Köszönöm a gyors reakciót Miklós!
Szerintem a Top 50 lenne a legjobb 2%-onkent csökkenve.
Én kötelezővé tenném és nem választhatóvá.
A szövetségi küldetésekkel és az egyéni jutalommal tényleg kezdeni kéne vmit. A szintlépős küldi a sok alig aktív karakter miatt úgy is kb 3 hét alatt van meg, hogy nálunk az aktív magas szintű karakterek 3 szintet is lépnek. Most ennek a kb. 6 karakternek lassulna be a szintlépése igen durván, kb 5 hét lenne így csak ez az egy küldi rész. Rúgjunk ki olyan embereket, akik több mint 3 éve szöviben vannak, de mostanában nincs túl sok idejük a játékra? A fele törölne. Ez nem lehet cél!
Megoldható lenne, hogy az érintett karaktereknél lenne egy „shadow” szintlépés számoló, ami régi rendszer szerint számolná a szintlépést és sehol máshol nem jelentkezne a játékban, csak a szövetségi küldetéseknél? Esetleg bármi más ötlet ennek a problémának az orvoslására?
Hozzászólások - Coronita
Dátum: 2012.03.14. 16:52:45
Dátum: 2012.03.12. 20:16:45
Látom Nekem8 törölt is!
Soha nem csatáztunk, mert alattam volt, de láttam, hogy kemény karakter…..sajnálom…
A többi mágus (Baalberit, Agnus Dei és Malazár), az egyetlen nemes ellenfél ebben a játékban, akivel lehet kard, ki kard küzdeni. Ha ők is törölnek, a mi brigádunk sem hiszem, hogy maradásra bírható…
Hozzáteszem, hogy bár van tudás könyvem nem sajnálom, hogy másnak is eshet. Sokkal nagyobb problémának érzem az áremelést, a csökkenő játékélmény (vetélytársak-portyacélpontok fogyása) mellett. Lassan tényleg nem lesz elég valahogy összerázni a mezőnyt (majd írok javaslatokat Miklós), hanem lehet össze kellene vonni a V1 és a V2-t! Tudom ez azzal jár, hogy pár embernek 2 karaktere lesz egy világon, de talán még mindig jobb, mintha a 2-esen az toplista első két oldalának 30-40-50%-a töröl….
Soha nem csatáztunk, mert alattam volt, de láttam, hogy kemény karakter…..sajnálom…
A többi mágus (Baalberit, Agnus Dei és Malazár), az egyetlen nemes ellenfél ebben a játékban, akivel lehet kard, ki kard küzdeni. Ha ők is törölnek, a mi brigádunk sem hiszem, hogy maradásra bírható…
Hozzáteszem, hogy bár van tudás könyvem nem sajnálom, hogy másnak is eshet. Sokkal nagyobb problémának érzem az áremelést, a csökkenő játékélmény (vetélytársak-portyacélpontok fogyása) mellett. Lassan tényleg nem lesz elég valahogy összerázni a mezőnyt (majd írok javaslatokat Miklós), hanem lehet össze kellene vonni a V1 és a V2-t! Tudom ez azzal jár, hogy pár embernek 2 karaktere lesz egy világon, de talán még mindig jobb, mintha a 2-esen az toplista első két oldalának 30-40-50%-a töröl….
Dátum: 2012.03.12. 17:16:15
Nagyon rossz példa! Az általam említett dolog inkább egy nagyvásárlói kedvezményre hasonlít, ami azért elég sok helyen van a mai világban! Nem kell messzire menni, a TF-en is bevezették, csak érzésem szerint kicsit későn!
Dátum: 2012.03.12. 17:11:11
Erre a szintre, a személyeskedés szintjére nem szeretnék lemenni, csak annyit javasolnék, hogy ilyen stílusban senki mellett ne állj ki, mert azzal nem teszel jót neki!
Dátum: 2012.03.12. 15:40:35
Konkréttan mit szeretnék? 15.000 összesen a játék során elköltött őskő felett (kb 200.000 HUF) legyen a második és a harmadik pörgetés is ingyenes! Természetesen a tápos cuccok esésének esélyével!!
De tovább megyek! Ettől az befizetett pénztől minden őskőbe kerülő cucc kerüljön feleannyi őskőbe! Nem tartanám túlzásnak 200.000 HUF után abszoludt!!! Te igen?
DE még ennél is jobban szeretném, hogy ne 6 karaktert támadhassak, hanem végre kezdődjön el a mezőny összeszűkülése, mindegy, hogy hogyan csak vmi történjen már!
