Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Timcsike

Oldal: 1234567891011
Dátum: 2009.10.09. 14:38:39
Nem, kiválaszthatsz 2-3 jóval alacsonyabb szintű tagot, akinek a segítő kezet adod epikus alatt. Ez rajtuk marad addig amíg ki nem nyiffan az epikus. Portyában és egyéb csatákban nincs szerepe, csak epikus alatt. A segítő kéz több pluszt ad a kicsinek, mint amennyit a nagytól elvesz. Ezt be lehet lőni úgy, hogy a kicsik a szövi hasznára legyenek, és a küldit is meg tudják csinálni. A gyógyítás egy sima varázslat lenne. Minden tagra hat, aki az elmúlt fél órában támadta az epikust.
Dátum: 2009.10.09. 14:15:39
Miért kellene 10 percnek lennie? Simán el lehet hagyni az időt.
Gyógyítani pedig csata közben is lehet, támadó varázslat helyett.
Dátum: 2009.10.09. 14:06:09
A segítő kezet a kicsi kapná a nagytól hogy tudjon ütni, és az sincs leírva sehol, hogy az esetleges gyógyításért nem járhat kicspont. Hol itt a pótcselekvés?
Dátum: 2009.10.09. 13:51:36
Számomra nem válik attól közösségi élménnyé a dolog, hogy 3-an harcolnak továbbra is az óriással, a maradék 15 tag meg a körülötte szaladgáló hangyákat próbálja elintézni, amik eddig ráadásul ott sem voltak. Ráadásul ha a hangyák valami okból nem lesznek agyontaposva, akkor az óriás kincsét sem lehet megszerezni. Az egész nem más, mint egy függőség létrehozása. Tegyük a kis kariktól is függővé az epikust, ettől majd hasznosnak érzik magukat. Valójában pedig semmi sem változik, a 3 karakter belegebed az epikus ölésébe, a játék természetéből adódóan egyre nagyobb lesz a karakterek között a különbség, és a szövetség oda jut, hogy a 3 tag már nem tudja leölni az epikust. De ha a másik 15 nem csak a hangyák eltaposására lenne képes, hanem sebzést is tudnának produkálni az óriásba, vagy ahogy már régebben elhangzott, esetleg gyógyítani tudnák a tagokat, vagy épp gyengíthetnék az epikust, máris ki tudnák venni a részüket a harcból és valóban hasznosak lennének, mert a szövetség tovább tud jutni az epikuson.
Én akkor érzem magam hasznosnak egy szövetségben, ha általam előrébb jut a szövetség. Attól, hogy alacsony szintű mivoltom miatt a szövetség kap plusz egy lényt amit agyon kell verni, és ezt agyonverem, nem jut előrébb a szövetség, mert ha nem lennék ott, akkor nem is kapnának ilyen extra ellenfelet. De ha segiteni tudom a csapatot, és emiatt mondjuk fél órával elöbb kinyiffan az az óriás, akkor úgy érzem, hogy hasznos tagja vagyok a szövetségnek. De nem ez a helyzet ha miattam kapnak plusz akadályokat, amiket teljesítenem kell, különben bukik minden.
Dátum: 2009.10.09. 12:44:51
Az miért jó, ha úgy vonsz be valakit az epikus ölésbe, hogy generálsz nekik egy fölösleges plusz feladatot? Ettől az epikust még ugyan az a pár ember fogja leölni, a különbség csak annyi lesz, hogy ezután a kicsiknek is online-nak kell lenni a megadott időben. Ettől nem lesz sikerélménye senkinek, mindössze a szövetség kapott egy plusz megkötést amihez igazodnia kell.
Dátum: 2009.10.09. 11:25:48
A több plusz kevesebb nem feltétlenül egyenlő az eredeti értékkel, sőt csak abban az egy esetben igaz, ha egyik helyről ugyan annyit veszünk el, mint amennyit a másikhoz hozzáadunk. Simán ki lehet ezt hozni pozitívban is. Be lehet lőni úgy is, hogy az egyik a csökkentéssel 500-al sebezzen kevesebbet, a másik pedig 1000-el többet.
