Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Cassian

Oldal: 123
Dátum: 2008.10.27. 12:54:32
Idézet: Almira - 2008.10.27. 12:32:39
Az egyik általunk megtámadott szövetség azt a taktikát alkalmazza, hogy a szövetségükből hirtelen kilépett minden olyan tag, akit még üthetnénk, viszont maradt 1-2 alacsonyabb szintű karakter, ezért nem szűnt meg a szövetség. A csata így 0:0-ra áll, de ez most így marad 3 napig vagy még tovább? Mi addig nem tudunk másik háborút kezdeni, az meg vicces lenne ha 3 nap után döntetlent hirdetnénk vagy mi kapitulálnánk. Persze ők semmit nem fejlődnek ezalatt, de ez legyen az ő problémájuk, viszont minket végtelen ideig leköthetnek (és ha még 4 szövetség megteszi ugyanezt, csak akkor háborúzhatunk, ha minket támadnak!
Erre be kellene vezetni valamiféle korlátozást, szabályt, például olyat hogy hadüzenet után ne lehessen kirúgni tagot a szövetségből!!


Miért kellene bevezetni? Hoztak egy lépést, amivel megakadályozták azt, hogy kapituláljanak. Lehet, hogy ez a lépés nem volt etikus. Lehet, hogy nagy hátrányba kerültek ezzel. DE. Teljesen szabályos. Ha ezzel a lépéssel túljártak az eszeteken, és nem akarjátok folytatni, akkor ott a kapituláció.

Továbbra sem értem azt a gondolkodást (amit itt nagyon sokan vallanak), hogy ha valaki gondolkodik ebben a játékban, és ezzel sikereket ér el, akkor rögtön le kell korlátozni. Persze sokkal könnyebb sírni, mint gondolkodni. De ez egyáltalán nem fair, és az állandó korlátozások ölik meg igazán a játékot.
Két, elhúzódó háborút lezárva arra a véleményre jutottam, hogy nem rossz a rendszer. Igenis meg lehet szerezni a 2x győzelmet, még akkor is ha több száz csatát vítak egymással a háborúzó felek. Nem könnyű, de egy háború nem mesedélután. Ezért a panaszkodóknak azt javaslom, hogy panaszkodás helyett tegyenek valamit a győzelemért, és ne várják hogy a sült galamb a szájukba repüljön.
Idézet: Syck - 2008.10.25. 20:47:23
Idézet: Cassian - 2008.10.25. 20:46:00
Idézet: Syck - 2008.10.25. 19:22:17
Ok. szerintem ne ragozzuk tul. teljesen mas jatekot jatszunk, ez mar egy korabbi hozzaszolas kapcsan is kiderult. sot, nagyjabol az is kiderult most, h a jatek alapjaival nincsenek tisztaban sokan.


Akkor lennél szíves megosztani velünk a játék alapjait?


persze.


Türelmesen várom, hogy szerinted mik is a játék alapjai.
Idézet: Syck - 2008.10.25. 19:22:17
Ok. szerintem ne ragozzuk tul. teljesen mas jatekot jatszunk, ez mar egy korabbi hozzaszolas kapcsan is kiderult. sot, nagyjabol az is kiderult most, h a jatek alapjaival nincsenek tisztaban sokan.


Akkor lennél szíves megosztani velünk a játék alapjait?
Dátum: 2008.10.25. 10:11:11
Egyetértek Rawenwood-dal. Ha napi pár kattintást szeretnél, akkor javaslom neked a Sárkányölőt. Ott az is bőven elég.
Idézet: Syck - 2008.10.25. 00:35:03
Szerintem idoaranyosan tobb LE kellene a jutalomnak lenni, hiszen hosszabb haboru tobb eroforras, nagyobb jutalmat erdemel. Masreszt ezzel a Jerikofele "sancoljuk be magunkat" taktika erosodne, ami a haborut szerencsejatekka teszi.

Par dolgot megkellene fontolni a haboru kapcsan:

- lathatatlanul ne lehessen segitsegetnyujtani,
- lathatatlan karakter legyozese 2 pontnak szamitson,
- szintlepeskor essen le a segitsegnyujtas, ha nincs meg a segitsegnyujtashoz szukseges plusz (asszem a kublasoknal lattam, hogy segitsegnyujtassal lepkednek szintet, ha mar javitva van, akkor targytalan).

A lathatatlansag amugy nagyon fontos reszeve valt a gyavabb szovetsegeknek, a taktika kb. az, h a gyavabb, gyengebb karakterek elzuzznak lathatatlansagba, onnan segitokezet adnak, majd par kamikaze megprobal segitokezzel boldogulni. Ha elfogyott a PP, akkor jon a pihenes szakasz, majd 12 ora elteltevel lathatatlansag. Es onnan lehetoseg szerint segitokez adasa kamikaze karakternek.

Ez egy nagyon jo taktika, csak anno a lathatatlansag nem arra lett kitalalva, hogy mas karaktereket tapoljon, szoval valamit kezdeni kell szerintem ezzel a komboval (lathatatlansag+segitokez).


