Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Ywgarrd

Dátum: 2009.12.17. 14:06:04
Annak ellenére, hogy személyeskedés irányába akarod terelni a társalgást, még nem lesz igazad.
Nem fogok a kedvedért mindent előkeresgélni, nézz utána a történethez tartozó rovatoknak.
Amit írtam egy cseppet sem légből kapott. Fix nevezési díjról beszélsz, én pedig arról, had döntse el mindenki maga, mennyit költ a játékra. Ebben benne a van a többet és a kevesebbet is, amit le is írtam már az előző indoklásomban. Olyan megoldás szóba sem jöhet, hogy extrémen alacsony nevezési díj legyen, mert az gazdaságilag nem éri meg Miklósnak. Ezt is leírtam előzőleg. Ugyanez igaz a prémiumtagság extra csp-inek elvételére is, az sem éri meg Miklósnak, de ez most nem tartozik szorosan ide.
Ebből egyenesen következik, hogy csak olyan nevezési díj képzelhető el, ami magasabb mint a játék végéig tartó prémiumtagság költsége, de alacsonyabb mint például ha az 500 ősköves kisütést is használja valaki, és minden ősköves cuccot megvesz. Ne akarja már senki eldönteni, hogy valaki 100 őskő árát szánja a játékra vagy 1000 árát. Ezt bárhogy csűröd csavarod, nem tudod elkerülni. Ha még így sem egyértelmű a számodra, hogy miért hibás az ötleted, az már a Te bajod, én nem foglalkozok a jövőben az ehhez a témához kapcsolódó postjaiddal.

Kitérve a a prémiumtagság +25% csp általi előnyre: Miklós kerek perec megmondta, hogy ezt nem fogja megváltoztatni, mert ebből élnek. Futhatsz egymillió felesleges kört is, ez akkor sem fog megváltozni. Én is szeretném és szinte mindenki, de akkor sem.

Mellesleg nekem tökmindegy, hogy milyen szabályok lesznek, mi változik, indulni fogok, mert élvezem a szervert. Viszont a jelenlegi feltételek mellett igenis unalmas és sablonos (ez nem csak ez én véleményem, hanem nagyon sok más játékosé is). Lehet pocskondiázni és utólagosan okoskodni, hogy "azért volt így, mert..." mégsem tesz ellene senki minimálisan sem semmilyen tekintetben.

A hozzászólásomnak az érdemi részét pedig megválaszoltad: azért pontoztad le a hsz-t, mert azok itt-ott már elhangzottak, és én összefoglaltam (az ebből a szemszögből most irreleváns, hogy kinek a tollából lehetett olvasni elsőnek), és kiegészítettem itt-ott. Gratulálok. Mint írtam fentebb, nem foglalkozok innentől a hsz-eimről alkotott véleményeddel, nem is neked címzem őket továbbra sem, hanem próbálok tenni valamit annak érdekében érdemlegesen, hogy változzon valami. Az, hogy Te min akadsz fenn, min futsz felesleges köröket, és hogy hány hsz-t pontozol le, innentől nem érdekel. Ellenben köszönöm, hogy megválaszoltad az eddigi kérdéseimet. Ha esetleg velem van bajod, akkor ezt privátban kérem, mert nem tartozik ide a fórumra témailag sem. Köszönöm.
Nem én vettem észre, de azért az röhej, hogy ennyire hagyják Miklósék a csalást a játékban, és egyben gusztustalan is, hogy a sokadik jelzés ellenére sem tesznek semmit az ilyen tapló játékosok ellen, akik még alacsony szinten sem tudnak tisztességes játékkal érvényesülni, ami pedig nem nagy művészet. Bezzeg anno Ravenwood kapcsán mekkora rinya ment itt a fórumon, és micsoda játékvezetői intézkedés feleekkora csalásért.

