Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Ariel

Dátum: 2009.09.08. 16:15:40
Ezt a visszaélést kifejtenéd ?
Dátum: 2009.09.08. 15:59:29
Azért én nem mennék el ilyen messzire
Mindenkinek elég élénk a fantáziája, sokmindent ki tudnánk találni, de jobb két lábbal a földön maradni, és olyasmiben gondolkozni, aminek van esélye, hogy megvalósul. Ezért javasoltam ezt a gyógyítást is. Kellene készíteni egy varázslatot, ami a kufárnál megvehető. A gyógyítás mértéke lehet manaregeneráció függő, de akár úgy is működhet mint a többi varázslat, taumaturgia függvényében gyógyít a tagokon. Pluszban azt kellene vizsgálni, hogy mely szövetségi tagok ütötték az epikust az elmúlt órában, és csak őket gyógyítani. Valamint a gyógyításból kincspontot számolni.

Nem vagyok ugyan programozó, de szerintem nem túl bonyolult a dolog, és az eddigi rendszert sem borítja fel. A kisebb karakterek pedig máris hasznosnak érezhetik magukat a csatában, és kincspontot is ugyan úgy tudnának szerezni mint a nagyok. Ráadásként még gyógyitalból is kevesebb fogyna a szöviben.
Dátum: 2009.09.08. 15:33:45
Nem tudom, mennyire lenne bonyolult megoldani a mágikus regenerációhoz hasonló, szövetségi társat gyógyító effektet epikus alatt. A karakter gyógyíthatná a szövetségi társait, ebben az esetben az epikus csata varázslat körében nem az epikust támadná a karakter, hanem azokat a szövetségi tagokat gyógyítaná, akik az elmúlt egy órában ütötték az epikust.
A gyógyítás mértéke függhetne akár a mágikus regeneráció szakitól is, persze kisebb hatásfokkal. A gyógyításért szintén járna kincspont.
Dátum: 2009.09.08. 13:49:19
Hát Miklós leírásából pl nem derül ki, hogy mi a helyzet a kritikus ütéssel. Biztos, hogy a kritikus ütés az elnyelés utáni sebzést duplázza, és nem az elnyelés van a legvégén? És ha igen, miért? Kritikus ütésnél miért számít duplán az elnyelés?
Dátum: 2009.09.08. 12:54:18
Én egyenlőre nem változtatni szeretnék a rendszeren, csak azt megtudni, hogy hogy működik egyáltalán, mert nagyon bosszantó tud lenni, hogy egyik alkalommal 1-et sebzek, aztán pedig 500-at.
Dátum: 2009.09.08. 11:26:10
Az állatok elnyelésének problémája nem egyformán jelentkezik minden szinten. Nekem pl még megvan két állatom ami az állatreform bevezetésénél lett elfogva. Azóta léptem 36 szintet, az állat meg 80-at. De egy pók, vagy VF-et használó karakter ezalatt lépett max 15 szintet, de az állata ugyan úgy léphetett 80-at. Mivel az állat maximális szintje, illetve elnyelése nincs összefüggésben a karakter szintjével, így VF-el vagy pók taktikával a saját szinthez mérten olyan nagy elnyelést lehet összeszedni, amit nem lehet érdemi módon átütni alacsony szinten. A VF taktika önmagában hordozza, hogy saját szinten erősebbek lesznek az állatok, ezért a közelharc tovább gyengül.
Dátum: 2009.09.08. 10:44:30
Jó lenne, ha az erő működéséről is kapnánk bővebb információt, mint anno a taumaturgiáról kaptunk. A varázslatok sebzésének mechanizmusával gyakorlatilag tisztában vagyunk, de az erő működése továbbra is lila köd. Közelharcban olyan extrém esetek jönnek elő, amiről elég nehéz elhinni, hogy így kell működnie. Ilyen például az 1 sebzés, majd pedig egy körrel késöbb 530. Jó lenne tudni, hogy az erő valójában mennyit számít a sebzésben. Talán ez még nem titok és megosztható a játékosokkal, hiszen Miklós önként mesélte el a taumaturgia működését is a vakító fény topikban.
