Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Ywgarrd

Dátum: 2009.09.19. 12:37:26
Az én karakterem 8. szinten kiemelkedik a mezőnyből nagyon durván így is. Ha most kaptam volna 1.000.000 LE-t, akkor ez tovább fokozódott volna. De még szint*x LE jutalom is nagyon borítaná az egyébként is labilis játékegyensúlyt...

A játékosok többsége az élvezet kedvéért regisztrál V4-en, esetleg a medálért, ami korrekten erős, ráadásul egyedi is.
Dátum: 2009.09.17. 17:11:44
Vitatkozunk a semmin. Az egészséges alternatíva azoknak szólna, akiknek nulla a sebgyógyítása és nem is akarja ezt megváltoztatni.
Dátum: 2009.09.17. 16:55:09
Akkor bizonyára én értettem félre az előttem szólókat, és mindenki ki fogja szépen fejleszteni a sebgyógyítást.

Nem kötelezőnek javasoltam az egészséget, hanem mint egy másodlagos lehetőség. A választás adott volna mindenki előtt.
Viszont amennyiben mégis csak vannak, akik nem tudják elképzelni a karakterüket a sebgyógyítással, azoknak adott lenne az opció. Persze drágábban, ám az illető számára sokkal hasznosabb befektetésért.

*Az szakértelmek emelkedésének mértéke pedig módosítók nélkül pontosan 200.
Dátum: 2009.09.17. 16:45:15
Egy apró javaslat:
Háborúban a láthatatlan és/vagy katakombákban rejtőzködő tagok a veszteséget szorozzák fel 2-vel illetve 3-mal koponyánként. Az azonnali kapituláció pedig okozzon legalább 10* akkora veszteséget/nyereséget. Ehhez ki kellene tolni a 3 napos határt egy hétre, az 1 hetet 2-re...
A vesztes épületei pedig a verés mértékétől átmenetileg csökkenjenek pár szinttel.
Máris megérné küzdeni/kitartani, törődni a háborúkkal.


Sok hátulütője van ezeknek, de talán érdemes továbbgondolásra.
Dátum: 2009.09.17. 16:31:29
Közvetve a sebgyógyítás is folyamatos ráfordítást igényel, mert drágul az összes többi szakértelem.
Dátum: 2009.09.17. 16:30:02
Bizonyára sokan örülnek. Viszont jópáran azt gondolják, hogy hosszabb ideig tart majd a szerver az 50 epikus miatt. Ez nem így van, jó taktikával akár hamarabb is be lehet fejezni, mint az előzőt..
Dátum: 2009.09.17. 16:27:16
Páran tiltakoznak a sebgyógyítás mint előfeltétel ellen, és helyette az egészség*2*szint képletet látnák szívesen. Számomra ez úgy tűnik, hogy sokan erőforrások ráfordítása nélkül szeretnék élvezni az egyéni epikusok nyújtotta előnyöket.
Lehetne akár az egészséghez kapcsolódó alternatíva, de akkor ne nevetséges szint*2-es szorzóval működjön, hanem legalább szint*3,5-össel.
Dátum: 2009.09.16. 23:12:09
Bizonyára vannak a győztes szövetségben olyan tagok akik többet és olyanok is akik kevesebbet tesznek a siker érdekében.
Átlagot tekintve tökéletesen megfelel az azonos díjazás. Ki tudnék emelni a Hegylakók közül egy-két tagot, aki a munkásságáért ilyen tekintetben megérdemelte volna a 10x jutalmat is. Ékes bizonyíték volna erre a levelezés és a belső fórum. Akik ott voltak/érintettek pontosan tudják miről beszélek.
Dátum: 2009.09.16. 17:11:34
Ha meg szeretnénk gátolni, hogy alacsony szintű karakter relatív erős tárgyhoz jusson egyéni epikus által, akkor ne az ütés lehetőségétől kellene megfosztani, hanem inkább a tárgyak kiváltását szintfüggővé tenni (x. szinten max 1 tárgy, x+y. szinten max 2, x+2y szinten max 3...).
Ebben az esetben ha valaki a szintjéhez mérten jobban halad az epikusokkal, akkor sem jutna semmilyen gyakorlat előnyhöz, lévén a tárgyat csak magasabb tapasztalati szinten vehetné át, viszont maga az élvezet és kihívás ugyanúgy megmaradna.
Ettől függetlenül egy alsó szintkorlát kell mindenképp (most magam ellen beszélek, de az én tapasztalati szintemen nem hiszem hogy mérvadó és általános lenne a fejlettségem).
Kifejezetten alacsonyabb szinteken ezt úgy lehetne kivitelezni az ingyen leveretés elkerülésének figyelembevételével, hogy minden egyes támadáskor az összes felhalmozott csp elvész. Ez utóbbival gyakorlatilag senki sem jutna semmilyen előnyhöz, csak a játék válna színesebbé tőle (most viszont a saját érdekemben beszéltem ).
Dátum: 2009.09.16. 09:41:05
Győzelmi feltételnek javaslat:
A szövetség tagjainak a portyában aratott győzelmeinek száma legyen minimum 50.000-70.000.
Emellett pedig 50-70 legyőzött epikus dög.

