Hozzászólások - BlackSheep77HUN
Dátum: 2009.08.19. 11:39:30
Tudom! Ezért írtam Ezüstszélnek, hogy az 5% is és a 100% is arányos csak éppen nem mindegy melyik bújik meg Miklós szavai mögött.
Dátum: 2009.08.19. 11:20:23
Miklós arányos jutalmazásról írt. De mit ért arányos jutalmazáson. Mert arányos az is ha mindenki visszakapja a befektetett LE 5%-át és az is ha a 80% vagy éppen a 100%. Mindenkire ugyanazok a százalékok vonatkoznak. Ennek tükrében azt hiszem joggal tartanak a játékosok ettől az - arányosan lesznek jutalmazva - szövegtől.
Dátum: 2009.08.18. 22:58:17
Ellenfeled:
Rozsliszk Szintur - 47. szintű torzszülött
A csatában összesen 1047 sebzést okoztál, és 453 sebzést kaptál.
Te nyerted a csatát, jutalmad 599 lélekenergia és 44 TP!
Az új manó a V2-ön pedig még mindig az első fázis megy. Bár nem figyeltem meg reggel menyin álltunk, de most még szükséges: 337.079 LE. tegnap este 350k körüli volt az állás. vagyis 24 óra alatt kb. 15k.
Vagy nagyon elfogytak az erőforrások vagy nagyon alább hagyott a lelkesedés. És mi még az első fázisnál tartunk.
Rozsliszk Szintur - 47. szintű torzszülött
A csatában összesen 1047 sebzést okoztál, és 453 sebzést kaptál.
Te nyerted a csatát, jutalmad 599 lélekenergia és 44 TP!
Az új manó a V2-ön pedig még mindig az első fázis megy. Bár nem figyeltem meg reggel menyin álltunk, de most még szükséges: 337.079 LE. tegnap este 350k körüli volt az állás. vagyis 24 óra alatt kb. 15k.
Vagy nagyon elfogytak az erőforrások vagy nagyon alább hagyott a lelkesedés. És mi még az első fázisnál tartunk.
Dátum: 2009.08.18. 20:16:33
A csatában összesen 821 sebzést okoztál, és 237 sebzést kaptál.
A csatában összesen 949 sebzést okoztál, és 246 sebzést kaptál.
A csatában összesen 947 sebzést okoztál, és 369 sebzést kaptál.
A csatában összesen 1129 sebzést okoztál, és 156 sebzést kaptál.
A csatában összesen 834 sebzést okoztál, és 124 sebzést kaptál.
Táncos Vozálk int, mire egy kinetikus detonáció sújt le rád. Félrevetődsz. Csak 61 pontnyit sérültél. Az állataid 13 életpontot sebződtek.
Egy szikraeső igéjét idézed ellenfeledre, ahogy közelítesz felé. (-130 VP). 230 sebzést okoztál.
Eddig 41 Manót öltem le, összesen ha jól számolta 1122 Tp-t kaptam értük, de ez lehet egy kicsit több mert egy ideje nem használom a tt a VF-re. Úgyhogy max 1500 Tp-t kapta a manókért. Ami nekem 1/4 szintet jelent. Erre még megy rá a portya és minimális vadászat kiegészítésként. Napi 40-60k töltök fel most már csak egy csatával.
És egy teljesen középszintű 38. szint hibrid karakterem van. Mondjuk még nálunk az első fázis van ahol lehet gyengébbek a manók és a másodikban már nem lesz ennyire könnyű a dolgom.
A csatában összesen 949 sebzést okoztál, és 246 sebzést kaptál.
A csatában összesen 947 sebzést okoztál, és 369 sebzést kaptál.
A csatában összesen 1129 sebzést okoztál, és 156 sebzést kaptál.
A csatában összesen 834 sebzést okoztál, és 124 sebzést kaptál.
Táncos Vozálk int, mire egy kinetikus detonáció sújt le rád. Félrevetődsz. Csak 61 pontnyit sérültél. Az állataid 13 életpontot sebződtek.
