Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Ywgarrd

Dátum: 2012.05.24. 15:25:05
Kösz az infót. (Természetesen +1.1-es szorzóra gondoltam én is.)
Azt tudom, hogy az eh független a támadhatósági százaléktól, de az eh kreatív szorzója is?
Dátum: 2012.05.24. 14:31:22
Ezek a LE/TP arányok hogyan lehetségesek?
Ha a wikis táblázat alapján arányba állítom a LE-t és TP-t, akkor elvileg az egy szinttel lefelé ütésnek kelene e legjobb LE/TP arányt hozni.
Ha jól gondolom, az eh csak a szintet veszi figyelembe, az én általam másolt táblázat pedig a rablásra vonatkozik. Érdekes ez az eh...

Teking, akkor viszont az általam felhozott képletek abszolút nem ide vonatkoznak, hagyd őket figyelmen kívül...
Dátum: 2012.05.24. 14:23:07
1.1 a kreatív szorzója, ami minden egyéb szorzó után kerül figyelembe vételre legjobb tudomásom szerint.
Esetleg a támadhatósági százalék kavarhat be. Ez nem tudom befolyásolja-e - és ha igen hogyan - a kreatív szorzóját.
Dátum: 2012.05.24. 14:15:25
Benne van a képletben:
Szinkülönbség LÉ% TP%
-7 14% 19%
-6 29% 26%
-5 43% 32%
-4 57% 39%
-3 71% 45%
-2 86% 52%
-1 100% 58%
0 100% 100%

Ezután szorzódik a kreatívval.

*Pontosabban nem az eh képletében, mert a szint alapú módosító az eh-tól független. A fenti szorzók a portyázás szabályaiban vannak benne, ami magasabb rendű, és alá tartozik az eh is értelemszerűen.
Dátum: 2012.05.24. 13:00:26
Wikiről a kreatív affinitás szakértelem leírásából idézve:
"A kreatív affinitással egy nap alatt szerezhető plusz LE mennyisége (Mind portya mind EH esetén!) korlátozva van. A korlát a szinttől és a naponta kapott portyapontok számától függ:
(600ill.900+10∗valosagformazas)∗szint (15 PP-s beállításnál 600, 30-asnál 900). A gyémánt horda tagjai erre megkapják még a szorzót."


Ez pedig a portyázás menüpontból idézve:

+Továbbá a csata során szerzett LÉ-t és TP-t nagyban befolyásolja a nyertes és a vesztes fél szintkülönbsége:
Szinkülönbség LÉ% TP%
-7 14% 19%
-6 29% 26%
-5 43% 32%
-4 57% 39%
-3 71% 45%
-2 86% 52%
-1 100% 58%
0 100% 100%
1 100% 103%
2 100% 110%"
Dátum: 2012.05.23. 19:58:29
Te vagy a főnök Miklós, te tudod...
Hogy legalább részlegesen meg legyen mentve a "szinthuszár" játékstílus, az új epikus cuccok bőségesen adjanak a vadászatra +TP-t. Talán a már meglévő epikus kincsek közé is be kellene szúrni pár ilyen tárgyat. Sőt, ésszerű szintre be kellene tenni egy bárki számára elérhető relikviát, ami a vadászatra ad bónusz TP-t.
Dátum: 2012.05.23. 18:47:56
A kábítás küldetés nem működik.
Dátum: 2012.05.23. 10:49:55
Bizony. Ha valaki csak templomozik alacsony szinten, meg LE/TP-t termel, akkor alapos meglepeteseket fog tudni szerezni a sok medaljaval 1-2 ev mulva.


Ebből következtettem, hogy utaltál rá.
Dátum: 2012.05.23. 08:28:47
A medál bónusza biztosan fog problémát okozni a jövőben (ahogy erre Kócos korábban utalt), még ha igazán nagyot csak szélsőséges esetekben is. A jelenleg alacsony szintűek akik csinálják a templomot 60. szinten jókora AFP-mennyiséget fognak majd kapni 1-1 templom végső jutalmaként mire 60. szintre érnek. A pókok extrém helyzetéről nem is beszélve.
Viszont én pl. szintenként átlagosan 2 templomot teljesítek, jelenleg 13. szintű vagyok. Ilyen ütem mellett 60. szintre bően 50+ medálom lesz, ami alkalmanként irdatlan mennyiségű AFP-t fog termelni. Valamilyen ésszerű megoldásra szükség lesz, különben ez irreális helyzet kialakulásához fog vezetni.

