Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Ariel

Dátum: 2012.08.31. 22:17:45
Két újabb végtelenségig fejleszthető képesség:

Vadak ura
Amennyivel nagyobb a képességed szintje, mint ellenfeledé, annyi százalék esélye van, hogy portyában az ellenfeled állatainak ütése akkor sem lesz kritikus, ha egyébként az lenne. Maximális hatásfok 50%.
Epikusok ellen a képesség minden szintje 0,5% esélyt ad a kritikus ütés elkerülésére.
Költség: 5AFP/szint

Koncentrált csapás
Amennyivel nagyobb a képességed szintje, mint ellenfeledé, annyival csökkenti ellenfeled maximális reziszteniájának értékét. De maximum 25-tel.
Költség: 10AFP/szint
Dátum: 2012.08.31. 18:21:32
Miklós, levélben már hosszan kifejtettem a véleményem, ide csak röviden:

Szerintem az AF képességeknek nem úgy kellene működniük, hogy:
- rövidtávon előnyt biztosítsanak
- közép és hosszútávon fölöslegessé és észrevétlenné váljanak

hanem:
- hosszútávon is használhatók maradjanak és előnyt biztosítsanak

A karakterfejlesztés célja számomra nem az, hogy ne változzon semmi, vagy hogy ne kerüljek hátrányba a többiekkel szemben, hanem az, hogy előnybe kerülhessek. Hatalmas a különbség a kettő között.
Dátum: 2012.08.30. 22:14:20
A kábítás elhárítással egyáltalán nem foglalkozom. Ha portyázom, akkor azért nem, mert senki sem kábítós cuccban táborozik, ha pedig én táborozok, akkor nem izgat, ha kikapok a klónomtól.

Nem a 7 millió LE-t keveslem a 100 AFP-ért, hanem az zavar, hogy ezt a 7 millió LE előnyt nem lehet fenntartani. Mi értelme egy olyan fejlesztésnek, amiben mindenki vehet 100 afp-ért 7 millió LE-t? Gyakorlatilag semmi. Viszont annak már van értelme, hogy ha folyamatosan többet költesz mint a többiek, akkor megmarad az előnyöd.

A VF azért nincs a helyére téve, mert minden egyes alkalommal ellenállásba ütközik a dolog. Nem hiszem, hogy ekkora ellenállást váltana ki a játékosokból egy értelmetlen képességtrió használhatóvá tétele. Jelenleg annyira egyenkarikat lehet csinálni ezekkel a képességekkel, hogy tökmindegy melyik képességet fejleszted, végeredményben semmi hatásuk nem lesz, köszönhetően a fájdalomtűrésnek.
Dátum: 2012.08.30. 21:20:42
Amikor napközben ácsorgok, akkor 88% az elhárításom. Ha portyázni megyek, akkor 125%.

A tetkók nyerstáp mivoltát igencsak megkérdőjelezném. +10 IQ nálam kb. 7 millió LE, ami 5 napi LE bevétel. Ehhez képest a 100 AFP összeszedése hónapokba telhet.

tüskes/aura/ftűrés hármasba utólag macerás belenyúlni, ráadásul azok sima képességet is vonnak maguk után, ami nem kevés lé.

Még mindig jobb egyszer belenyúlni és végre helyre rakni őket, mint tudván, hogy használhatatlanok még tovább emelni a szintjüket. Nem véletlenül 0 a mai napig az aurám és tüskés bőröm...

Ha megnézed a képességelet alapvetően a nagyon régen kért AFP-ből léelőny elvet próbálják követni.
Ez igaz is lenne, ha a képességek végtelenítettek lennének. De mivel nem azok, így pár hónap alatt kimaxolódnak, és onnantól kezdve megszűnik az a bizonyos LE előny.
Dátum: 2012.08.30. 20:12:48
Nem csak a tetkókkal van bajom. Ha A és B játékos is kap +10-et minden tulajdonságára, akkor kuka az egész. Egyszerűen azért mert mindkettőjüknek maxos lesz a képessége. Legyenek végtelen szintűek ezek a képességek, és A és B játékos képességének különbsége határozza meg, hogy ki mekkora bónuszt kap.
Jelen állapotban pár hónap alatt mindenkinek maxos lesz a tetkója, onnantól kezdve pont annyit ér, mintha mindenkinek nullás lenne.
Ha növelhetném akár 5000-ig is a képességet, akkor folyamatosan meglehetne a bónuszom a többiekkel szemben, ha ők nem ilyen tempóban tolják ezt a képességet. Természetesen a maximális bónusz továbbra is csak karakterszint/10.