Viszont nyilván ez egy jóval hosszabb lefutási időt eredményezne, amit a végén az ősköves díjazás emelkedésével lehetne ellensúlyozni, illetve egy-két új díjazott kategória bevezetésével. Valamint ha valaki több kategóriában is első helyen végez, kapja meg duplán (triplán...) ez ősköves jutalmat, mert átfedés ide vagy oda, ez így korrekt.

Egy sarkalatos pont a játék sebessége és a ráfordítandó idő.
A vadászat ideje maradjon 3x-os sebességű, viszont az erőforrások termelődési ideje elég, ha csak 2x-es. Ez esszenciális, hogy minél többen lehessenek versenyben a végső győzelemért, ne pedig az online eltöltött idő domináljon elsősorban.

A szerver hosszabb élettartama sokak örömére szolgálna, és egy-két újdonságot/fejlesztést, ami időközben kerül majd bevezetésre, akár le is lehetne tesztelni élesben, lehetne finomítani, korrigálni (pl. kristálypontos küldetések, szövetségi küldetések...), ahelyett, hogy a maradandó világokat borítaná.
Dátum: 2009.09.13. 09:57:11
Értem, de számomra kissé furcsa, hogy ugyanúgy megjelent a "csökkented a fertőzést" felirat, és semmi nem történt miután rákattintottam azontúl, hogy eltűnt a szöveg...
Dátum: 2009.09.12. 22:48:34
Miklós pár oldallal korábban konkrétan leírta, hogy nem számít a szint, 19. szint alatt is ugyanúgy jár a csökkenés.
Dátum: 2009.09.12. 22:44:45
Furcsa ötlet jutott eszembe, melyet nagyon tömören foglalok most össze.
Az epikus lényekkel a legfőbb gond - ami egy határ után szerintem természetes - hogy nagyon nehéz megölni. A másik pedig az egyensúly-borító tárgyak. Ide tartozik még az új tárgyak kitalálásának nehézsége is, a küldetések, stb...

Be lehetne vezetni, hogy a 50. lény után minden egyes epikust vissza lehessen hívni egy alkalommal. Feltétel, hogy a szövetség minimum 20 epikussal előrébb tartson legalább, mint a visszahívásra kiválasztott lény (mindenképp az 50-kel kellene kezdeni).
A visszaidézett lény pedig a szintjének megfelelő garnitúrából dobjon tárgyakat, 2-3 darabot egyszerre.

Előfeltétel lehetne az epikus emlékmű 2. szintje, 5.000.000 LE építési költséggel.

A szövetség tagjai pedig választhassanak, melyik epikus püfölésében szeretnének részt venni. Értelemszerűen a kincsekre csak saját kategóriában lehetne licitálni.
A kategória-ugrálásokat elkerülendő, pedig havonta-kéthavonta egyszer lehetne váltani.

Nagyon sok az epikus lényekhez Kapcsolódó probléma elhárulna egy hasonló fejlesztéssel.

...A számok félig-meddig légbőlkapottak...
Dátum: 2009.09.12. 22:03:27
Miklós, egy korábbi postodban azt írtad, hogy alacsony szinteken is jár a a fertőzéscsökkenés. Kattintottam a fertőzás csökkentésére, de a karakterlapomon nem látom kiírva, hogy 49 %-on állna. Kérlek, ezt javítsd ki!
Köszönöm.
Dátum: 2009.09.10. 18:24:28
Remélem alsó szinthatár nem lesz az egyéni epikusnál. 15-öt nagyon kis szinten úgysem lehet legyőzni, viszont szórakozásra tökéletes volna.
Dátum: 2009.09.08. 08:27:28
Kihagytad, hogy a varázsló is talál a közelharci körök 20 %-ában, illetve az állatai is sebeznek. Nyilván nem akkor mértékben, de sebeznek. Így még egyoldalúbb a dolog...
Dátum: 2009.09.08. 08:20:59
Félreértés ne essék, nem kitolni szeretnék azokkal a szövetségekkel, akikre ez a probléma jelen van, és nem is ellehetetleníteni az epikus leölését.