Dátum: 2009.10.09. 10:55:15
Az epikusnál az a lényeg, hogy a szövetség maximalizálja a bevitt sebzést és minimalizálja a bekapottat. Ha ez a segítségnyújtással érhető el, akkor használni fogják. Arra nem lehet építeni, hogy nem lesz pontos, ennyi erővel minden fejlesztésre mondhatjuk, hogy nem jó, mert nem tökéletes.
A legtöbb javaslat olyan volt amiben valaki leszázalékolódik. Vagy egyszerűen csak azt a látszatot keltik, hogy a kicsik is hasznosak, pl azzal hogy generálunk nekik egy mellékszálat, de ettől még az epikust ugyan az a pár ember fogja leütni mint eddig.
Dátum: 2009.10.09. 10:06:58
Mi értelme egy olyan visszahívható epikusnak, amit a nagyok nem tudnak ütni mert annyira le van csökkentve a sebzés, miközben többet kapnak be? Épp úgy ki lennének zárva az epikusból mint most a kicsik. Ráadásul egy ilyen visszahívósnak nagyon olyan mellékíze van, hogy " na most üssünk egy gyenge epikust, hogy a kicsik is tudjanak valamit támadni". Ettől ugyan úgy nem javul a csapatszellem, sokkal inkább azt az érzetet váltja ki, hogy ez most egy áldozat a szövetségtől, hogy a pár kicsi is tudjon néha csinálni valamit. Ettől ők még nem fogják hasznosnak érezni magukat.

Be lehetne vezetni a segítő kézhez hasonló rendszert az epikus csatába is. A segítségnyújtás csak epikus alatt működne, nem befolyásolná a karakterek tulajdonságait máshol. Minden karakter segítő kezet adhatna egy nála 5-10 szinttel alacsonyabb karakternek, de annak tulajdonságai nagyobb mértékben növekednének mint a segítségadó tulajdonságai csökkennek. Ha megfelelően van belőve ez a bizonyos plusz növekedés, akkor máris harcba tudnak szállni a kicsik is az epikus ellen.
Dátum: 2009.10.08. 12:47:36
És miért csak 300 toronyszint után legyenek egyenlő esélyek?
Dátum: 2009.10.08. 11:09:23
Hát persze… Ha épp nem portyázok és azt akarom, hogy fejlődjenek az állatok, akkor kennelbe rakom az állatokat és nem azt várom, hogy majd valaki jól elverjen, sebezzen több százat az állataimba, és leverje 4-5k életpontomat… Az sem mellékes, hogy 10k életpontot is spórolhatok azzal naponta, hogy kevesebben támadnak meg.
Dátum: 2009.10.08. 10:52:34
Valamint még egy problémát felvet a dolog. A büntető típusú tárgyak kifarmolását. Már naponta lehet ütni az epikust, nagyon hamar elszaporodnának a büntető jellegű tárgyak hogy védve legyenek a tagok a portyáktól.
Dátum: 2009.10.08. 10:36:23
Kérdés, hogy a szövetség kisebb tagjai inkább epiket akarnak ölni és közepes/gagyi tárgyakat szerezni, vagy továbbra is kisebb részt fognak vállalni a csatából, de erős cuccokat szereznek.
Ez hasonló mint a Miklós által felvetett ismételhető epikus, ami ellen pont az volt a legerősebb érv, hogy minek öljön gyenge epikusokat gyenge tárgyakért a szövetség, ha erős tárgyakat is szerezhet.
