Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Ariel

Dátum: 2013.01.14. 16:06:56
A LE és a TP is a szintkülönbségből számolódik. De mivel a TP-nek van egy minimum értéke, így előfordulhat, hogy azonos TP mellé változó mennyiségű LE-t kap az ember (mert más a szintkülönbség).
Dátum: 2013.01.09. 18:42:38
Teleport és véreb.
Már így is gáz van a célpontok mennyiségével. A teleportálás tovább csökkenti ezt, amit a vérebbel lehetne kompenzálni extra klikkelgetéssel, és gép előtt gubbasztással, miközben a játékvezetés azon igyekszik, hogy növekedjen a célpontok aránya.

PONTOSAN elkaptad a problémámat, a gondot a formulával kapcsolatban.
Mivel ezen formulák egyszerűen jól illenek a Mágia témához (+ a vesszőparipáimat is támogatják), ezért mindenképp megoldandó a régóta gondot okozó célponthiány kérdése, hogy bennmaradhassanak a képben.
VAN rá egy Formulatippem. ;-)
Amint összeáll fel is dobom (nagyon összetett kérdés - számítok a véleményeitekre, éleslátásotokra, tapasztalatotokra).

Ez már kezd nagyon izzadtságszagúvá válni. Kitaláltál két varázslatot, amik összességében csökkentik a támadhatóságot, amit majd egy harmadikkal akarsz feljavítani. Ennek semmi értelme, ráadásul még időrabló is. Senki nem akar plusz perceket tölteni azzal, hogy végeredményben ugyan azt érhesse el, amit a varázslatok előtt. Inkább felejtsd el ezeket a varázslatokat.

Szolgaidézés, szörnyijesztés.
Ezek durván befolyásolják a közelharci sebzést, amiben már most is hatalmas a random. Még tovább nőne a varázslatok szerepe, plusz a szimulációt is teljesen tönkrevágná.

Bezony befolyásolják a sebzést, ami önmagában nem baj, mert akkor minden harcbefolyásoló tényezővel baj lenne.
Az más tészta, hogy rejtett (amíg nem kikémlelhető pl. a Szolgaidézés, mint aktív vari), de ne feledjük, hogy sok AFk és Szakértelem szintén REJTETT.

Sem a szakértelmek, sem az AF képességek nem randomra működnek. Ez a varázslat viszont random, amiből már több mint elég van a játékban. Ha valami fixen csökkenti, vagy növeli az állatok sebzését, az oké, de hogy randomra ugorjanak elő állatok, vagy tűnjenek el, az nem oké.

Fantomharcos, kristály fantomharcos.
Ha ezek a játékba kerülnek, akkor nincs az az ÉP mennyiség, amivel a kivégzés ellen védekezni lehetne. Nyers szivatás az egész, azt megcélozva, hogy még jobban le lehessen fosztani a karaktereket. A kivégzés már épp eléggé meg lett erősítve.

Hááát... Tényleg ennyit számítana egy gyér (állatmentes ellenfél) portya? Azt hittem, hogy ez nem akkora téma, elvégre többet ér, erősebb dolog, ha szólsz valakinek az ütőtávban, hogy puhítson be a kedvedért valakit. EZEK a formulák talán ehhez a szituhoz hasonlíthatók kissé. Épp ezért szerintem PONT nem az Erősek fegyvere lenne jellemzően... :-X
Azonban felvet a kérdésed egy másik témát is: bele kellene hogy számítson az 5 perc / 1 óra / stb. témába, azaz a proginak figyelembe kellene vennie, mint portyatámadás...
Az állatmentes portya is elég durva. 50k-t sebzek állatokkal, 40-et állatok nélkül, miközben 120k körül van a karakterek max. ép-je. Ha nem a havert kell megkérni, hogy leverje, akkor nem fogy a pp-je, plusz a rabolható LE-t sem viszi el előlem, minden zsákmány az enyém lehet. Ráadásul ennyi bevitt sebzéssel bárki kivégezhető akár max.ép-ről is. Ez a vari szerintem felejtős.

Kínzó vámpír.
Ezzel a normál kamrabevétel többszörösét össze lehet hozni naponta, kétlem, hogy Miklós rábólintana.

Tényleg ennyit számítana az 1%-ok max 20%-a? Annak, akit kamráznak talán jelent valamennyit. Én biz nem sajnálom tőle...
De ha erősnek érzitek, akkor le is vihető pl. AFK*1%-ra. Az ollótéma itt a lényeg...
Ezt itt megint izzadtságszagúvá válik. Ha valami alapjaiban nem jó, akkor azon az olló sem segít. Napi 10-en elvisznek a kamrába, hozzám meg csak gyűlik a LE miközben semmit sem csinálok. 0TP végtelen LE. Ez is felejtős.

Bűvös csapda.
Ez nyers szivatás.

...és ez még sok másik formulára igaz, de én nem érzem erősnek (ezt sem).
Kiváncsi vagyok, mit szólnál, ha épp nyaralás, vagy egyéb okok miatt katakombába kellene menned, de nem tudsz, mert valamelyik jótevőd a nyakadba akasztott egy ilyet. Most őszintén, ennek mi értelme van?