Egy szikraeső igéjét idézed ellenfeledre, ahogy közelítesz felé. (-130 VP). 230 sebzést okoztál.
Eddig 41 Manót öltem le, összesen ha jól számolta 1122 Tp-t kaptam értük, de ez lehet egy kicsit több mert egy ideje nem használom a tt a VF-re. Úgyhogy max 1500 Tp-t kapta a manókért. Ami nekem 1/4 szintet jelent. Erre még megy rá a portya és minimális vadászat kiegészítésként. Napi 40-60k töltök fel most már csak egy csatával.
És egy teljesen középszintű 38. szint hibrid karakterem van. Mondjuk még nálunk az első fázis van ahol lehet gyengébbek a manók és a másodikban már nem lesz ennyire könnyű a dolgom.
Dátum: 2009.08.18. 19:55:04
Fúú!!!
Nem tudom, ki hogyan és milyen taktikával manózik, de ahogy olvasgatom elég brutál módon irthatjátok őket. Én eddig 1 szintet léptem, fejlesztettem vettem új cuccokat és a feltöltési lista 6. helyén állok. Próbálom a lehető legkevesebb Tp-ből megúszni, de ugyanakkor a lehető legtöbb LE-t feltölteni. Persze a kötelező fejlesztéseket csinálom és figyelek a TÖ-re is főleg a szintlépéseknél. Annyi hogy most egyáltalán nem foglakozom a fertőzéssel.
Nem tudom, ki hogyan és milyen taktikával manózik, de ahogy olvasgatom elég brutál módon irthatjátok őket. Én eddig 1 szintet léptem, fejlesztettem vettem új cuccokat és a feltöltési lista 6. helyén állok. Próbálom a lehető legkevesebb Tp-ből megúszni, de ugyanakkor a lehető legtöbb LE-t feltölteni. Persze a kötelező fejlesztéseket csinálom és figyelek a TÖ-re is főleg a szintlépéseknél. Annyi hogy most egyáltalán nem foglakozom a fertőzéssel.
Dátum: 2009.08.18. 15:54:01
Ahogy írtam ezzel van egy alapvető gond. Méghozzá a Miklósék által meghatározott és teljes egészében eltérő taktika.
Ahogy Mikós írta a szerencsének nincs hatása. Ez jó is így az alacsonyabb szintű játékosok miatt. Viszont a relikvia esése függ a leölt manók számától. Ez azért nem jó így mert a két meghatározott taktika miatt a töltögetők hátrányban vannak. Nyilván valaki azért választotta a töltögetést mert nem akar sok Tp-t begyűjteni, de szeretne toplistára kerülni, vagy csak simán a hordáját szeretné előnyben részesíteni. Míg a manó ölök eleve erre álltak rá és így szeretnének toplistások lenni.
Két megoldást is javasolnék az egyensúly helyreállítására:
1. vegyük ki a leölt manók szorzót és maradjon csak a ramdom egy szűkített faktorral.
2. vegyük figyelembe a feltöltött LE-t is és/vagy alapon. (vagylagosan, az a szorzó számítson amelyik több a leölt manók és a feltöltés között)
Így talán mindenkinek ugyanannyi esélye lenne megszerezni a relikviát a választott taktikától eltérően.
módisítás:
Eszembe jutott még egy 3 lehetőség mindenkinek legyen azonos x% esélye manónkét a tárgyszerzésre és ezen belül 33% a relikviára.
Ahogy Mikós írta a szerencsének nincs hatása. Ez jó is így az alacsonyabb szintű játékosok miatt. Viszont a relikvia esése függ a leölt manók számától. Ez azért nem jó így mert a két meghatározott taktika miatt a töltögetők hátrányban vannak. Nyilván valaki azért választotta a töltögetést mert nem akar sok Tp-t begyűjteni, de szeretne toplistára kerülni, vagy csak simán a hordáját szeretné előnyben részesíteni. Míg a manó ölök eleve erre álltak rá és így szeretnének toplistások lenni.
Két megoldást is javasolnék az egyensúly helyreállítására:
1. vegyük ki a leölt manók szorzót és maradjon csak a ramdom egy szűkített faktorral.