Dátum: 2009.09.08. 10:11:53
Először a sebzés is összeadódott, de aztán az egyik bajnoki elött hirtelen megváltozott és már nem adódott össze.
Dátum: 2009.09.08. 10:06:13
Két bajnokival ezelőtt kérdeztem rá Baratynál. Azt mondta, hogy ez nem hiba, eredetileg is így tervezték.
Dátum: 2009.09.08. 09:47:37
Azt, hogy az erő nem úgy működött ahogy kellett volna már Miklós is bevallotta. A gubancot nem csak ez okozza, hanem a hatalmas sebzés elnyelés (180+ elnyelést adnak a magas szintű állatok) és az, hogy az állatok precíziós karmok nélkül csak a levegőt csapkodják, de a karmokkal +160 támadáshoz juthatnak, ami ingencsak megnöveli a találati esélyüket. Pl egy szakértelmet simán el tudnék képzelni, ami az állatok támadását növeli, így nem csak az elnyelés miatt lenne értelme használni őket, hanem el is találnák az ellenfelet.
Egy dolgot pedig végképp nem értek, és ez pedig maga a sebzés kiosztás. Hogy történhet meg, hogy ugyan abban a csatában az egyik körben 1-et sebzek, a következőben pedig 530-at? Egyáltalán hogyan fordulhat elő az 1 sebzés, ráadásul ilyen gyakran. A fegyverem minimum sebzése 107, amire 250 jön még rá erőből a régi rendszer szerint, ami ugye azóta erősítve is lett. Tehát a 357 minimum sebzésemből kellene elnyelnie 356-ot az ellenfélnek, de kétlem hogy bárkinek ekkora elnyelése lenne. Vagy a +1 erő kevesebb mint +1 sebzést jelent ?
Dátum: 2009.09.07. 22:06:54
És hogy képzeled el azt a nehezítést, ami csak a magasabb szintű karaktereknek nehezítés, de a kisebbeknek nem az?

Ha nehezítésként emelsz egy falat, a magasabb szintű kari majd nem átlépi, hanem átugorja, de a kicsi ezután már átmászni sem tud rajta.
Dátum: 2009.09.07. 22:01:14
A koncepcióban ott a hiba, hogy az állatok eredetileg nem adtak elnyelést, és nagyon durván csökkentik a közelharci sebzést.
Dátum: 2009.09.07. 15:46:40
Valóban nem jó, mert csak azokat szivatja akiknek nem minimális a találati esélyük.
Dátum: 2009.09.07. 14:33:03
Ezek szerint pont a lényeg kerülte el a figyelmedet ebben a topikban. A változtatásra tett javaslatok pont arra irányulnak, hogy szinttől és erősségtől függetlenül a szövetség minden egyes tagja egyformán hasznos lehessen az epikusölésben.
Dátum: 2009.09.07. 14:23:33
A százalékos bénítás nem jó ötlet. Tegyük fel, hogy 10% a bénítás mértéke. Ez 100-as támadásnál -10 támadást jelent, ami -10% találati esély is egyben. 300-as támadásnál már -30támadás, ami -30% találati esély. Nagyon durva lenne.
Szerintem semmi gond nincs a bénítás jelenlegi formájával. Galmuszkot kivéve kétlem hogy bármelyik karakter csak úgy kiröhögné, ha bekap 2-3 bénítást. Azért gondolják sokan, hogy túl gyenge a mostani változatában, mert már eleve minimumon van a találati esélyük, és onnan már nem tud hova csökkenni. De rögtön meglátszana a különbség, ha a 80%-os találati esélyük egy varázslatnak és két bénításnak köszönhetően 35%-ra csökkenne, és a maradék 4 harci körben a 3 találat helyett csak egyet produkálnának.
Dátum: 2009.09.07. 14:11:13
Damage, azt nem látod, hogy fölösleges várni az epikusöléssel. A kisebb tagoknak az idő előrehaladtával egyre kisebb beleszólásuk lesz a dolgokba. Lehet, ha vár a szövetség egy hónapot, akkor a kis karakter 1000 sebzés helyett sebez 2000-et, de ez a 2k sebzés arányaiban már nem fog annyit jelenteni mint egy hónapja az 1k jelentett volna, mert a nagy karakterek sebzése gyorsabban növekszik. Ez pedig teljesen független attól, hogy hol tart a szövetség, milyen gyakran epikusoznak, stb.