Ugyan ez vonatkozik a tüskés bőr / aura / fájdalomtűrés kombóra. Semmi értelme az egésznek, ha pár hónap alatt mindenki maxolja őket. Ezeket is végteleníteni kellene, megtartva a maximális 30% visszasebzést, és a képességek különbsége határozná meg, hogy mennyi is a sebzés valójában.

A lopakodás gyakorlatban nem más, mint +200 kivégzés szakértelem ideiglenesen, pár millió LE AFP-ből. Nem is értem, hogy mehetett ez át Miklós saját rostáján, hiszen megbukik a következő ponton egyszerűen azért, mert LE-ből már fejleszthető a kivégzés.
-A javasolt képességek lehetőleg ne legyenek már meglévő képességekkel/relikviákkal azonos hatásúak.
Dátum: 2012.08.30. 19:56:56
Idézet: Birka - 2012.08.30. 19:32:35
a gyakorlatban mennyi kábítással csatázol bajnokin/normál portyában?

Ez nálam portyában 151%.
Ezt jelezte is valaki már a javaslatok közt, hogy a -10 tám kábításonként szart se ér.

Ha ezt elfogadod, akkor azzal is tisztában vagy, hogy az új képességjavaslatok közt szereplő támadást és védelmet adó tetoválás még annyit sem ér, mint a kábítás. Arról nem is beszélve, hogy már a működési elve miatt is teljesen értelmetlen.
Dátum: 2012.08.30. 19:38:10
Idézet: Birka - 2012.08.30. 19:11:07
Az meg lássuk be egy teljesen normális elvárás a fejlesztéssel szemben üzemeltetői oldalról, hogy ha most betesz egy nagyobb adag képességet, akkor a köv 1-2 évben ne kelljen megint ezzel foglalkozni, max ha valami új fejlesztéshez kel 1-2 képesség mint a sisakoknál.


Ha látnám azt a nagyobb adag képességet, akkor még el is fogadnám amit mondasz. De itt mindössze 9 új képességről van szó, aminek egy része jelen formájában használhatatlan, másik része pedig rétegjátékosoknak készül.

Jelenleg figyelembe lett véve..., a "kritkus szakik" elve,

Ez sem a már meglévő tüskésbőr, aura, ellenálló bőr triónál nem jelenik meg (noha enélkül értelmetlen az egész), és a harci és mágus tetoválásnál sem. Egyedül a troll vérnél, aminek az égvilágon semmi értelme, ha nem számít bele a portya eredményébe.

Egyszerűen az az érzésem, hogy ezek a képességek, amik tálalva lettek, gyors tempóban össze lettek csapva komolyabb ötletelés, és előkészítő munka nélkül. Nekem ez kevés.
Dátum: 2012.08.30. 18:44:17
Idézet: Kocos - 2012.08.30. 18:07:52

Ez most igy nagyon lelombozo.

Szerintem inkább kiábrándító.
Amennyire jól meg lehetne csinálni az AF képességeket, annyira van félvállról kezelve. Most készül végleg rossz irányba terelődni az AF. Úgy érzem, a játékvezetés célja, hogy minimális ráfordítással olyan fejlesztés készüljön, amihez évekig nem kell majd hozzányúlni.
Kevés az új képesség, annak is jórésze jelen formájában értelmetlen. Lásd tüskés bőr/aura/fájdalomtűrés trió, lopakodás, trollvér, tetoválások.
Gyakorlatilag kötelező lesz minden értelmetlen és fölösleges képességet kifejleszteni 1-2 használható képesség eléréséért, ami évekig tarthat.

Több tucatnyi új képességet kellene behozni a rendszerbe, hogy a játékos valóban érezze, hogy van választási lehetősége. Hogy az alternatív fejlődés valóban alternatívákat biztosítson, és ne egy egyenes utat kelljen végigjárnia mindenkinek. Ennek, az új képességeket elnézve nyoma sincs.
Dátum: 2012.08.29. 08:04:20
Idézet: Kocos - 2012.08.29. 07:44:04
Idézet: Ariel - 2012.08.28. 19:12:30
Bör evolúció/Aura evolúció/Fájdalomtűrés hármas
maximális szint megnő 10-zel.