2. vegyük figyelembe a feltöltött LE-t is és/vagy alapon. (vagylagosan, az a szorzó számítson amelyik több a leölt manók és a feltöltés között)
Így talán mindenkinek ugyanannyi esélye lenne megszerezni a relikviát a választott taktikától eltérően.
módisítás:
Eszembe jutott még egy 3 lehetőség mindenkinek legyen azonos x% esélye manónkét a tárgyszerzésre és ezen belül 33% a relikviára.
Dátum: 2009.08.18. 15:21:42
Ez elkerülte a figyelmem, ezek szerint várható némi változás és élményfokozás. Ha ez így lesz akkor annak sokan fognak örülni.
Dátum: 2009.08.18. 14:47:04
Faktor, tudjuk hogy ez az event már nem fog változni. Inkább csak építő jelleggel próbálgatunk utalni arra hogy a következő eventben már ne legyenek ilyen vagy hasonló hibák.
Dátum: 2009.08.18. 14:32:09
A véleményem szerint ez megint csak játék technikai kérdés.
Az event úgy 3 fáziból áll.
1. fázis - töltögetés - transzc. fókusz
2. fázis - töltögetés - varászlat elnyeléses fókusz
3. fázis - töltögetés - x relikvia.
Ezt az elosztást nem kell felborítani, teljesen jó így. A második fázis töltögetése helyére lehetett volna berakni valami más eseményt. Mondjuk az össznépi szörny verést. Megfűszerezve egy két manóval. Pl. ahhoz hogy csatáz a szörnnyel előbb le kell csapni két manót. A manóktól meg potyoghat a relikvia.
A 3. fázis töltögetése helyett meg lehetett volna berakni, egy fantázia dúsabb eseményt amiben úgyszintén potyoghatna a relikvia.
Tehát az én álláspontom is az , hogy nem egy fázisban kellet volna kiosztani a relikviákat csak éppen a fázisok lehettek volna színesebbek is.
Az event úgy 3 fáziból áll.
1. fázis - töltögetés - transzc. fókusz
2. fázis - töltögetés - varászlat elnyeléses fókusz
3. fázis - töltögetés - x relikvia.
Ezt az elosztást nem kell felborítani, teljesen jó így. A második fázis töltögetése helyére lehetett volna berakni valami más eseményt. Mondjuk az össznépi szörny verést. Megfűszerezve egy két manóval. Pl. ahhoz hogy csatáz a szörnnyel előbb le kell csapni két manót. A manóktól meg potyoghat a relikvia.
A 3. fázis töltögetése helyett meg lehetett volna berakni, egy fantázia dúsabb eseményt amiben úgyszintén potyoghatna a relikvia.
Tehát az én álláspontom is az , hogy nem egy fázisban kellet volna kiosztani a relikviákat csak éppen a fázisok lehettek volna színesebbek is.
Dátum: 2009.08.18. 14:11:29
Szerintem, sem az. Pontosabban az első fázis nagyon jóra sikerült. De a második egy az egyben lerombolta az eső adta élményt és a bejelentés, hogy a 3. is töltögetés lesz teljesen padlóra vágta az egészet.
Dátum: 2009.08.18. 14:05:23
Ezt nem értem, ha tudjátok mit kéne csinálni, akkor miért nem azt csináljátok. A 9.45 bocs most már csak 8.86-os pontozás valószínű, hogy azt támasztja alá, hogy a játékosoknak inkább a minőségre lenne szükségük és nem a menyiségre. Senki nem állítja azt, hogy ez könnyű feladat. De nem lehetetlen.
Elkészül egy event és még egy így lesz két kész projekt amiket be lehet rakni szépen folyamatosan 2 hét kihagyással és amíg futnak ezek addig lehet csinálni a 3 eventet. Így időt is lehet sporólni és a minőségre is oda lehet figyelni.
A játékosokat meg lehet tájékoztatni arról, hogy 5-6 hétig nem lesz minijáték, mert egyszerre fejlesztünk 2 egymást követő, de független eventet. Legyenek türelemmel, de játék kárpótolni fogja a várakozást. Biztos lennének zúgolódok, de a többség megértené és várná a minőségi játékot.
