Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Batu

Oldal: 1234567
Dátum: 2009.01.27. 16:21:37
Idézet: Simon - 2009.01.26. 12:49:38
Zolika - az Elit Horda nem joszivusegbol nem haboruzik, hanem azert mert tul magas szintuek az eros tagjaik, es mar nem erik el a legtobb szovetseg tagjait... ha el is erik, egy lathatatlansaggal mar nagy gondot okoznal nekik. Masreszt, sok uj tagot is vettek fel, melyek egyelore nem azt a kalibert viselik mint a korabbi kemeny mag.

Honnan tudod? Mi van ha a tagok legyőzték a fertőzést és a háborúk értelmetlenségét felismerve remeteként tengetik hátralévő életük az erdőben vadászgatva?
Dátum: 2009.01.13. 18:24:02
Idézet: Miklós - 2009.01.13. 13:43:38
Ariel ötlete tetszik! Természetesen, a lélekenergiának szinttől függőnek kell lennie, mert magasabb szinten 5000 LE már 1 vadászatból összejön. És persze kell minimum idő, pl. 5 perc.

Jerikó ötletéről. Ez már az elejétől kezdve itt lebeg a levegőben, de két okból nem csináltuk meg. Egyrészt, ez a játék automatizálása, ami egy játéknál sosem lehet cél, másrészt technikailag igen körülményes lenne megvalósitani (pl. ha rádportyáznak, akkor a szervernek előtte gyorsan be kéne lépni a karaktereddel, végrehajtani az utasitásokat, az eredményeket tárolni, kiirni neked). Szóval szerintem ilyen nem lesz.

Szerintem a vadászathoz hasonlóan meg lehetne adni, hogy x alkalommal lépjen be a karakter a térkapuba. Az meg legyen a játékos felelőssége, hogy gondoskodjon a megfelelő feltételekről, aztán ha közben lerabolják vagy kikap a térkapuban, az az ő baja. Értem a koncepciót, hogy attól izgalmas a játék ha állandóan vigyázni kell az LE-re, de minden erre irányuló jelenlegi korlátozás miatt kell (SZVSZ) túl sokat foglakozni a játékkal. Ez nálam azok között az okok között van, ami miatt erősen fontolgatom a játék abbahagyását, de ez itt off.
Persze úgy is lehet valaki sikeres, hogy más rabszolgáit üti. Pl. egy másik böngészős játékot próbáltam ki 2 napra. Ott is van portya, feltűnt, milyen sok aranyat lehet rabolni azoktól, akiket egy bizonyos játékos invitált meg (ezért aranyat kapott). Elég volt a játékos adatlapját megnyitni és végigmenni azon a 200 játékoson akit ő invitált, de 3-dik szintig sem fejlesztettek semmit magukon és alapfelszerelésük volt, tehát rabszolgák voltak. 2 nap után iszonyat sok aranyam volt igy, aztán meguntam és töröltem a karaktert. Bocs, ha hosszú volt az off, de mindenki érti az analógiát gondolom...
Dátum: 2009.01.10. 10:50:25
A játékkal mint tudjuk túl sok időt kell eltölteni (kinek mi a sok persze), illetve a gép előtt ülni. Hiába a térkapu pontok, ha csak óránként lehet bemenni, tehát 8 térkapu ponthoz kell 8 óra és ha hétköznap csak korlátozottan érsz rá, rendesen felhalmozódhat. Miért nem lehet a pp-khez hasonlóan (akár fáradság árán) korlát nélkül bemenni a térkapuba? Esetleg lehetne a prémium lehetőségek között automatizálás. Pl. berakok a sorba 3 térkapu belépést és otthagyom, mintha pl. 10 vadászat menne, az is egy meglévő automatizálás mert nem kell 1-enként kiadnom. Szerintem más játékoknál működik. Az automatizálás nem jelentene előnyt, mert ha nincs a gépnél az ember, úgysem tud reagálni a váratlan támadásokra, de hasznos lenne szerintem.
Dátum: 2008.12.24. 09:36:03
Idézet: Zaccmester - 2008.12.24. 00:23:55
Most erre mit mondhatnék? Ahol eddig játszottam, ott minden fontosabb ünnepen általános tűzszünet volt. Itt nincs...

Déltől 1 napos tűzszünet lesz a játékban, úgyhogy nem értem a sirás okát.
Dátum: 2008.12.23. 20:10:21
Idézet: Mucmuc - 2008.12.23. 17:13:39
"Dec. 24-én déltől dec. 25-én délig a Végzetúrban is karácsony lesz..."

Hát ezt nem vittétek túlzásba. A háború így rajtam elúszhat a kockák miatt. Nekem ki fog esni 3 nap és már nem mehetek a katakombába. 1 nap... A hülye kockák szabadon garázdálkodhatnak majd. Olyan nagy dolog lett volna ha 25-26. is szünet?

Mondjuk az ELIT HORDA békefelhivása 26-ig is kiterjed, pont emiatt...
A kezdeményezés és a tűzszünet betartása arra lenne hivatott, hogy Szenteste és a rákövetkező családi/vedégeskedő napok alatt ne stresszeljen senki azon, hogy portyázni kell menni vagy hogy áll épp a háború. Legalábbis szerintem.
Dátum: 2008.12.20. 11:44:55
Most ezek voltak nekem fájdalmasak:

Kötelezö-e portyázni?
igen
kell-e
nemkell-e
nem

-----------------------------------------------------
Ki volt Darth Vader fiatal korába?

