Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Meridiath

Dátum: 2009.05.29. 17:04:25
Értem én, testreszabható portyaablakot szeretnél. De hogy szabsz testre olyasvalamit, amit ennyiféle játékstílus használ? Hogy lövöd be azt ekkora random mellett hogy ki az aki biztosan elver, és ki a gyengébb? TÖ összeg alapján? Becsapós. Szaki szintén. Milyen beállítások kellenének amit egy magát leveretni akaró vadász és egy pók egyformán használhat?

Szvsz egyszerűen túl bonyolult egyáltalán az alapelveit lerakni a kért szűrésnek. Merek pesszimista lenni: szerintem ilyen sose lesz.
Dátum: 2009.05.29. 16:49:31
Igen, arról is láttam javaslatot hogy csak az elérhető leggyengébbek legyenek felsorolva - de azért ennyire a gyengék elagyabugyálását sose fogják támogatni. Részemről semmi gond a láthatatlanok feltüntetésével - nem mellesleg csomó egyéb információt is megtudhatsz. Pl. az, ha valaki láthatatlan amúgy portyás mivoltában, akkor valószínűleg vadászik lény-elfogás miatt. Ha valaki katakombában van, belőheted hogy meddig nem mehet oda vissza később. Stb-stb. Csupa érdekes kis adalék.
Szerbusz!

Vannak közösségi IP-k, amelyekről az ilyesmi valószínűsége sajnos nagyobb. Ezt nyilván a játékvezetés jóval behatóbban ismeri mint bármelyik játékos. Az IP-k alapján továbbá belőhető hogy magán előfizetésről van szó, azaz otthoni egy darab gépről, vagy egy húszgépes kollégiumról/netkávézóról. A"multigyanús" egyedekkel itt jóval enyhébb a bánásmód mint bárhol máshol, már-már őzikesimogató. Ha korlát alá is esel mert a script lefülel, van lehetőséged kimagyarázni magad. Aminek van alapja a te elég extrém példádnál, de az otthoni gépnél (egye fene, legyen ott fizikai testben) két jóbarát egymás után melegítve a gép előtti széket egymást üti, direkt, többször, bevételgenerálás miatt esetében (Ld. játékszabály), nem igazán.
Dátum: 2009.05.29. 09:18:17
Pl. a lefelejtett kreatívom is megmaradt az összesített szaki darabszámban nálam. Szerintem ez valami bugocska hogy más látszik mint ami van.
Dátum: 2009.05.28. 19:59:47
Hát én hallottam tündérmeséket minuszba rabolt karakterekről is, és 100%-os kivégzéshozadékról (kreatívval 200), de ilyennel lehet csak apuék akartak álomba ringatni.
Idézet: Csuhi - 2009.05.28. 19:09:30
Ez sem pontos winnie. Hogy multizás történt-e, ebbe nem mentünk bele. Más vélemények voltak, de nem firtattuk. A rögtönitélő vezetés azonnal meghozta az iteletet mindenféle fellebbezés nélkül, igy nem volt kedvem vitázni velük. Ismerem annyira a beho-t, hogy tudjam értelmetlen bármiféle szájtépés részemről. Amit Miklós mond, az úgy is van.


Te Csuhi, itt az emberek ki vannak ám éhezve arra hogy ne utolsó csibészeknek tartsanak titeket. Én legalábbis jobb szeretném ha nem duplafarmoló sunyizást kellene gondolnom a dolog mögé. Ha elhintenél némi infót a miértekről, a pontos sztorit, a célt, ami lehet hogy kiderülhetne hogy magasztos, hogy önnön karaktereitek feláldozásával hívtátok fel valamire a figyelmet, jószándékúan és hősiesen, stb - hidd el a megítéléseteken is könnyen változtathatna.
Rajtad múlik.
Dátum: 2009.05.28. 19:41:29
Idézet: Spider - 2009.05.28. 18:38:52
Nem tudom mire fel ez a nagy sírás. A jó pók taktika eddig se a szakértelmeken múlott, hanem a célpont választáson.


Bár Nephila karakter körüli bonyodalmakat nem ismerem (ki viszi és mióta), de ha Te vagy az eredeti júzer, akkor nyilván belátod hogy a jó célpontválasztáson túl kellettek hozzá azok a szakértelmek hogy összekalapálj annyit, amivel beláthatatlan előnyre tettél szert. Onnantól kezdve majd' mindenki farm. És tehetted mindezt "feltalálóként" kvázi szabadon úgy, hogy nem kellett szembenézz azokkal a korlátokkal, amikkel a később kezdőknek most igen. A sírás szót odapöccinteni ilyen magas paciról túl könnyű...
Hát, én úgy gondolom hogy mivel Nephilától sem vették el az anno 100%-os kivégzés zsákmányokat, illetve visszamenőleg nem veszik el senkitől az újdonsült hiperszuper korlát fölött bejött korábbi bevételét, e két "zseni" is így marad, ahogy. (Az én szám íze sem túl jó.)
Dátum: 2009.05.28. 18:00:01
Nekem is lett ötletelésem a Kristályszívre, de elég meredek.
Legenda:
- Értem, Thaur apó, de pontosan hogyan kell ezt csinálni?

