Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Buildermann

Dátum: 2016.05.13. 13:11:01
Koszonom a valaszt mindkettotoknek.

Az teny hogy kincsbontogatasbol es csomagokbol egyuttveve mar joval tobb jon mint koltesbol, de messze nem annyi, mint amennyire szukseg lenne. Mondjuk a csp-tartalekek es vadaszital formajaban van meg legalabb 35-40ezer asztralis kincsnyi, de azt a sok csp-t el is kellene hasznalni..

Komolyan csak 50, 51.. darab jar megankent?? Joval tobbre gondoltam elozetesen.
Dátum: 2016.05.13. 12:19:33
Megneztem a topslitakat a csatlosokra vonatkozoan az osszes vilagon. Az a kerdesem, hogy azoknak akiknek 400 feletti csatlosbol tobb is van, hogy tudjak eloteremteni a hozzavalo kek mytokronitot? En eleg sokat koltok a jatekra, es 2 db 400 feletti csatlosom van osszesen, de mar tobbezres hianyom van. Latok olyanokat a listakon, akik joval elottem vannak. Nektek nincs hasonlo problematok?

+1 kerdes
A 235 feletti megaesszenciak mennyi es milyen mytokronitot adnak?

A valaszokat elore is koszonom.
Dátum: 2016.05.13. 12:07:48
Idézet: Offsboy - 2016.05.13. 11:54:24
V5ön mennyi kapnak vajon az emberek? Ilyeneket hallottam múltkori talin, hogy 1-2 nap alatt megtelik a térkapu 50 pont...lehetetlen elkölteni az összes erőforrást. Ha az nem okoz gondot,
...

Meg nem okoz gondot, de majd fog. Igazan ez akkor jonne ki, ha valaki komolyan vegigtolna az inspiraciot V5-on. Meg ugyis, hogy a top lassitott kornyezetben mar az inspiracio hatasanak az 1 feletti resze osztodik a lassitas szorzojaval. De ez nem ide tartozik, csak reagalni szerettem volna ra.
Figyelmedbe ajanlom Aelius Triccianust, akinek szerintem meg mindig 2,5 felett van a szorzoja. Nezd meg a csatlos toplistan. Jol nyomja, de azert meg boven van lehetoseg az inspiracioban hozza kepest is.
Dátum: 2016.05.13. 11:54:05
Nem pont az a terv es a cel, hogy megvalosuljon? Pont ezen a fejlesztesen kellene otletelnunk, hogy mi legyen. Biztos vagyok benne, hogy mire ez a rovat lazarul, es minden hozzaszolo es olvaso osszefogva otletelt volna, akkor Miklossal is kiegeszulve a vegen mar meglenne az otlet alapja.

*Olyannak, hogy nem valosul meg meg csak opcionak sem szabad hogy felmeruljon. Olyannak hogy `ha' nem szabad hogy letezzen a temaban.
Dátum: 2016.05.13. 10:53:45
Ennek a megvaltozasat nem segiti elo ha ezen indoknal fogva bent hagyunk szuksegtelen pontokat a folyamatban. Illetve valahogy a vegzet verme is elkeszult fel ev alatt. Ebbol en arra kovetkeztetek, hogy lenne kapacitas.
Dátum: 2016.05.13. 10:41:38
Ezzel a temaval szerintem az a legfobb gond, hogy teljesen felesleges ido- es energiapocseklas.
Ha a jatek celja az, hogy hosszutavra garantaljon fejlesztesi es fejlodesi lehetosehet, tehat szerteagazo LE-koltesi vonalakat, akkor mi ertelme van beiktatni vagy egyaltalan vitazni egy olyan dologrol, ami hosszutavon teljesen ertelmetlen? Evek ota gyujtogethetnek akik ezt konkutenciamentessegukben megtehetik. Ha fel ev mulva terv szerint (ha jol ertelmezem ez a cel) bekerulnek olyan fejlesztesek, melyek okafogyotta teszik a tarolhato max LE bevezeteset, akkor ez az egesz rovat semmi tobb mint -a folyamat egeszet figyelembe veve- egy szuksegtelen lepcsofok amire mar eddig is felesleges volt eroforrast pocsekolni.

Inkabb azokra a fejlesztesekre kellene koncentralni, es otletelni rajtuk, melyek a LE-tartalekolasnak onmaganak kinalnak alternativakat.
Dátum: 2016.05.12. 21:11:42
Szerintem annak kellene a kerdesnek lenni, hogy milyen fejlesztesek legyenek, hogy a karaktereknek ne legyen ertelme/ne erje meg halmozni a LE-t akar milliardos nagysagrendben is, mire lehessen elkolteni a LE-t..
Dátum: 2016.05.12. 21:08:06
Abban jelenik meg a bonusz, hogy az elharcolt csp-ket ha 200-200-at hasznaltal el minden egyes szinten 100-110. szintig, es 110. szintu vagy a jutalom atvetelekor akkor minden egyes csp-t 110. szintu erteken szamol a jutalom kiszamitasakor, mind a 2200-at. Ezen felul van a +5 szerencse mint jutalom. Illetve -a fenti peldanal maradva- ha 100. szinten volt mondjuk 55 % bonuszod a spec tulajdonsag fejlesztesere, de jutalom atveteleig 110. szintre erve ez 57%-ra emelkedett, akkor ez is nyeresgnek tekintheto. A csatakbol fejlodik az allat, +TP-t kap(nak) a csatlos(ok). Csatara ja piros mytokronit is, ami alapbol csak portyaert jar.