Elkészül egy event és még egy így lesz két kész projekt amiket be lehet rakni szépen folyamatosan 2 hét kihagyással és amíg futnak ezek addig lehet csinálni a 3 eventet. Így időt is lehet sporólni és a minőségre is oda lehet figyelni.
A játékosokat meg lehet tájékoztatni arról, hogy 5-6 hétig nem lesz minijáték, mert egyszerre fejlesztünk 2 egymást követő, de független eventet. Legyenek türelemmel, de játék kárpótolni fogja a várakozást. Biztos lennének zúgolódok, de a többség megértené és várná a minőségi játékot.
Dátum: 2009.08.18. 13:40:59
Kellemes csalódás a gyors reagálás és a korrekt válasz! Köszönjük szépen.
Ezzel viszont a töltögetők hátrányba kerülnek egy kicsit, mert ők ugyebár nem a mennyiségre mennek rá hanem a minőségre!
Ezzel viszont a töltögetők hátrányba kerülnek egy kicsit, mert ők ugyebár nem a mennyiségre mennek rá hanem a minőségre!
Dátum: 2009.08.18. 13:35:25
Lehet, hogy így van nem tudom, csak találgatok én is. Szerintem ez is egy olyan téma lesz amiről mi itt jól elbeszélgetünk találgatunk és magyarázatot az illetékesektől nem fogunk rá kapni.
Dátum: 2009.08.18. 13:31:02
Én csak a saját tapasztalatomból indulok ki. Erre magyarázatot Mikós vagy Baraty tudna adni. Én 40 csatából mindent megkaptam eddig 38. szinten és 77-es szerencsével. Az új relikvia még nincs meg mert még egy manót sem csaptam meg a bevezetése óta.
Mondjuk azt nem tudom, hogy az új relikvia csak a második fázis elkezdésétől jár-e? Mert még nálunk nem kezdődött el.
Mondjuk azt nem tudom, hogy az új relikvia csak a második fázis elkezdésétől jár-e? Mert még nálunk nem kezdődött el.
Dátum: 2009.08.18. 13:20:09
Nyilván való, hogy mindenkinek a szerencse tulajdonságától függően kell eldöntenie, hogy hogyan van nagyobb esélye a relikvia megszerzésére.
Akinek kicsi szerencséje az a több manóvadászatból kapja meg. Akinek nagy a szerencséje az kevesebből is megtalálhatja.
De a leölt manók száma vagy a befektetett Le nem befolyásolja az egy adott csatában a relikvia megszerzésének lehetőségét.
Vagyis csak Szerencse+ramdom=relikvia. Nincs benne egy változó ami befolyásolná. Szerencse+ramdom+leölt manók száma és/vagy beleölt LE=relikvia. Legalábbis szerintem.
Akinek kicsi szerencséje az a több manóvadászatból kapja meg. Akinek nagy a szerencséje az kevesebből is megtalálhatja.
De a leölt manók száma vagy a befektetett Le nem befolyásolja az egy adott csatában a relikvia megszerzésének lehetőségét.
Vagyis csak Szerencse+ramdom=relikvia. Nincs benne egy változó ami befolyásolná. Szerencse+ramdom+leölt manók száma és/vagy beleölt LE=relikvia. Legalábbis szerintem.
Dátum: 2009.08.18. 12:50:15
Pontosan!
Dátum: 2009.08.18. 12:21:06
Szerintem is ramdom. Egyszerűen a térkapu lett átmodellezve. Szerencse+ramdom függvénye. Semmi köze a leölt manók v. a feltöltött LE számához.
Dátum: 2009.08.18. 10:53:22
Erre csak egy gondlatom lenne!
Más a tesztelő és más a fejlesztő fogalma!
Havonta legalább 3-4 felkérést kapok az EA-től tesztelésre. Semmi dolgom nincs mint játszani a játék x béta verziójával és a végén a teszt eredményt elküldeni esetleg pár szóban jellemezni.