De tovább megyek! Ettől az befizetett pénztől minden őskőbe kerülő cucc kerüljön feleannyi őskőbe! Nem tartanám túlzásnak 200.000 HUF után abszoludt!!! Te igen?
DE még ennél is jobban szeretném, hogy ne 6 karaktert támadhassak, hanem végre kezdődjön el a mezőny összeszűkülése, mindegy, hogy hogyan csak vmi történjen már!
Dátum: 2012.03.12. 15:26:58
Kedves Miklós!
Baalcain soraiban nagy igazság van. Mi az ALJAS CSŐCSELÉK vagyunk a másik top szövi V2-n amit nem a mágusok tartanak, azt mi! (p epik ölés). Sok egyéni rekord is nálunk!
Egy baráti társaság adja a szövi magját, közülük mindenki a törlésen gondolkozik. Név szerint Viktor Meran, Rowan Meukow, Inkal és én Coronita. Ha egyikünk töröl, mindenki fog!!! Én próbálom győzködni őket a maradásra, de egyre nehezebben megy. Ha megnézed a karaktereket láthatod, hogy az ősövet egyik sem sajnálta soha, mindannyian azok a típusú játékosok vagyunk, aki a 10 mp irritáló várakozás helyett is 1/3-ad őskővel gyorsít!
Sajnos azonban az útóbbi időben bármi fejlesztést hoztok az egyben drágítást is jelent! Ha valaki nem akar lemaradni, akkor annak nyomni kell! Konkréttan most két hetente sisakot kell venni, + napi 2 őskő a kerékre. Amúgy is elköltök minimum 3000 őskövet félévente, az nem elég? Egyébként X, összesen az évek során elköltött őskő után lehetne a játékra szigorú kedvezményeket adni, nem úgy mint a TF-nél igencsak elkésve, amikor már szinte mindenki abbahagyta. (én 15 évet toltam).
A másik TALÁN MÉG FONTOSABB, hogy a portyacélpontok eltűnésével a játék elvezeti értéke töredékére csökkent. Másik topikban már írtam, hogy miket lehetne tenni, jónéhány szimpatikus volt neked is, mégsem történt semmi. Ez egy SOS probléma, a megoldás nem ér rá félév múlva, kérlek így kezeljétek!!!
Köszönöm előre is…
Baalcain soraiban nagy igazság van. Mi az ALJAS CSŐCSELÉK vagyunk a másik top szövi V2-n amit nem a mágusok tartanak, azt mi! (p epik ölés). Sok egyéni rekord is nálunk!
Egy baráti társaság adja a szövi magját, közülük mindenki a törlésen gondolkozik. Név szerint Viktor Meran, Rowan Meukow, Inkal és én Coronita. Ha egyikünk töröl, mindenki fog!!! Én próbálom győzködni őket a maradásra, de egyre nehezebben megy. Ha megnézed a karaktereket láthatod, hogy az ősövet egyik sem sajnálta soha, mindannyian azok a típusú játékosok vagyunk, aki a 10 mp irritáló várakozás helyett is 1/3-ad őskővel gyorsít!
Sajnos azonban az útóbbi időben bármi fejlesztést hoztok az egyben drágítást is jelent! Ha valaki nem akar lemaradni, akkor annak nyomni kell! Konkréttan most két hetente sisakot kell venni, + napi 2 őskő a kerékre. Amúgy is elköltök minimum 3000 őskövet félévente, az nem elég? Egyébként X, összesen az évek során elköltött őskő után lehetne a játékra szigorú kedvezményeket adni, nem úgy mint a TF-nél igencsak elkésve, amikor már szinte mindenki abbahagyta. (én 15 évet toltam).
A másik TALÁN MÉG FONTOSABB, hogy a portyacélpontok eltűnésével a játék elvezeti értéke töredékére csökkent. Másik topikban már írtam, hogy miket lehetne tenni, jónéhány szimpatikus volt neked is, mégsem történt semmi. Ez egy SOS probléma, a megoldás nem ér rá félév múlva, kérlek így kezeljétek!!!
Köszönöm előre is…
Dátum: 2012.02.20. 20:57:13
Kedves Miklós!
Most látom, hogy a „felfelé messzebb támadás” beállításának lehetőségére is pozitívan reagáltál. Ez IS nagyon jó lenne. Nem jelentene mindenkinek megoldást, de jópáran nagyon örülnénk neki és nem követelne olyan nagy kaliberű/átfogó reformot, mint a többi!