Viszont. Nincs allatelfogas, egy kivetelevel minden tulajdonsagra egyenletesen oszlik el a LE. Illetve a csp-ket masik esemenyen es olykor minievenketen is optimalisabban ellehet hasznalni. Pl. xeno, ahol 1 csp 1 csata => tobb tp az allatoknak es a csatlosoknak, illetve van allatelfog`as a csatakbol. Mini eventeknek +portya- es vadaszital, stb..
Dátum: 2016.05.12. 20:58:48
Ertem. En ugy latom, akar az derul ki, hogy az elszallt szint lenne a problema gyokerei, akar nem, az a kialakult helyzetet mar semmiben sem befolyasolna. Ez a folyamat nem fog elolrol kezdodni, folytatodni fog a jelenlegi allapotatol. A kialakult probelmat megfeleloen igazsagosan nem lehet orvosolni szerintem, mert a 8eves folyamat minden pontjan van aktivitas. Raadasul a folyamat kulonbozo szakaszaiban levo aktivitasaira kulonbozo alprocedurak szerint hatottak, hatnak es fognak hatni a modosito tenyezok mint a(z eppen aktualisan) hivatkozottol kulonbozo folyamatszakaszban levo aktivitasokra. Szerintem ugyanebbol egyenesen kovetkezik az is, hogy a megoldas semmikepp sem lehet a 8eves folyamat lezarasa a 300-as szintmaximum altal, mert a folyamatban jelenlevo kulonbozo aktivitasok a folyamat vegere erve belathatatlan es kezelhetetlen szintu kaoszt eredmenyeznenek, ami tomeges elegedetlensegen keresztul konnyen torleshullamhoz vezetne. Pontosabban meg lehetne oldani, de jelen szituacio osszetettsege miatt az analizis az 1. lepes lenne a megoldashoz szukseges tobbezerbol. Erre nem hiszem, hogy lenne kapacitas, meg az 1%-ara sem. A fo okokat konnyen ossze lehet szedni melyebbreaso analizis nelkul is. Esszenciak, ismetelheto kuldetesek, szingularis ismeretek, elszallt szint, stb... Tobbnyire tudhato, hogy a jovobeni fejleszteseket illetoen miket celszeru elkerulni es figyelembe venni.
A fentebb leirtak tukreben nem ugy erzem, hogy a megfelelo kerdesekre keresnenk a valaszokat ebben a rovatban.


(Ariel, bar a te hsz-edre megy ez reakcionak, a mondandoja nem kifejezetten a te hsz-edre vonatkozik.)
Dátum: 2016.05.11. 19:50:39
Nagyon kivancsi lennek az eredmenyekre. Hasznos dolog tobbnyire, de miben/mivel mozditana ez elore a porblema megoldasat jelen helyzetben?
Dátum: 2016.05.11. 16:23:42
Az 5perces tamadasi limit eltorlesevel ilyen biztos nem tortenhetne meg. A 30-35perces karakter-ujratamadhatosag ezt eleve kilovi. Aligha van olyan szovetseg, amelyik 100 taggal rendelkezik. Szerintem erre nem gondolt Miklos amikor irta.
Dátum: 2016.05.11. 16:11:49
Offs, eltertunk egy kicsit a tematol. A szintmaximum eletkeptelensege abbol fakad, hogy tul sokfajta jatekstilus, tul nagy elteres es tul sok tenyezo van, melyek megfelelo merteku es aranyu figyelembevetele lehetetlen feladat. Az Ariel altal felvazolt matrixos megoldas, de legfokepp annak szemlelete (aminek szerintem alapnak kellene lenni) alapjan olyan hosszu tetelsort kapnank, melynek a vizsgalata is borzalmasan ido- es energiaigenyes volna. Es valahogy ezt a millio valtozot kellene atultetni egy matematikai kepletbe. Ha ez nem tud megvalosulni, akkor a fejlesztesnek generalodik egy vagy tobb olyan mellektermeke, ami meg sulyosabb problemakhoz vezet, mint amit alapjaraton hivatott volna megoldani. Konkretumot nem irok, szerintem aki ertelmezi ezeket a sorokat pontosan latja mi lehtnek ezek. Komolyan gondolja barki is, hogy egy 300-as vagy barmilyen szintlimit bevezetesevel igazsagos feltetelek volnanak mindenki szamara, es nem lenne olyan jatekosreteg melynek az erdekei sulyosan serulnek?