*Pl. a medál maximum annyi bónuszt ad AFP-re, amennyivel a szinted magasabb x-nél (mondjuk x=50).
Dátum: 2012.05.21. 18:14:03
Ez még valamikor a kezdetek kezdetén volt taglalva a kritikus ütéssel kapcsolatban. Pontosan úgy van, ahogy leírtad.
Dátum: 2012.05.21. 18:10:17
Abszolút igazad van. mindenki egyenlő eséllyel vág neki az eseményeknek. Mint ahogy az általad vázolt problémák és nehézségek is ugyanúgy érintenek mindenkit. Épp ezért kel mérlegelni, mi a karakternek a fontosabb: event maxon pörgetése/ismételhető küldetések/szövetségi építés/egyéb?
Ez van, egyszerre nem mehet minden, mérlegelni kell, hogy és mint éri meg a legjobban. Szerintem ez rendjén van így.
Gondolom, nem egyszerű manakonstból megoldani V5-ön az előírt építést. Nem tudom, mennyire rugalmas a szövetséged a haladékra, de ez is egy megoldás lehet.

Barhogy is állítod fel a fontossági sorrended, sok sikert kívánok az ambícióid eléréséhez!
Dátum: 2012.05.21. 15:21:12
Ne röhögtessetek már, hogy se jutalom, se semmi. 21 napos az event, ha csak csp-t/pp-t használsz, akkor is kijön a maxos.
Egyébként meg Birkának abszolút igaza van a döntéshozatallal kapcsolatban szerintem.

Aki emlékszik még a "mit válaszol jürgen-morgen?" vírusra, az pontosan tudja mi a véleményem az ilyesmiről...
Dátum: 2012.05.21. 13:44:44
Kösz az infót.
Kár hogy így van. Akkor V5 kilőve. Egyébként is valószínűleg ugyanerre jutottam volna, mert nem a kapott csp nő, hanem az érte járó jutalom, ami az ismételhető küldetésekben behozhatatlan lemaradást eredményezne.
Dátum: 2012.05.20. 12:38:47
Ez elképesztő, nem hittem volna. Azt nem értem, hogy lehetséges egy ilyen hiba jelenléte, és miért nem kerül(t) kijavításra idáig. Egyértelműen a szabálynak megfelelően kellene működjön.
Dátum: 2012.05.20. 11:21:12
Ez nem így van. Ha jól tudom, 50% felett már lehet bárkit támadni a szintkorláton belül. Innentől kezdve teljesen mindegy, hogy 15 vagy 10 szintre van a karakter., ugyanúgy 50%-tól lesz támadható csak.
Dátum: 2012.05.20. 11:18:52
V5-ön hogy működik pontosan az inspirációs hatás: adott időra jár, vagy adott csp-mennyiségre? Illetve visszaíratott karakter esetén működik?
Dátum: 2012.05.20. 10:51:05
Jól mondtad, kis szinten. Csak ha a csatáidból nem tudsz annyi LE-t nyerni, mint amennyi kiesik azáltal, hogy nem a LE-szerző szakikra költötted a LE-t, hanem gyakorlatilag tulajdonságokra (még ha igen szép bónuszokat kaptál is rá), akkor hosszútávon buktál rajta.
Persze a játékélmény az más tészta.
Dátum: 2012.05.20. 10:34:53
Ez egyszerű. Mert a top karaktereket kérdezték. És nekik csak jó,ha magasabb a LE/TP arányuk


Nem egészen. A LE/Tp pont ugyanannyi marad, a LE/szint emelkedik, a szintlépéshez szükséges Tp-mennyiség emelkedésével.

...teljesen mindegy milyen úton-módon. Te is igennel szavaztál volna.