Ahogy már az első kritikámban is írtam, rossz a koncepció. Olyan varázslatok kellenének, amik előre viszik a játékot. Akár kényelemről, portyáról, vagy tervezhetőségről beszélünk. Ezzel szemben a javaslatok nagy része bosszant, szivat, kiszámíthatatlanná tesz és időrabló. Szerintem több értelme van új alapokra helyezni a tervezést az előbb említett szempontok figyelembevételével, mint a jelenlegieket toldozni-foldozni.
Dátum: 2013.01.08. 19:28:14
Idézet: McMad - 2013.01.08. 09:24:23
FONTOS lesz, hogy a Behótol nyilatkozzon majd valaki, mely formulák nem megvalósíthatók

Szerintem jópárat már te is ki tudsz húzni előre, ha nem csak a közvetlen hatásokat vizsgálod, hanem a következményeket is.

Csak pár példa:

Teleport és véreb.
Már így is gáz van a célpontok mennyiségével. A teleportálás tovább csökkenti ezt, amit a vérebbel lehetne kompenzálni extra klikkelgetéssel, és gép előtt gubbasztással, miközben a játékvezetés azon igyekszik, hogy növekedjen a célpontok aránya.

Szolgaidézés, szörnyijesztés.
Ezek durván befolyásolják a közelharci sebzést, amiben már most is hatalmas a random. Még tovább nőne a varázslatok szerepe, plusz a szimulációt is teljesen tönkrevágná.

Fantomharcos, kristály fantomharcos.
Ha ezek a játékba kerülnek, akkor nincs az az ÉP mennyiség, amivel a kivégzés ellen védekezni lehetne. Nyers szivatás az egész, azt megcélozva, hogy még jobban le lehessen fosztani a karaktereket. A kivégzés már épp eléggé meg lett erősítve.

Kínzó vámpír.
Ezzel a normál kamrabevétel többszörösét össze lehet hozni naponta, kétlem, hogy Miklós rábólintana.

Bűvös csapda.
Ez nyers szivatás.
Igaz, hogy az adott KH-s karakter mindig más játékos karaktert klónoz le, de a klón nevéhez tartozó támadás link mindig ugyan az marad.
Így, ha új klónozás történt, egyszerűen csinálsz a böngészőben egy kábítás mappát, és oda bemásolod azokat a linkeket, ahol a célpontok kábítás ellenállása épp alacsony. Nem jelent sok extra időt, hiszen egyébként is lecsekkolod klónozás után, hogy hol alacsony az ellenállás. Új klónozásnál törlöd a kábítás mappából a linkeket, és az új célpontokét rakod be.
Még ha jól működne, akkor is lassú a portyalista. Minden csata után felmenni az oldal tetejére, klikkelni a portya menüpontra, letekerni, hogy minden látszon. Aztán rányomni a támadásra, majd leokézni, hogy meg akarom támadni. Inkább egyszeri 10 perc befektetéssel csináltam minden célpontnak külön könyvjelzőt, és csak végigzongorázom. Ha nem támadható valaki, akkor is csak egy klikk a következő célpont, és keresgélni sem kell.
Cras, valamit rosszul csinálsz. Én fél óra alatt 6-8 küldivel végzek, pedig kevesebb célpontom van, mint neked.
Én gyorslinket használok a portyázáshoz, a portyalista nem érdekel. A fejlesztési listára fel lehet venni, de minimális prioritással.
Dátum: 2013.01.05. 13:31:37
A piros LE jutalom értékéről mindent elmond, hogy két kisebb portyázás italával több LE és jobb LE/TP érhető el.
Dátum: 2013.01.04. 20:38:43
Elolvastam a javaslatot. Szerintem kevés, ami megvalósítható belőle jelen formában.
A hordabónuszok nagyon nincsenek kiegyensúlyozva. A zafír horda 15% vp spórolása konkrétan semmit nem ér, míg egy fertőzött gyémánt karakter 60% ellenállást kap a varázslatok hatása ellen. Valahogy nem egy kategória a kettő.

Túl sok varázslatot építettetek a kémgömb köré, ami a játékosok 99%-ának használhatatlan. Akinek van relikviája, az biztos hasznát venné ezeknek a variknak, de aki óránként, vagy jobb esetben fél óránként használhatja, annak használhatatlan. Szerintem nem kellene erőltetni ezt a vonalat.

Azok a varázslatok, amik csak egyetlen portyában működnek, a hatásuktól függetlenül túl macerásak. Túl sok extra klikkelés, pepecselés fölöslegesen.

Az állatok moráljával való manipulálás túl durva. Egy nap alatt több száz morálcsökkenést lehet így összeszedni azzal, hogy az ember portyázik. Így sem egyszerű megőrizni az állatok morálját, és kétlem, hogy a játékosok örülnének, ha eztán konstans LE költéssel járna az állatok moráljának feltornászása.