Köszönöm előre is, ha bekerül!
Most látom, hogy a „felfelé messzebb támadás” beállításának lehetőségére is pozitívan reagáltál. Ez IS nagyon jó lenne. Nem jelentene mindenkinek megoldást, de jópáran nagyon örülnénk neki és nem követelne olyan nagy kaliberű/átfogó reformot, mint a többi!
Köszönöm előre is, ha bekerül!
Dátum: 2012.02.20. 20:44:33
Kedves Miklós!
Köszönöm a pozitív válaszod, minden javaslatod tetszik!
A fentiek lassítását úgy is meg lehetne oldani, hogy az adott szintet meglépő karakterek sorban egyre kisebb lassítást kapnak. Így ők is közelebb kerülnének egymáshoz. Pl V2-n a Top szint 173. Amikor az első karakter meglépi a 174-et, kapna +50%-ot a köv szinthez szükséges Tp-re. Utána a második karakter, aki meglépi a 174-et kapna +48%-ot, a 3. +46%ot és így tovább. Ezzel a top is közelebb kerülne egymáshoz és így Ariel felvetésére is megoldást jelentene.
(A +%-oknál nyilván csak a hasamra ütöttem, csak a mechanizmust szerettem volna bemutatni, a pontos %-ok kitalálása egy komoly utánagondolást és számolást igényel!)
E mellett a másik javaslat is szimpatikus, hogy a VF-re dupla LE járjon, ne fele TP! Ennél arra kéne figyelni, hogy megérje meglépnia váltást, mert duplánál szerintem a döntő többség továbbra is a régi verziót választaná!
Ezért én azt mondanám, hogy aki vált az új fajtára (teljes Tp) az kapjon több mint dupla LE-t, tehát plussz 110 vagy 120%-ot!
Köszönöm a pozitív válaszod, minden javaslatod tetszik!
A fentiek lassítását úgy is meg lehetne oldani, hogy az adott szintet meglépő karakterek sorban egyre kisebb lassítást kapnak. Így ők is közelebb kerülnének egymáshoz. Pl V2-n a Top szint 173. Amikor az első karakter meglépi a 174-et, kapna +50%-ot a köv szinthez szükséges Tp-re. Utána a második karakter, aki meglépi a 174-et kapna +48%-ot, a 3. +46%ot és így tovább. Ezzel a top is közelebb kerülne egymáshoz és így Ariel felvetésére is megoldást jelentene.
(A +%-oknál nyilván csak a hasamra ütöttem, csak a mechanizmust szerettem volna bemutatni, a pontos %-ok kitalálása egy komoly utánagondolást és számolást igényel!)
E mellett a másik javaslat is szimpatikus, hogy a VF-re dupla LE járjon, ne fele TP! Ennél arra kéne figyelni, hogy megérje meglépnia váltást, mert duplánál szerintem a döntő többség továbbra is a régi verziót választaná!
Ezért én azt mondanám, hogy aki vált az új fajtára (teljes Tp) az kapjon több mint dupla LE-t, tehát plussz 110 vagy 120%-ot!
Dátum: 2012.02.18. 10:33:12
Gondolkozva Craslorg hozzászólásán + olvasgatva a Birka és Pörgönc társalgását eszembe jutott vmi, kifejtve az előző oldalon írt 3-as pontomat:
Nézzük meg, hogy a „normális” fejlődéssel számolva hány nap alatt kéne valakinek szintet lépni. VF nélkül 50 csp-vel, 30 pp-vel, 6 térkapu ponttal számolva kb 10-12 naponta. Ez alapján mondjuk 15 naponként (pl minden bajnokinál) megnézne a rendszer, hogy lépett-e a karakter szintet. Ha igen, rátolna a karakterre egy szövetségi küldetésszerű jutalmat, aminek csak a mértéke lenne kérdéses. Azt kellene jól belőni és mindenki önként adná fel a VF-es, (vagy csak portyázós, vagy láthatatlanul vadászos) szintlépés elkerülő játékát!
Nézzük meg, hogy a „normális” fejlődéssel számolva hány nap alatt kéne valakinek szintet lépni. VF nélkül 50 csp-vel, 30 pp-vel, 6 térkapu ponttal számolva kb 10-12 naponta. Ez alapján mondjuk 15 naponként (pl minden bajnokinál) megnézne a rendszer, hogy lépett-e a karakter szintet. Ha igen, rátolna a karakterre egy szövetségi küldetésszerű jutalmat, aminek csak a mértéke lenne kérdéses. Azt kellene jól belőni és mindenki önként adná fel a VF-es, (vagy csak portyázós, vagy láthatatlanul vadászos) szintlépés elkerülő játékát!