Miklos, Az 5-5 perces varakozassal kacsolatos felvetesedre a kovetkezot tudom reagalni. Kalandozni nem fogok, mert ismetelhetohoz gyujtogetem oket, le-koltes es vegzet templom feladatok, kvizkerdesek: ezekhez szinte semennyi ido sem szukseges az 5-5perces varakozasahoz viszonyitva.

Ebben egyaltalan nincs igazad.
..

Ugyan ezt nem nekem hanem Arielnek irtad, de hadd reagaljak ra. Az a legfobb problema szerintem, hogy nem arrol van szo, hogy bizonyos dolgok kifutottak, hanem hogy semmi nincs amit lehetne fejleszteni. Nem beszelva arrol, hogy veg nelkul jatekkent le beharangozva a vegzetur, amit nem lattam sehol sem megcafolva azota. Felteszem a kerdest, miert jatsszon egy jatekos, ha nincs hova fejlodnie? Ujdonsagra mindig szukseg van, anelkul nem megy.


Idézet: Buildermann - 2016.05.09. 22:05:14
Olyannak, hogy kifut a fejlesztes aloluk soha nem lett volna szabad megtortenni, ez szerintem oriasi tervezesi hiba.


Miklos:
Akkor ezt a hibát a világ összes játékában elkövetik


Azert ez nem teljesen van igy, osszevetni a kulonbozo jatekokat pedig ferdites. Ellenpeldanak hadd hozzam rogton a sajat jatekod, a Tulelok Foldjet. Ami ennel is fontosabb, hogy a jatekok tobbsege eleve vegesre van tervezve. Leulok, jatszok vele x orat, aztan ha vegigtoltam -akar tobbszor is- akkor hagyom a fenebe, talan majd evek mulva ujra eloveszem. Ezzel szemben a vegzetur veg nelkuli jatek, nem lehet osszehasonlitani az elozo kategoriaval. Nezzuk a mmo-kat, mondjuk a wow-ot. Osszehasonlitani a vegzeturat a wow-val mar onmagaban felesleges annyira kulonbozok, de egyetlen dolgot kiragadnek belole cafolatnak. Ha wow-ban megszerzem a legtaposabb cuccokat amik megszerezhetok es megunom a jatekot, ezert abbahagyom. Egy ev mulva ismet megjon a kedvem, es elkezdek ujra jatszani ugyanazzal a karakteremmel, nem lesz gyengebb a karakterem az egy evvel azelotti viszonyhoz kepest. De hogy a karakterem nem veszit el x ezer eroforrast amit soha, sehogy nem tud visszaszerezni vagy potolni, ilyen biztos nincs benne. Majd ha ugyanezt el lehet mondani a vegzeturrol is, akkor elfogadom azt, hogy kifutnak a fejlesztesek, es nincs mit fejleszteni.
Ok, fusson ki a megaesszenci, az epuletek (LE-bol), epikus cuccok, stb. De akkor keruljon mar be a helyere valami ami ezeket potolja. Elobb-utobb egyre tobben fogjak elerni, tehat a fejlesztes mindenkinek keszul.
Szoval igenis, ez tervezesi hibanak szamit a vegzetur eseten. Szerintem.


Természetesen meg lehetne azt is csinálni, hogy a szint továbbra is nő a végtelenségig. De 300. szint után nincsenek tárgyak, csak berakjuk a tervezett kraft rendszert. 280+ szinttől nincs portya hatótáv, mindenki üthet mindenkit efölött szinttől függetlenül. A magasabb szinten nincs több LE vadászatért, nincs tám. és IQ bónusz. DE ez jóval komplikáltabb, a programozása jóval több hibalehetőséggel jár, mint a 300-as szintlimit, és a végén uazt fogja jelenteni. Esetleg lehet úgy megoldani, hogy a szintlépések továbbra is megvannak, de 300/1, 300/2 stb így írjuk. A lényeg, hogy a „szint” nevű változóra való hivatkozásokra ne kelljen az egész programban mindenhol kivételeket ráültetni.


A szintlimit legnagyobb es szerintem (de legalabbis szamomra biztosan) megcafolhatatlan ellenerve, hogy nem lehet igazsagosan megoldani a kisebb karakterek felhozatalat. A LE-takarekbetetet komolyan megfelelo megoldasnak talalod, ami nem hemzseg az exploit-lehetosegektol? Komolyan eselyt latsz ennek a megfelelo belovesere, hogy a jatekosok x %-a (x = szep nagy szam) ne hagyja abba a jatekot? A LE-takarekbetet szamitasa mennyivel lenne egyszerubben megoldhato? Pl. kuldetesnel milyen targybonusszal szamolnal? Azzal amelyik a teljesites pillanataban a karakternel volt, vagy azzal amelyik 300. szintre kerulesnel van neki? Mennyire nyomon kovetheto ez? Ha egy 300. szintre ero jatekos megkapja a bonuszt, es megkeri az usz-t nezzen mar utana, minden megfelelokeppen kerult-e kiszamitasra az mennyi idotoket emeszti fel? Biztos lehetsz benne, hogy 10/9-en megtennek. Ha folyamatosan lathato a bonusz, hany level erkezne usz-re azzal kapcsolatban, hogy rosszul szamol a rendszer? Fel tudnek tenni meg par kerdest..