Ne magadból indulj ki (vagy legalább juss tovább ennél a gondolatmenetedben), repült volna a nem annak rendje és módja szerint. Ettől függetlenül rátapintottál a lényegre. A szavazás arról kellett volna szóljon, szeretnének-e szintlépés-lassítást azok a karakterek, akiknek nincs elég célpontjuk. Ahogy a hozzászólásokból kiveszem és következtetek, nem ezt vették alapul a szavazásra jogosultak: függetlenül attól van-e elég célpontjuk, pontosan tudják, hogy ha ez a megoldás kerül be,, az csak csekély mértékben orvosolja a gondot, ami elindította a szavazást. Azok, akiknek tényleg alig-ailg van kit ütni, (és ténylegesen érintettek a kérdésben) nemmel szavaztak, mert őket ez nem zavarja (szintén hozzászólásokból levonva a következtetést). A többiek pedig annak tudatában, hogy ez milyen kis mértékű változást fog eredményezni, simán rányomtak az igenre. Mindezt tették azért, mert a karaktereik extra táphoz juthatnak, nem pedig, mert tényleges gyógyírt kapnak a célpont-hiányra (ami őket nem, vagy csak enyhén/részlegesen érinti). Ez a baj, mert ebből kifolyólag a szavazás eredménye nem a valóságot mutatja, lévén a nagy többség nem abból a szemszögből válaszolta azt meg, mint amiről az valójában szólt. Azoknak, akik számára a probléma valós (és nemmeé szavaztak) pedig alaposan keresztbe tettek ezáltal. Brávó...

MINDENKIT meg kellett volna kérdezni ez ügyben,vagy legalább az első 500 játékost.


Ilyen hozzáállás mellett - mely szerint a saját érdekét néznik a játékosok, hogy kap extra tápot, nem pedig azt, tényleg megoldás-e az adott problémára a javaslat - mindegy hány embert kérdeztél volna meg, az eredmény ugyanez lenne.
Persze ha úgy gondoltad, 500 embert kérdezünk meg, vonatkozzon-e az első 50 karakterre, úgy már más eredmény lett volna, de a szemlélet ugyanaz maradt volna (az egyén hogy jár jobban).

(Még mindig V1-ről beszélek.)

*=> Miklós gyakorlatilag nem arra a kérdésre kapott választ, mint amit feltett
Dátum: 2012.05.19. 22:10:48
Ne töröld, mert nem feltétlen olyan vészes a helyzet, mint elsőre tűnik. A 4 hónapos gondos alakítgtás alacsony szintet és optimális szakértelem-fejlesztést feltételez. Ebből kiindulva, azáltal, hogy nem az eseménybe ölted a csp-idet, hanem a LE-szerző szakértelmekre, hosszútávon előnyre tettél szert a csp-t az eventbe fektetőkkel szemben. Ők minden csp-t a tulajdonságaikba fektettek míg te a mostantól indított összes vadászatodból sokkal nagyobbat fogsz profitálni náluk, mert magasabbak az azt tápoló szakértelmeid.
Harcban bizonyára elvernek majd a nagy TÖ-növekedés miatt, de ez számukra csak üres TP. ha nem tudnak tőled/másoktól zsákmányolni. Ha a vadászatból kapott bónuszod nagyobb mint amennyit ők tudnak rabolni a tulajdonság-növekmény által, akkor te jártál jobban.:)Hosszútávon mindenképp, ez egészen bizonyos.
Dátum: 2012.05.19. 21:58:39
Igazatok van, meggyőztetek: a "sehol sincs több aktív hús-vér célpont" kijelentésem elhamarkodott és megalapozatlan volt. Pontosítok: akad V1-en még olyan szintintervallum, ahol siralmas a helyzet. Kitérve a passzív karakterekre, és az eh-ra. Valóban lehet őket ütni, de a kamrában semmit sem fognak termelni. Kifejezetten alacsony szinten, ahol még eh sincs, a passzív karakterek csépelése inkább hátrány a karakternek, mint előny. De ezek már nem ide tartozik.

Viszont ahogy kivettem a hozzászólások többségéből - és ez az igazán lényeges - az érintettek között is akad olyan, aki nem látja a jelenlegi verziót megoldásnak a problémára. Feltételezem (1-2 hozzászólásból), akad köztük olyan, aki igennel szavazott. Kérdezem, hogyha ez nem oldja meg a problémát, akkor mi értelme volt igennel szavazni...