Idézet: Ariel - 2010.08.10. 21:57:48
Idézet: Miklós - 2010.08.10. 16:54:58 Így egy igen nagy mennyiségű statisztikát kapunk arról, hogy mennyi játékidő alatt milyen fejlődést képes elérni a karakter. Ez alapján felállítunk egy képletet. Valószínűleg a szint is egyike a statisztikáknak: egy "szinthuszár" avatárja az átlaghoz képest valamivel magasabb szintű, egy VF-es vagy pók karakteré az átlaghoz képest valamivel alacsonyabb.
Talán ez az a váz, amire fel lehet húzni, szerintem viszont kevés az érdemi ötleteléshez. Nagyjából minden hozzászóló megérezte a rendszer gyenge pontjait, és amíg nincs további konkrétum a karakter erősségének meghatározásáról, addig úgyis csak ezek a hsz-ek fognak ismétlődni más hozzászólóktól.
Bár az alapötlettől független a javaslat, de mi lenne ha a saját karaktert "klónozná" csata esetén? Többféle erősségben lehetne választani, ugyanúgy csata előtt generál (szerverterhelés kb. ugyanakkora), és erősségtől függő lenne a jutalom. Vagy pedig a szintekhez képest lennének erősség-kategóriák (átlag befektetett LE adott szinten), és ugyanúgy lehetne választani milyen erősségű ellenfelet generáljon a játék. Elvileg erre megvannak az átfogó statisztikák, hogy JELENLEG a szinteken mennyi befektetett LE-vel rohangálnak a karakterek.
Ha mindenképpen avatárok ellen akarunk harcolni, akkor azt csak úgy lehet megcsinálni jogos felháborodás nélkül, hogy a kihívott fél semmilyen, vagy csak minimális veszteséget szenvedjen el, de a támadónak mégis megérje támadni. Ilyen EH-féle jutalmakért teljesen felesleges fejlesztés lenne.
Vagy (ha már ötletelés) az avatárok erősségénak meghatározására:
30. szintűként támadnál egy 90. szintű karakter avatárját. Megnézzük a 30. szinten lévők átlag erősségét, és a karakter ehhez viszonyított erejét, kapsz egy arányszámot, pl. átlag LE (hasraütök): 7M LE, támadó 30. szintű - erős - karakterben van 9M LE; arányszám: 1,28. Ezután vesszük az átlag 90. szintű befektetett LE-t (pl. 60M LE) és megnézzük itt is a célkarakterbe fektetett LE-t, és kijön itt is az arányszám. Ez az arányszám határozná meg, hogy az ő 30. szintű avatárja milyen erős. A TÖ, SZÖ elosztása ennek megfelelően egy jópár dimenziós mátrixnak megfelelően történhetne. Így mindenki maradhatna a környezetéhez viszonyított erőben, és nem szállnának el az értékek.