Dátum: 2009.10.08. 10:02:39
Kérdés, hogy mit szólna egy ilyen változáshoz a szövettségek többsége. Biztos, hogy szeretnék az epikus csaták tovább nehezítését azzal, hogy kapnak plusz egy ellenfelet, így még többüknek kellene aktívnak lenni az epikus alatt. Persze sokan panaszkodnak, hogy nem tudják ütni az epikust, és nagy pofonokat kapnak tőle, de kielégítő megoldás az, hogy kapnak egy második szörnyet ahol nagyobb szám szerepel a bevitt sebzés és kisebb a bekapott sebzés mellett? Tudva azt, hogy ettől még nem nem hasznosabb a részvételük a csatákban mint a változtatás elött volt.
Dátum: 2009.10.05. 10:22:00
Nézzük, hogy mi történne, ha a KH megjelenne alacsonyabb szinteken is. A játékosok 99%-a panaszkodna, hogy 15% alatt is ütik őket, és hogy ők nem kértek ilyen fejlesztést. Miklós nagy valószínűséggel a rabolható LE mennyiségét is lejjebb vinné, hogy ne lehessen többet nyerni vele mint játékosok legyőzésével. Mivel alacsonyabb szinteken sokkal több a játékos, többen is ütnék a KH-t, így aztán a tagok 0-20% között ugrálnának folyamatosan. Támadható kristályhordás alig lenne, ha mégis, akkor is csak 20% jutalmat kapna érte mindenki. A háborúkban elkezdenék lövöldözni a citadellákat, ami a szövetségek nagyrészének szintén nem tetszene.
Kétségtelen, hogy ott ahol nincsenek portyacélpontok, hátrányban vannak a karakterek. De rajtuk lehetne segíteni már azzal is, ha nem az első 35 karakter van leklónozva, hanem az első 70-ből minden második.
Lejjebb vinni viszont értelmetlen bevezetni a KH-t. Sokkal több bosszúságot szülne, mint tápot vagy játékélményt.
Dátum: 2009.10.02. 09:26:21
Hányadik szintű vagy Faktor? Azt tudtad, hogy csak 60-ik szint fölött erősödik a közelharc? És azt, hogy a varázslat önmagától egyáltalán nem gyengül?
Dátum: 2009.09.28. 08:23:51
Hármasával lehet ugrani az epikusokon, tehát nem kell 62 epikuslt leölnöd, elég a harmadát.
Azért a citadella csapás nem mindenkinek piskóta. A kristályhorda megjelenésével tele is sírta pár szövetség a top10-ből a fórumot, hogy mekkora kár éri őket. Ezután le is lett csökkentve a KH citadellája, és már csak 10-es szintű.

Ha erősödne a citadella, azzal lehet, hogy csökkenne a háborúzó szövik száma, viszont akik háborúznak, azok bevállalják ezeket az extra veszteségeket. De azok a szövetségek, akik nem akarnak háborúzni, és mégis bekapják a csapást még jobban sírnának a citadella miatt mint eddig.
Dátum: 2009.09.23. 14:39:27
Rögtön javasolhatnál egy olyan szakértelmet, aminek kifejlesztésével győztes portya esetén negatív TP-t kapsz, ha nem rabolsz legalább szint*5000 LE-t… Ezzel máris egekbe szökhetne a LE/TP aránya minden póknak és VF-et használónak, és többé nem jelentene problémát, ha valaki felkenődik rájuk. Ráadásul rövid úton az első szinten kötne ki minden pók, hogy végül egymást farmolhassák.
Dátum: 2009.09.21. 15:43:48
Ha közelharcban számít a szerencse, akkor a varázslatoknál miért ne számítana?
Dátum: 2009.09.21. 10:40:54
A varázslatok sebzése nem lett csökkentve a változtatások során. Az alvilági verem felépítésével csökkenthető az ellenfél sebzése, de ez is csak 60-ik szint fölött működik. A közelharci sebzések növekedtek meg, de azok is csak 60-ik szint fölött.
Nem a változtatásoknak köszönhetően kerülik ki az ellenfelek a varázslataidat, hanem azért mert vagy jóval magasabb a szerencséjük mint a tiéd, vagy kezd alacsony lenni az IQ-d.
Oldal: 1234567891011