Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Ariel

Dátum: 2009.09.16. 14:18:55
1. Miért kellene hogy csak a győztes csaták számítsanak? Ha van szintkorlát amíg el lehet jutni az epikusokkal, akkor nem lehet előrerohanni, és nyugodtan lehet ütni folyamatosan.
3. Miért akarná valaki egyesével sorba ütögetni őket, és gagyi tárgyakat kiszedni, ha sokkal jobbakat is szerezhet? Pláne, ha 3 naponta lehet csak epikust ölni.
Dátum: 2009.09.16. 13:55:10
Kicsit megint elszálltak az ötletelések...
Amit Miklós ajánlott:
1. folyamatosan üthető, nem regeneráló epikus,
2. karakter szinttől függő max epikus
3. 50-es szinttől induló epikusok, de akár 3 szintenkénti ugrással
4. sebgyógyítás mint előfeltétel

Ezekről kéne dönteni, hogy elfogadjuk-e vagy sem, nem pedig megint teljesen új dolgokat kitalálni...
Dátum: 2009.09.16. 11:59:49
Ööö, akkor az Azúr Légió mihez kezdene az új epikus kincsekkel ? Vagy ez csak az egyéniben szerezhető kincsekre vonatkozik ?
Dátum: 2009.09.16. 08:24:05
A klónok állatai is leölhetők. Így náluk is előfordul, hogy állatok nélkül szaladgálnak.
Dátum: 2009.09.15. 11:51:51
Legenda:
Hiányzó 77. fejezet!
Hiányzó 78. fejezet!
Hiányzó 79. fejezet!

Ez már egy hónapos elmaradás...
Dátum: 2009.09.14. 18:23:03
Charon, ezek a karik szerinted hogy fogják ütni az epikust ? Mielött ütni akarnak mindenképp inni kell. Többször is, hisz nem 2-3 kör szétcsapni egy epikust.
Dátum: 2009.09.14. 18:11:37
Egy ötlet arra, hogy ne leveretésre használják a játékosok:
Az egyéni epikus megtámadásának feltétele, hogy a karakter életpontja elérje a maximum 40%-át.
Ennél kevesebbel egyébként sincs sok értelme támadni. Tehát negatív korlátot nem jelent. Esetleg nagyon gyenge epikusok esetén fordulhat elő, hogy alacsonyabb ép-vel is érdemes lenne harcolni ellene.

Ha viszont fel kell menni 40%-ik életpontban, akkor aki leveretésre használná, annak italt kell innia hozzá, amit kevesen fognak választani.
Dátum: 2009.09.14. 17:15:11
Én úgy értettem az első magyarázatodban, hogy szint-10-ik epikus. Tehát egy 70-es karakter a 60-ik epikusig tud eljutni ami ugye 110-ik szintű.

De ha szint-10 darab epikus ölhető le, az megint más. Egy 70-es karakter 60 epikussal végezhet, de mivel írtad, hogy akár 3-al is léphetne az epikus szintje alkalmanként, így akár a 180-ik epikusig is eljuthatna, ami ugye 230-ik szintű.

A karakterek erősödése és az epikusok erősödése nem azonos meredekségű. Magas szinten már akár 40-50 szinttel erősebb epikus is legyőzhető egyedül, ami nem biztos, hogy igaz 40-ik szinten. De ezt mindenképp le kellene tesztelni és egy olyan határt belőni, aminek az eléréséhez tényleg küzdeni kell.
Dátum: 2009.09.14. 14:22:42
Ha mindenki az első epikustól kezdi, akkor tényleg szükség van a gyorsabb lépkedésre és akár 3 szinttel erősebb epikus lehetőségére, különben tamagocsi marad az epikus a végtelenségig.

A maximális epikus szntet mindenképp úgy lőném be, hogy aki odáig el akar jutni, annak komoly áldozatokat kelljen hozni. Ehez a szint-10 szerintem kicsit alacsony, még akkor is legyőzhető ha csak 10 percenként támad az ember és regenerálódhat a lény. Igaz, ez csak magas szinten igaz. Inkább tenném a karakter szintjével egyező, vagy szint+10-re a korlátot. Így még magas szinten is van kihívás, és egy 80-as karakter még harcba szállhatna a 90-ik epikussal ami ugye 140-ik szintű.

A sebgyógyítást igazából nem értem, működik ez az epikus csatában is? Én nem úgy vettem észre.
Dátum: 2009.09.14. 09:22:50
Awenhai, könnyen kiszámolható hogy mennyit nyert/bukott az ember. A jutalomként kapott LE értéke adott, a betöltött LE is. A manóknál kell sacolni, hogy kb. mennyit értek, de mivel senki nem akarja magát becsapni, így próbál valós értékkel számolni.

A tulajdonságfejlesztésből kapott LE-hez hozzáadod a manókból befolyót és kivonod belőle a betöltött LE-t. Kapsz egy pozitív értéket. Ezt elosztod az elhasznált csp-k számával, és megkapod azt a LE értéket amennyiért 1 csp-t "megvett" tőled Zarknod.