Ez a hozzászólásod is azt bizonyítja nekem, hogy meg akartok változtatni minden szabályt ami nektek rossz. Szerintem vezessünk be egy szabályt, hogy ha az ELIT megtámad egy szövit, akkor az automatikusan veszít, és az ELIT iszonyatos mennyiségű LE-t kap.
Én csak azt nem értem, hogy miért baj az, ha egy háború hetekig eltart? Ha mindenki 3 napos háborúkban gondolkodik akkor javaslom a szövetségi háború átnevezését szövetségi villámháborúvá.
Idézet: Sztavrogin - 2008.10.24. 20:25:11
Az ötlet nem rossz, de a kérdés, hogy a háborúk hosszával, vagy a háborúk rövidségével legyen azonos a béke hossza, ha ugyan lehetne... Ugyanis ha a háború hosszával egyenesen arányos a béke hossza, akkor az megint csak az "erős klán letámadja a kicsiket" villámháborús projecteket segítené elő.


Egy hét automatikus béke + a háború hossza lenne a teljes béke.
Dátum: 2008.10.24. 20:34:24
Létezik egy szakértelem, névszerint az elementáris fúzió, ami pontosan a vadászatok idejét csökkneti. Tehát, ha sok neked az 5 perc, akkor tessék ezt fejleszteni.
Nem értem, hogy mért gondolják azt sokan, hogy a háborúknak villámháborúkra kell hasonlítaniuk. Csak meg kell nézni a történelmünket, ahol elnyésző háború dölt el 1-2 nap alatt. Valaki írta, hogy 1 hét nagy idő. Szerintem egyáltalán nem az.

Ezek a módosítások alapvetően a támadókat támogatják. Így sokkal kevesebb esélye van egy gyengébb klánnak megszervezni a védelmét egy erősebb szövetség ellen. A 2 hét utáni 10 győzelem pedig szerintem alapvetően teljesen unfair. Vegyünk egy példát. Van egy szövetség amelyik 2 héten át koordinálja a tagokat, kontrolűlja a háborút, majd egy reggel arra ébrednek, hogy vesztettek. Mert kaptak az éjjel és a hajnal folyamán kaptak egy rohamot, ami eldöntött mindent, holott az egész háború nagyságához képest elenyésző volt ez a roham.

A hosszabb háború csökkentheti a nyert jutalmat, de szerintem a korábban említett (2 hét után csak 5%) javaslatok helyett valami kevésbé drasztikus lehetne az ideális. Emellett a ha le lehet programozni, akkor nem lenne hülyeség, hogy az egy hetes automatikus béke meghosszabodhatna a háború hosszával.
Dátum: 2008.10.22. 09:42:03
Idézet: Mazlee - 2008.10.22. 09:28:48
Craslorg:
magyarázd már el mitől lenne rabszolgázás.

főleg ha kiégett őskőbe is kerül ÉS licites lehetne a tárgy! akkor akárki elnyerheti igy el is felejtheted a rabszolgázást. aki jobb fegyvert szeretne hamarabb az lehet hogy igy többet fizetne egy tárgyért mintha kivárná a sorát, de ha nem éri meg már annyiért akkor megveszi a lélekkufártól. teljesen jó ez az ötlet. ez csak annak nem jó aki elöl van.

Cassian:
a keveset töltsünk a gép előtt már a háborúknál bedőlt...


Akkor azt kérdezném, hogy miért kellene egy olyan dolgot bevezetni, ami hátrányos az elől lévőknek? +ha valaki okoskodik, cslezik, akkor igenis lehet ezzel rabszolgázni. Nem is keveset. Szerinted miért lett korlátozva a licit a TF-en? Pontosan ezért. Vegyünk egy példát. A jobbik karakterem feltesz a licitre egy buzogányt, és a rabszolgám megveszi azt 10e LE-ért. Hmmm, csak én látom ebben a potenciált?
Dátum: 2008.10.21. 22:56:00
Idézet: Mazlee - 2008.10.21. 21:25:15
ugy kéne csinálni hogy az olyan tárgy ami őskőbe került azért használtan is kelljen valamennyi őskövet vagy kiégett őskövet adni


Szerintem is totális hülyeség ezt bevezetni. Ebből lenne a farmolás, rabszolázás melegágya. +szerintem ez is "töltsünk minél több időt a játék előtt" vonalat erősítené, hiszen így kevés eséllyel maradsz le egy jó vételről. Egyébként a BF-en is bevezették, be is csődölt, és ha jól emlékszem meg is szüntették, vagy nagyon erősen lekorlátozták.
Dátum: 2008.10.21. 21:23:15
Idézet: Craslorg - 2008.10.21. 12:15:25
Javaslat, bár ezzel a szövim ellen beszélek. Ne 1 hét legyen az automatikus béke, hanem 2 vagy inkább 3 hét. Kis szövik farmolása miatt.


