Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Rsrs

Oldal: 12
Dátum: 2010.02.03. 21:44:59
Nincs "Egyéb" menüpontom v4-en...
Nem tudom, hogy egyedi hiba-e, (vagy eggyedi... ), vagy másoknál is előfordul...
Dátum: 2010.01.24. 15:41:34
3 gyerek akar cukrot a gyümölcsre 7 nem...
7:3 a natúr gyümölcsnek a cukros ellen...


(Az meg a kutyát sem érdekli, hogy valójában egyik se akar gyümölcsöt enni.)
Dátum: 2010.01.22. 20:34:45
Gondoltam, hogy nem lesz valami népszerű bejegyzés....

Sebaj.
Amúgy jó nektek, hogy van 30- olyan ember, aki hajlandó végrehajtani a tervet. Ez a "titkok titka"

Amúgy 100 epit én se akarok leverni, nem is fogok, de azért valamire csak jutunk ezen a v4-en is
Az előzőn megkóstoltuk és ízlett, úgyhogy most sem hagyom ki, hogy mekkora csapatunk lesz, az majd kiderül, de azért alakul valami.

100 epi leginkább azért lett felvetve, hogy hosszabb legyen a szerver, mert a rövidségre panaszkodtak sokan... Tehát aki a 100 epire szavazott, az gyakorlatilag csak azt akarta mondani, hogy legyen egy kicsit hosszabb a szerver...

Persze ezt máshogy is meg lehetne valósítani, csak miklósék a javaslatok nagy részét válaszra se méltatták. Az epikus verés mint győzelmi feltétel eleve rongálja a játékot, mert amint elkezdik a szövik az epit verni, háttérbe szorulnak a fejlesztések, és úgymond "lufik" lesznek a végére...

...

Amúgy, sztem mindenkinek lehet véleménye... én még senkit se szóltam le itt, mert máshogy vélekedett valamiről...
Ha nem szívnátok egymás vérét, akkor a sok offban nem vesznének el az értelmes javaslatok.

Ja, és remélem azért indultok azért majd, mert erős ellenfelek nélkül mit sem ér a verseny...
Dátum: 2010.01.22. 15:23:45
Ha így marad és 100 epi lesz, akkor azért borulni fog egy kicsit az eddigi elképzelés.
Miklós halgatásából nem nagyon lehet másra következtetni, mind hogy nem akar változtatni...

Kíváncsi leszek, hogy valóban kihagyják-e majd, akik itt most "lázadnak" vagy azért csak elindul a nagy csapat...
Persze megértem őket, nem kritika...

Ha nem változik semmi, akkor azért az elmúlt 2 szerver jól kidolgozott fejlesztési stratégiája már kevés lesz.

Ha belegondoltok, majdnem mindegy, hogy 50-es szinttől kell epit ütni 100-asig, ami csak 50 ugye, vagy mind a 100-at le kell verni, mert a lényeg az, hogy az utolsó az a 100-as epikus szörny, amit csak erős karakterek összehangolt munkájával lehet leütni. Amíg nincsenek ezen a szinten a tagok, addig nem is érdemes epit ütni. Ha meg már a többség jól felfejlődött, (pl. 65-70 szintig) Akkor meg egy-két ember lever egy kis szintű epit, ami nem igényel még nagy időráfordítást, és összehangolást.
Na és persze lehet az epiit 10 percenként is ütni, a megfelelő szaki kifejlesztésével, amire így megintcsak lesz idő, és energia is...

Szóval igazából az itt a hangos szóváltás alapvető oka, hogy volt egy jó csapat, akiknek volt egy jó stratégiája, és viszonylag gyorsan véghez lehetett vinni a tervet...
Most ez ment a kukába, más lesz az ideális fejlesztés, amit megint meg kell találni, és ráadásul hosszabb lesz a szerver, ami több költséget jelent, több kitartást, és több odafigyelést, na és a változó feltételek mellett nem lesz garantált a siker...

oppsz... lesz egy kis verseny.

Amíg nem került szóba ez a 100-epikus, addig a nyereseken kívül mindenki a hosszabb szerverért írt, most meg mindenkinek pont ezzel van baja.
Persze ez is érthető, ha az embernek nincs elég ideje, akkor lehet, hogy csak arra lesz ideje, hogy elindítsa a vadászatokat, meg elköltse a lét... és így jó célponttá válhat...