- Meg tudlak tanítani a meditációra és a koncentrálásra, azaz, tudok segíteni neked felidézni az emlékeket, hogyan kell csinálni, hiszen ezeket egyszer már megtanultad. De a pontos mechanizmusra neked kell rájönnöd. Ha sikerrel jársz, megtaníthatod a többi végzeturat is rá, és eredményesebben harcolhatsz azok ellen, akik már nem képesek a fertőzés felett uralkodni!


Szóval szerintem a fertőzést legyőzöttek fognak a kristálypontból Kristályszívet építeni. Vagy, a Kristályszív építése oké, de az adott előnyöket csak a fertőzést legyőzöttek használhatják ki (lásd beütni 15% alá), mondjuk egy kristálypontért cserében.
Dátum: 2009.05.28. 11:22:18
De nem az van hogy láthatatlanokat nem támadnak? Nekem ez megoldásnak tűnik, amíg fel tudja venni valaki a kesztyűt.
Dátum: 2009.05.27. 15:45:54
Van egy olyan tippem hogy alapból nincs náluk le. Majdnem minden statjuk 0 volt, szerintem a náluk lévő LE is. Gyanítom abból vihetsz el, amit ők összeütnek maguknak.
Ez valóban nem tűnik túl fairnek olyasvalakinek, aki keményen nekifeküdt a szinteknek, amikor még úgy tűnt hogy a szint = a fejlettséggel.
A játék nyitott végűre van tervezve, nemigaz? Lehetne ilyet ígérni ha ezt a sémát kellene követni? Nem hiszem. Mielőtt még erkölcsi félhulláknak titulálod a portyás karaktereket, netán usereket, ezt azért érdemes számításba venni - ez ilyenre lett tervezve. (Kínzókamra, kivégzés, kritikus ütések - mind-mind azt mondják ha ebben a játékban jó akarsz lenni, azt csak másokon keresztül teheted. Kivétel a top, mert ott már csak egymással.) Ha ezért nem rohansz előre, hanem a saját közegedben kell mozogj hosszabb ideig, ám legyen. A kvázi gyorsan szinteket lépő brigád, és az így "kiüresedett" jövőkép okozza a legtöbb problémát a játékvezetésnek, nemigaz?

A "pók" szót bár be lehetne helyettesíteni mással, mert olyan undorral és lekezelően írtad le, plusz a jellemzőit is, hogy nehéz nem magára vennie annak, aki valaha is a portyára fektetett be erőforrásokat. Mészáros? Mert nyilván kétszerannyi TÖ-vel született mint bárki más.
Tudod e hogy mennyi közvetett és közvetlen interakcióval jár egy ilyen játékstílus? Nem a top-szomszédokkal, hanem vadidegen játékosokkal. Tudod hány korábbi lerabolt egyénnek sikerül megtanítani tettel és jó szóval olyat, amit soha nem tanult volna meg, mert nem jár fórumra?
Mégis honnan ez a gyűlölet? Hol marad ilyenkor a híres jerikói józanság amiről korábban hallottam? Én mindhárom világon háromféle stílusú karaktert viszek, és ismerem a ***** több végét is, nyilván nem az összeset. Csak remélni merem hogy bárki aki valaha is véleményt formál a játékról, hasonlót majd el fog tudni mondani.
Idézet: Meridiath - 2009.05.25. 07:33:00
az ellentétek egyszerűen azért merülnek fel, mert amit rá lehet húzni a játékmenetre 40. szint felett, az nem fedi mondjuk az 1-20-ig szinteket, és fordítva. Mi lenne ha egyszerűen, a játék mintázatát felismerve több szabálycsokorra lenne tördelve a mezőny. Mint lvl1, lvl2, lvl3. Hiszen mindenki tudja, egy idő után durvul a játék. Elérsz egy szintre, és mintha másik játékot játszanál.
Nem lehet uniformizálni valamit, ami ennyire széthúzó. Alkalmazkodni kell, legyen hát egy olyan szabályrendszer, ami követi a szinteket. Mindenki ismeri a saját szintje rákfenéjét, és érdemben tud rá több megoldást is javasolni.