A leges legfontosabb. Ugyebar 300. szinttol valnanak elerhetove az uj kepessegek, af-ek es egyebek. Ezeket nem ugyanugy az a par magas szintu, `elszallt' karakter idezi elo? Mibol gondolod, hogy a jatekosok tomege elkezdene rohamtempoban sietni a 300. szintre? Plane ha az 50. szintu karakter -LE-takarek ide vagy oda- tudja, hogy 300. szinten egy top lassitott, evek ota 300. szinten hizo karakter fogja varni. Ha egy jatekos reszesulni akar a szinthatar bevezetese utani fejlesztesekbol, akkor azt honapokig-evekig meg reszlegesen sem kaphatja meg?
Miert jobb az, ha 300-ban huzzuk meg a szinthatart, mintha nincs szintlimit? Tenyleg tobb pozitiv valtozast hozna a jatekba a szintmaximum, mint amennyi problemat a bevezetese es megvalositasa okozna?


Hirtelen ennyi.
Dátum: 2016.05.09. 22:05:14
En az alapjat es az alap okat igyekszem megfigyelni, melyek alapjan a kovetkezoket tudom irni.

1. Nagyon jo lenne tobb jatekost latni a portyalistaban, de a tapasztalatbol kiindulva a jatekosok 99%-a mar most sem hasznalja a portyaablakot, pedig a jatekosok 99%-anak tele a portyaablaka (igaz nem csupa aktiv jatekossal). Ami ennel is fontosabb, azt meg is fogalmaztad: ..."Belőni úgysem lehet előre"... Innentol kezdve nincs ertelme foglalkozni a dologgal, mert semmi jo nem sulhet ki belole. De tovabb gonbdolva ez alapjan 2 variaciora egyszerusitheto a jatekosok tobbsegenek reakcioja akik utolerik a 300-asokat. Ha tul eros lesz a bonusz, akkor mindenki rohanni fog felfele, az eddig elenjarok pedig szepen sorban hagyjak majd abba -joggal. Ha tul gyenge lesz a bonusz, akkor meg fekezni fognak a jatekosok -szinten joggal. (Eppen ezert fejtegettem, hogy nem feltetlen erdemes a PvP jatekelem iranyaba visszaterelni a jatekot, hanem a jatekosok osszefogasara celszerubb alapozni.)

2. Mar a szintmaximum is csak nehany jatekos miatt kerulne kifejlesztesre, hiszen a tobbi jatekost nem erinti a problema. Azt meg hatalmas tevhitnek tartom, hogy azert nem tortenik fejlesztes, mert csak 1-2 embert erint akik tulzottan elszalltak. Olyannak, hogy kifut a fejlesztes aloluk soha nem lett volna szabad megtortenni, ez szerintem oriasi tervezesi hiba. Idovel szinte mindenki odakerul, hogy hasznalni fogja. Ezt a folyamatot gyorsitana fel elvileg -mert gyakorlatilag a fentebb vazolt okbol kifolyolag nem tudna ezt a funkciojat megfelelokeppen betolteni- a szintmaximum. Illetve az szamomra ellentmondas, es nem ertheto, hogy miert nem lehet mar jelen korulmenyek kozott is hummogni ugyanezzel az indokkal, hogy valahogy a tobbiek is atveszeltek 300-ig. Nem ertem az osszefuggest, hogy mitol indokoltabb ez a szemlelet ha van szintlimit mint ha nincs.

3. Az idoigeny igenis fontos, csakugy mint az izgalomfaktor. De kerdezem, abban mi az izgalomfaktor, ha a gyengebb karaktert romma verem, az erosebb meg ugy picsaz el mintha ot sem lennek? Mert kielezett csatak 1-2 esetet leszamitva nem lennenek, efelol ne legyenek illuzioink. Az izgalomfaktorhoz tartozik meg a rablas merteke, ami altalaban ritka int a feher hollo. Az idoigennyel kapcsolatban pont az izgalomfaktor hianya miatt nem varnam ki azt a 4-4 vagy 5-5 percet. De meg ha ez nem igy volna, akkor sem mindig, mert egyszeruen nem lenne ra idom, amivel sokan vannak hasonlokepp. Itt jegyzem meg ismet, hogy ez a PvP-nelkuliseg a jatekosok 99%-at most sem erinti.
Nem veletlenul nem portyazik a tobbseg most sem.