Nem hiszem el, hogy az ilyen példák nem akadnak fent (a szerintem már nem is üzemelő) szűrőn:
11580. Kulau8 2 140 0 -1.1k
11581. Kulau7 2 140 0 -935
11582. Kulau6 2 140 0 -731
11583. Kulau5 2 140 0 -839
11584. Kulau43 2 140 0 -1.4k

Azt hiszem sok minden jellemző a csalók kiszűrésére és büntetésére, de a következetesség nem...
Dátum: 2009.12.17. 08:54:48
Akkor abban egyetértünk, hogy az építéstől való függővé tétel jogos. Viszont a szintkorlát számomra egyáltalán nem továbbra sem.
Dátum: 2009.12.16. 20:09:08
Köszönöm a választ. Kíváncsian várom a hivatalos állásfoglalást is a fejleményeket illetően:)
Dátum: 2009.12.16. 19:45:42
Köszönöm a választ. És a szerzett kvízpontokról hol tudok tájékozódni? Mi a végső képlet ami alapján jár(nak) a pont(ok)? Vagy ne is keressem, mert 630 másodperc alatti 45 helyes válaszért nem jár pont? Ha mégis, akkor ez hol van feltüntetve?
Dátum: 2009.12.16. 17:57:48
MOst pontosan hogy működik a rendszer? Mert a 3-2-1-es díjazási módszer az megváltozott, viszont konkrétumot nem találtam erről. Be lett vezetve a kvízpont rendszere, vagy maradt minden a régiben?
Dátum: 2009.12.16. 13:32:13
Tudom, pont ezért remek példa. Azt bizonyítja, előzetes tapasztalat nélkül is lehet a pókstílust igen eredményesen művelni.
Dátum: 2009.12.16. 13:25:23
"Ywgarrd hátrébb azt bizonygatta, és szerintem igaza van, hogy ugyanezen játékosok hasonlóan jók lennének szövibónuszok, és ingyenepiktárgyak nélkül is."
Erre azt hiszem NoFearnél nem kell jobb példát felhozni.
Dátum: 2009.12.16. 13:14:16
Nálunk senki sem építette le az előző karakterét.
Dátum: 2009.12.16. 13:12:43
Ez is egy szövetségnek a velejárója, nem? Feltételezem nálatok is (mint majdnem mindenhol) van olyan példa, hogy olyan epikus relikvia birtokában van valaki, amihez egyedül esélytelen volna, hogy hozzájusson (meg sem karcolja azt az epikust, amelyik kidobta).
Építés nélkül durva megszerezni egy ilyet, de ha valaki vakolna érte, az miért nem elfogadható?
Dátum: 2009.12.16. 13:04:46
Azért nem, mert nem volna fair. Ha valaki el tud érni egy bizonyos kategóriát adott szintre, akkor azt miért kell korlátozni?
Dátum: 2009.12.16. 12:32:03
Értem, és tisztában is vagyok vele. De ezekkel a korlátozásokkal kb. 5 %-ot lehetne kompenzálni alacsony szinten, nem többet.
Ami a példaként felhozott kalandküszöböket illeti, ugyanúgy le is húz bizonyos átlagokat: sok olyan szakértelem van, amit egy ilyen kiemelkedő karakter az életben nem fog fejleszteni egyes szintnél magasabbra, az például az átlagot lehúzza jelentősen. DE ugyanúgy hozhatom példának a tulajdonságok közül az egészséget, a mágiát vagy a szerencsét is. Valószínűleg ezek sem lesznek kirívóak az átlaghoz képest. Mindazonáltal nem hiszem, hogy egy szinten ahol 2-300 karakter van, egy-két kiugró eredmény olyan nagy mértékben befolyásolná a szintlimiteket. Sőt, V4-es tapasztalatokból kiindulva nevetségesen alacsony lesz a szerepe a randomhoz viszonyítva.
De újra kihangsúlyozom, ebben a tekintetben nem jelent semmit sem a szövetségi és tárgybeli bónusz. Ha a jelenséget akarod megszüntetni, hogy azonos szinten belül ne legyenek ilyen hatalmas eltérések, akkor a pók játékstílust kell eltörölni teljes egészében. Egy pók mindig is anomáliát fog okozni egészen addig, amíg gyökerestől nincs kiirtva a játékból ez a stílus. Az pedig lehetetlen.
Viszont azt a kiskaput, amiről beszélünk az építéstől függővé tétel tökéletesen bezárja.
Dátum: 2009.12.16. 12:15:34
Pont erről beszélek én is. Ezért tartom jó ötletnek a javaslatodat. Ezt is írtam. Nekem azzal volna problémám, ha szinthez lenne kötve mindez. Ha valaki össze tud hozni x kincspontot (pl. a javaslatodat figyelembe véve) alacsony szinten, akkor miért ne lehessen erős epikus tárgya? Tudom, Te nem ezt írtad, de elhangzottak itt olyan érvelések is mások tollából, hogy az nem ok.
Építéshez kötni a tárgyakat korrektnek találom.