Kár, hogy páran mindent átengednek és utólag kell javitgatni...
Idézet: Mortimer - 2008.12.15. 11:18:31
Nyugi, Miklós tud róla.

Egyébként én írtam a srácnak, hogy írja már be wikire, hogy mik a küldetések :>


Nem hiszem, hogy valójában az a 85 küldetés mind különböző volt. Szerintem Miklósék le se programoztak még annyit.
Eddig úgy tűnik megúszta 3 nap bannal. Azért szomorú lenne ha a jogtalanul szerzett LE-t nem vennék vissza tőle. Remélem csak azért késik, mert nehéz visszafejteni a logokból...
Azóta zárolva lett a delikvens. Már csak a gát küldetések miatt is lehetetlen lenne, de egyébként is nyilvánvalóan a játék egyik hibájának gátlástalan kihasználásáról van szó. Csak az lep meg, hogy fel sem merült a benne lebukás veszélye, pedig minden logolva van (lásd Ravenwood és a térkapu esete).
A küldetések mestere volt már?
http://www.vegzetur.hu/index.php?m=karakterlap&user=3280

85 küldetés oldott meg 18-ik szintig. Ja, biztos nem valami bug folytán vette fel 70-szer a jutalmat mi? Talán a hibabejelentésbe is megérne egy postot...
Dátum: 2008.12.06. 22:47:15
Úgy látom újra és újra ugyanazokat a köröket futjuk. Tény, hogy ha a szabályok szerint játszva el lehet lehetetleniteni valaki más játékát, akkor rosszak a szabályok. Azt nem lehet elvárni, hogy minden játékos egy elvi megállapodás mentén játszon és ne használjon ki valamit annak érdekében, hogy versenyben maradjon. A szabályokat Miklós tudja megváltoztatni, az itteni egymás hajtépése helyett nála kell lobbizni és őt lehet okolni bármely szabályokkal kapcsolatos problémákért.
Dátum: 2008.11.27. 11:25:08
Ha jol ertem, az allat alapszintje idomitas ktg / 300. Ez azt jelenti, hogy 6000-es idomitas utan az allat 20-dik alapszintu lesz, a kiirt szintje 1. Ilyenkor ez azt jelenti, hogy ugy sebez/tamad mint egy 20-dik szintu allat es fel is fog 20 sebzest, vagy csak a HP-je magas es egyebkent csak 1-szintukent mukodik (1-et fog fel a sebzesbol)?
Elnezest, ha mar volt a kerdes!
Végülis egyszer győzött a Gyógyir, de azért mondtam ideiglenesnek, mert többször nem történt meg a hadüzenet sem és a veszteség is kb. annyi, hogy vagy a tagok befizetnek kb. 7-800 LE-t plusszban, vagy csak várni kell, hogy visszatöltse a lélekkút magát.
Dátum: 2008.11.23. 18:39:33
Általános hiba lehet, mert most már én se kapok kérdést. Szerintem addig ne vadásszon senki aki teheti, amig ki nem javitják.
Idézet: Zsolesz - 2008.11.23. 12:43:57
Vágom. Ami a nagy szöviknek rossz, az tilos. Az, hogy minket minden héten elkalapál az Elit, az nekünk nem lehetetleníti el a játékunkat. Nem szeretnék ezen vitatkozni, vagy keseregni, de ha valaki valamivel megfoghatná őket, akkor azt gyorsan megszüntetik. Remélem akkor az is bekerül a játékba, hogy hány háborút lehet egyszerre vívni, és szépen elháborúzgatunk valakikkel a döntetlenig.

Tudtommal nem a Gyógyir vs. ELIT, hanem a Rubinpalota vs. gyémántok miatt merült fel a változtatás igénye. Nem mintha bárkin is segitene ha valaki tudja verni az erős szövetségeket, max. ezek a szövetségek intenzivebben fognak háborúzni, vagy gyorsabban lezárni a meglévőket, hogy gyorsabban jöjjön be a kiesett profit. Ezeket a változtatásokat globálisan kell nézni, nem csak egy bizonyos helyzet szempontjából. Szerintem ezt a kiskaput kihasználva sokkal rosszabb helyzetbe kerülnek a kisebb/közepes szövetségek akiket lentről farmolnak, ilyen szempontból az ELIT-nek ez nem több mint apró és ideiglenes kellemetlenség.
Dátum: 2008.11.23. 16:24:39
Nem tudom az a bug él-e még, hogy néha nem adja hozzá a vadászattal szerzett LE-t a meglévőhöz? Egy ideje inkább nem figyelem, igy nem idegesit.
Azért az elég ritka, hogy a megtámadott szövetség legyőzi a támadót. Ilyen esetben a támadó igencsak elszámolta magát és megérdemelné a nagyobb veszteséget. Viszont ezt az esetet nem lehet megkülönboztetni az egyszemélyes/mini-atom szövetségi taktikától programozástechnikailag és nem is biztos, hogy szerencsés lenne. Azt pedig sokak szerint muszáj volt korlátozni, mert a játékvezetők szerint is jobban el lehet lehetetleníteni mások játékát mint bármi más taktikával és nem nagyon van ellene hatékony védekezés.
Az állat sebzése csak a szinttől függ, ugye? Nekem elég kérdéses, hogy egy 15. szintű állatot lecseréljek egy másikra amit még előtte 5100-ért tudnék beidomitani. Ha ÉP-vel birja (gyógyitgatom), akkor nem cserélném le, hacsak nem tudnám hogy az új állat azonos szinten többet sebez. Van erre valamilyen adat?
Oldal: 1234567