Amit en gondolok az az, hogy a szintmaximum legfeljebb reszmegoldast kinalna egyetlen problemara (PvP), es osszetettsegebol kifolyolag eloidezne egy rakat masikat. Mindezt oriasi ido- es energiaraforditassal. Az "1-1 jatekosnak keszulo fejlesztes" elve sem helytallo eleve, amit fentebb pedzegettem. De ha mar errol irok, akkor megemlitem hogy maga a szintmaximum is emiatt az 1-2 ember miatt merult fel.
Szerintem sokkal izgalmasabb fejleszteseket is meg lehetne valositani magas szintre, es kellene is. Ezeknek a fejleszteseknek kellene osztonozni a jatekosokat a szintbeli elorehaladasra, ami ha eddig igy tortent volna, akkor jonehany problema fel sem merult volna. Azt is elhiszem, hogy alacsony szinten is van jopar veteran, aki sokadjara fejleszt uj karaktert, es nekik keves es/vagy unalmas a mindennapos minievent/sima esemeny, es mar rogton azonnal akarnak minden ujdonsagbol reszesulni. Valahogy a legmagasabb szintuek is atveszeltek eddig... Ellenben egy tok kezdo jatekos ezt valoszinuleg maskepp gondolja. Szintmaximumra semmi szukseg, nem volna jo osszeereszteni a kulonbozo kornyezetben nevelkedett karaktereket semmilyen korulmenyek kozott, modositok vagy bonuszok mellett. A fejlesztesek szinthez kotottsege viszont mindenkepp megvalositando, ha maskent nem legalabb savozottsag kepeben az uj fejleszteseknel.

Remelem nem lett nagyon ossze-vissza, nem kicsit kuzdottem telefonrol mire bepotyogtem es javitottam.
Dátum: 2016.05.09. 19:09:34
Idézet: Miklós - 2016.05.03. 16:24:33


Mi az előnye a maximális szintnek?
1.) A játék sokkal tervezhetőbb, lehet csinálni fejlesztéseket és megfelelő kihívásokat a max. szintet elért játékosoknak.
2.) Újra lesz PVP az éljátékosoknak, lesz versenylehetőség, lesz esély behozni az élen levőket.
3.) Megvalósíthatjuk a tárgy craft rendszert, ahol a játékosok egyedi tárgyakat készíthetnek és fejleszthetnek a maximális szint elérése után.
4.) Új, alternatív karakterfejlődési lehetőségeket lehetne bevezetni.


Ugyan nem volt idom elolvasni a hozzaszolasokat, de nehany megjegyzest pluszban meg szeretnek hozzafuzni.

1. Erre a szintmaximum bevezetesenel sokkal egyszerubb es konnyebben kivitelezheto megoldas is letezik
2. Ez nem fogja megoldani a PvP-t magas szinten, gondolok itt az idoigenyre es portyaminuszra tobbek kozt
3. Ehhez semmi szukseg a szintmaximumra, anelkul is megvalosithato
4. Ehhez sincs semmi szukseg a max szint korlatozasara

Milyen változásokat jelentene ez?
1.) a TP-t továbbra is nyilvántartanánk, a "szint" toplista továbbra is ez alapján lenne rendezve, és megadnánk egy TP mennyiséget, ahányszor ezt eléred, továbbra is megkapnád a Tudás fája jutalmakat és frissülnének a Feladatok, nőne a szövi küldi számláló.
2.) A maximális szinten több AF pontot adnánk, lehetnének esetleg egyedi képességek, amiket ezen a szinten lehetne csak elsajátítani, hogy további fejlődésre legyen lehetőség.
3.) Egyedi bajnoki viadal a maxos kategóriában, több díjjal.
4.) Néhány új játékmechanizmus, ami segítene védeni a később érkezőket.

Várom a véleményeket, hozzzászólásokat!


Mind a negy pont teljesen feleslegesen bonyolitana a dolgot, es ertelmetlen idopocsekolas volna a leprogramozasa.