Nyitottam egy rovatot ennek a témának megvitatására, szerintem megérdemel egy külön helyet.
Dátum: 2009.12.16. 12:09:36
Erre egy egyszerű példa: a 200 kincspontos nem akar a közeljövőben egy ideig építeni, és kinézett magának egy későbbi tárgyat, amire tartalékol.
Dátum: 2009.12.16. 12:07:58
Egyetértek, azoknak sincs túl sok értelme rengeteg esetben. (Ellenben az Ősök Városában a harci erő alapján történő kalkulálás nagyon jól működött.)

Ha valaki előállna egy komplex rendszerrel, ami nem vetne fel rengeteg problémát, biztos vagyok benne, hogy megváltoznának az általad felhozott szabályok. Azonban ez nem értem miben függ össze konkrétan a térkapus szintlimittel.
Dátum: 2009.12.16. 12:02:40
A játékfejlesztés rovat indokolttá teszi, hogy külön rovatban vitassuk meg az epikus tárgyak megszerzésérének módjára irányuló javaslatokat.

A probléma gyökere, hogy a jelenlegi rendszer lehetőséget biztosít, hogy relatív alacsony szinten egy kincspontért, akár 80. szintű epikus kincsekhez is hozzájusson egy karakter.

Véleményem szerint a hangsúly a kincsponton van elsősorban nem a karakter tapasztalati szintjén, hiszen az rengeteg tekintetben abszolút nem mérvadó. Viszont az igazságosság érdekében szükséges, hogy ne lehessen befektetés nélkül epikus relikviához hozzájutni.
Minden építő jellegű és ésszerű javaslatnak a témával kapcsolatban itt a helye, akárcsak az érvek-ellenérvek felsorakoztatásának.

*Tiszteletben tartom, ha valaki nem ért velem egyet, és ezt lepontozás képében adja a tudtomra. Azt kérem aki teheti közülük, kommentálja is, hogy közelebb kerüljünk a megoldáshoz, illetve világítson rá, mit látok rosszul. Köszönöm.
Dátum: 2009.12.16. 11:55:11
Azt halkan jegyzem meg, hogy ez év márciusa körül írtam ezzel kapcsolatban a felhasználási feltételek megsértése rovatba, tettem javaslatot is a kiküszöbölésére. Ezek után nekem senki se mondja, hogy nem akarok változást. Támogatom, de ésszerű keretek között. A szintkorlát nem ilyen.
Dátum: 2009.12.16. 11:49:49
Annak tükrében különösen nem értem, miért akartok változást eszközölni, hogy a szint egy karakter erejét egyáltalán nem határozza meg. Vegyük figyelembe, amit többször írtam, hogy van olyan x. szintű karakter, aki 8 nap alatt jut el arra a szintre, és van akinek ez 6-8 hónapig tart.
Halkan jegyzem meg, hogy a jelenlegi körülmények között a térkapus tárgyak szintlimitének sincs semmi értelme. Régen elavult korlát, amit el kellett volna törölni már.
Dátum: 2009.12.16. 11:46:28
Nem neveztem meg senkit sem konkrétan. ha magadra vetted elnézésed kérem, nem neked szólt. Pontosan célzottan senkinek sem szólt, ugyanakkor mindazoknak, akiket a rosszindulat vezérel.
Dátum: 2009.12.16. 11:45:05
Ilyen alapon az egész pókstílus egy óriási kiskapu.