Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Ariel

Dátum: 2016.06.04. 23:44:53
Full őskövesként? Miért gondolod, hogy az vagyok? Azért, mert az ismételhető küldetésekre költök? Pont annyival költök többet a játékra mint te, amennyivel többet visz el a küldizés.

Sosem mondtam, hogy jobb lennék mindenkinél, mindig is voltak jobbak nálam, de a nagy részük már törölt. Abban viszont biztos vagyok, hogy a játékosok 90 százalékánál többet tudok a játékról.

Hogy mi a jó az átlagjátékosnak? Te nem ezzel a játékkal játszottál az elmúlt években? Ébresztő! Ha az átlagjátékosokra lenne tervezve a játék, akkor a mai napig nem létezne portyapont sem ebben a játékban.
Dátum: 2016.06.04. 22:39:44
Csak egy egyszerű keresztkérdésem lenne. Szerinted ugyan ezzel a játékstílussal V1-en mekkora TÖ-d lenne?
Dátum: 2016.06.04. 22:28:38
Idézet: Dozer - 2016.06.04. 20:45:46
Idézet: Ariel - 2016.06.04. 14:40:01
V3-on mennyi ideig tart ennyit összeszedni Le szívással, ha a napi 5 millió is simán megvan.


Offsboy sem szed össze 5 millio LE-t egy nap LÉLEKSZÍVÁSSAL, te pedig ezt állítottad. Portya+lélekszivas igen, ugy elhiszem, de most a lelekszivas a tema.


Nincs még meg az átlag 50k lélekszívása portyákból? Nehéz elhinni, de ha így van, akkor még kicsit optimalizál és meg lesz...
Dátum: 2016.06.04. 15:22:03
Kérdezd Offsboy-t és majd mesél neked...
Dátum: 2016.06.04. 14:40:01
Persze, van lehetőség 1 milliót rabolni. Add össze, hogy V1-en mennyi a bukott Le összege az első 100 játékosnál 7 év alatt. Majd pedig vesd össze, hogy V3-on mennyi ideig tart ennyit összeszedni Le szívással, ha a napi 5 millió is simán megvan. V3-on 1 milliárd a rabolt Le, és mennyi adódik mellé még szívásból, 2 milliárd?
Dátum: 2016.06.04. 14:11:02
Pedig ez a szabályok hibája. Mert nem bukod el azt a LE-t, amit elrabolnak tőled, csak a töredékét. Gyanítom, hogy sokkal többen védekeznének a LE szívás ellen, ha nem csak 10%-ot buknának, hanem 100-at.
Dátum: 2016.06.04. 13:48:50
Nem csoda, hogy le sem szarják az emberek és senki nem védi a LE-t, csak szaporítja. Anno a rablással csinálta meg ezt két gyerek, zárolták és korlátozták a LE szaporítást. Itt egy egész világ beteg, 1 millió LE árán 10 milliót lehet szaporítani minden nap...
Dátum: 2016.06.04. 13:43:24
És ebből a mennyiségből a vesztes fél mennyit bukott el valójában?
Dátum: 2016.06.04. 12:33:20
Idézet: Büyük - 2016.06.04. 07:17:27

2. A v3-ra ne lehessen jönni a v1-v2 ről csak innen menni át.

Az, hogy V3-on a játékosok lusták védeni a LE-t, és napi 5millió LE-t is simán össze lehet szedni LE szívásból, az a V3 magánügye egészen addig, amíg onnan nem tudnak az ezt kihasználó karakterek kiszabadulni. De onnantól kezdve, hogy máshová is átmehetnek, ez már nem magánügy.
A világok közti költözés fundamentuma az volt, hogy V1-2-3 annyira hasonlóak, hogy nem jelent problémát a költözés. Most kiderült, hogy ez a feltételezés nem igaz. A V3 annyira más, hogy hiba volt V1-2-höz hozzá kapcsolni. Nem csak a LE szívás miatt, de a játékstílus miatt is.
Te nem akarod, hogy bárki oda menjen fosztogatni, én nem akarom, hogy onnan mindenkit lefosztva bárki is visszajöjjön. Mi a megoldás? Vagy a fosztogatás lehetőségét a V1-2 szintjére visszaszorítani, vagy a karaktermozgást megszüntetni ki-be egyaránt.
Dátum: 2016.06.03. 23:45:03
V3 most nem más, mint a fókaöböl, tele kényelmes, elhízott fókákkal. Mit tennél azért, hogy a cápák ne akarjanak ebbe az öbölbe jönni, és egy hét alatt annyit zabálni, amennyit máshol egy hónap alatt tudnak?
Engem nem az zavar, hogy a cápák V3-on felzabálják a kényelmes fókákat, hanem az, hogy háromszor akkorára nőnek ott, mint bárhol máshol, és utána kedvükre ugrálhatnak V1-2-re.

Mi a jó megoldás? Menjen minden cápa V3-ra fókákat zabálni amíg el nem fogynak?
Az inspirátort illetően volt egy olyan javaslat is, hogy a relikvia csp bónusza legyen maximalizálva, valamint a játékba kerüljön be egy mindenki által elérhető, gyengített változat is.

Ez talán akkor hangzott el, amikor Offsboy épp technikai szünetet tartott, ezért maradt ki az összefoglalóból
Dátum: 2016.05.25. 20:06:08
50 ember? Ha hozol egy focicsapatot is magaddal
Dátum: 2016.05.19. 19:57:11
Ha cél, hogy a fejlesztés független legyen az eddig elért eredményektől, akkor semmiképp sem javaslom, hogy az asztrális kincsből barna mytokronit essen, ugyanis hatalmas különbségek vannak karakterek között a naponta szerzett asztrális kincs mennyiségét illetően.
Dátum: 2016.05.18. 21:57:54
Ahol szerintem kellene még csiszolni:
Ne növelje a játékhoz szükséges időt
A csatlós portya portyapontba kerül
egy csatlósod egy nap legfeljebb 10 csatlós portyában vehet részt
Alapállapotban 3 harcoló csatlóst lehet megadni.

