Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Ianus

Oldal: 123
Dátum: 2010.01.19. 10:54:58
Éjszaka töröltem Baldrick-ot, hogy egy új, a V2-es karakteremtől különálló regisztrációval rendelkezzen, hogy Ianus-t esetleg továbbadhassam. Viszont emiatt nem fogok visszaregisztrálni: http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,290.20
Miklós mindig meg tud lepni azzal, hogy van még mit tönkretennie a játékban, hogy csak az agyatlanul kattintgató, hátsóját fényező karakterek maradjanak meg...
Kellemes volt a Veletek eltöltött rövid idő, köszönöm, hogy Közétek tartozhattam, máshol remélem még találkozunk. Viszlát!
Dátum: 2010.01.06. 12:42:17
Sose becsüld le a barmokat ostobaság terén ;-]
Dátum: 2010.01.05. 18:58:33
Voltak értelmes, a szövetségek széthullását megelőző javaslatok, de azok nem voltak lényegesek. Így sokkal jobb lesz, hogy még jobban széthúzzák. Rest in piss, ugye :-]
Dátum: 2010.01.03. 13:53:33
Idézet: Miklós - 2010.01.03. 09:55:15
A kérdőívről, jelentős többség szavazott arra, hogy aki ugyanabban a kategóriában indul másodjára is, az nagyobb mínuszt kapjon. Mondjuk jelenleg még nem tároljuk, melyik kategóriában nyertél utoljára, tehát a mostani viadallal csak elkezdjük ezt is tárolni, és értelemszerűen a következőtől kerül bevezetésre.

Újabb agyatlan fejlesztés szagát érzem...
Magasabb szinten visszafogottal esélyes, hogy valaki nem kerül két viadal között magasabb kategóriába. Így aki az egyiknek az alján indult és így nem sok esélye volt, megint esélytelen lesz a győzelemre, hiszen mínuszokkal indul. Drága Miklós! Sajnos a jó játékosok jobban értenek a játékhoz, mint te... Csak azoknak kellene mínuszokal indulniuk, akik az adott kategóriában már nyertek -.-
Dátum: 2009.12.09. 21:55:25
A szerver terhelését legjobban azzal lehet visszafogni, hogy csökkentjük a játékosok számát jelentősen. Ezzel a módszerrel már régóta dolgoznak és egész szép eredményeket értek el ;-]
Dátum: 2009.08.18. 00:00:25
Idézet: Miklós - 2009.08.17. 23:25:20
mindenesetre behoztam a lemaradásomat, átolvastam minden hozzászólást, és igyekszem érdemben válaszolni minden felvetésre.

Bár ne tetted volna inkább fáradtan, főleg ilyen formában... :-]

A "minden LE-t a pilonokba tol" az extrém eset, én úgy gondolom, hogy a többség ugyanúgy játszik, mint eddig, de mellette valamennyit manózik is (amennyit bír életponttal).

Akkor ismét megfeledkeztetek egy igen speciális csoportról, a portyakarakterektől. Velük ismételten nem kelhetünk versenyre, mert a Mi karaktereink nem bírják ki a fejlesztés nélküli szintlépéseket, míg ők "vígan" leölnek rengeteg manót.

Akik régóta ismernek, tudják, hogy engem simán lehet provokálni az ilyen "ezt a játékot nálad bárki jobban tudná csinálni" stílusú kommentekkel.

...és mégsem figyelsz oda eléggé. Legszebb példa a kúttöltések általad megfogalmazott elmélete. Lennél egyszer játékos valami olyanban, amihez a neved adod. ;-]

Ez szerintem csak kiirási hiba, a relikvia szinttől függően egyre több varázslatelnyelést ad.

Ahogy az első relikvia, a transzcendális fókusz is tesztelve lett és nem növelte a transzcendális projekciót. Biztos a csatajelentések hibásak ;-]

A cél az volt, hogy a játékosok igényeinek leginkább megfelelő dolgot csináljunk. Remélem, a következő esemény még ennél is jobb lesz.

