Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - S0laris

Dátum: 2010.12.04. 20:00:27
A V1-es ZIB nevében írom:

Feltöltöttük a lélekkutat sörrel, azonban így nem tudunk mást is tárolni. Szeretnénk kérni a JV-t, hogy fejlesszen több kisebb kutat, ahova pl a bort vagy a rumot tehetjük.

Előre is köszönjük.
Dátum: 2010.12.03. 14:32:08
Így van, kétélű a penge. Bár inkább oda küldjék be, minthogy hívják a rohadt délutáni telefonos játékokat, vagy jóslatot kérjenek.


Elénézést, ha lelövöm a poént, de elárulom, hogy kik nyerik ezeket a so called tehetségkutató műsorokat: A PRODUCEREK. Ki fogják szipolyozni a versenyzőket, kiégetik őket, aztán csinálják a következő műsort, a versenyzőkre meg senki sem fog emlékezni pár év múlva. "Mega"sztár, eh? Egyébként is, milyen tehetségkuktató az, ahol olyan emberek kerülnek be akiknek már van kiadott lemeze?

A magyar Paul Potts-ok és Susan Boyle-ok már kiestek a válogatókon, azok maradtak, akiknek eléggé szalonképes a megjelenése. Szerintetek műsorba került volna magyarországon mondjuk Paul Potts? Francokat, lefikázták volna a túlsúlya, az érdekes fogai valamint a bárgyú tekintete miatt.
Dátum: 2010.12.02. 20:01:36
Idézet: Tiha - 2010.12.02. 19:50:55
Véleményem szerint az új aurás szakikat és AF képességeket is át kéne alakítaná "végtelen"-ségig fejleszthetővé tenni. Ez megint adna egy komoly taktikai lehetőséget.
Szerintem egy egyszerű, de hatásos megoldás kéne.
Negatív aura szakértelem. a szakértelem növelés egyre nagyobb hatásfokkal "csatolna vissza". Jelenleg pár %-ot ad csak, és elméletileg van maximuma. Ha nem lenne, és el lehetne érni vele akár 100-150%-os visszacsatolást is, akkor az egy új harci taktika lehetne. Persze egy 100%-os visszacsatoláshoz szükség lenne mondjuk 500-as szakértelem szintre. (ezek most csak hasraütés szerű számok), de mindenképpen marha drága lenne a kifejlesztése. Ha erre gyúr valaki, akkor más irányú fejlesztésről nagyjából le is kéne mondania. E mellé még az AF képességet is tunningolni kellene, mondjuk minden szintje 50-el engedné a negatív aura szakértelem maximumát feljebb tornászni. Az AF képességnek is egyre drágulna a szintje.

Ezen felül a fájdalomtűrés szakértelem is ugyanígy növelhető lenne. Ennek szintjei egy az egyben kioltják a negatív aura szaki szintjeit, illetve a tüskés bőrét.

Persze a tüskés bőr szakértelemre is igaznak kellene lennie a fentieknek.

Egyre drágább lenne a fejlesztés, viszont nagyon komoly ráfordítással, lehetne egy komoly védekező taktikát kialakítani. Ami egy idő után kötelezne a fájdalomtűrés fejlesztésére is. Kicsit olyan lenne, mint a kritikusok növelgetése, de ez nem két komponenses, hanem három, ami még jobban növelei a lehetőségek tárházát.
Hiába nyomom fel mondjuk 500-ra a negatív aurát, ha az ellenfeleim 200-as fájdalomtűréssel mászkálnak, akkor máris "csak" 300-nak számít az én szakim.

Emiatt egy 1000 TÖ-s ember agyonverne simán egy 3000 TÖ-st, mivel a 3000 TÖ-s szimplán agyonverné saját magát. Csak ez az aura kéne és 300 feletti egészség. Cuccok sem kellenek, hisz az a cél, hogy az ellenfél mindig eltaláljon és minél nagyobbat üssön belém. Ez ellen a működő taktika az lenne, hogy fáűjadlomtűrést kéne húzni az egekbe, és kötelező lenne, ez szerintem alapjaiban borítaná a játékegyensúlyt. Arra is gondolj, hogy egy simán szinthuszárkodó ember utoléri hónapok alatt a magasabb szintű VF-eseket és agyonveri őket a visszasugárzott sebzéssel, mindezt úgy, hogy a VF-eshez képest fillérekből fejlesztette a karakterét.
Dátum: 2010.12.02. 19:30:55
Dátum: 2010.12.02. 18:51:32
Idézet: Morzkod - 2010.12.01. 11:19:43