Majdnem jó, de nagyon jó lenne elkerülni azt az állapotot, hogy tápkényszer, vagy bármi más miatt a 10 csata után kifulladó 3 csatlós helyére újabb hármat kelljen bekapcsolgatni, és így tovább egészen 50 csatáig.
Dátum: 2016.05.18. 20:53:42
Ez már tényleg kezd vicc kategória lenni. Mintha azt mondanám, hogy a víz forráspontja 90 Celsius fok is lehet, és azzal cáfolod, hogy de te megmérted a konyhádban, és nem annyi. Attól még egy másik konyhában lehet annyi.
Három évre előre bemondani, azt, hogy ez nem fordulhat elő, kicsit több számolást és szélesebb körű vizsgálatot igényelne, mint egyetlen kiragadott példa.

Egyáltalán nem vagyok elfogult, nem szívügyem a végtelenített szintlépés, egyszerűen csak látom, hogy ez önmagában nem oldja meg a dolgokat. Te vagy elvakult, te vagy annak a híve, hogy mindegy mit, de csináljunk már valamit, ha ettől jobb lesz. Csak épp az a baj, hogy ettől önmagában nem lesz jobb, ezt kéne észrevenned, és akkor végre látnád a rizikókat is, amiből bőven van.
Dátum: 2016.05.18. 19:56:55
De nem is csak szakikra költöd a LE-t napi szinten. És nem hiszem, hogy arányaiban ennél több menne szakira a játékosoknál. De ahogy momdtam teljesen mindegy, mik a pontos számok, 3 év alatt szignifikáns különbség alakul ki. Akár 10 helyett 2 akár 3 akár 5 lesz az érték.
Dátum: 2016.05.18. 19:45:40
Túlzóak a számok??? Szerintem egyáltalán nem. Három évről beszélünk. Egyáltalán nem túlzás a +21k szakiösszeg ennyi idő alatt. Hasonlítsd össze a három évvel ezelőtti értékeket a mostani szakiösszegekkel és látni fogod. Abba persze beleköthetsz, hogy a kritikus ütés egymaga nem fog ennyit nőni, de ennek semmi jelentősége. Az arányokon van a lényeg.

A példáimba teljesen fölöslegesen kötsz bele egyenként, a céljuk ugyanis az, hogy a problémákra felhívják a figyelmet, nem pedig az, hogy számszerűen pontosak legyenek.
Dátum: 2016.05.18. 12:46:00
Hát, ha tényleg az a célod, hogy a napi szerezhető LE mennyiségére is korlátot húzz, akkor ezt talán explicit ki kellene hangsúlyoznod a kezdő topikban, és a VU talin is. A mai játék 99%-a a LE szerzésre alapul, ami szintfüggő. Ha erre akarsz limitet rakni, akkor ezt nem ártana sokkal egyértelműbbé tenned, mert ez szerintem sokak számára nem világos.

Hogy mi borul egy ilyen változtatással? Például az, hogy ma Pistike napi 10-et tud növelni a kritikus ütésén a megszerzett LE-ből, három év múlva majd napi kettőt tud csak, mert a fejlesztés folyamatosan drágul, de a bevétel nem változik.

Ma a lélekkút kisütésével kap +5 kritikus ütést, három év múlva +1-et ér majd a 10 ősköve. Ha Pistike mondjuk tolja az ismételhető küldetéseket, és őskövet is költ rá, akkor a napi 20 kavicsa most ér +5 TÖ-t, egy év múlva már csak +3-at. Ugyan annyi befektetéssel egyre kevesebb látszatja van az erőfeszítéseknek
Dátum: 2016.05.18. 07:01:28
Nem akarom elhinni, hogy ennyire bekajáltad Miklós marketing dumáját. Szintkorlát nélkül sem kell mindent 1-1 embernek fejleszteni. Ki mondta, hogy az új fejlesztések képleteiben szerepelnie kell a karakter szintjének? A jegyzettömb és az állatok oldala is szintfüggetlen, játékelemet is lehet úgy készíteni, hogy a szint 300 fölött ne, vagy csak minimálisan számítson. A kifutó fejlesztések a tárgyak kivételével nem kapcsolhatók a szinthez. A nagy szintfüggő fejlesztésekben pedig általában egy elsőfokú tag a karakter szintje, sosem volt túlspilázva a szintfüggés vizsgálata, az új fejlesztéseknél 300 alatt gondolom eztán is menne. Mert ugyebár ezután is lesz élet 300 alatt, oda is kellenek fejlesztések...
Dátum: 2016.05.17. 23:09:24
Idézet: Offsboy - 2016.05.17. 22:58:04
Ariel hsz-ére:
300-ik szint fölött mindenki üthet mindenkit
Ennek tényleg sok értelme lenne, hogy 60-100 szintnyi hátrányból portyázgatni, szint és tárgybónuszok miatt elég egyoldalú a dolog.


Erre már itt a topikban írtam megoldási lehetőséget, ami ha nem is tökéletes, de jelzés értékű, azaz figyelni kell ezen problémák helyrerakására. Ahogy azt is írtam, hogy a pvp rendberakására nem elég 5-10 perces ötletelgetés, vagy egy szintkorlát nevezetű sebtapasz.
Nem az én ötleteimet kell szétcincálni, mivel annyi időt nem fektettem beléjük, hogy kifogástalanok legyenek. Azt kell észrevenni, hogy a szintkorlát önmagában semmire sem megoldás, és csak újabb kezelendő problémákat szül.