Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Ariel

Dátum: 2012.08.15. 19:11:41
Idézet: McMad - 2012.08.14. 22:51:11
Félreértesz és a javaslat több összetevőét /szerintem/ nem látod át.

Craslorg javaslatát szerintem átlátom. A te javaslatodat valóban nem. Igaz, hogy félmondatokban ötletelgettél, de konkrétumokkal nem álltál elő, mindössze annyi vált bizonyossá a hozzászólásaidból, hogy a gyengéket erősíteni kellene, hogy izgalmasabb legyen a bajnoki. De konkrétan kidolgozott javaslat számokkal, adatokkal, tényekkel nem került elő. Így mindenki számára nehéz átlátni a javaslatodat, de szerintem még te sem tudod konkrétan, hogy mit is akarsz...
Dátum: 2012.08.14. 20:55:40
Már megvan az 1000? Lassan lehagyod az IQ-mat
Dátum: 2012.08.14. 19:24:52
Ha az a problémád, hogy túl erős vagy, és laposra versz mindenkit, akkor nem az a megoldás, hogy olyan képességet erőltetsz, amivel a gyengéket a saját szintedre hozod. Bármilyen szakértelmet/képességet hoznak be, az optimalizátorok sokkal jobban kihasználják majd, és ugyan úgy megnyerik a bajnokit.

A te problémádra egyszerű a megoldás, lehetővé kell tenni, hogy bármikor lehessen magasabb kategóriában is nevezni, ne kelljen megvárni hozzá X bajnoki győzelmet. De tudok még jobbat: fejlessz 1000-es mágiát. Mire meglesz, garantáltan gyengülsz annyit, hogy izgalmasabb csatáid lesznek.

A játékosok időt és pénzt ölnek a játékba, hogy erős karakterük legyen. Egy ilyen képesség után mégis miért tennék ezt, ha gyenge karakterrel is ugyan úgy sikeresek lehetnek?
Dátum: 2012.08.13. 22:27:08
Ez a képesség nem hozza közelebb a TÖ-t a karakterek között. Nem csak a gyenge Pistike fogja fejleszteni, de az optimalizátor Móricka is, hogy Pistikének továbbra se legyen esélye ellene. Na jó, ez így nem teljesen igaz, valószínűleg a VF-es karik kevésbé tudják majd növelni.

Egy ilyen képesség után az általad említett megtévesztésnek és kombinálásnak semmi értelme nem marad. Tegyük fel, hogy mindkettőnknek 4000 a TÖ-je, közel azonos tulajdonságokkal, azonos szinten. Mivel akarsz trükközni és megtéveszteni, ha tudod, hogy én még 400 TÖ-t szétoszthatok úgy, ahogy kedvem tartja, de nem látod, hogy mire tettem? Nem fogod tudni azt sem megmondani, hogy ki ellen mi lenne a jó, mert mindenki látatlanban fogja elosztani a képesség adta pontokat.
Dátum: 2012.08.13. 21:52:39
Tévedsz, ha azt gondolod, hogy ezáltal javulna a játékélmény, és szorosabbak lennének a meccsek. Egy ilyen változtatás növelné a kiszámíthatatlanságot, miközben már most is hírhedt a random a játékban.
Optimalizátorok nyerték a viadalokat eddig, és eztán is ők nyernék. Az érem egyik oldala, hogy kategóriánként lenne pár új karakter aki a kiszámíthatatlanság segítségével néha medálhoz jutna. A másik oldala, hogy a játékosok többsége úgy kapna ki a bajnokikon, hogy nem értené miért történt, hiszen az adott tulajdonságok, felszerelések alapján simán vernie kellett volna a másikat. Nem hiszem, hogy egy stratégiai játékban javítana a játékélményen egy olyan fejlesztés, amivel növekszik a kiszámíthatatlanság és a random.
Dátum: 2012.08.13. 21:33:19
Azt valóban nem látod, hogy hogyan készül a másik az olimpiára, de amikor szembe kerülsz vele, a meccs alatt még mindig változtathatsz a taktikádon látva, hogy ő mit tesz. Mivel itt a bajnoki automatikusan lefut, a csata közben semmit nem változtathatsz, tehát marad a felkészülés a nevezés előtt.
A meglepetés erejének akkor lenne értelme, ha lehetne rá reagálni a bajnoki közben.
Dátum: 2012.08.13. 20:22:24
Minden olyan tényező, amire nem tudsz készülni, a lutrit erősíti, és nem a taktikát. Ha úgy növeled a TÖ-t, hogy a másik nem látja, hogy mit növelsz, az megint csak lutri.
Százalékos TÖ módosításról pedig jobb nem is beszélni, amíg a harcrandszerben nem a tulajdonságok aránya számít, hanem a különbsége.