Az első mondat csak ott sántít, hogy a játékosok igényeinek szerinted leginkább megfelelő dolgot csináljátok. Két évig fejlesztgettétek s nem megy egy éve, de a játékosok kedve a nullára zuhant nem kevés, jobbnál jobb ötleteteknek köszönhetően. Remek pályafutás, de legalább nem szenvedett sokat. :-] A következő eseményt pedig a talpnyalóidon kívül kinek rendezitek? Szerinted biztos lesz még, aki kíváncsi rá, aztán némileg meglepődsz, amikor majd eltűnik innen a maradék is. De majd biztos meg fogod tudni magyarázni, hogy ennek miért kellett bekövetkeznie és miért mindenki mással van a gond, pedig leginkább csak szerény személyeddel.

Mindenesetre, én nagyon örülnék valamiféle gépnek, ami az összes játékos kivánságát összegyűjti, összegyúrja, és a végén kidobja a megoldást.

42 ;-]
Dátum: 2009.08.17. 23:18:32
Vagy nem az a gond, hogy pont most ment szabadságra, hanem az, hogy ezt az elmebetegséget előtte még bevezették. Pedig tudjuk, milyenek a behos fejlesztések... Nem kevés hibajavítást igényelnek csupa váratlan eseménynek köszönhetően (például hogy a játékosok elkezdik csinálni) :-]
Dátum: 2009.08.17. 22:55:02
Szólni pedig erről sem lehet, hogy mire számítsunk. Biztos félnek, hogy leszáradnak az ujjaik, ha sokat püfölik a billentyűket :-]
Dátum: 2009.08.17. 20:42:22
Ez egy remek húzás! Így akik amiatt sírtak, hogy mindenkit teletolnak védelemmel, most örülhetnek, mert ez mind csak illúzió :-]
Dátum: 2009.08.17. 17:45:20
Mert Miklóst nem érdekli. Arra is tesz nagy ívben, amit a játékosok javasolnak. Ő megy a saját feje után, nem foglalkozik senkivel. Úgy is néz ki a játék. Legfeljebb nem érti, miért a sok felháborodás és miért fogynak a játékosok. Egyszer már rájöhetne, hogy nem róla szól, amit ő csinál. De nem fog ;-]
Dátum: 2009.08.17. 17:12:08
Hozzánk nem köszönt be a harmadik világ második fázisa, mint az elsőre. Ez is milyen ügyes munka... :-]
Dátum: 2009.08.17. 17:03:34
14:00 - 399.609
15:00 - 397.201
16:00 - 394.452
17:00 - 392.523
Megyeget is.
Dátum: 2009.08.17. 16:34:06
Te is portyakarakter vagy, szép kis csp-tartalékkal rendelkeztél, Te is megtehetted, hogy rááldoztál mindent. Ez az esemény sem lett kellően körültekintően megtervezve. Neked nem gond, ha lépsz 1-2 szintet karakterfejlesztés nélkül, másnak igen. Ha nem teljes erőbedobással csinálják a normál karakterek, esélyük sincs a portyakarikkal szemben. Vagy Neked jó, hogy ez is Nektek készült, mint a bajnoki viadal (ahol elmaradt például a győzelem esetén az egy kategóriával feljebb kerülés)? :-]
Tehát a portyakarikon kívül mindenki más ölje csak a napi egy manót, hogy legyen varázspontja, s ölbe tett kézzel figyelje a Ti versenyeteket? :-]
Dátum: 2009.08.17. 11:03:14
Idézet: Zantetsuken - 2009.08.17. 10:24:31
Nem tudom, hogy az ezt megelőző eventek milyenek voltak, de szerintem ha pár játékos nyitna egy új fórumot és összedugnák a kis buksijukat (akár én is benne lehetnék ), egy tök jó eseményt lehetne összehozni. Mert ugye fantáziából és rutinból nincs itt hiány! Nem lenne ugyan meglepetés maga az event, de nagyon élvezhető lehetne. A programozás részét Miklósék intéznék, és a díjazást is ők választanák meg. Mi pedig élveznénk a történéseket!