Na szóval minden szónak egy a vége... érdekes lesz az új szerver, és nem fogjuk már a regisztrációnál tudni, hogy mi lesz a vége... Amúgy épp ennek lenne inkább értelme, ez vezet ahhoz, hogy egy kicsit gondolkodni kelljen mit is kell csinálni, hogy jó karaktered legyen.
Ha mindig marad a régi felállás, az jelenti a monotonitást, mert az előző szerverekból már tudjátok mit kell csinálni, azt robotmódra végigviszitek és nyertek... ez a robotmeló nem a 100 epi.
(Persze, ha megint ütitek már 30. szinten az epiket, akkor gyógyitalbenzinkút, meg állanndó éjszakázást jelent a 100 epi, de ez a rossz stratégiát jelölné csak, nem a a rossz feltételeket.)

Amúgy a teszt eredményeit valszeg nem fogják semmisnek venni azért mert itt beírogattok, mert azt a tesztet rengeteg ember kitöltötte, és azokból ist azt számolták, amikben az első kérdésre (Játszol-e majd a v4-en), igen válasz érkezett, itt meg elég gyorsan össze lehet számolni, hogy hány ember írja meg a véleményét...

Miklós, ha elolvasod ezeket egyáltalán, akkor azért megírom mégegyszer (Bár már megtettem, de eddig se volt semmi eredménye), hogy ha már nyitottál egy ilyen topikot, és kikérted a játékosok véleményét, akkor azért kicsit gyakrabban is feljöhetnél, és legalább az egyértelmúű felvetésekről megírhatnád, hogy mik azok amik szóbajöhetnek, és mik nem, mert eleve nem adottak a feltételek, vagy ilyesmi...

Na sok sikert mindenkinek a V4-re. Harcra fel!
Dátum: 2010.01.16. 08:37:00
"Addig is lehet ötletelni"

Kösz Miklós, de megírtunk itt százezer ötletet, és olyasmi valósul meg belőle (PL: Energiahasznosítás) ami nem szerepelt benne...

Csak egymást szórakoztatjuk az ötleteinkkel.
Kérdésekre, hogy a sok ötletből mi az ami technikailag megvalósítható egyáltalán nem is válaszolsz, hogy legalább tudjuk, miről érdemes tovább "ötletelni"...
Dátum: 2010.01.13. 18:43:09
Ezen már felesleges vitázni, úgyis a kiírt szavazás alapján fogják eldönteni....
Dátum: 2010.01.13. 09:36:51
Sztem a ktistály horda is hiányzik a szerverről, ami ugye automatikusan támadhatná a legjobb szöviket...


Na és a toplista teteje úgyis egy kicsit foghijjas a vége felé, és akkor a kristályosok + célpontok is lennének.
Dátum: 2010.01.13. 09:33:35
Nem tudom, higy hol tart most a téma, de gondolom az epik számát majd eldönti a szavazás... Na meg a HT-t is, hogy legyen-e majd feltétel.

Miklós, men írtál arról, hogy a Kincseskamrát külön vissza lehetne-e állítani, hogy kicsit nagyobb szünetek legyenek az epik között, ez eddig pozitív viszhangot kapott... nem csak a gyógyital vásárlás - epikus ütésről szólna a végjáték... Na meg emberbarátabb lenne az időbeosztás is.
Dátum: 2010.01.10. 13:05:33
A játék lezárásával kapcsolatban is nagy előnye van a vezető szövinek, mert ők pontosan tudják mikor lesz vége a szervernek (percrepontosan is belőhetik akár), és ez az egyéni kategóriákban is a győztes szövit segíti.

Ezt azzal lehetne ellensújozni, ha a győzelem feltételei után még futna a szerver az adott nap éjjfélig... vagy esetleg a győzelem feltételeit mindig csak egy adott napon egyszer ellenőrizné a rendszer, és ha akkor megvan, akkor lezárná a játékot, ha nincs, akkor másnap ugyanekkor... (sztem ez a legjobb variáció...)
Esetleg a szövetségi győztes kihírdetése után még 24 órán keresztül futna a szerver, és akkor értékelné ki, az egyéni kategóriákat.
Dátum: 2010.01.10. 12:58:52
Az epikusverésnél még fontos tényező a kincseskamra.

Nem tudom, hogy megoldható-e csak a kincseskamra epikus verések közti időcsökkentő tényezőjének visszábbállítása?