Ez a trió szerintem alapból el van hibázva. Egyszerűen végteleníteni kellene mindhárom képességet a kritikus ütés mintájára, azaz a képességek szintkülönbsége határozná meg, hogy mekkora az aktuális tüskés bőr/aura ereje, természetesen nem átlépve az előre definiált maximumot.. Így folyamatosan érdemes lenne fejleszteni őket.


Ez csak PvP csatakra mukodik, PvE eseten problemas lehet.

Tobbi javaslatoddal NAGYON egyetertek.


PvE-vel sem lenne gond, ha a sebzésnek ugyan úgy meglenne a maximuma, mint most. Tehát ha a képességek különbsége több mint 30 (40), akkor is csak 30% (40%) sebzést lehet visszaadni.
Ha az epikusok/entitások farmolására gondoltál, akkor ott egy apró módosítással helyre lehet rakni az egészet. Ellenálló bőrük már most is van, egyszerűen adni kell nekik egy jó nagy értéket attól a szinttől kezdve, ahol már most sem hat rájuk ez a sebzésfajta.
Dátum: 2012.08.28. 22:46:36
Idézet: Birka - 2012.08.28. 17:09:53
Aki tényleg nem gondolja végig, és eldob magától további 800 afp előnyt az öve mellé, azt megvezette szűklátása, és tényleg ellene szavazhat esetlegesen.

Birka, nézd már végig, milyen képességekre költheted azt a 800 AFP előnyt, és vesd össze azzal, hogy mennyit ér a +1 harci kör. Meglepődnék, ha bárki is a 800 AFP-t választaná az övvel szemben...
Dátum: 2012.08.28. 20:09:00
Még egy kérdés felmerült bennem. Konkrétan az, hogy az egyes lépcsőfokokról hogy fog eljutni az ember a következőig. Rögtön kiderült, hogy ennyi képesség nem elég, nincs annyi AFP az új képességekben, hogy 1000-ről 1500-ra illetve 2000-re tovább lehessen jutni, hacsak nem fejleszt ki az ember egy csomó felesleges dolgot a már régi képességek közül, és nem nyomja aztán értelmetlenül magasra a végtelenített trollvér képességet.
Pl mivel az 1500 pont eléréséhez a sok értelmetlen és fölösleges képesség mellett a tüskésbőr/aura/fájdalomtűrés trió még érne is valamit, így nagy valószínűséggel mindenki kifejleszti majd, hogy elérhesse az 1500 AFP korlátot. De ha mindenkinek meglesz ez a trió, akkor pont annyit ér, mintha senkinek sem lenne. Ez már közelít az "áldozz X AFP-t" kategóriájú előkövetelményhez.
Dátum: 2012.08.28. 19:21:04
Idézet: Craslorg - 2012.08.28. 16:16:31
+10 támadás és +10 védelem magas szinten semmit sem ér! Ugyanúgy, mint a támadás itala, gyakorlatilag értelmetlen. Itt is inkább %-os hatásban kellene gondolkodni, annak már lenne több értelme.

Na ez az, ami padlóra vágná az egész harcrendszert. Egy olyan rendszerben, ahol a csata tulajdonságok különbségén alapul, és nem tulajdonságok arányán, akarva sem lehet jobban tönkrevágni a képletet, mint berakni egy szorzót a tulajdonsgokra.
Dátum: 2012.08.28. 19:12:30
Amik rendben vannak, azokhoz nem fűznék kommentárt, csak azokhoz, amik problémásak szerintem.

Bör evolúció/Aura evolúció/Fájdalomtűrés hármas
maximális szint megnő 10-zel.

Ez a trió szerintem alapból el van hibázva. Egyszerűen végteleníteni kellene mindhárom képességet a kritikus ütés mintájára, azaz a képességek szintkülönbsége határozná meg, hogy mekkora az aktuális tüskés bőr/aura ereje, természetesen nem átlépve az előre definiált maximumot.. Így folyamatosan érdemes lenne fejleszteni őket.

