Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Kocos

Dátum: 2010.08.13. 07:04:03
Idézet: LanMaffia - 2010.08.13. 01:16:25
Hogy ez miért így néz ki nem tudom...


Aurrinal bentmaradt egy /quote.
Dátum: 2010.08.12. 23:26:09
Idézet: Jeriko - 2010.08.12. 17:47:48
Idézet: Kocos - 2010.08.12. 15:02:50

- kiket tudsz támadni: tőled X% TÖ+SZÖ sugarú körben lévőket

Nekem az a bajom ezzel, hogy kiherelne a taktikazast a kozepmezonyben. A kozepmezonyben ha meggebedsz is atlagos karakter leszel. Mert pontosan azokat latod es tudod utni akikkel azonos ereju vagy.


Miért, most milyen taktika van? Szerinted van olyan, aki a nála magasabb TÖ/SZÖ-vel rendelkezőket üti? A jelenlegi taktika mindössze annyiból áll, hogy üsd azt, akit legalább 98% eséllyel agyon tudsz verni. Ha összehasonlítanánk a 80. szint feletti karaktereket, csodálkoznék, ha a TÖ vagy SZÖ eloszlásukban pár %-nál nagyobb különbségek lennének.


Az a taktika, hogy TUDJ olyat utni, aki nalad gyengebb. Bar nem hiszem, hogy komolyan kerdezted.
Amugy kar azt az utopisztikus allapotot kergetni, amikor az emberek az erosebbek tamadjak majd, mert ilyen semmilyen rendszerben nem lesz.
Dátum: 2010.08.12. 16:36:39
Idézet: Noug - 2010.08.12. 16:30:05
Vagy valamelyik szövetségi épület adjon plusz slotokat a kalandokhoz- .


Kivalo gondolat!
Dátum: 2010.08.12. 16:34:10
Idézet: Endyr - 2010.08.12. 16:28:27
en ugy gondolkoztam, h mivel ebbol majd lehet tapolni, ezert mindenki hasznalja ezert mindenki novel lopast (ugye 30% a max) es csak gyakrabban cserelnek gazdat az oskovek es nem csak az lesz, h XY-t lefosztjuk. 30as lopas nem a vilag.


Azt probaltam elmondani, hogy nekem pl. az egyes lopas is a vilag. Elsokent lett lefelejtve, amint lehetoseg volt ra.
Dátum: 2010.08.12. 16:20:45
Idézet: Semelyik - 2010.08.12. 16:13:37
Remek lesz, köszönjük a korábbi közbenjárást is mindenkinek, aki ötletelt!

Azt kell mondjam, jó a két entitás.
Ha egy lenne, fölvennéd az utolsó csata előtt, oszt jóvan. Ez nem reális, az entitás jutalma pici lé és egy jó tárgy. Nem kell mellé még 15 küldijutalom.


Semmi gond nem lenne azzal, hogy csak felveszed es megvan. Elotte csak le kell gyurni az entitast ugyanugy, nem magatol sebzodik le nulla korulre, es masik ilyen kuldi is van (sajtolj 20-as szinten), aztan latjuk, hogy az is teljesen jol mukodik.
Ami a lenyeg, hogy nem lehet eszetlenul porgetni. Sot!
Dátum: 2010.08.12. 16:16:36
Idézet: Endyr - 2010.08.12. 15:53:30
Amit en meg extrakent beraknek (aztan majd jol lehurrog a tarsasag, ha nem tetszik):

- lopj oskovet 15 alkalommal (darabszam mindegy) (akiknek nem megy a benitas/krit vari/krit utes)
- old meg ellenfeled allatat 3 (vagy tobb) alkalommal (sebgyogy rulez )


Hat en ezeket alapvetoen ellenzem. A masik szivatasa a jatekon belul maradjon csak meg hobortnak, vagy a kozvetett elonyokert alaposan atgondolt hosszu tavu tervnek, de nem adjon kozvetlen tapot, azzal "kenyszeritve" az embereket, hogy a sajat tapolasuk miatt meg jobban szivassak egymast mint ahogy muszaj. A kudarcelemeny - sikerelemny mutato ezeknel a kuldiknel erosen negativ lenne, azaz tobb kudarcelemnnyel jarna a teljes jatekellomanyra vetitve, mint sikerelmennyel.

