségek licitálhatnának. Ekkor építhetővé/megvásárolhatóvá válna az adott fejlesztés, stb...

Biztos sok hülyeséget összehordtam itt, de ötletnek remélem nem teljesen rossz.
Dátum: 2009.04.29. 16:08:47
Legyetek Optimisták! Lehet lesz nagypárna is és/vagy takaró, ami akár napi hét pihenést is lehetővé tesz majd.
Dátum: 2009.04.28. 08:17:03
Hivatalos infó a kamráról:
Onnantól számít mindenkinek, amikortól valaki elsőnek elhurcolta az adott karaktert a kamrába. A napi első elhurcolást követően teljesen mindegy mikor hurcolja el valaki az illetőt.
Más kérdés mi történik, ha az illető kiszabadul a rabságból, azt nem tudom, akkor mi változik - már ha változik egyáltalán valami.
Dátum: 2009.04.27. 21:45:50
Az a baj a kétféle portyázási lehetőség egybeolvasztásával, hogy a 15 portyaponton állók minimum ugyanannyit támadhatnának mint eddig. De a középmezőnyre lehet még nagyobb teher nehezedne, mert egy pl. 45. szintűnek sokkal több lehetséges célpontja van, és ha nincs a tizenötös korlát, akkor sokkal több támadásra számíthatnak a szintben alatta állók. Persze támadhatna felfele is ha lenne elég ütőereje és ha akarna... A 30 pp-n lévők, akik általában szintjük toronymagas erőműveik, pedig kísértésbe eshetnének, hogy ne támadjanak-e lefelé 1-2 szintet a zsíros zsákmány reményében. De ők eddig egyáltalnán nem ütöttek lefelé, tehát legjobb esetben is semlegesen érintené az ő vonatkozásukban a játéknek ezt a részét.
Dátum: 2009.04.27. 21:25:21
Azért annyit tegyünk hozzá, hogy a toplista élén álló játékosok nem a köz ellenségei. Sokan közülük sokszor nagyszerű javaslatokat tettek a játék egészének érdekében, legyen szó Kocosrol, Mortimerrol, Simonrol, Jerikorol, CaveMaNrol es meg sokan masokrol is.

Jelen esetben sem arról van szó, hogy másoknak akarnak keresztebe tenni, hanem olyan megoldást szeretnének, aminek hatasára nem szívnak, viszont a jelenlegi helyzetben szenvedő fél ugyanúgy jól jár.

Több továbbgondolásra érdemes javaslat elhangzott már a fórumon, szerintem lenne miből válogatni. Sokszor elhangzott, hogy a többség nem szeretne felzárkózni az élmezőnyhöz. Számomra ez azt jelenti, hogy egy szakértelmes megoldást nem bánna senki sem. Ez a szakértelem egyfajta tárolót hozna létre, ahonnan valamilyen módon lehetne gyógyulni a szakértelem szintjétől függő mértékben és alkalommal.

Ami a sárdobálás részét illeti: ez egy játék, amit mindenki szeretne élvezni a maga módján. Építő jellegű javaslatokkal, érvekkel-elenérvekkel véleményezzük egymást, hiszen a cél közös: mindenki számára jobbá, élvezhetőbbé tenni a játékot.
Dátum: 2009.04.27. 16:05:24
Nem az én dolgom, de emlékeim szerint Kocos volt talán az egyetlen nem gyémánt, aki szeretett volna változtatni a gyűlölet szakértelmen, és több javaslattal is előállt.
Dátum: 2009.04.27. 16:03:31
Ha jól tudom, 3 óránként maximum 5 alkalommal érhet egy karaktert támadás. A tárolós megoldásra már érkezett pár javaslat, némelyik ellen senkinek sem volt semmi kifogása. Sőt, a pontozása elég magas...

Egy kis off is:
Bocsánat, de az az érv, hogy nem kell annyira gyorsan haladni, egy PvP alapú játékban, ahol a cél többnyire a minél sikeresebb karakter megalkotása, finoman fogalmazva nevetséges. Persze a siker mindenkinek mást jelent, ez tény.
Igenis kellenek az új fejlesztések.
Csatlakozom. Legalább majd nagyobb öröm lesz megelőzni az ilyen karaktereket. Már ha sikerül egyáltalán.
Kötülnéztem egy kicsit a környékemen, az alacsony (2-8.) szinteken. Azt láttam, hogy pár karakter átmenetileg zárolva volt, kivétel nélkül mindegyiknek kiugróan magas LE-differencia és LE/győzelem arány. Elég egyértelmű, hogy multizás esete áll fenn. Pár nappal később zárolás feloldva. Ez számomra azért vicces, mert az ilyen jellegű karaktereknek a csp abszolút nem jelent semmit sem, a pár napi pp kiesése pedig annyit jelent, hogy szünetelteti a játékot egy rövid ideig. Gyakorlatilag semmilyen büntetést nem kap, csak minimális elzárást. Ez így nagyon nem ok, simán érdemelnének 20% minuszt az összes tulajdonságukra. Ha nincs elrettetnő ereje az ilyen jellegű csalások megtorlásának, akkor sajnos azt kell mondjam, virágozni fog ez a fajta csalási módszer...
Dátum: 2009.04.25. 09:41:45
Ez igaz. Talán lehetne helyes kvízválaszokhoz kötni. Azzal mondjuk a pókok kerülnének nagy előnybe.
Egy kicsit elkanyarodok az eredeti témától, ezért elnézést, de:

A védelem itala nem azért lett kitalálva, hogy csatákat fordítson meg, hanem hogy csökkentse a verés mértékét. Ne 3242: 452 arányú vereséget szenvedjen a védekező maximális életpontjai legalább 50%-át elveszítve, hanem "csak" 1025: 452 arányú verést kapjon.
Jelen helyzetben úgy tűnik, nem az eredeti céljának megfelelően működik...
Dátum: 2009.04.24. 20:32:24
A specializáció váltogatását még most is be lehetne szüntetni. Mondjuk 60. szinten választanod kell, és később ezt nem módosíthatod, vagy csak nagyon-nagyon ritkán (pl. 15 szintenként), de akkor sem "ingyen".
Halkan jegyzem meg, hogy én a játék leírásából egyértelműen arra következtettem, hogy a döntés permanens, vagy pedig csak iszönyú ritkán lehet váltogatni.
Gondoljunk már bele jobban, pár naponta megváltozik egy végzetúr specialitása. Egyik nap böhöm nagy harcos, másik nap hirtelen nagyhatalmú mágus? Most komolyan...