NEM értek azzal egyet, hogy a közelivé tett TÖ-k között lutri dönt. EKKOR hangsúlyozódik ki igazán a felszerelés/állat/AFképesség/stb. hatása.
Ez csak akkor igaz, ha ismered a másik tulajdonságait. Ha neked 4000 a TÖ-d, a másiknak 3500, de a képességből kap még 500-at, amit úgy oszt el, ahogy akar, és te nem látod az eredményét, de még azt sem tudod, hány pontot osztott szét, akkor mégis mire építed a taktikádat?

Innen már csak egy lépés lenne a mentális burok 100 őskőért való árulása
Dátum: 2012.08.13. 19:35:16
Idézet: McMad - 2012.08.13. 19:09:30
Sajnálom, hogy olyan ritkán van szükség ilyen szintű taktikázásra.


A különedzés után fölöslegessé válna minden taktikázás. Hogyan fejleszted a karakteredet, ha a bajnoki előtt a másik több száz pontot oszt szét a tulajdonságai között, amiből te semmit sem látsz? Sőt, azt sem tudod, mekkorára fejlesztette ezt a képességét, így azt sem tudod, hány pontot fog elosztani. Mivel a közelharc és a varázslatok is fix tulajdonságkülönbségen alapulnak, így a vakon szétosztható pontoknak egyre nagyobb szerepe lenne, azaz egyre kevesebb értelme lenne a taktikázásnak. Rövid idő alatt olyan hatást érne el a bajnokin, mintha megszűnne a kémgömb, és a TÖ, SZÖ sem lenne többé látható.
Dátum: 2012.08.13. 18:29:39
Idézet: Craslorg - 2012.08.13. 18:20:47
Jelenleg is van olyan AF képesség, ami egy korábban elérhető játékelemhez kapcsolódik, így ezt nem érzem egyik képességnél se problémának.


Nyilván nem probléma, ha a VT-hez, csak 60-ik szinten kerülnek be kényelmi funkciók, és költségcsökkentő hatások, de ha lehetséges előbb berakni őket, akkor minek a játékosok idegeit húzni 60 szintig? A templomkristályokért vásárolható cuccok nagy része egyébként is bóvli, így legalább költhető lenne olyasmire, ami könnyíti a templomot, és csökkenti a vérnyomást
Dátum: 2012.08.13. 18:06:38
Cras, nekem egy nagy problémám van a javaslataiddal. A tartalmuk általában véve jó, de ezeket a funkciókat nem AF-ből kellene megoldani.

Isteni kegy 1.
Ez egy kényelmi funkció, sokkal inkább tudnám elképzelni templomkristályokból vásárolható relikviaként. Pláne, hogy a VT jóval előbb elérhető, mint az AF.

Szerencsekedvezmény
Erre már van ősköves relikvia, aminek persze lehetne második fokozata, de kétlem, hogy AF-be kerülne ingyenes verzió.

Koncentrált tudat
Az eszenciák hatóidejének növelésére ott a labor, csak a maximális szintjét kell növelni.

Edzett test
Ugyan az a probléma, mint az isteni kegy 1.-nél. A VT jóval előbb elérhető, mint az AF. Egy egyszer megvásárolandó relikvia szerintem jobb megoldás.

Isteni kegy 2.
Ez is inkább templomkristályos relikvia, mert a VT jóval előbb elérhető, mint az AF.

Szebb templom
Ez is inkább templomkristályos relikvia, mert a VT jóval előbb elérhető, mint az AF.

Különedzés
Ez az egyetlen képesség, aminek a tartalmával nem értek egyet. A bajnoki viadalokra való felkészülés nem 1-2 napig tart, hanem gyakorlatilag folyamatos program. Az ember úgy fejleszti a karakterét, hogy a lehető legjobb eredményt érje el a bajnokin. Ennek érdekében kémgömbözik, aréna csatákat és teszt portyákat vív. Az egésznek semmi értelme nincs, ha a bajnoki napjának előestjén még a játékosok 500-1000 pontot oszthatnak szét a tulajdonságaik között. Ezzel nem meglepetést lehet okozni a bajnokin, hanem a teljes karakterfejlesztési tervet tönkrevágni és értelmetlenné tenni a karakterfejlesztést.
Dátum: 2012.08.12. 11:51:56
Minden világon probléma, hogy nincs elég portyacélpont. Már rég engedni kellett volna az azonos hordában levő karakterek támadását, és a fertőzötteknek valami más bónuszt adni. A jelenlegi szabály teljesen fölösleges és csak korlátoz.
Dátum: 2012.08.11. 21:13:02
Miért, te minek nevezed azt, ha valaki azt mondogatja, hogy ki kell venni a küldetést, mert ő nem tud eszenciát szerezni? Holott csak építenie kellene hozzá.
Ha megmutatná, hogy milyen szöviben van, mennyit kellene építenie, hogy legyen laborjuk, és hogy ez milyen megterhelés a tagoknak, akkor lehet, hogy még el is hinném, hogy túl nagy áldozat. Akkor előjöhetne olyan javaslattal, hogy legyen olcsóbb az alkímista labor, legyen kevesebb előfeltétele.