Ha kulon nezzuk az elsovel nekem az a fo bajom, hogy alapvetoen vannak emberek, akik ugy erzik az osko lopas tulmegy a jatek keretein es valahol a masik zsebeben valo turkalassal egyenerteku, hiszen ha ellopom az oskovet akkor neki ugyanannyi oskoert tobbet, nekem meg kevesebbet kell fizetnem. Elfogadom, hogy a jatek resze, akinek belefer csinalja, de kuldi azert ne legyen mar ra.

3 allat: gyakorlatilag semmilyen modon nem tudsz szerezni informaciot az ellenfeled allatainak allapotarol, igy a korabban kifejtett ellenerzeseimen tul ez egy nagy lutri lenne. Tovabba meg mindig tartom, hogy a seggyogy annak rulez, aki 24/7 a gep ele van gyogyulva, vagy scripttel gyogyitja az allatait.

Tovabbiak.
Kritikusos: implicit arengedmeny a kritikus szakikra, nem hiszem, hogy most tul draganak talalna oket a tobbseg, mert mindenki fejleszti oket valamennyire. Erdekes, ujszeru, de valamennyire jatekstilust is megszab.

Kihivasos: en remenykedem, hogy majd akuldi kombinaciok is bekerulnek a kesobbiekben, es nem lenne jo, ha egy ilyen kuldi miatt a kombinaciohoz kotelezo lenne kihivasozni, de ezentul nincs vele bajom. Tamado kihivas legyen, vedo ne szamitson.
Dátum: 2010.08.12. 15:10:53
Mod: kifelejtettem, de nagyon orvendetes a tema felvetese.

A nehezitesekkel csinjan bannek, mert:
1/ elojon a bezzeg o meg a konnyu idoszakban felszivta magat de nekem mar nem lehet effekt.
2/ az allat szintlepos azoknak akik nem tomik a forgotoket sulyos oskovekert +TP cuccal most is rohadt nehez, 15 szintlepessel a gyakorlatilag leheteten kategoria lesz.
Persze nem azt mondom, hogy nem kell semmi nehezites, en is irtam parat a javaslatomban.

Ja igen a 2 entitast sokallom, miutan a tobbseg mar elerte a korlatot, tehat az amugy is eroteljesen visszavett fejlodesi utemmel (10-15 naponta 1 szintlepes) ezt a kuldit 2 szintenkent tudna megoldani egyszer.
Dátum: 2010.08.12. 15:02:50
Idézet: Craslorg - 2010.08.12. 14:36:44
Bár ez nekem is eszembe juthatott volna, a a tárgyak használhatóságának tulajdonsághoz vagy szakértelemhez való igazítása nagyszerű ötlet lenne, csak kár, hogy ez az egész rendszert alapjaiban érintené.
Viszont ha nincs szint, akkor mi alapján lehetne ellenfeleket ütni? Lévén szintfüggő, meddig látsz le, illetve fel. Vagy azokat a TÖ+SZÖ összegekhez képest?


Olvas, ert, orul:

- kiket tudsz támadni: tőled X% TÖ+SZÖ sugarú körben lévőket


Nekem az a bajom ezzel, hogy kiherelne a taktikazast a kozepmezonyben. A kozepmezonyben ha meggebedsz is atlagos karakter leszel. Mert pontosan azokat latod es tudod utni akikkel azonos ereju vagy.

Illetve az egyetlen taktika minden kenyelmi szaki es tul minimalis szinten tartasa lenne, aminek egyenes kovetkezmenye, hogy ket jatekos kozott a beleolt ido es penz dontene.