Ezt szeretnem visszahozni a jatekba. Hogy legyen olyan befektetesi forma, ami nem harci eroben jelentkezik (AF oldalon van ilyen egyebkent, de az is hamar ki fog fujni, illetve nagyon gyors a megterulese). Minel hoszabb egy ilyen lehetoseg megterulesi ideje, annal komolyabb megoszto tenyezo lesz. 1-2 honapra barki befektet. 4-8 honap mar keteselyes, 1-2 eves megterulessel pedig a tobbseg mar nem szeret szamolni. Ilyemodon, ha csak lehelletnyi kulonbsegek is, de kulonbsegek alakulhatnak ki a karakterek kozott annak fuggvenyeben, hogy ki milyen befektetest tart idealisnak (ne feledjuk a harci kepessegek fejlesztese is befektetes, annak is van megterulese).

Kócos, a szintemen TÖ-ben 10-edik vagyok. Az elsőnek 700 TÖ-vel van több, igaz több az SZÖ-m. A szint tökutolsó emberkéjének 1k TÖ-vel és 1.2k SZÖ-vel van kevesebb hozzám képest. Ugye ezek milyen lehelletnyi különbségek? Egyébként egyetértek veled, kell szélesíteni a lehetőségek palettáját. Viszont azt ne várd, hogy valaki 1-2 évre tervezzen. Úgy nem lehet tervezni, ha a JV utólag belenyúl olyan dolgokba amik erőteljesen arcon talpalnak egy rakás játékost (13249 sebzés. Kritikus sebzés!). Azért fejleszt mindenki hibrid karaktert, mert csak az bírja elviselni a változásokat.
Te eddig 36 térképdarabot találtál.

Mostmár takaréklángon leszek 2-3 napig, mert kifogytam PP-ből, a CSP tároló meg a felénél, de vadászni majd VF-el
Nemán, Lan, te így toborzol önkénteseket minőségellenörző munkához? Mit kap aki túléli?
http://www.youtube.com/watch?v=dSl_uETTfyI
Hangulatos aláfestés portyához, hogy jöjjön a térképrészlet. Freez mesternek alighanem bejön ez is
Te eddig 29 térképdarabot találtál.

Szerintem sokan most EH-val tolják (köztük én is), így hangyányit lassabban jön a térképrészlet, de a végére időzítettem a VF-re váltást, szal még egy nagy hajrá lesz az event vége előtt. Cirka 1500 CSP az amit az eventbe tolok és cirka 1000 PP. Erősen meglepődnék, ha a bünti ellenére nem lenne meg a 60+ térképrészlet, amivel már mondhatom nyugodtan, hogy mindent beleadtam a csapat győzelméért. Szal fel a fejjel, nem én vagyok az egyetlen aki rákészült, vannak szép számmal akik őskővel nulláznak, nekik még töb CSP-jük marad. Az előnyünk megnyugtató jelenleg, ne parázzatok
Dátum: 2010.11.25. 16:17:12
WAAAAZ, ez óriási, bár nekem a legjobban a Rambo VS Terminátor és az Ozzy Osbourne VS Eminem jött be.
Dátum: 2010.11.19. 20:41:34
Hány forintnak ötven a fele?
50
10
100
1000

o.O'
Dátum: 2010.11.18. 13:11:55
Mi az elfek kedvenc fegyvere?
íj
hajítóbárd
dárda
nyílpuska