Dátum: 2012.02.18. 06:56:44
Mortu: Biztos a kristályokat is számítja. Ezek nyilván sokat segítenek, de még velük együtt is azt gondolom, hogy ez egy olyan probléma, amivel foglalkozni kéne.
Ariel: Meg annyit, hogy egy szóval sem mondtam, hogy neked jobb a helyzeted. Viszont az, h neked is rossz, rajtam nem segít!
Több mint 2 éve az idő 99%-ában visszafogotton voltam, vártam, hogy jöjjenek fel az emberek. Azért vettem hűség zálogot, h több célpontom legyen, így lett fel-le összesen 6! Eredeti színemben lenne 3 db!
Fent olvashatók a javaslataim, kérem a játékvezetést foglalkozzon a problémával!
Köszönöm előre is!
Ariel: Meg annyit, hogy egy szóval sem mondtam, hogy neked jobb a helyzeted. Viszont az, h neked is rossz, rajtam nem segít!
Több mint 2 éve az idő 99%-ában visszafogotton voltam, vártam, hogy jöjjenek fel az emberek. Azért vettem hűség zálogot, h több célpontom legyen, így lett fel-le összesen 6! Eredeti színemben lenne 3 db!
Fent olvashatók a javaslataim, kérem a játékvezetést foglalkozzon a problémával!
Köszönöm előre is!
Dátum: 2012.02.18. 03:02:58
Craslorg: Ezt teljesen jogos.
Ariel: Kösz a "segítséget", lefelé is ütök! Kristályokat nem számolva össz-vissz van 6 célpontom. Felfelé 4 van (Lardeorl, Baalberit, Agnus Dei, Noyo), lefelé 2 (Charon, Malazár)!
Sztem ez dráma!
Ariel: Kösz a "segítséget", lefelé is ütök! Kristályokat nem számolva össz-vissz van 6 célpontom. Felfelé 4 van (Lardeorl, Baalberit, Agnus Dei, Noyo), lefelé 2 (Charon, Malazár)!
Sztem ez dráma!
Dátum: 2012.02.17. 20:00:28
A játék másik nagy gyengéje (a rengeteg előny mellett), hogy magas szinten elfogynak az ellenfelek. Erre gondolkoztok valami megoldáson? Régebben volt ötletelés, hogy az első karakterek nehezebben lépjék meg a szinteket stb, de egy ideje nagy a csend, a portya célpontok pedig csak egyre fogynak!
Ötletek:
1. Szintlépés lassítás (több Tp kell) az első X játékosnak aki az adott szintre ér.
2. Olyan beállítási lehetőség a portya ablakban, hogy a szintkorláton felül is lehessen ütni, ezáltal nyilván azt is vállalva, hogy azok a karakterek vissza is tudnak támadni. Pl most 141. szintű vagyok felfelé max 156ra érek fel. Lehessen már beállítani, hogy a felfelé ütés szintkorlátja +5, +10 +15 +20 vagy akár +25tel megnőjön, mert szívesen vállalnék csatát oda vissza akár a világ legmagasabb szintű karakterével is, csak nőjön a célpontok száma!
3. Az energiahasznosítás tovább erősítése, további tápok a VF-et elhagyóknak! (VF az egész probléma forrása)
4. Világok közötti portyázási lehetőség, világok összevonása, vagy magasabb számú világról a kisebb számúra való átlépés lehetősége. (Pl V2-ről V1re)
Ötletek:
1. Szintlépés lassítás (több Tp kell) az első X játékosnak aki az adott szintre ér.
2. Olyan beállítási lehetőség a portya ablakban, hogy a szintkorláton felül is lehessen ütni, ezáltal nyilván azt is vállalva, hogy azok a karakterek vissza is tudnak támadni. Pl most 141. szintű vagyok felfelé max 156ra érek fel. Lehessen már beállítani, hogy a felfelé ütés szintkorlátja +5, +10 +15 +20 vagy akár +25tel megnőjön, mert szívesen vállalnék csatát oda vissza akár a világ legmagasabb szintű karakterével is, csak nőjön a célpontok száma!