Ha vár egy szövetség az epikus ölésével, azzal azt tudja elérni, hogy a kicsiknek könnyebben menjen. Ne kelljen folyamatosan gyógyitalokat inniuk, stb. De ettől még arányait tekintve nem lesz jobb a szereplésük, mert a nagyobbaknak is könnyebbé válik, több sebzést okoznak majd.
Dátum: 2009.09.07. 13:06:02
Érdekes, hogy azt mondod, hogy a kábítás nem ér semmit. Nemrégiben még az volt a téma, hogy elcsúszott a harcrandszer és alacsonyak a támadások a védelmekhez képest, a karakterek alig találják el az ellenfelüket. Ha ez igaz, akkor a kábítás valóban nem sokat ér, hiszen eleve minimumon volt már a találati esély, ezen a bénítás sem tudott már csökkenteni. De ott ahol a karakternek magasabb a támadása, és 60-70%-ban el tudja találni az ellenfelet, igenis számít, hogy bekap két bénítást és már csak 40-50%-ban talál. Pláne, hogy vannak varázslatok, amik tovább csökkentik a támadást. -20 támadás varázslatból és két bénítás után máris 40%-al csökkent a találat esélye. Persze csak azoknál, akik közelharcra álltak rá, és elég nagy volt a támadásuk. Akinek a találati esélye alapból minimális, azt nem hatja meg a bénítás.
Kérdés, hogy akarjuk-e tovább büntetni azokat akik közelharcra adták a fejüket azzal, hogy 1-2 megerősített bénítással leredukáljuk az ő találati esélyüket is minimálisra.
Dátum: 2009.09.07. 12:35:53
Nem az a kérdés, hogy le tudja-e győzni a szövetség az epikust vagy sem. A változtatás arra irányulna, hogy a szövetség minden tagja érezze, hogy hasznát veszi a szövetség az epikus ölésben. Ha két karakter között van 15-20 szint különbség, akkor teljesen mindegy, hogy milyen erős az epikus, a nagyobb karakter mellett szinte tökmindegy, hogy a kicsi részt vesz-e a csatában vagy sem. Ha várnak egy hónapot, hogy a kisebb karakter is tudjon a lénybe 1000-et sebezni 0 helyett, akkor a 20 szinttel nagyobb karakter mér nem 5000-et fog bele ütni, hanem 7000-et. Egyre kisebb szerephez jutnak a kisebb karakterek, függetlenül az epikus erősségétől.
Dátum: 2009.09.07. 11:09:12
Hihetetlen, hogy mennyi rosszindulatot és önzést tudsz feltételezni az emberből csak azért, mert az élen van.
A -20 szint nem az Azúr Légió fejéből pattant ki, hanem Miklós javasolta azért, hogy a szövetségi epikust továbbra is a megszokott ütemben legyen érdemes verni, és ne veszítse el a jelentőségét.
Javasolj jobbat. Olyat, ami valóban működik, nem veszít jelentőségéből a szövetségi epikus, nem bohóckodássá válik, ahol elég kéthetente leölni szövetségi szinten az epikust, mialatt 5 egyénit kiütnek a szövetség nagyobb tagjai.

A VF-nek önmagában semmi köze az egyéni epikushoz, fölösleges itt beszélni róla. Játékstílus épp úgy mint az összes többi.
Dátum: 2009.09.06. 23:13:02
Ez teljesen értelmetlen meddő vita...
Mire 80-ik szintű leszel, lesz már 5 tárgyad. Aki nálunk lesz 80, összeszedhet akár 6 tárgyat is. Valóban komoly előny, tudva, hogy csak két tárgyat hordhatsz. Sokkal nagyobb hátrány az, hogy az igazán értékes szövetségi epikus tárgyakhoz nem tud hozzájutni, mert elviszik előle a nagyobbak.