Ezzel nagyon nem szólok bele a fejlesztésbe, ugyanakkor az a több ezer tesztelő akik még rajtam kívül csinálják bugmentesítik a játékokat és még így is sokszor maradnak benne hibák.
A tesztelés nem a fejlesztők ellen van, hanem a munkájuk megkönnyítésére. Ideje lenne levetkőzni ezt az én játékom csak én csinálom paranoiát.
Egy dolgot meg kéne tanulni megérteni. Onnantól kezdve hogy egy játékot átadtok a nagyközönségnek az már nem a "Te" játékod. Az onnantól kezdve a játékosok játéka és Te, Ti a fejlesztői vagytok. A fejlesztők dolga pedig a szórakoztatás lenne.
Tökéletesen megtervezett és kivitelezett eventekre van szűksége a játékosoknak. Nem pedig 2 hét alatt összecsapott minijátékokra. Ha fejlesztés 6 hétig tart akkor 6 hétig kell rajta dolgozni. Lehet, hogy két hét alatt végigcsinálják a játékosok, de abban a két hétben nagyon jól szórakoznak.
Nálad/nálatok az a baj, hogy minél kevesebb munkával akartok hosszú eventeket csinálni. Sajnos ez kivitelezhetetlen, ha minőségi munkát akartok csinálni. El kel dönteni, mit akartok, borzolni a játékosok idegeit és szép lassan leépíteni őket, vagy fáradságos és hossz munkával szórakoztatni azokat aki játszanak a játékkal.
Szerintem azzal senkinek nem lenne semmi baja, ha nem event event hátán lenne, hanem mondjuk 2-3 hetente enne mindig egy bevezetve. De az minőségi munka legyen.
Más a tesztelő és más a fejlesztő fogalma!
Havonta legalább 3-4 felkérést kapok az EA-től tesztelésre. Semmi dolgom nincs mint játszani a játék x béta verziójával és a végén a teszt eredményt elküldeni esetleg pár szóban jellemezni.
Ezzel nagyon nem szólok bele a fejlesztésbe, ugyanakkor az a több ezer tesztelő akik még rajtam kívül csinálják bugmentesítik a játékokat és még így is sokszor maradnak benne hibák.
A tesztelés nem a fejlesztők ellen van, hanem a munkájuk megkönnyítésére. Ideje lenne levetkőzni ezt az én játékom csak én csinálom paranoiát.
Egy dolgot meg kéne tanulni megérteni. Onnantól kezdve hogy egy játékot átadtok a nagyközönségnek az már nem a "Te" játékod. Az onnantól kezdve a játékosok játéka és Te, Ti a fejlesztői vagytok. A fejlesztők dolga pedig a szórakoztatás lenne.
Tökéletesen megtervezett és kivitelezett eventekre van szűksége a játékosoknak. Nem pedig 2 hét alatt összecsapott minijátékokra. Ha fejlesztés 6 hétig tart akkor 6 hétig kell rajta dolgozni. Lehet, hogy két hét alatt végigcsinálják a játékosok, de abban a két hétben nagyon jól szórakoznak.
Nálad/nálatok az a baj, hogy minél kevesebb munkával akartok hosszú eventeket csinálni. Sajnos ez kivitelezhetetlen, ha minőségi munkát akartok csinálni. El kel dönteni, mit akartok, borzolni a játékosok idegeit és szép lassan leépíteni őket, vagy fáradságos és hossz munkával szórakoztatni azokat aki játszanak a játékkal.
Szerintem azzal senkinek nem lenne semmi baja, ha nem event event hátán lenne, hanem mondjuk 2-3 hetente enne mindig egy bevezetve. De az minőségi munka legyen.
Dátum: 2009.08.18. 00:35:14
Tökéletes válasz! 10 pont
Dátum: 2009.08.18. 00:18:01
Ez szerintem sem a Te hibád. Itt egyszerűen arról van szó, hogy nem volt kellő a tájékoztatás. Mindenki azt hitte, hogy minden fázis végén lesz "jutalmazás" vagy eredmény hirdetés kinek hogyan tetszik.