Ez nem rossz ötlet. Támogatom. Esetleg azon is el lehetne gondolkodni, hogy a háború hosszának is lehetne valamilyen hatása a háború utáni béke hosszúságára.
Dátum: 2008.10.21. 19:56:42
Idézet: Syck - 2008.10.21. 19:20:14
Idézet: Balor - 2008.10.21. 18:57:12
Részben (vagy teljesen) minél több "ingyen" tp?
Hamarabb megvan a szint, még több tp... Valami hasonló, ugye?


az mar csak a bonusz

de tenyleg nem ertem, mi az a racionalis erv, azon kivul "hogy ugyse gyoztok" ami miatt a kubla nem adja fel ez mar inkabb ilyen buszkeseg jellegu dolog lesz nem?

a haboru alatt a kubla letszama csokkent, a horda ezzel szemben ujabb szintet huzott fel es mar huszan vagyunk. most akkor mitol lenne minuszos a haboru?

a legnagyobb gond itt az lesz, h a gyemantok nagy resze a gyemant bonuszt arra hasznalta, h meg tobb LE-t nyerjen ki. de a jatekban egy ido utan tizbol kilenc alkalommal nem lesz mar LE az aldozatnal.... miklos meg egeszen biztos nem megy bele, h 0LE aldozatert is kapjon LE-t a tamado


Akkor én arra a racionális érvre lennék kíváncsi, amiért a Kánságnak kapitulálnia kellene.
Dátum: 2008.10.21. 15:14:32
Idézet: Gort - 2008.10.21. 14:36:27
Megvert két drabális fickó. Én meg megrugdostam a szomszéd kölyköt. Színtiszta önvédelem.


Szerintem ez rossz példa. Nem a szomszéd kölyköt gyepálják el, hanem mondjuk a két drabális fickó gyengébb haverját.
Dátum: 2008.10.21. 10:51:13
Egyetértek az előttem szólókkal. A PP korlátozásnál én arra lettem volna kíváncsi, hogy az a bizonyos többség miért akarta korlátozni a portyát? Csak nem azért, mert akkor nem rudta volna háborítatlanul nevelgetni a kis Végzetúrát? Javaslom, hogy csináljatok egy világot, ahol nincsen egymás elleni harc, és akkor lehetne szépségversenyeket rendezni, hogy kinek van a legszebb páncélja, vagy melyik szörnynek a legszebb a szőre.
Dátum: 2008.10.21. 10:48:27
Nekem ez a szövetségi háború dolog egy kicsit a börtönökre emlékeztet (már amennyit én ismerek ezekről az intézményekről). Amikor bekerülsz (jelen esetben az első támadásoknál) akkor ki kell tartanod, visszaütnöd, még akkor is ha az fáj neked. Mert hosszú távon nem leszel senkinek a csicskája. Ezzel nem akarok senkit megbántani, de nekem nagyon erre hajaz az egész.
Dátum: 2008.10.20. 15:24:22
Lehet, hogy nem látom. De nem is mondtam, hogy tökéletes lenne a rendszer. Én csak azt tudom nehezen elfogadni, hogy kb egy hónapja működik a játék, nagy a tömörülés itt az elején, nem tudtak elkülönülni a karakterek, szövetségek. De máris nagyon sokan a szabályok megváltoztatását sűrgetik.
Dátum: 2008.10.20. 14:53:28
Itt nem arról van szó, hogy veszítehtünk. Mert ez is benne van a pakliban, és ha a szabályok szerint legyőznek minket akkor gratulálok a győztesnek. Nekem csak az a nagyon furcsa, hogy miután a villámháborús stratégia nem jött be, másir rohantok Miklóshoz, hogy ez így nem jó. Komolyan gondoltátok, hogy a lista szerinti 10. szövi pitty-putty legyűri az alatta pár hellyel lévőt? Ha igen akkor csak sajnálni tudlak titeket a naívságotokért.
A jelenlegi csatákat, pontosítok háborúkat úgy nyerhetitek meg ha szépen lassan felőrlítek az ellenfelet. Ha ezt háborúnak nevezzük, akkor legyen háború. Ne pár összecsapás döntsön!
Dátum: 2008.10.20. 14:33:16
Érdekes, hogy egyik támadó félben sem merül fel annak a gondolata, hogy ők kapituláljanak. Ha nem jön be a villámháború, és csak nagy nehézségek árán tudnátok győzni, akkor már nem kell a győzelem? Nem jött be, tessék visszavonulni. Ott a kapituláció gomb.
+szerintem igazságtalan volna, ha mondjuk egy újabb határidő után az egyik szövi 1000-999-re nyer meg egy szövetségi háborút.
Ne állandóan azt nézzétek, hogy mit, hogyan lehet változtatni a ti érdeketeknek megfelelően, hanem próbáljatok meg a mostani szabályok szerint játszani. A sakkban sem találjátok ki, hogy a bástya átlósan is léphet, csak azért mert így tuti lenne a matt.
Oldal: 123