Ekkora bukta még nem volt. De sajnos minden eddigi (nem csak végzetúrbéli) esemény hasonlóan átgondolatlan/értelmetlen volt. Ebből végre tömeges törlések lesznek. Nekem ez volt az első és utolsó beholderrel kapcsolatos rémálmom. Egyvalamire figyelj a jövőben: amihez köze van a beholdernek és/vagy Miklósnak, az bizony ilyen lesz, így nagy ívben elkerülendő! ;-]
Dátum: 2009.08.17. 08:56:01
Idézet: Silverado - 2009.08.17. 01:31:23
Aki kockáztatott és mindenét betolta az vesztett, de hát ez a lehetőség is benne volt a pakliban. Alaposan meg kell fontolni egy ilyen döntést és számba kell venni a kockázatokat is. Föleg hogy ilyen kevés és homályos info állt csak a rendelkezésre észerűbb volt inkább kivárni. De aki nem igy tett az csak saját magát hibáztathatja. Az ő döntése volt.

Vagy jussanak eszedbe a portyakarakterek. Alacsony szintűek, tele cselekvéspontokkal és igen erősek, ők megtehették, hogy rátesznek mindent (amivel rengeteget is töltöttek). Akkor más ne is erőlködjön, mert ez is az ő játékuk, ahogy a bajnoki a szintjeiken? :-]
Dátum: 2009.08.17. 00:42:28
Idézet: Miklós - 2009.08.16. 23:13:56
Előre véleményezni, értékelni az eseményt teljesen értelmetlen, főként az optimalizátoroknak. AKi úgy véli, hogy nem érdemes csinálni, nem sül ki belőle semmi, az ne feküldjön rá, üsse le a napi 1 manóját, aztán viszlát.

Igen ám, de ha ez lenne az általános hozzáállás, hogy egy manó és le is tudtam a dolgot egy napra, akkor nem hat hét alatt érne véget, mert tölteni is kell, nem is keveset. Azért ezt öröm látni, hogy bármennyire igyekszünk, mindenképp hat hétig tart. Szerintem a felezett kúttöltésnek mindenki örül, aki pedig nem öli a manókat, annak még a manaregje is fele - hiába, nem mindenki szereti kipróbálni az ilyen erőltetett dolgokat... Tehát fölösleges a gyors töltés, hogy minél előbb túllegyünk rajta, ezt az átkot minimum hat hétig kell viselnünk. Köszönjük! Remek program!
Gondolom, a két hét nagy része nem az eseméynek, hanem a képek megalkotásával telt el, ami pont nem a lényege. A fertőzés megalkotása hány hét volt? :-]
Ez a legdrágább böngészős játék és a játékélmény a meggondolatlan fejlesztéseknek köszönhetően a legalacsonyabb. Ti ebből éltek (élnétek), Mi ezért fizet(t)ünk, tehát alapvetően nem így kell(ene) hozzáállnotok a játékfejlesztéshez, hogy két hét munkátok nyomán minimum hat hétig szenvedjünk valami Ránk erőszakolt programmal. (De csak azért az erőszak, hogy legyen kedvünk kipróbálni. Aham...)
Valamikor januárban kezdtem el készíteni egy kis szövetségi lapot, amin nyilván tudtuk tartani a háborúinkat. Azt gondoltuk, ennyi tudással elég is lesz, ám valahogy mindig merültek fel új ötletek, s az oldal egyre csak bővül funkciókkal, jelentős mértékben hozzájárulva játékunkhoz. Folyamatosan fejődik, nem pedig nagy szünetekkel bedobunk 1-2 dolgot, majd odavágunk a korbáccsal, hogy ezt márpedig szeretni fogjátok és használjátok is, mert az jó lesz nektek. Valahol nagyon eltávolodtatok a realitásoktól. Nem a játékosok vannak értetek, hanem Ti vagyok a játékosokért. Az ő igényeiknek megfelelően kell alakítani, ráadásul úgy, hogy élvezetes is legyen. (Az, hogy azt írod, a Mi igényeink alapján próbáljátok, ami azt jelenti, Mi mondunk valamit, Ti pedig csináltok valamit belőle, talán hasonlót, talán nem - az közel sem az.) Nos, a hat hét manógyilok vagy egyes küldetések közel sem ilyenek. Nem ártana viszont tájékoztatni a karaktereket, hogy miért érdemes az adott dolgot csinálniuk, főleg ennél az eseménynél, aminél ártalmasabb még nem volt a játék történetében (és nagyon remélem, hogy nem is lesz - igaz, már a hűvösön csücsül a karakterem). Nem ártana jobban átgondolni a játék fejlesztését (fertőzés, smaragdok hátsójának fényezését hanyagolni (semmi szükség nem volt például a kritikus varázslatra), kellettek az NPC-k, erre mit kaptunk? Kristály hordát! Esemény kellet? Zarknod!). Szerinted miért fogynak a játékosok olyan szép számmal? Lehet, hogy Mi játszani szeretnénk, nem pedig szalagmunkát végezni? :-]
Dátum: 2009.08.16. 19:24:44
Idézet: Szaki06 - 2009.08.16. 19:01:44
Vagy talán winnie Miklós titkos alteregója lenne?!