Igazabol nem is ertem, miert merult fel a szint maximalizalasa mint megoldas a fenti problemakra.
Dátum: 2016.05.03. 20:24:38
Ezt nagyon at kell gondolni es ragni, erre a szokasos forumos otleteles edeskeves szerintem. Meg ha a talalkozos elo forum csak errol szolna, akkor sem lenne elegendo ido raforditva a korbejarasara. Millio pro es kontra van a fejemben, amit ido hianyaban nem tudok kifejteni. Gondolom nem en vagyok az egyetlen akiknek hasonlokepp rengeteg kerdojel es erv vagy cafolat van a fejeben.
Roviden a velemenyem, hogy lehetetlen beloni ezt a fejlesztest, az exploit-lehetosegek hemzsegese nelkul. Ugy gondolom, sokkal celszerubb lenne abba az iranyba elmenni, melyek a jatekosok osszefogasan alapszanak. Egy rovid pelda: A xeno kiralynok es csatlosaik joval erosebbek es sokkal ellenallobbak ez eddig tapasztaltaknal, minimalis az esely a megfekezesukre... Kesobb raebredunk az okara, itt terne el a xeno a szokasos vegkifejlettol. Az ellenseg soha nem hagyta el a bolygot, csak atcsoportositottak eroiket a thargodan letsikra, ahol mar tobb evszazados oldoklo kuzdelmet folytatnak a felhalhatatlan es isteni teremtmenyekkel. Olyan hatalmu lenyek, melyek elol a gyengebb teremtmenyek rettegve menekulnek (ezek az entitasok, meg is lenne magyarazva miert lehet erosebbet kikerni az aktualis szovetsegi epikusnal). Az ellenseg gyozelme egyre valoszinubb, az ellenallas egyre gyengebb, kozel a veg. A teljes vegzetur-tarsadalom osszefogasara van szukseg a haboru megforditasahoz. Ha ez nem kovetkezik be, az az egesz bolygo pusztulasahoz vezet. Bla-bla... Uj epuletek fejlesztese valik elerhetove, melyek tovabbi epuletekhez vezetnek. Pl. katakomba 50. szintje utan megjelenik a dimenziokapu. Kulonbozo szintkorlatos csapattevekenysegek, mint felderites, hirszerzes, hadakozas (csata), stb. Rengeteg uj szakertelem, epulet, af-kepesseg, egyeb kepesseg (pl nagyot neznenk biztos, ha egy legendas csataban a csatlosaink robbanasa erintetlenul hagyna az ellenfelet mikozben minket atomjainkra szaggat) csatolhato volna egy ilyesfajta fejleszteshez. Megjelenhetne a tobbszemelyes harc, a csapattaktika (felteteles parancsok). Az isteneket is be lehetne vonni a jatekba, a lehetosegeknek csak a fantazia szab hatart. Az adott tevekenysegek elerheto melysegei pedig minden esetben szintkorlatosak volnanak. A vegzet verme ota mar tobb mint a fele letezik a jatekban egy ilyen szuperesemeny megalkotasahoz, csak ki kell egesziteni. Az idoigenyt, az egyeztetest, a jutalmazast, az eroforras-igenyt -mindent- be lehetne megfelelokepp loni.
Ez eleg ossze-visszanak hathat elsore, szovetsegi forumon regebben mar kifejtettem ezt bovebben.. A lenyeg, hogy mindezt szerintem sokkal egyszerubb feladat lenne megoldani mint a maximum szintes fejlesztest beloni kiskapuk es egyenlotlen eselyek nelkul. Meghozza azert, mert gyakorlatilag a teljes rendszert az elejetol kezdve kellene felepiteni 8 ev tapasztalattal, nem pedig a 8 ev alatt felhalmozodott hibakat kellene egy fejlesztessel rendbe tenni. Persze erre sem lenne elegendo egy forumos megvitatas + fel ora talalkozos atbeszeles. Meg ha Miklos mar heteket elmelkedett rajta, akkor sem. Ennek az oka igen egyszeru. A jatekot osszuk fel mondjuk 20 teruletre, mindegyik erteke 10 pont. Miklos ebbol mondjuk 4-5 reszteruleten 10pontos, a tobbiben 5-7-9, tehat <10. A fennallo 14-15 reszteruleten darabonkent van van mondjuk 5-10 `10pontos` jatekos, ami teljesen termeszetes. Akiknek ha a velemenye nincs megfelelokeppen figyelembe veve, akkor a fejlesztes sem lehet sikeres, hiszen akkor bizonyos reszteruletek nem megfelelokeppen vannak szamitasba veve. Erre van epp eleg pelda a jatekban. Marpedig erre a forum+fel ora elo beszelgetes nem eleg. Amig ez nem valtozik, jelentos elorehaladas es javulas sem varhato.
Ezt nem Miklos degradalasara irtam le, tavol alljon tolem. Egyszeruen nincs az az ember a Foldon, akinel a jatek osszetettsege miatt, bizonyos teruleteit 10 masik jatekos ne ismerne jobban, es ez kivetel nelkul mindenkire ervenyes, igy Miklosra is.
Dátum: 2016.04.30. 09:55:47
A következő tárgyak(at) találtad: Relikviakupon
A szakertelmek es a kennel megszakitasa 1 oskoert nagyon kozel van egymashoz, telefonon nagyon konnyen melle lehet klukkelni. Jobb lenne ha a megszakitas az allat kepe felett lenne.
Illetve a 'megnovelem az osszes allatom intelligencia szakertelmet a lehetseges maximumra' gomb tovabbra is egetoen hianyzik.
Valamint kennel lejartakor 0-n megall a szamlalo, az allattal semmit nem lehet csinalni, csak oldalfrissites utan. Lehet ez gyogyitaskor is igy van.
Felneztem, hatha valami van rola, de nincs. Jobban belegondolba nem is varhato a patch, mert aki meg nem veszi at a landragor jutalmat, annak ugyanugy bekavarna a kepletbe minrha menet kozben kerult volna be. Remelem tevedek, illetve legalabb az allatoldalas resz update-elve lesz.
Dátum: 2016.04.04. 22:02:48
A Landragor rovatban olvastam, hogy a megaesszenciaknak van maximuma. Valaki aki annyira elol van, hogy elerte ezt legyen kedves arulja el, hogy ez hany darabot jelent! Koszonom elore is, illetve gratulalok az eleresehez!
Dátum: 2016.04.03. 10:30:45
Idézet: mist - 2016.04.02. 14:19:00
Nem nagyon kellenek analógiák és példák.
Aki írt az ÜSZ-re, és az ott kapott "nem tudjuk még" választ nemnek értelmezte, saját magát tévesztette meg.
Ha netán ezt a fals infót kivitte a szövije fórumára, netán ide is kiírta, másokat tévesztett meg (és ezt nem kéne Miklósékra kenni).
Aki elhitte ezt az infót, és emiatt nem várt 1-2 hetet, azt bizony megtévesztették, de nem a szolgáltató, tehát nem nagyon reális a kárigény a szolgáltató felé.
Aki egyértelmű nemet kapott a kérdésre válaszul, az jogosan várhatja el, hogy kárpótolják. Úgy emlékszem, erre el is hangzott az ígéret.
Játékos oldalról irreális elvárás és követelés a kompenzálás félreértelmezés, illetve "azt hallottam, hogy nem lesz, ezért befizettem" indoklás miatt. Emiatt kár is az asztalt csapkodni.
Ettől függetlenül:
Szolgáltatói oldalról viszont jócskán van mit javítani a kommunikáció milyenségén és a megfelelő információk megosztásán. Kis odafigyeléssel megelőzhető lett volna ez a mostani helyzet, és mindent el kell követniük azért, hogy ezt a jövőben kiküszöböljék. Jobb elkerülni a félreértéseket, mint utólag megpróbálni megmagyarázni.