Inditani egy ilyen szervert elkepzelhetonek tartok, bevezetni egy lassan 2 eves vilagon kivitelezhetetlennek.

OFF: Minek koszonhetjuk Alma, hogy igy tobb mint egy ev hallgatas utan ismet itt vagy? Esetleg V4/V5-on jatszol?
Idézet: Alfa001 - 2010.08.12. 14:11:12
Itt valóban ennyire tudatlanok a kvizadminok bezzeg az atomfizikás kérdéseket simán be engedik.Ha ezt a kérdésem elutasították kérem minden filmes kérdés törlését mivel mindegyikre érvényes az az indok amivel elutasították a kérdésem.Vagy csak nem azok vezetnek a toplistán akiket ők szeretnének?Mivel az összes ismerősöm ugyan ezzel a küldivel szopik a V4esen mindenkinek nevetséges indokkal már ha indokolják de előfordul hogy indoklás nélkül visszadobják.Elnézést kérek a kirohanásom véget de már halatlan amit a V4-en művelnek.Nem csoda hogy most ilyen kevesen neveztek.


Ki játszotta a Predator 1 /Ragadozó 1/ című filmben a Predator szerepét?

Elpidia Carrillo
Jesse Ventura
Kevin Peter Hall *
Arnold Schwarzenegger

A kérdés "Rossz, hibás kérdés" értékelést kapott!
Kérdésedre az értékelők szerint csak egy speciális érdeklődésű réteg tudhatja a választ.


Valamit felreertettel, nem azzal kaptad vissza, hogy jujj mi ezt nem tudjuk, hanem azzal, hogy ez egy specialis kerdes. A predatorbol Schwazi az ismert, esetleg Bill Duke vagy Carl Weathers. De a Predator szerepet egy huszadrangu ismeretlen kapta gyakorlatilag elsosorban magassaga miatt. Nem hiszem, hogy ra lehet fogni, hogy o az altalanos muveltseghez tartozna.
Dátum: 2010.08.11. 23:52:03
Tiz pontnal tobbet is
Osztanek en neked
Szomoru a szivem
De itt csak ennyit lehet
Dátum: 2010.08.11. 23:45:14
Idézet: Ariel - 2010.08.11. 23:38:05
Szerintem az sincs rendben, hogy 31 szinttel erősebb ellenfelekkel kell küzdenem a kalandokban.


Jogos. Ez a keplet ugye azert lett bevezetve, hogy a kereskedelembol szramazo elonyt negalja. Azat a keplet elszallt a kereskedelem meg korlatozasra kerult.
Dátum: 2010.08.11. 14:38:02
Idézet: Ariel - 2010.08.11. 14:34:31
Miklós, felfelé is lehet majd növeszteni az avatárt, vagy az avatár csak a karakterrel megegyező, vagy kisebb szintű lehet?


Ha jol ertem utobbi, hiszen ha magasabb szintu karakterrel csatazol, akkor az o avatarja jon a te szintedre es nem forditva.
Dátum: 2010.08.11. 14:37:01
Idézet: Jeriko - 2010.08.11. 14:15:41
És akkor ott van még pár dolog, pl. Cyron (nem személyeskedni akarok). Több a tulajdonság és szakértelemösszege mint Barriquenak, ugyanakkor 20 szinttel alacsonyabb nála. Őt hogy lehet felkonvertálni Barrique szintjére? Csak mert rengeteg erőforrást szerzett inspirátorból, azaz ha "normálisan" lépett volna szinteket, akkor lényegesen kevesebb erőforráshoz jutott volna (szintkülönbséggel arányosan kap plusz csp-t).


Ha jol vettem le, akkor ez ugy mukodne, hogy engem kell lekonvertalni az o szintjere, a targyaim bonuszai ~20%-kal csokkennek, mivel azonban a jatekidonk egyezik a tulajdonsagok/szakertelmek nem valtoznak (na jo az enyem no egy picit, mert en indultam kesobb).

