Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Byzon

Dátum: 2009.12.28. 16:59:55
Bug, hiba vagy tesztelés zajlik, mindenesetre elvileg nem fut, folytatódni bizonyosan nem fog.
Dátum: 2009.12.28. 14:15:35
Idézet: Mortimer - 2009.12.28. 14:09:42
A mágikus regenerációt én most is sokszor napi háromszor sütöm ki, ha van rá időm. Ehhez semmit nem kell módosítani, csak nektek kéne növelni a szintjét. Minden hatodik szintje félórával csökkenti a használati időt.


Te egész nap a gép előtt ülsz Morti. Aki gyárban/építkezésen/kórházban/műhelyben/boltban/stb dolgozik, avagy még tanul az nem. Viszont mikor net elé kerül, akkor had tudjon már játszani. Az összes időkorlát egy marhaság igazából az ilyen funkciókban.
Minősíthetetlen, fenyegető hangnemet ütöttél meg. NoFear helyében simán felírnám ide a karaktered nevét, hogy mindenki tudja, téged érdemes fosztogatni és állandóan el legyél verve. Ha kérni akarsz valakit valamire, akkor azt nem így szokás.
Előbb szépen megprószálnám megbeszélni a dolgot... Ha a pókot elkezdik tömni Tp-vel abból könnyen lehet rendszeres háború, a Gaiát meg nem fogják megverni... Ha rájuk szállnak szétszedik őket mint foxi a lábtörlőt.
Inkább tanuljon meg vigyázni a LE-re Zsoltvader...
Dátum: 2009.12.28. 12:07:32
A Kvíz 4. topicba kell bemásolni és az adminok majd kiírtják
Dátum: 2009.12.28. 11:39:36
Idézet: winnie - 2009.12.28. 10:44:37
jobban át kéne gondolni a javaslatokat, de érdekes módon az egyik topjátékos által a topjátékosok körében tapasztalt problémára rárepült a középmezőny is, akinek semmi problémájuk nem lehet az ÉP-regenerációval.


Mondja ezt egy top játékos, akinek fogalma sincs arról, hogy a középmezőnynek milyen problémái vannak...
Esetleg nem gyanús neked, hogy a középmezőny általában a keresztvizet is leszedi a topperekről amikor olyan problémára akarnak fejlesztést ami csak nekik gond, most meg mégse ugrál ellene senki, pontosabban csak te, de te egyrészt nem tartozol a középmezőnybe, másrészt de minden létező változtatási ötlet ellen automatikusan pattogsz.
Képzeld mivel a középmezőnyben (a szintem top10-ében!!) rohangálva is problémának érzem a dolgot, akkor valamivel jobban fogom tudni, hogy ez nekünk gond-e.
Amikor te tartottál itt, mint mi, akkor se entitás, se kalandok nem voltak. A véleményed kb annyira mérvadó, mint az enyém egy atomfizikai kérdésben.

Idézet: winnie - 2009.12.28. 10:44:37
byzonnal azért ért mindenki egyet, mert a javaslatai könnyítenék a játékot. én beírnék ilyet, akkor velem is egyetértene mindenki.


Úgy van! Könnyíteni a játékot. Nekünk ugyanis szórakozás, nem kínszenvedés szeretne lenni, mégpedig lehetőleg akkor amikor épp gép elé kerülünk.

Idézet: winnie - 2009.12.28. 10:44:37
egy ispotály meg..., nokomment


Tökély. Nem mondtál semmit, de azt legalább már megszoktuk.
Dátum: 2009.12.28. 11:29:01
Tudnék éppen mondani várfal nélkül is, csak az gyanítom kevésbé ismert. Pl Holm városában a második világháborúban utcai harcokban védekező német csapatok a vagy 12-szeres szovjet túlerő ellen (Sztálinnak szánták szülinapi ajándéknak a győzelmet, nem jött be).
(Az SAS pl azért jött létre, hogy mélységi felderítést végezzen és igen, ki vannak képezve frontális érintkezésekre is, nem is egyszer bizonyították ebbéli erejüket jóval nagyobb egységekkel szemben, a Specnaz elit katonáiról nem is szólva)

De!

A probléma abban áll, hogy a kis létszámú hadiklánokban nagyon erős, jól fejlesztett karakterek figyelnek. Hiába a nagyobb klán, ha nincs reális ellenfél, pihiben otthagyhatja a hadiklán tagja a karaktert, lévén meg sem fogják tudni karcolni. Akkor?
Való igaz, hogy a rendszer e tekintetben kedvez a kis létszámú klánoknak. De tartok tőle ezen nem múlik semmi. A karaktererő miatt ugyanúgy szétcsapnák az eddigi ellenfeleiket, ha változás lenne, mert a karakterek ereje a döntő előny, nem a létszám, az csak hasonló erejű szöviknél lép életbe, de mikor látunk olyat, hogy hasonló erőt hív ki valaki? Soha...
Dátum: 2009.12.28. 10:30:34
Idézet: winnie - 2009.12.27. 22:14:51
mondjuk lehet benne valami, hiszen a való életben sem ismerünk arra példát, hogy egy háború/verekedés során a négyszeres túlerő szenvedjen vereséget.