3. Az energiahasznosítás tovább erősítése, további tápok a VF-et elhagyóknak! (VF az egész probléma forrása)
4. Világok közötti portyázási lehetőség, világok összevonása, vagy magasabb számú világról a kisebb számúra való átlépés lehetősége. (Pl V2-ről V1re)
Utoljára nekifutok, bár sztem te érted, h. mi a nyomorom!
Eddig a környéken senkinek sem volt „tapasztalat” képessége! Most hirtelen, nem meglepő módon lett. Ennek hatására a fölöttem lévő EH-s különítmény (rájuk hat a „tapasztalat”) még több Tp-t fog kapni, gyorsabban húz majd el fölfelé. Az alattam lévő VH-sokra a „tapasztalat” nem hat ezért ők továbbra is ugyanannyi TP-t kapnak, vagyis nem jönnek gyorsabban fölfelé.
Namost ha a fölöttem lévők gyorsabban mennek fel, az alattam lévők meg nem jönnek gyorsabban fel, akkor én gyorsabban fogom a légüres térben találni magam!
Megvan?
Eddig a környéken senkinek sem volt „tapasztalat” képessége! Most hirtelen, nem meglepő módon lett. Ennek hatására a fölöttem lévő EH-s különítmény (rájuk hat a „tapasztalat”) még több Tp-t fog kapni, gyorsabban húz majd el fölfelé. Az alattam lévő VH-sokra a „tapasztalat” nem hat ezért ők továbbra is ugyanannyi TP-t kapnak, vagyis nem jönnek gyorsabban fölfelé.
Namost ha a fölöttem lévők gyorsabban mennek fel, az alattam lévők meg nem jönnek gyorsabban fel, akkor én gyorsabban fogom a légüres térben találni magam!
Megvan?
Birka: Pontosan, de a „tapasztalat” miatt az Eh-sok még több Tp-t kapnak a VF-esekhez képest tehát az egész jelenség gyorsul. Pont ezt írtam!
A fő hibás nyilván a VF, de a mindenkinél hirtelen megjelenő tapasztalat gyorsítja a problémát!
Gtr2: 141. szintű vagyok V2-n. 5-10 célpont is úgy van, hogy vettem hűség zálogot, hogy olyan színbe mehessek, ahol kevesen vannak! Ráadásul fölfelé 1 hónapon belül elvesztek 2 újabb célpontot….
Egy szó mint száz, elvárná az ember, hogy azon törnék a fejüket, hogy hogy lehetne sűríteni a mezőnyt (régebben volt is erről ötletelés, pl első X karakternek lassabb szintlépés stb), erre mit lát? Hogy olyan új fejlesztés jön ami tágít! Elképesztő!
A fő hibás nyilván a VF, de a mindenkinél hirtelen megjelenő tapasztalat gyorsítja a problémát!
Gtr2: 141. szintű vagyok V2-n. 5-10 célpont is úgy van, hogy vettem hűség zálogot, hogy olyan színbe mehessek, ahol kevesen vannak! Ráadásul fölfelé 1 hónapon belül elvesztek 2 újabb célpontot….
Egy szó mint száz, elvárná az ember, hogy azon törnék a fejüket, hogy hogy lehetne sűríteni a mezőnyt (régebben volt is erről ötletelés, pl első X karakternek lassabb szintlépés stb), erre mit lát? Hogy olyan új fejlesztés jön ami tágít! Elképesztő!
Érdekes, hogy az elmúlt néhány oldal, szinte kizárólag arról szól, szuper ez az egész csak nem érti itt 10-20 ember, hogy miért kellett a Tapasztalat AF-hez kötni ………….. és erre semmilyen magyarázat nem jön a fejlesztők részéről…
Továbbra is nagyon érdekelne (úgy látom nem csak engem), hogy miért kell az EH-sokra még több TP-t tolni és még inkább szétszakítani a mezőnyt szintben????
Gtr2: amikor az ember örül, hogy 5-10 célpontja van, akkor igenis frusztrálja ez a dolog! Főleg, ha azt látja, hogy a fölötte lévők rohamosan távolodnak előre, a lentebbiek meg nagyon nem akarnak szintet lepni! És ha ezek után még azt látom, hogy egy új fejlesztés erre a jelenségre ráerősít, akkor végképp rossz kedvem lesz…
Továbbra is nagyon érdekelne (úgy látom nem csak engem), hogy miért kell az EH-sokra még több TP-t tolni és még inkább szétszakítani a mezőnyt szintben????