(Vagy nem.)
Dátum: 2010.08.11. 14:28:41
Idézet: Miklós - 2010.08.11. 14:14:32
Idézet: Endyr - 2010.08.10. 17:20:30
igy elsore nekem nagyon az jon le, h a 20-30-50 milliot rabolt pok karik beverik mindenki avatarjat. vagy rosszul latom?

Nem jól látod. A pókok taktikájának a lényege, hogy nem lépnek szintet, vagy csak nagyon lassan. A saját szintjükhöz képest valóban erősek, de ha ugyanennyi játékidő alatt rendesen fejlődtek volna, akkor könnyen lehet, hogy összességében több LE-t tudtak volna szerezni. Ahogy írtam, a karakterekben levő LE-t nem a szintjükhöz fogjuk viszonyítani - ez épp a pókok vagy VFesek miatt nem lenne korrekt - hanem a játékidejükhöz!


Itt rogton felmerul a kerdes, hogy mi van a kihagyokkal/pihenokkel, illetve ezek alapjan ugy tunik, hogy ez a megoldas a lassan de roppant hatekonyan fejlodo karaktereknek fog keresztbe tenni, de alaposan. (Pokoknak, VF-eseknek.)
Illetve szinten felmerul a korabban mar pedzegetett kerdes, hogy mennyire realis az adott ido alatti fejlodest osszehasonlistani ket olyan kerekternel, akik az adott ido alatt kulonbozo jatekkornyezetben fejlodtek? Gondolok itt peldaul arra, hogy mennyire nem mindegy, hogy mikor szerzi meg az ember a transzplantacio vagy az ultraspecializaciot, vagy epp a tulfejleszto targyakat.

Mindig a nagyobbat konvertáljuk a kisebbhez.


Szint vagy jatekido szerint nagyobbat. Ha az alacsonyabb szintu regebb ota jatszik, akkor a magasabb szintu tulajdonsagai a lekonvertalodas soran noni fognak?
Dátum: 2010.08.11. 14:21:42
Megvizsgaltam azt, hogy atlagosan mennyi kristalypontot igenyel egy olyan proba megoldasa, ahol a vizsgalt szakertelem-tulajdonsag merteke pont a szamolt atlaggal egyenlo.
Arra jutottam, hogy ez 18 szintenkent no eggyel a random mertekenek novekedese miatt. Tehat teszemazt 54-es szinten 3 KRP, 108-as szinten meg 6 KRP. 180-as szinten pedig 10 KRP lesz.
Engem ezzel kapcsolatban az aggaszt, hogy kevesse latom, hogy van-e olyan hatas ami ezt kiegyenliti, azaz novekszik-e a KRP termeles magasabb szinten. Illetve ennek hianyaban nem lenne-e bolcs dolog a randomot bekorlatozni mielott elszall, mondjuk 150-es szinten, d50-ben.
Dátum: 2010.08.11. 13:54:37
Idézet: Dozer - 2010.08.11. 13:28:41
- A képletben szereplő értékek meghatározásánál vegyék figyelembe a szinguláris ismereteket, a VF-et, de még az EH-t is...


Az a baj, hogy a mar ezt sem latom, hogyan lehetne megvalositani. Nyilvan nem kezelheted ugyanugy azt a karaktert aki 1 honapja huzta fel a VF-et, meg azt aki fel eve, ha eppen azonos szintuek.
Sztem ird azt, hogy H!tler helyette. Az atmegy. Ha igazan jo a kerdes, es jo fej az ertekelo, akkor kijavitja, nem dobja vissza helyesirassal.
Dátum: 2010.08.10. 23:48:49
Meg egy gondolat: ha sikerul talalni jo kepletet, akkor a tesztelesnek eroforrasfuggetlenul kene zajlania. Mint az arena. Verekszunk, de nem kerul eroforrasba es nem is lehet erte jutalmat kapni.
Dátum: 2010.08.10. 23:42:28
Idézet: Miklós - 2010.08.10. 16:54:58
Így egy igen nagy mennyiségű statisztikát kapunk arról, hogy mennyi játékidő alatt milyen fejlődést képes elérni a karakter.
[...]
A harc során ha pl. egy 80. és egy 50. szintű karakter harcol, akkor mindkét karakter 50. szintre ill. annak közelébe konvertálnánk.