De amíg olyanokkal jön, hogy eleve lehetetlen eszenciát szerezni, meg hogy ki kell venni ezeket a küldiket, mert nem lehet megcsinálni, addig ez nem más mint sírás. Ezzel sincs semmi gond, de nem kell csodálkozni rajta, hogy kevesen fognak egyetérteni vele.
Dátum: 2012.08.11. 13:31:09
Ilyen alapon a kémgömböt, epikus ütést és az entitást is ki kell venni. Mert aki még kisebb szöviben van, az nem tudja teljesíteni ezeket a küldetéseket. De szüntessük meg a szerencsefejlesztős és dukátszerzős küldit is mert aki nem tagja egyetlen szövetségnek sem, az nem boldogul ezekkel a feladatokkal. Sőt, a 12 kihívás is legyen megszüntetve, mert én nem akarok a teljességgel értelmetlen kihívásra pp-t pazarolni.

Egy kis taglétszámú szövetség számára is elérhető az alkímista labor, mire a VT eszenciás küldiket ad. Több áldozattal, de felépíthető a labor.
Általában véve inkább az a probléma, hogy a szövetségek nagy részében büdös a LE-ből építés, ami nem is csoda, hiszen a szerencse az a tulajdonság, amiről a legkevesebb információja van a játékosoknak. Ha pedig valamiről nem tudjuk, hogy mire jó, akkor nyilván nem is fejlesztjük.
Dátum: 2012.08.10. 22:56:21
Idézet: Quellon - 2012.08.10. 22:03:54
tehát az EH nem érvényesül akkor 165% LE-bónuszom van a tárgyakból (eltekintve hordáktól, épületektől, hányszor ütötték az elmúlt időszakban), de ha nulla LE volt nála és az EH kattan be akkor alap EH+[165% 35%-a=57,75%]?


Azt azért tegyük hozzá, hogy egy karaktertől a nála levő LE max. 30%-át lehet elrabolni, teljesen mindegy, hogy mennyi rablásbónuszod van. Az energiamesternek nincs korlátja.
Dátum: 2012.08.10. 18:35:12
Ha azt nézzük, hogy az elmúlt 2-3 évben hány top karakter esett áldozatául a törlésnek, akkor azt kell mondanom, hogy két év múlva maximum néhány tucatnyi olyan karakter lesz, akin meg fog látszani a lassítás hatása.
Dátum: 2012.08.10. 13:39:14
Idézet: Ywgarrd - 2012.08.10. 12:49:04
Általában jellenző, hogy a játékosok a saját hasnukat nézik, nem azt, a játéknak mi tenne jót. Ezzel nincs is baj egészen addig, amíg ez a fajta szemlélet nem megy a játék kárára.
Az ehhez hasonló eset nem egyedi, máskülönben pl. a top lassítás soha sem került volna be a játékba a jelenlegi formájában.


Előzményként megemlíthetted volna a legnagyobb kárt okozó szakértelmet, a VF-et, amihez a játékosok foggal, körömmel ragaszkodnak. Ha a kukába lehetett volna dobni a VF-et két éve, tucatnyi problémától szabadult volna meg a játék.
Dátum: 2012.08.08. 09:36:31
Miklós erre azt mondaná, hogy azért nem jár vissza a dukát, mert már eddig is előnyt termelt, bőven megszedhetted magad vele. Persze sántít az egész, mert amikor az ember vesz valamit a dukátjain, akkor azt az adott szabályok ismeretében teszi, és nem úgy kalkulál, hogy fél év múlva mindenki más is megveheti pár őskőért.
Dátum: 2012.08.08. 09:02:34
Amióta 7 pihenés elérhető naponta, gyógyital sem feltétlenül szükséges az entitáshoz. Ha elfogy a csp, lehet ütni az entitást, a pihenés alatt felgyülemlett 3-4 csp-t le lehet vadászni, aztán megint lehet ütni. A mágikus regeneráció szintén besegít. Az persze igaz, hogy jóval időigényesebb így megcsinálni, mint italokkal 5 perc alatt.
Dátum: 2012.08.07. 09:06:20
A hűség záloga mindössze annyit csinál, hogy nem esel ki az aktuális szövetségedből a hordaváltás miatt.
Dátum: 2012.08.06. 12:35:59
Egy idő után az epikusoknak és entitásoknak is kinő az ellenálló bőrük. Csak az a tüskés bőr és aura fogja sebezni őket, ami a tárgybónuszokból adódik össze.