A kábítás feljavítására ez már a sokadik próbálkozás. AF képesség már készült rá, de a kábítós tárgyak annyira gyengék, hogy az is kevés volt. Az újabb javaslatok sem változtatnának ezen a helyzeten. Nem csak a kábítás gyenge magában, hanem a kábítós tárgyak is. El kell fogadni, hogy a kábítás nem lesz jó másra, mint küldizésre, amíg használható tárgyak nem készülnek kábításra.

Van egy-két jó ötlet, ami hasznos lehet, pl. meggyőzőkészség növelése, szerencse növelése, eszenciák, gyógyital használat hatása kalandok után, rövidülő vadászat, stb. De az, hogy egyszerre csak egy használható közülük, sokat gyengít rajtuk, a váltogatásuk pedig macerás, mint anno az öltözet váltogatása volt.

Szerintem az egész alapkoncepciót újra kéne gondolni, mert nagyon nem felhasználóbarát.
Dátum: 2013.01.04. 20:02:28
Cras, akinek az a legnagyobb problémája, hogy a 6-ik ultra implanttal nem tud mit kezdeni, mert már annyit kipörgetett, azt nem igazán tudom sajnálni. Nagyon sokan cserélnének vele. Ha szereznék a kerékkel még három implantot, az sem izgatna, ha tripla pechpontot kapnék értük.Inkább legyen 6 implantom, amiből 1-2-t nem tudok használni és utána akár egy évig ne pörgessek ultraritkát, minthogy folyamatosan LE, vagy térkapupont jutalmat kapjak.
Egyébként a LE jutalom nem csak a LE/TP értéke miatt gázos, hanem a mennyisége miatt is. 93000 LE 186-ik szinten szégyen kategória, még ritka jutalomnak is.
Dátum: 2013.01.04. 15:43:46
Idézet: Craslorg - 2013.01.04. 15:31:42
Emellett nagyon fontos, hogy ne lehessenek olyan anomáliák, mikor valakinek 6 ultra-implantja van és nem tud kettővel mit kezdeni, viszont - a tárgy igen erős volta miatt - szopógödörbe került a valószínű sok pechponttal.

Asszem sokan örülnének, ha abba a szopógödörbe esnének, amit a 6 ultraimplantjuk ásott ki nekik...
Dátum: 2013.01.03. 19:29:46
Idézet: Kocos - 2013.01.03. 10:47:00
Szerintetek, ha egy karakter minden mas karaktert ver a sajat szerveren, akkor joggal remel bajnoki cimet?

Ha még nem nyert az adott kategóriában, és nincs tucatnyi bajnokija, ami lerontja a bajnoki szereplését.
Dátum: 2012.12.23. 22:44:51
Nem 3-ik szintű karakter fejlesztéséhez adtam tanácsot, hanem az általad terjesztésre kínált dokumentumban szereplő marhaságokra hívtam fel a figyelmet.
Dátum: 2012.12.23. 18:39:02
Ha csak 1-2 ember jelzi, akkor lehet, hogy kibogarásszák a logból. Ha 50, akkor lehet, hogy jön a válasz, hogy sajnos visszamenőleg nem tudják átírni.
Dátum: 2012.12.23. 18:30:14
Hát, az általad közzétett részletnek kb. egy mondatával értek egyet.
Idézet: Szakall - 2012.12.23. 16:15:36
A szintkörnyezethez igazítás pedig „életbevágó”.

A varázslónál elsődleges tulajdonságként szerepel a szerencse. Közelharcosnál sehol. Közelharcban miért nem számít a szerencse? Szerintem a szerző sem tudja.

Idézet: Szakall - 2012.12.23. 16:15:36
Az Erőt és a Taut felesleges magasabbra erőltetni, mint a Támadást, illetve IQ-t, mert semmit nem érnek, ha nem talál a kari.
Ez a másik nagy sületlenség. Az erőnek és a taumaturgiának semmi köze a támadáshoz és az IQ-hoz. Akkora támadást és IQ-t kell fejleszteni ami elég az ellenfél védelméhez és IQ-jához. Nyugodtan lehet 800-as erőm és 600-as támadásom, ha ennyivel is eltalálom az ellenfeleket.
Dátum: 2012.12.23. 18:05:12
Rakjátok archívumba a szubplazmás vereségeket, aztán visszamenőleg meg tudjátok reklamálni a vesztes csaták számának statisztikáját.
Dátum: 2012.12.23. 17:33:35
Ha a teljes doksi ilyen bölcseleteket tartalmaz, mint ez a részlet, akkor inkább töröld, minthogy terjeszd!
Dátum: 2012.12.23. 09:47:56
Olvasd el ezt. Ad egy átfogó képet a harc menetéről, és segít a tulajdonságfejlesztésben.
Dátum: 2012.12.22. 23:39:56
Ha ezt a sok küldit mind nem csinálod, akkor ne mondd, hogy több AFP-t fizetnél azért, hogy havonta kapj pár templomkristályt és olyan cuccokat, amiket egyébként ingyen kipörgethetsz a szerencsekeréken.
Dátum: 2012.12.22. 22:01:05
Egy csatából nem szívhatsz több LE-t, mint a nálad levő LE 20%-a.