Egy pár észrevétel:
Sokan elsősorban a táp és haszon miatt annyi epikust öltek meg, amennyit csak tudtak. Ahogy haladt előre a folyamat, úgy morzsolódott le az adott szövetség egyre nagyobb része.
A hasonlót akár el lehet kerülni belső szövetségi szabályokkal.

Visszafogott fejlődés: Itt tiszta és egyértelmű a helyzet, a szinten erős lesz a karakter, viszont a szintlépésben visszamarad. Ebből kifolyólag az epikusokhoz nem sok köze lesz, ami az idő múlásával csak fokozódik. A VF egyéni döntés, magától értetődő következményekkel. Mindenki eldöntheti, hogy a vele járó lemondások megérik-e az eredményt.

Alacsony szintű karakterek/jelentkezők: Ha egy szintben gyengébb karakter egy erős (epikusokban elöl haladó) szövetségbe jelentkezik, akkor előre tudja, mit "kap" felvétel esetén, de az is nyilvánvaló, hogy miről kell lemondania ezért cserébe. Például minden harci épület a lehető legnagyobb bónuszt biztosítja, 15 kínzószobát tölthet meg, stb.. Ugyanakkor tisztában van vele ő és a szövetség is, hogy 50. szinten nem nagyon fog hozzászólni az epikus harcokhoz, amikor a szövetség éppen a 80. lény ellen készül.
Ezekkel tisztában van a jelentkező is már jóval a csatlakozás előtt, és tudja mindezt az adott szövetség is.
Azt halkan jegyzem meg, hogy elsősorban nem a szövetségi élmény miatt csatlakozik egy relatív alacsony szintű egy ilyen bivaly szövetséghez.

Ezek mind olyan problémák, amik egyéni és/vagy szövetségi döntésen múlnak vagy múltak, a következmények előre borítékolhatók voltak, nem pedig a rendszer hibájából fakadnak (szigorúan a témánál maradva). Ezért tartom a könnyítést helytelennek, ezért írtam az előző hozzászólásaimat, amik a lehetőséget adják meg a korrigálásra. Ami persze nem lenne ingyen...

Tudom így is szinte lehetetlen a toborzás, de ez nem az epikus harcok miatt van/volt, hanem a rengeteg egyéb körülmény miatt, és elsősorban a játékosállomány forgácsolódása miatt.
Dátum: 2009.09.07. 22:21:58
Nem általános nehezítésre gondoltam, hogy van egy fal, amit mindenkinek át kell lépnie, ugrania. Nem véletlenül nem írtam semmilyen számot, viszont ez elég egyértelmű volt szerintem, hogy az erősekre vonatkozó nehezítés csak a szövetség egy rétegére érvényes, nem pedig mindenkire.

De ha számokat szeretnétek, akkor hasra ütök, és itt van: a legalacsonyabb szintű aktív tag felett 10 szintig minden hagyományosan működik. Afelett viszont van egy szintenkénti 5%-os sebzéscsökkentő hendikep. Ez fokozatosan csökken 5%-kal, amint az említett alacsony szintű karakter eléri az epikus szintjének harmadát (minden további szint 5 %kal csökkenti a hátrányt).
MIelőtt elküldenétek melegebb éghajlatra, megjegyzem ismételten, hogy a számok hasraütésszerűek. AZ alap pedig bemutató jellegű, hogy nagyjából mire gondoltam.
Dátum: 2009.09.07. 21:56:11
Ezzel nem a kinyírás következne be, hanem a szövetségi élmény visszaállítása, ami ennek a rovatnak a célja. Ha ez jött le a hozzászólásomból, akkor szűk látókörű, vagy kicsinyes a szemszöged, amelyből megközelítetted.
Dátum: 2009.09.07. 21:48:02
Ha már mindenképp egy szövetségi döntést akarunk reformmal megoldani, akkor kíváncsi vagyok az alábbiakról a véleményetekre:
Az felmerült már lehetőségként, hogy ne a "kicsik" dolga legyen megkönnyítve a szövetségen belül, hanem a (leg)erősebbeké legyen annyira megnehezítve, hogy rá legyenek kényszerítve a várakozásra, amíg a többiek hozzájuk erősödnek?
Ez megoldaná az előre rohanás által kialakult gondot az alacsonyabb szintűek számára.
Feltételezem, egy ilyen megoldás keveseknek tetszene, mert ez a helyzetet nem könnyítené, és tápolni sem lehetne belőle. Viszont magát a "közösségi élményt" helyre állítaná egy bizonyos idő elteltével.