Ha kicsit több időnek kellene eltelnie két epikusverés között, akkor nem lennének az emberek a gép elé szögezve a játék vége felé. az ehhez szükséges aktivitást csak nagyon kevesen engedhetik meg maguknak, vagy ilyenkor egy ember visz több karaktert...
(Ezt is jó volna valahogy kiküszöbölni, legalább szövetségen belül ki kéne szűrni valahogy. Persze nem tudom, hogy ez is mennyire megvalósítható, de gondolom egyértelmű, hogy a játék vége felé milyen fontos szerepe van.)
Dátum: 2010.01.10. 12:52:11
100 epikus sztem sokkal nagyobb lehetőséget nyújtana a versenyre. Lehet, hogy kicsit rabszolgamelónak tűnik, viszontnagyobb jelentősége lenne a Kincseskamra méretének, és több variálást tenne lehetővé a tekintetben, hogy mikor is kezdjen nekiesni egy szövi az epiknek, esetleg mennyire érdemes 2-3 karaktert kimondottan az első 10-20 epikusra felgyúrni....

Ha nem lesz 100 epikus, akkor viszont az első epikus indulhatna sokkal erősebb szintről, ahogy azt többen is írták...

Egyrészt, erősebb karakterek kellenének az epikusveréshez, és ezért jobban beérnének a szakértelemfejlesztésbeli különbözőségek, azaz a fejlesztési stratégia jobban érvényesülne.

Másrészt, amíg nem esnek neki a szövik az epinek, nagyobb szerepet kapnának a portyák, és ezáltal még pár szakértelem szerephez jutna, amit eddig nem volt érdemes fejleszteni (azaz még több variálást tenne lehetővé )

Harmadrészt, mostmár sokkal egyszerűbb eldönteni (az előző v4-ek alapján, és a normál sebességű játékok is segítenek ebben) hogy mikor érdemes elkezdeni az epikusütést. Ha magasabb szintről indulna az első epi, akkor ennek is nagyobb jelentősége lenne, és egy háborúval jobban vissza lehetne szorítani egy már epikust verő szövetséget....
Dátum: 2010.01.10. 12:43:08
"3 gyorsítás funkció alapban mindenkinek megvan."
Ez egy fontos része lenne a köv v4-nek.
Dátum: 2009.11.18. 19:39:46
Tényleg jó volna, ha reagálnának az illetékesek, legalább annyit, hogy mely ötletek nem oldhatóak meg semmiképp... (Teknikailag se, Lassítaná a szervert, ilyesmi...) És melyikről érdemes tovább fórumozgatni, mert láttok benne rációt...

Gondolom, hogy van elég dolgotok, és nem ültök egész nap a fórum előtt, de ha már csináltatok egy ilyen topikot...
Dátum: 2009.11.17. 20:50:53
...maradhatnánk a realitás talaján is, mert egetrengető gyökeres változásokat úgysem fognak csinálni a V4-en, de ha nem offoljuk tele ezt a topikot is, akkor talán végigolvassák az érintettek, és végiggondolják a javaslatokat...

(Amúgy jó volna kicsit több piros Nickneves bejegyzést látni a fórumon. )
Dátum: 2009.11.17. 20:46:49
Írtam még tegnap egy olyan javaslatot is, hogy lehetne 2 versenyvilág.

Az egyik a V4, a korábbihoz hasonló 3x-os sebességgel...

A másik pedig egy normál sebességgel működő versenyvilág lehetne, ahol sokkal több feltételt kellene teljesíteni.
Pl: Fullra felépíteni bizonyos épületeket, legyőzni a fertőzést... ilyesmi.
Lehetne ott is a hatalom tornya birtoklása a győzelem feltétele, de csak akkor lehetne HT-t építeni, ha ki van maxolva néhány épület. Akadémia, Palota...
Mindegy, ezek már részletek.

A V4-et sokan szeretnék hosszabb ideig játszani, de be kell látni, hogy a győzelemhez leginkább a rengeteg időráfordítás kell a V4-en, és ezt hosszabb távon nagyon kevesen engedhetik meg maguknak.
Hiába tárol 3x annyi pp-t meg csp-t a rendszer, azt el is kell költeni valamikor... (itt jegyezném meg, hogy akkor már 3x annyi Térkapu pontot is tárolhatna a rendszer... )
Persze ennek a gyorsaságnak is megvan a maga varázsa, de ha még hosszabb lenne a játék, akkor ez a sok időráfordítás előbb-utóbb visszaüt...