Hasonlóan neurotikusok mindketten, tehát nem alaptalan felvetés. Lehet javasolni fejlesztéseket is, aztán valami megvalósul azok alapján. Valami miklósos. Akár teljesen más, mint ami kérve lett. De legalább meg van általában magyarázva, miért a rosszabb a jobb... -.-
Dátum: 2009.08.16. 19:19:18
Idézet: Darah - 2009.08.16. 18:42:01
Kb a topic felénél megbeszéltük, egy korrekt tájékoztatás teljesen más fénybe helyezné az eseményt.

Mert a helyzet a szokásos: fogalmuk sincs, mivel is fog befejeződni. A fertőzés legyőzése is ugyanilyen át nem gondolt dolog volt. Tölts, tölts, aztán vagy megéri, vagy nem. S ha nem éri meg (amiben minden eddigi "fejlesztés" alapján biztos vagyok), akkor aki csinálta, dobhatja ki a karakterét, mert úgysem fogják tudni megfelelően kompenzálni. R.I.P. végzetúr játék.
Dátum: 2009.08.16. 17:34:15
Akiknek volt kedve ehhez az elmebetegséghez közülük, már rég betolták a cselekvéspontjaikat. S ők ugye kevesebbet kapnak. Egy második, ugyanakkora töltésű fázis is jóval lassabb lenne emiatt, de amilyen kedvvel fognak hozzáállni a maradék játékosok...
Én például ma még szórakozom vele, aztán megy a karakterem a katakombákba. Lehet, hogy kijövök egyszer, de lehet, hogy nem. Egy szintet vittem végig manógyilokkal, tehát csak tömény TP volt a nyereségem. Ezt nem kívánom folytatni. Szenvedjen vele, aki kitalálta.
Dátum: 2009.08.06. 20:17:24
Idézet: Miklós - 2009.07.31. 23:06:18
Ha valakinek gondja van CSP, térkapu pont regenerációval, kérem, irjon a bug kukac vegzetur pont hu email cimre Baratynak, irja le pontosan és részletesen az adatokat, és utánanézünk.


Szombaton írtam. Nem is vártam hétvégén választ, de azóta sem jött. Ez csak a negyedik munkanap, szinte semmiség. Ma írtam az info-ra is. Szintén semmi. Élő segítség sem működik a leállás óta. Még szerencse, hogy utóbbiban csak azok részesülhetnek, akik fizetnek a játékért... De ők sem érdemlik meg mindig ezek szerint :-]
Oldal: 123