Tudom, hogy könnyebb a másik oldalt hibáztatni, de talán le lehetne zárni ezt az ügyet a többség megelégedésére, ha minden érintett magába nézne, és átgondolná a helyzetet; illetve megvizsgálná azt a másik szemszögéből.
Jó lenne újra magával a játékkal foglalkozni, és jó lenne, ha ebben mindkét oldalról minél többen partnerek lennének.



Minimalis tajekozodas erosen javallott ilyen jellegu hozzaszolas megirasa elott. Egyetlen olyan jatekos van -akit Miklos okosan konkretan ki is emelt- aki `nem tudjuk meg' valaszt kapott. Mellekesen kulso forumon az illeto nem szolt hozza, hanem szovetsegi forumon, amit korlatozottan olvasnak. Ellenben azok kozul tobben is jeleztek itt kulso forumon, akik konkret nem lesz valaszt kaptak. Szepen vissza lehet kovetni. Mint ahogy a szolgaltato kommunikaciojat is. Eltero valaszok az usz-tol, melyek kozott ki tudja hanybol szerepel (gondolom nem keves) egy `nem tudjuk meg' valaszt kapott szemben tobb `nem lesz' valasszal. A `nem lesz' valasz nyilvanosan megjelenik kulso forumon, a `nem tudjuk meg' ellenben nem. Kulso forumon az is olvassa, aki `nem tudjuk meg' valaszt kapott. Jon a bejelentes, borul a bili. Ezt kovetoen az usz valasza, hogy `mindenkinek az lett informaciokent kiadva, hogy majd aprilisban lesz'. Miklos meg ugyanazon a napon kiragadja az eddig ismert egyetlen peldat, ami szinten ellentmond a `majd aprilisban lesz` valasszal.
Ezekhez meg vegyuk hozza a kovetkezot.
A ceg usz-politikaja egy adott temaval kapcsolatban, hogy ne irjon mindenki ugyanabban a temaban, eleg ha 1-2 jatekos megteszi, utana lehet terjeszteni az informaciot szelesebb retegekben. Ha koveted a forumont, Miklos hsz-ei vagy usz-en adott valaszai kozott tobbszor talalkozni fogsz vele.

Mindezek utan kegyesen felajanlja a kompenzaciot annak az x embernek, akik usz-en megkerdeztek es nemleges valaszt kaptak. Ezek utan irod azt, hogy a jatekosok hibaja, nem a szolgaltatoe. Ilyen velemenyt tenykent megallapitanai igen eros ferdites a fenti valos tortenes alapja. Feltetelezem ezek az elozmenyek kimaradtak mielott megirtad volna a hozzaszolasod.