Ha lenne 2 versenyvilág a fent leírt módon, akkor meg ízlés szerint... Na és valszeg mindenki indulna a lassabb versenyvilágon is, aki a V4-eken indul... újabb kihívás... De aki nem bírja a sok időráfordítást a V4-ekkel, de azért szívesen felvenné a "kesztyűt", azt sem veszítenétek el a kuncsaftok soraiból, hanem megmaradna a lassabb V-világon... és ha később több ideje lesz esetleg, lehet, hogy egy-két V4-en is indulna újra...

Nahhh, tömören.
Dátum: 2009.11.17. 20:30:38
Na, akkor én is átmásolom ide néhány tegnapi gondolatom, hátha lesz belőle valami...

Egy kicsit valóban elveszi a verseny ízét, hogy folyamatos prémtagnak kell lenni, ha valamit el akar érni itt az ember.

Megértem, hogy ebből éltek, de lehetne ezt barátibb módon is kivitelezni.

Pl.: Megmaradnának a prémiumos cuccok, de a prémium tagsággal nem járna több csp. Arra ott van az Elementális fúzió.

Ennyi változtatással máris esélye lenne egy nem prémes tagnak is, de azért még sokan kihasználnák a lélekkútkisütéstől az ösköves cuccokig, italokig a lehetőségeket.

Gondoljátok meg, mert lassan mindenki megérti, hogy prémtagság nélkül nem megy semmire az ember, és akkor jelentősen megcsappan majd a létszám, ami előbb utóbb a játék végét jelenti.
(50 emberrel ki akar versenyezni...?)


Viszont a fent említett változtatással, inkább csak még több ember akar majd "szerencsét" próbálni, és valszeg a sok ember miatt a kevesebb befektetési igény is többet hozna nektek a konyhára. Sőt, ha sok ember lenne versenyben, akkor méginkább hajlanának az emberek az ősköves cuccok megvételére.

Ha belegondoltok hosszútávon nektek is jobban megéri majd...
Dátum: 2009.11.16. 21:09:23
Hááát, kiváló csapatotok van az biztos...
Megérdemelt győzelem volt... gondolom az első is.

Nem kéne ám itt ezen összekapni... Úgyis az lesz, amit a Beholder akar...

De sztem még a jóöreg prémes tagoknak is hasznos volna, ha némi kis változtatással több játékost lehetne a V4-be csalogatni... Nem az a gond, hogy kinek mire telik... akinek tetszik a V4 úgyis áldoz rá... Hanem, hogy ez olyan módon legyen megoldva, hogy ne vegye el azok kedvét, akik nem, vagy csak keveset akarnak erre fordítani.
A sok játékosból lesz a jó versenyvilág, meg a több bevétel is.
Dátum: 2009.11.16. 20:40:26
Nem az ár a gondja a többségnek, hanem az elv, hogy prém nélkül esélye sincs az embernek... Legalábbis gondolom... és ebben azért van valami, mert ez elvileg egy "ingyenes" játék, amire persze lehet költeni IS.

Na meg aki költ rá, az úgyis költ rendesen prémes cuccokra meg piákra is.. Úgyhogy bevétel lenne így is rendesen. Sőt, ha több a játékos, és több az esélyes, akkor csak még többen kezdenének el őskövet venni valszeg...

Azt is érdemes lenne kielemeznetek, hogy aki költött a prémre, az azon kívül még mennyit költött őskőből... sztem nem kérdés, hogy a legtöbbje még többet, mint a tagságra...

Szóval számolgassatok egy kicsit, hátha mégis jobban megérné nektek is felhasználóbarátabbá tenni a játékot egy kicsit.

Ha csak a plussz prémért járó csp-t szüntetnétek meg, már akkor jóval nagyobb verseny, és jóval több esélyes lenne... ez kell a versenyvilágon, az igazi verseny. És ez vonzaná is a népet...
Dátum: 2009.11.16. 20:28:18
A 17. oldal alján írtam egy javaslatot a következő V4-re, ami azért mindkét fél (Beholder és felhasználók) számára megoldhatná az anyagi részét a játéknak sztem...

Sztem egyre népszerűbb lenne általa a V4, így meg majd egyre kevesebben fognak játszani vele.
Kíváncsi lennék, ha összevetitek az előző V4-el, akkor mennyivel több őskövet adtatok el, és mennyien játszottak itt és ott...
Dátum: 2009.11.16. 20:21:12
Na igen... ha mindenki maradt volna a popsiján, akkor talán megszorongathattuk volna egy kicsit az Ájjatkákat...

Na de majd legközelebb.

Na meg nem is értem, hogy a Khatifok miért adta fel, amikor még 40 epinél símán versenyben voltak... aztán egyszerűen leálltak...
Oldal: 12