Gtr2: amikor az ember örül, hogy 5-10 célpontja van, akkor igenis frusztrálja ez a dolog! Főleg, ha azt látja, hogy a fölötte lévők rohamosan távolodnak előre, a lentebbiek meg nagyon nem akarnak szintet lepni! És ha ezek után még azt látom, hogy egy új fejlesztés erre a jelenségre ráerősít, akkor végképp rossz kedvem lesz…
Pont ezt kifogásoltam én is tegnap! Eh-sok még több TP-t fognak szerezni szétszakad a mezőny még jobban, még kevesebb portyacélpont…..
Szerintem a Tapasztalat Af képességből inkább a VF-eseknek kéne plussz TP, hogy sűrűsödjön a mezőny!
De hogy még több TP-vel megtolni azt, aki úgyis sokat kap??? :-O Továbbra sem értem, hogy mi benne a jó? :-O
Szerintem a Tapasztalat Af képességből inkább a VF-eseknek kéne plussz TP, hogy sűrűsödjön a mezőny!
De hogy még több TP-vel megtolni azt, aki úgyis sokat kap??? :-O Továbbra sem értem, hogy mi benne a jó? :-O
"Amit itt többen írtak, hogy valamit kéne csinálni azzal, hogy ne legyen hátrányos felfelé ütni: tökéletesen egyetértek. Szerintem aránylag egyszerűen megoldható, hogy felfelé támadásnál csökkenjen a kapott TP. Annak idején csakis azért járt több TP a felfelé ütésért, mert akkor még az volt a koncepció, hogy a "TP jó dolog", és jutalmazzuk a bátrakat. Ha ez a koncepció idejétmúlttá vált, változtatunk rajta.
Konkrétan, és egyszerűen fogalmazva: lefelé ütésnél a TP szint/3-mal arányos, felfelé ütésnél viszont szint/2-vel. Ezt a szint/2-t kell szint/3-ra változtatni, ha egyetértetek. Úgyis rakunk be hamarosan új AF képességeket, akár lehet ehhez kapcsolni."
Ez viszont kiváló ötlet!
Konkrétan, és egyszerűen fogalmazva: lefelé ütésnél a TP szint/3-mal arányos, felfelé ütésnél viszont szint/2-vel. Ezt a szint/2-t kell szint/3-ra változtatni, ha egyetértetek. Úgyis rakunk be hamarosan új AF képességeket, akár lehet ehhez kapcsolni."
Ez viszont kiváló ötlet!
Ennek a fejlesztésnek a hatására mindenki ki fogja tolni a tapasztalat AF képességet. Ennek következtében az eddig is sok TP-t szerző EH-sok a VF-esekhez képest még több TP-t fognak szerezni. Vagyis ahelyett, hogy összerázódna a mezőny, még jobban szét fog húzódni, még kevesebb portyacélpont lesz….
Ez volt a cél? Nem gondoltatok erre? Vagy rosszul látok vmit?
Ez volt a cél? Nem gondoltatok erre? Vagy rosszul látok vmit?
Dátum: 2011.12.13. 11:27:15
A bérletet már „herélték” az ideiglenes bérlettel. Ha aktív karakterektől, időnként, rövid időre kapsz kezet akkor utólagos elnézést. Olyan aktív karaktert nem tudok elképzelni, aki napokig nélkülözni tudja a tulajdonságai 10%-át! A probléma a hosszú távú kezekkel van, ami nyilvánvaló, hogy aktív karaktertől nem származhat!
Ezért egy javaslat:
Egy karakteren maximum X ideig lehet segítő kéz. Ez lehet pl. 1-2 óra vagy esetleg karakterszint * 1 perc! Utána a kéz leesik és várni kell 48 órát arra, hogy újból segítő kezet kaphasson a karakter!
Ezért egy javaslat:
Egy karakteren maximum X ideig lehet segítő kéz. Ez lehet pl. 1-2 óra vagy esetleg karakterszint * 1 perc! Utána a kéz leesik és várni kell 48 órát arra, hogy újból segítő kezet kaphasson a karakter!
Dátum: 2011.12.13. 11:16:08
Nagyon rossz hasonlat, pont a lényeget nem érted szerintem! A szívósság övével semmi gond nincs, mivel azzal saját magadnak adsz egy kört. Ha a szívósság övével másnak lehetne adni harci kört, akkor az is rossz lenne és visszaélésekre adna lehetőséget a fent említett okok miatt!
(Nem Tezumannak szólt, hanem Kapiknak.)
(Nem Tezumannak szólt, hanem Kapiknak.)