Trollvér
Amennyivel magasabb a trollvér szakértelmed, mint az ellenfeledé, annyival megnő a regenerációd a portya során (de maximum annyival, ahányadik szintű vagy). Költség: 1/szint. Max.szint: nincs.

Ennek a csata közbeni regenerációnak akkor lenne igazán értelme, ha a regeneráció beleszámítana a csata végkimenetelébe is. Tehát amit regenerálok a csatában, az vonódjon le a bekapott sebzés mennyiségéből.

Harci tetoválás
A szakértelem minden szintje ad +1 támadást és +1 védelmet valamint
Max. szint: Karakterszint/10 Költség: 10
(Előfeltétel: nincs Mágus tetoválás)

Mágus tetoválás
A szakértelem minden szintje ad +1 IQ-t
Max. szint: Karakterszint/10 Költség: 10
(Előfeltétel: nincs Harci tetoválás)

Ez a két képesség ugyan abban a hibában szenved, mint a tüskés bőr és aura. Idővel mindenkinek maxon lesz, és ezáltal semmi hatása nem lesz. Úgy kellene működnie, hogy a képesség maximális szintje végtelen, a maximális hatása karakterszint/10, és a szemben álló karakterek képességkülönbsége határozza meg az aktuális képességszintet.
Dátum: 2012.08.25. 13:13:26
Már tegnap sem ment.
Dátum: 2012.08.21. 20:30:37
Idézet: Offsboy - 2012.08.21. 13:45:54
Idézet: Bpetya75 - 2012.08.21. 13:44:08
Persze hogy persze. De azért ha vadászgat az ember, akkor őskő nélkül is esik katalizátor. Értem én, hogy bosszantó tud lenni a sok fölösleges esszencia a szükséges helyett, de azért szerintem félig teli a pohár és nem félig üres


Szerintem pedig a pohár fala feleslegesen 2x olyan magas, mint kéne


A te szemszögedből lehet, hogy magas a pohár, de a játékvezetés szempontjából alacsony. Az eszenciák megjelenésekor elhangzott, hogy mindig lesz elég megaeszencia, nem kell aggódni. Az ígéretet nem sikerült teljesíteni, jelenleg 7 hónapnyi csúszásnál járnak az új megaeszenciák. Ha a játékosok még gyorsabban rakják össze a megákat, akkor nem tucatnyi játékost fog bosszantani, hogy hónapokat kell várni az új fejlesztésre, hanem százakat.

Persze más szemszögből is lehet nézni a dolgot, lehet, hogy pont azért csúszik az egész fejlesztés már több mint fél éve, mert csak keveseket érint
Dátum: 2012.08.21. 18:49:00
A szabadságokkal semmi gond nincs, de azzal, hogy az információszolgáltatás teljes mértékben elmarad, már van.
Ha nem megoldható kommunikáció a játékosok felé, akkor azt kell jelezni. A téli leállást mindig sikerül jelezni. Ha mást nem, annyit most is meg lehetett volna tenni, hogy jelzik, június végétől szeptember elejéig szabadságolások miatt az információszolgáltatás szünetel, vagy legalábbis akadozik.
Dátum: 2012.08.21. 06:52:35
1,15% az esélye, hogy 20 alkalomból egyszer sem jön. Tehát előfordulhat. Sőt, ez alapján minden 100-ik játékos így jár.
Dátum: 2012.08.20. 20:55:39
Idézet: Offsboy - 2012.08.20. 15:16:09
Én még a katalizátort se szívesen váltom, mert csak kidobott esszencia az ablakon.

Van aki nem szívesen használ speciális gradulátumot, inkább cserél be négy értelmetlen eszenciát egy katalizátorért.
Dátum: 2012.08.18. 11:07:56
Talán épp ezért nem regenerálódik a VP olyan gyorsan mint az ÉP. Ha fél óra alatt maxon lenne, akkor még ennyi manaital sem fogyna.
Dátum: 2012.08.18. 09:11:20
Előfordulhat, ugyanis a mostani bajnoki megint bugos volt. Miután bejött az ellenfelem varázslata, a hozzá tartozó visszacsatolás folyamatosan működött, azokban a csatákban is, ahol kikerültem a varázslatát. Az előző bajnokin a tárgyakból adódó tüskés bőröm nem működött. Ezek után azt is el tudom képzelni, hogy a kábítások és a varázslatok negatív hatásai összeadódtak csatáról csatára.