Hát őőő... Ismerem a hadtörténelmet, kiábrándító leszek, ismerek példát rá dögivel. De csak egyet mondok, amit (merem remélni) te is ismersz winnie:
Eger várát uszkve 2000 katona védte. És nem 8000-en támadták.
Egy kicsi, de kimagaslóan kiképzett, fegyelmezett, bajtársias elit csapat általában fel tudja venni a harcot 4-6 szoros túlerővel a való életben is. Ezért jöttek létre az olyan elit katonai alakulatok mint az SAS, Navy SEAL, Delta Force, stb.

De ami a fő:
Ez nem a való élet, ez egy játék. Csinálhattok akármit, ha az ellenfél harcosaival egyenként se tud egyikőtök sem elbánni, akkor veszteni fogtok. És ez így van jól. Különben mi értelme lenne a karakterfejlesztésnek?
Dátum: 2009.12.27. 21:33:19
Nem
Eddig egy elég komoly dilemmát adott a vf, nevezetesen haladni akarsz (epi szörnyeket ütni, miegymás) vagy visszafogsz (és akkor portyában leszel jó). Ezt elveszed ezzel a javaslattal. Akiknek a szövije korán berántja a megfelelő akadémia szintet az nagyságrendi előnyben lesz, kész passz. Nem tetszik.
Dátum: 2009.12.27. 20:23:25
Vadászatnál van egy kis jelölő kör, ha beleteszed a pipát, akkor leáll. ahol indítod, hogy hányat akarsz, közvetlen alatta
Dátum: 2009.12.27. 20:01:48
Spec én azt javaslom:

1. A mágikus regenerációt egyszerűen napi 3-szor lehessen kisütni, ne legyen várakozási idő (amúgy is felesleges és bosszantó).
2. Gyógyitalok és varázsitalok gyakrabban jöjjenek a kufárnál.
3. Relikviaként (ne túl magas szintre, de magas árra!!!) inkább olyat tegyél be, ami egészség és mágia függvényében növeli a gyógy- és varázsitalok hatékonyságát.
4. Ispotály meg (ép regent gyorsító épület) tényleg kéne...
Dátum: 2009.12.27. 18:10:48
Nem
Dátum: 2009.12.27. 17:54:34
Nem vitatom egy pillanatra sem, csupán azt a részét, hogy lefelé csak nagyon gyenge támad, engem +5-6 szintről JóLee napi szinten szájba rugdal, márpedig gyengének nem nevezném.

Viszont: ez jól működik, ha gömbözés után te támadsz. Főleg mivel sokan nem fejlesztenek egészséget, pedig kéne. De speciel a saját véleményem, hogy ha biztonságra játszik az ember, akkor érdemes mágus karakternek a védekezést is felhúzni. Nagyon rossznak nem tartom a 200-as IQ-m meg 210-es taum így 62-es szinten, bár vannak akiknek magasabb, hogyne. De a 207-es védőm már nem egyszer húzott ki a csávából...

Szóval az én meglátásom kicsit más. De hát ahány játékos, annyi stratégia.

Na de nagyon eltértünk a topic témájától...
Dátum: 2009.12.27. 17:43:38
Ezt lehetne mégegyszer... Nem fogtam fel
Dátum: 2009.12.27. 17:34:26
Könyörtelen leszek. A PC-t csak ti szenveditek el. Amíg nem semlegesítik ami rajtuk van, márpedig legalább háború végégig nem fogják, a tiétekből csak az első él, a többi nem csinál semmit.
Dátum: 2009.12.27. 17:32:58
Azért a védekezést tedd mellé, varázsló igazán nem él meg nélküle szerintem. A támadást és állatreform után az erőt tényleg lehet kukázni, nem valók semmire, max majd LE szívás, ismis küldik környékén.
Dátum: 2009.12.27. 17:31:37
Mivel kb hasonlót szervezünk, tehát 5 fős hadiklánt (akinek úgy jobban esik, terrorszervezetet) kb tudom mire jó a PC, semmire. A tárgyalás, ha normális hangvételű a kérés, legtöbbször hatásos.
Szélsőséges esetben meg lehet húzni a mindenki elmegy katakombába 3 hétre és döntetlenre futtatjuk a háborút játékot, de nem érdemes.
Meg őszintén szólva a háborús veszteség se oszt, se szoroz.
Dátum: 2009.12.27. 17:22:44
A számításaid jók voltak eleinte, teljesen jól alkalmazkodtak az italok a környezethez. De bekerült két új jelentős sebzésforrás, a kaland és az entitás... Ez pediglen borítja az eddigi környezetet.
Dátum: 2009.12.27. 15:58:46
Idézet: Junior0 - 2009.12.27. 14:13:07
Had kérdezzem meg hogy azzal mi a helyzet hogy egy 5 fös szövi támad és szinte esélytelen legyözni mert nem lehet ütni öket, ugy tudom ez volt már téma! ez kicsit irreális háboru, 30 fös szövi vs 5 fös, erre várhato valamilyen fejlesztés????
és az egyetlen tagjuk akit ütni tudtunk az is kilépett vannak 4en és semmi esélyünk már ez igy fer háboru?


Nem, de ilyen az élet. Tárgyaljatok, vagy lőjetek PC-t. Ennyi.