Ami talan sokakat megdobbent majd, es sajnos ravilagit a tneyre, hogy nem a fejlodes iranyaba halad az ilyesfajta helyzetek kezelese az a kovetkezo pelda, amikor egy az egyben ugyanez az eset tortent mint most. Ime az akkori reakcio, forumos kozjatek es megmagyarazas nelkul.:

2014. Oct. 18. 17:23Buildermann
Szia,

Teves informacio miatt a befizetesi akcio kezdete elott vettem oskoveket, igy lemaradtam az erte jaro ajandekcsomagrol: JV altal megerositesre kerult korabban, hogy novemberig nem lesz akcio. Ennek hatasara vettem koveket a kulso forumon tortnet bejelentes elott nem sokkal:
Tegnap, 15:22 Sikeresen befizettél PayPal-al 5200 forintot, ez 350 őskövet jelent. (pluszban még 350 kiégett ősköved változott át igazi őskővé.) Köszönjük!
A korulmenyeket figyelembe veve azt kerem, keruljon beirasra/valljon atvehetove a fenti osszeghez tartozo jutalomcsomag karakterem szamara (Thomas Buildermann, 47126 - V5).
Az intezkedest elore is koszonom.

Udv,
Balazs
2014. Oct. 20. 11:24István
Szia.

Utólag is elnézést kérek a félretájékoztatásért. Hetekkel ezelőtt, amikor futott a szüreti event, Miklóst megkérdeztem, lesz-e a közeljövőben befizetési akció (egy játékos kérdezte). Miklós azt válaszolta, hogy nem lesz, legközelebb a Találkozónál lesz befizetési akció. Én ennek megfelelően válaszoltam a játékosok ezen kérdésére. Úgy tűnik, Miklós menet közben meggondolta magát, és mégis beszúrt egy akciót, amiről sajnos engem elfelejtett tájékoztatni.

Természetesen beirtam a befizetésed után járó ajándékokat:
2 lelakatolt ládikó, 2 torta, 1 templomi pálca, 2 kisebb térkapu stimulátor, +2 IQ, 10 sorsjegy, 12 kisebb vadászzsákmány, 1 barátság kristály

További jó játékot!

Dikó István
Végzetúr Játékvezető


vs

2016. Mar. 31. 17:34Buildermann
Szia,

Ket javaslatom van, az egyik a mostani befizetesi akcioval kapcsolatban, a masik pedig altalaban a befizetesi akciokkal.

A befizetes melle jar himes tojas is, a befizetes 04 11-ig lehetseges, viszont a tojasok bevaltasa mar korabban lejar. Javaslom legyen ez kitolva 11-ig, kulonben a befizetes melle jaro ajandekok egy resze a jatekosok egy retegenek a szamara 1 evig hasznalhatatlanok lesznek.
A masik az a tajekoztatas. Nem egy ismerosom kerdezte meg toletek usz-en, varhato-e befizetesi es/vagy vasarlasi akcio Husvet kornyeken. Kivetel nelkul azt a valaszt kaptak, hogy nem, mert nem reg volt a legutobbi. Ehhez kepest beraktok mindket lehetosegbol 1 hetre ra. Szerintem -es szinte kivetel nelkul minden mas jatekos szerint- ez igen pofatlan (mar bocsanat)hozzaallas es cselekedet. Nem eloszor tajekoztatjatok mar ilyen modon felre a jatekosokat. En pl. az elvileg biztos es szavahiheto forrasbol szarmazo (ez volna az ugyfelszolgalat) informaciora hivatkozva vasaroltam kavicsot par napja 10500 forintert (a kiegett kavicsok szama miatt). Ha nem lettem volna altalatok felreinformalva, akkor a 2080-as csomagot veszem meg, hogy akcioig kitartson, 4-en pedig a 21000-est. Ez csak egy pelda, biztos nem kell magyaraznom mirol beszelek. Az a kerdesem, hogyha most `csak' 10500-ert veszek csomagot, megkaphatom-e a 21000-es befizetes melle jaro ajandekokat? Legutobb amikor ilyen helyzet volt, a korabbi befizetes utan volt ra lehetoseg, remelem most is korrekt modon alltok hozza, mint ahogy akkor is (2014. Oct. 18. 17:23).

Udv,
Balazs
2016. Apr. 01. 08:35István
Szia.

Az első javaslatot továbbitom a fejlesztők felé, nem tudom hogy megvalósul-e.
A tájékoztatással kapcsolatban, amikor még márciusban megkérdezte valaki mikor lesz akció, minden esetben azt a választ irtam meg, hogy áprilisban. Aki azért reklamált, hogy a húsvéti event keretében nincs befizetési, költési akció, azoknak is azt válaszoltam, hogy legutóbb februárban volt, igy márciusban nem lesz, hanem csak áprilisban. Ez pontosan igy fog történni.

További jó játékot!

Dikó István
Végzetúr Játékvezető



Elnezest kerek amiert usz-szel folytatott levelezest masolok be forumra. Ha nem ereznem szuksegesnek tukrot tartani, nem tennem meg.