Az egymás bajszának ráncibálása helyett vetnétek egy pillantást erre? Plíz. Csak hogy tudjam hogy ez a hirtelen jött fény vonat e, vagy spanyolviasz.
Nana. Azt az extrém harci masinát, ami Nephila karakter, egy csomó azóta megváltoztatott szabály is segítette, és no igen, az valóban egyensúlyborító. Gyakoraltilag ilyen devianciák újbóli létrejöttére alig van esély. A természetes kiválasztódás alapján az első abbahagyással tényleg abba is kellett volna hagyni, vagy már rég epikust kellett volna csinálni belőle.
Hát, én nem hiszem hogy a pók stílusban önmagában bármi büszkeséget kellene találni. Büszke arra lehetsz ha valamit jól csinálsz, ha ügyes vagy és így mutatsz fel eredményeket. Ez a hozzászólás inkább ne kívánkozott volna ki, kivéve persze ha a személyes ellentétek szítása volt a cél. Vagy mondhatnám úgy is, nem vagy jó reklámarca a taktikának.

A következő jutott eszembe: az ellentétek egyszerűen azért merülnek fel, mert amit rá lehet húzni a játékmenetre 40. szint felett, az nem fedi mondjuk az 1-20-ig szinteket, és fordítva. Mi lenne ha egyszerűen, a játék mintázatát felismerve több szabálycsokorra lenne tördelve a mezőny. Mint lvl1, lvl2, lvl3. Hiszen mindenki tudja, egy idő után durvul a játék. Elérsz egy szintre, és mintha másik játékot játszanál.
Nem lehet uniformizálni valamit, ami ennyire széthúzó. Alkalmazkodni kell, legyen hát egy olyan szabályrendszer, ami követi a szinteket. Mindenki ismeri a saját szintje rákfenéjét, és érdemben tud rá több megoldást is javasolni.
Dátum: 2009.05.24. 21:33:52
Hölgyek, urak, kedves família ... az érzelmi hozzáállás zsarolós, láttunk már ilyet páraktól, és nem tetszett vala. Ötösnek ugyan ideírnám magam, de ehelyett inkább bujtogatnám a szomorú kollégákat hogy dobjunk össze egy logikusan levezetett petíciót.
A játékvezetés a nép szavára hallgat, a nép fogalma viszont itt a fórumon összekavarodott picit.
Any chance?
Nem tartom igazságtalan értékelésnek. A mondások a magyar nyelv egyik legképlékenyebb rétege, befolyásolhatja az ismertséget az év, a földrajzi elhelyezkedés, stb. Ha válaszolni kellett volna, én is bajban lettem volna hogy a kérdésfeltevő szerint ugyan melyik a helyes.
És a kérdésfeltevésért kapható LE pedig ajándék és nem alanyi jogon jár... őszintén sajnálom ha ennyire a szívedre vetted, de én is egyetértek az értékeléssel.
Jó, én úgy gondolom elég sok eszköz megadatott arra hogy valaki lemaradjon ha akar, de ha kell, elhiszem hogy ezt kevéssé jól látom. A sztratoszféra pókoskodásba amúgy beleszólhat a kristályhorda, várjuk meg a holnapot.
A többiben amit írtam, juthatunk konszenzusra?
Dátum: 2009.05.24. 10:32:53
Igen, másodlagos támadás és másodlagos varázslattal tudsz az ellenfél állatába sebezni. Ha leviszed az ÉP-jét, az állat elájul, küldi kész.
Térkapuból meg csak 15-ös szint fölött esik holmi (elméletileg a szerencse befolyásolja) ha nyersz. Előbb-utóbb sikerül.
Idézet: Ariel - 2009.05.24. 09:06:47

És mi van akkor, ha az élen álló első 10 játékos hirtelen mind pók akar lenni? Kifejleszti mindegyik az affinitást, és mivel mást nem tudnak ütni, így csak egymást fogják. Mindegyikük fog nyerni csatákat és veszíteni is. A LE viszont csak szaporodik közöttük az affinitásnak köszönhetően. Pár nap alatt olyan mértékű LE keletkezik, hogy akár be is lehet zárni az egyes világot.


Akkor az élen álló tíz játékos olyan légüres térbe kerül ami csak még inkább megfojtja őket. A nekrózis így is ott a legnagyobb, a játékosok 1-2%-ánál. Amúgy a fenyegetés ígyis alulról érkezik majd... vagy ha az odafenn túltápolódik, hát lemarad a mezőny, még jobban, mert érdeke.
Amúgy éreztek bármi élvezetet abban, amit leírtok? A "meg nem beszélt, de hallgatólagosan megállapodott" egymás-tápolásban? Szerintem nem, úgy, ahogy odafenn egyre kevesebb maga az élvezet. Hálátlan dolog legfelül lenni, biztos vagyok benne, de az ottani problémák nagy része a játék egészére nézve nem releváns. Sehol máshol nem létezhet "hallgatólagos megállapodás", a játékosok száma okán.
Ariel, Jerikó, akár hiszitek akár nem, az egyes világ pezseg. Ezért mondom azt, hogy mielőtt bármi javaslattal előálltok, ne a ti helyzeteteket tekintsétek mérvadónak. A ti meglátásaitok saját viszonylatban lehet hogy ülnek, de játékosok ezreinek a játékát befolyásoljátok, gyakran a legkevésbé sem ideálisan...