Ezt az a resz amit nem ertek.
Ha van 2 karakter akik egyszerre indultak. Mondjuk 8 honapja. Egyik 50. szintu, a masik 80. akkor ha a 80. szintut 50. szint kornyekere konvertelje az algoritmus, akkor egy 8 honapos fejlodesi potencial fog megutkozni egy 5 honapos fejlodesi potenciallal?
Ha nem akkor hogyan jon be a kepbe a jatekido?

Ha mindket karakter 50, szint kornyekere konvertalodik, az nincs ellentmondasban azzal, hogy:
Idézet: Miklós - 2010.08.10. 16:54:58
Valószínűleg a szint is egyike a statisztikáknak: egy "szinthuszár" avatárja az átlaghoz képest valamivel magasabb szintű, egy VF-es vagy pók karakteré az átlaghoz képest valamivel alacsonyabb.


Ugy erzem itt valami kepletet kene latni. Anelkul tenyleg csak sotetben tapogatozni tudunk, velemenyt alkotni aligha.

Ami pedig a sotetben tapogatozast illeti, nehezen tudok olyan konverzios modszert elkepzelni, ami kozmegelegedesre mukodik, hiszen ha teszemazt Cyron csap ossze Begginerrel, akkor mi lenne ennek az utkozetnek a realis kimenetele?

Meg egy kerdes: ha jatekido alapjan hatarozzuk meg az avatart, tehat azonos jatekidore hozzuk a ket karaktert es nem azonos szintre, akkor mi van azokkal a karakterekkel akiknek volt holtidejuk? 1-2 honap kihagyas.
Dátum: 2010.08.10. 23:28:56
Idézet: Darah - 2010.08.10. 19:06:15
Csak addig jó, míg ott mutat a lista elején, ha negatívként jelenik meg, uccu tüntessük el, meg a másikét is, aki nem is a lista elején volt eddig se?


Ketsegtelen, hogy a szinthuszarsag - akarcsak barmilyen mas taktika - pontosan addig eletkepes amig a szabalyokat at nem formaljuk olyanra, hogy eletkeptelen legyen.

Ezzel nem az avatar projektet akarom minositeni, mert azt csak felszinesen olvastam el, es nem csak a szint, de "adott ido" is szerepel a kifejezesek kozott, ami nyilvan ellentmond egymasnak, igy hat valljuk be egyelore nem teljesen ertem. De a megallapitasod, miszerint "csak addig jo a szinthuszarsag, amig... " nyilvan igaz, ha az amig utan megfelelo szabalymodositast teszunk. Mondok egy egyszerut: 100-as szinten befagy a vadaszat LE novekedese. Ugye nyilvanvalo, hogy ez megoldi a szinthuszarsagot, hiszen ket elonyebol (a magasabb szintu targyak a masik) a meghatarozot negalja. Es ugye az is nyilvanvalo, hogy amig a jatek legmagasabb szintu karaktere 99-es szintu, addig erre lehetetlen keszulni.

De ugyanilye egyszeru egy mozdulattal tonkretenni a VF-es taktikat, ha azt mondjuk hogy mostantol nem a szint, hanem a TO+SZO ertek hatarozza meg kit tamadhatsz es kit nem. Egy ilyen valtoztatassal nyilvan az osszes VF-es karakter kerulne a sullyesztobe, de a legnagyobb bajban a legjobb pokok lennenek.

Minden taktika ellen van olyan szabalyvaltozas ami utan joggal mondhatjuk, hogy ugye csak eddig volt jo.