Nekem ez az érték 1000LE körül van, tehát minden egyes csp amit manózásra költöttem ennyit ért... És ha kiszámolnám, hogy mennyit kaptam volna érte átlagban ha vadászok, láthatnám, hogy pluszban vagy minuszban jöttem-e ki a buliból.
Dátum: 2009.09.13. 13:07:56
Hát lehet, hogy nincs hiba, de hogy veszteségesen jött ki belőle a játékosok egy része az is biztos.
Dátum: 2009.09.12. 17:16:21
Nem is kell, elég ha a spektrálist maxolja az ember, az elementárist lehet turbózni is.
Dátum: 2009.09.12. 17:08:25
Nekem egy másik javaslatom lenne.

Minden gyorsító funkció mellékhatásként naponta egy alkalommal egy klikkre +2 csp-t termelne. De csak a vásárlást követő 100 napban.
Így gyakorlatilag ingyen lenne a gyorsítás, mégis elvenne a játékosoktól ideiglenesen 600 csp-t, és csak 100 nap alatt érnék utol magukat.
Dátum: 2009.09.11. 20:19:30
Hihetetlen hogy milyen cirkusz megy itt ezen az 5% fertőzésen... Így lett kitalálva a jutalom és kész, ennyi, el kell fogadni.
Nekem a 69-ik szinten sikerült csak leküzdeni a fertőzést, míg másnak már a 64-en összejöhet. Akkor most reklamáljak, kompenzációért ?
Dátum: 2009.09.09. 12:36:09
Szerintem még az sem kell, hogy a játékosok döntsék el, hogy ki melyik célpontot üsse. Ha az ellenfelek szintje X, X-10, X-20, akkor a legerősebb karakter és azok akik 10 szinten belül vannak, automatikusan a legerősebb ellenfelet ütik, 11-20 szint különbséggel az X-10es szolgát, alatta pedig a leggyengébbet. Ha az adott lény kinyiffant, akkor a karakterek átkerülnének a felettük vagy alattuk levő kategóriába, attól függ melyik van közelebb.
Az X, X-10, X-20 persze csak példa, lehet akár X-15, X-30 is, vagy több részre is lehet bontani az egészet.
Dátum: 2009.09.09. 10:47:09
Eleinte valóban így van. 40-ik szinten még nem hullik le gyorsan egy 60-as epikus. De hosszútávon ez változik, olyannyira, hogy 80-ik szinten a karakter már egymaga szétüti a 100-as szintű epikust pár óra alatt.
Játékélményt az sem fog jelenteni, hogy a kicsik gyorsan szétütik a szolgát, aztán nézik, hogy a többiek órákon át szívnak az epikussal.
De ha a szolgák szintje is az epikus szintjétől függ, akkor a kicsiknek is folyamatos kihívást jelent a csata.
Dátum: 2009.09.09. 09:47:09
A karakter szintjétől függővé tenni az epikus szolgákat rossz ötlet. Jelenleg minden egyes leölt epikus egy szinttel nagyobb az előzőnél. Ez azt jelenti, hogy folyamatosan erősödik, és a legtöbb esetben gyorsabban mint maga a szövetség. Ez a természetes fék fogja vissza a szövetségeket és nem darálják az epikust naponta. Ha a szolgái a karakterekkel együtt fejlődnek, annak az lenne a vége, hogy idővel a szolgák boxzsákokká degradálódnának, és fél óra alatt végezne velük a szövetség, de az epikust fél napig kellene püfölniük. A végeredmény pedig ugyan az lenne, mint ahol most tartunk. A karakterek nagyrésze hozzá sem szagolna az epikushoz, persze fél óráig ütnék a szolgákat, és kincspontot is kapnának, de a maradék 5-6 órában csak néznék, hogy mit csinál a szövi azon fele akik magát az epikust verik, ahogy most is.
Dátum: 2009.09.08. 19:41:57
A gyógyítás mértéke függhetne a taumaturgiától vagy a manaregenerációtól, ahogy ezt már írtam. Hasból nem fogok képletet mondani, Miklósék könnyen meg tudnak határozni egy olyan értéket amivel már van haszna a gyógyításnak, de ugyanakkor nem töltenek folyamatosan minden tagot maximumra. Ha egy ilyen gyógyítás 200-500 ép-t gyógyít a tagokon, az már komoly segítség lehet.
Dátum: 2009.09.08. 18:30:04
Nem érted amit írtam. Annyi sebzést osztanak az epikusok magasabb szinten, hogy akár 6-8 ezer ép gyógyítást is fogadni tud egy karakter 10 percenként.
Dátum: 2009.09.08. 16:28:11
Nem tudom hol tartasz az epikus ölésben, de elárulom, hogy késöbb annyi ép-vel kell nekimenni az epikusnak, hogy legalább a varázslatát túléld, amennyi mellett akár 6-7 szinttel feljebbről is ütni tudnak már. Ezen a szövetségi tagok gyógyítása már nem változtatna. Max annyi történne, hogy ha levernek, akkor utána nem kell gyógyitalt meginnod, hogy az epikust üthesd, hanem a társak visszagyógyítanak.