o.O ?? Legyen a mágia, de az nincs, szal bökjünk az íjra. De majd megkérdezem a szomszédot, ő biztosan elf, múltkor hallottam, hogy kiabál a másik szomszéddal és "mocskos törpének" nevezte.
Dátum: 2010.11.15. 18:13:41
Ninja, kár idegelni magad emiatt. A full EH-sok le fognak hagyni szintben és egy idő után kikerülnek az ütőtávodból . Az utánnad jövő EHs középmezőnyből felkerülőkhöz képest viszont a VF adta TÖ előnnyel simán kompenzálod az ő több AFjüket. Nem az számít, hogy valakinek több AF pontja lesz, hanem az, hogy tartósan ütőtávban marad-e és ha igen, tudod-e kompenzálni, és szerintem tudod.
A ZIB már gyűjti a gumicukrokat, mert ha Panna nem is 100 feletti, azért építőnek jó lehet.
Nézd meg angolul, felirattal. Hugo Weaving szerintem az évtized egyik legjobb alakítását hozta össze.
Ilyen sokan nem látták a V for Vendetta-t?
Halálcsoport... +1 Serenity
A jelek szerint nem sokan látták a Donnie Darko-t
Awenhai:

A játék sebességével van a fő gondom. Jobban preferálom gyors játékokat, a WoW nem gyors játék. Aki játszott olyan játékokkal mint a Cabal, a Guild Wars, Lineage, azok tudják miről beszélek. A legutóbbi, sajnos magas szinten gallyra ment játék (a pénzigénye miatt) amivel nyomtam a Rohan Online volt. Wizard voltam, a class egy mass disabler osztály volt. Sebzés PvP-ben nuku, csak a taktikai skilljeire támaszkodott, tehát support class. Party PvP-ben egy átlagos skillsorrend: pajzs a partyra (1 sec cast), sebzés buff a partyra (1 sec cast), sleep az ellenfél gyógyítójára (instant cast), ciritcal immunity buff a csapatnak (instant cast), mirror shield (visszeveri a legközelebbi rámnyomott skillt a castolóra, instant cast), berohanok, AOE stun (5 sec, instant cast), killtime (a következő két skillemnek nincs cooldown-ja, instant cast), AOE dispell (2sec cast, -5 buff), AOE dispell (2 sec cast, -5 buff), AOE sleep (2 sec cast, 15 másodpercig alszik az ellenfél party), kirohanok, a többiek meg lerohanják a buffok nélküli ellenfelet és lemészárolják mindet. Ezt leírni könnyebb mint megcsinálni, figyelni kell milyen az ellenfél, tudni, hogy mennyire jó egy ellenfél játékos, tartani a távolságot az olyantól aki visszaverheti rám a saját skilljeimet, kikapcsolni az ellenfél mass disabler és healer játékosait, távolságon belül maradni a saját játékosaimhoz, hogy a buffjaim megmaradjanak rajtuk, közel maradni a healer-hez, hogy a buffjait ne veszítsem el stb. Számold össze mennyi skillt használtam mennyi idő alatt, aztán add hozzá skillenként WoW-ban az egy másodperces global skill cooldown-t. Asztali szerepjátékhoz ezt kár hasonlítani, a WoW sem körökre osztott játék, a global skill cooldown azért kellett, hogy ne legyen túl tápos a sok instant cast skilles játékos.

Nem pénz kérdése számomra a WoW, a játékémenet az ami miatt kihagyom.
Szerinted a 128-as erőmet 71-es szinten mennyibe kerül fejleszteni? (Varázsló "build"-es voltam, most hozom fel a közelharcot LE szívás miatt.) Fullra specializálva 10k alatt egy gombnyomás. A tult el kell halasztanom most, köv szinten leküzdöm a fertőzést, kell a fúzió 111-en, kell ez a térképes bigyusz is valamilyen szinten, szal csak utánna húzom az erőmet. Viszont fel vagyok erősen vértezve CSP-vel (csordulna, ha megvárnám a kezdést vadászat nélkül.)

Vártam 3 napot, hogy az erőviszonyok tisztázódjanak, és ide csatlakozom én is (megyek is vadászni mindjárt, hogy kipengessem a belépőt). Ne legyen igazam, de lehet, hogy esélyünk sincs nyerni. Az előző versenyből aki tudatosan játszott de nem a spectul övre ment az most arra megy. Ha behozzuk a csapatot a második helyre, én maximálisan elégedett leszek. Kérdés még, hogy hány jó játékos várja ki a nevezés utolsó pillanatát, megborul-e a mostani erősorrend.

Mindenesetre sok sikert, számíthattok arra, hogy én is beleadok apait anyait.