Petúr,
Szerintem az, hogy "békésebb" lenne, nem feltétlenül igaz. Ha több alternatív lehetőség volna a PP-t elkölteni, akkor több sikert hozna a játék, azoknak akik most kicsit nehezen tudnak játszani. Most itt nem feltétlenül arra gondolok, akit csak 1-2 ember tud elverni, hanem azokat a balekokat, akiket még 20%-on is ütnek, "mert valamire el kell költeni a PP-t". Ez itt a fő gond. És most itt össze is kapcsolódunk azzal a témával hogy egyes sebgyógyítással ne sírjak, hogy alacsony ÉP-re kerülök. Ez eddig ok is, de ha lassabban vernének 15% alá, az sem nagyon vígasztalna. Mert most elég 1 Galmuszk, 1 Barika, ha lenne 120-as egészségem, 20-as sebgyógyításom, akkor meg kellene 4 ezekből. De hidd el lenne.
Hozzászólások - Butchman
Dátum: 2009.03.24. 20:41:11
Dátum: 2009.03.23. 06:10:53
Ez most momentán nem panaszkodás akart lenni, pusztán csak annyi, hogy elmondtam: részemről nincs érezhető hatása a dolognak.
Dátum: 2009.03.22. 21:05:31
Szeretném tudatni veletek, hogy SEMMI baj nincs a horda gyűlölet szakértelemmel. Kimaxoltam, és aki eddig is elvert ezután is azt csinálja, akit eddig is megvertem azt ez után is meg fogom. Gyakorlatilag felesleges volt a dolog, nem ért semmit, csak kidobtam rá egy valag LE-t. Kár volt itt agonizálni bárkinek is. Már 45. szinten sem számít, nemhogy még magasabban.
Dátum: 2009.03.21. 11:58:53
Winnie bakker!
Te se alszol sosem?
Egyébként grat. Én ezt nem tudnám csinálni. Engem 2-3 kör után nullára vernek...
Te se alszol sosem?
Egyébként grat. Én ezt nem tudnám csinálni. Engem 2-3 kör után nullára vernek...
Dátum: 2009.03.21. 11:51:46
Ép beszélgetünk erről a dologról a szövetségi fórumon. Pár hónappal ezelőtt mennyivel könnyebb volt elkölteni a PP-t. Volt aki azért panaszkodott, hogy a háborúban néha át kellett váltani 15PP-re. Most meg már az a gondunk, hogy 150 van folyamatosan. Sokat változott a trend. Régebben sokkal több sikere volt a csapatunk minden tagjának. Mi lehet a gond? A nagy differenciálódás?
Dátum: 2009.03.21. 11:42:21
Az én rekorderem Galmuszk 2200-al.
Dátum: 2009.03.21. 11:41:31
Viktor, igazad van. Lehetne az egészségre költeni, meg a gyógyításra. De akkor még jobban szétvernek. Nem is a játékosok, hanem az epikus, térkapu, stb. Ott ezek nem sokat érnek.
Shaiko,
Igen jól hangzik a visszafogott fejlődés, el is gondolkodom rajta, bár az a töménytelen LE amit erre elköltök, még tovább növeli az előnyüket.
Shaiko,
Igen jól hangzik a visszafogott fejlődés, el is gondolkodom rajta, bár az a töménytelen LE amit erre elköltök, még tovább növeli az előnyüket.
Dátum: 2009.03.21. 10:37:03
Az azúr nem támadja az elitet és viszont. Emiatt, aki még ott "feljebb" van TGY, VM, SÖ, és asszem még én, sokkal többet kap. Várok még két hetet, de ha így fog kezdődni a napom, és még 60%-on is szétvernek, ha épp egy epikus miatt felgyógyítom magam, akkor abbahagyom. Mivel sokkal ügyesebb játékosok, nagyobb szövetségben vannak, többet foglalkoznak a játékkal, nem alszanak, stb így nincs esély arra, hogy ezt a verést csökkentsem. Most mondhatnátok, hogy vigyem fel 30-ra a sebgyógyítást, és regeneráljak vissza többet. Mire én ezt megteszem, addigra ők 30-at emelnek a TÖ -ükön, és még jobban elvernek. Nincs túl sok minden amit tehetek. Talán csak az amit Mortimer is tesz: próbál 20-30 % ÉP-n ellavírozni. Persze így nuku epikus, térkapu sokszor kivégez, stb. Mindegy én már csak ilyen sírós fajta vagyok.
Dátum: 2009.03.21. 09:27:52
Azt hiszem még két hetet várok, hogy javulnak-e a dolgok, aztán törlöm magam. Lehet lepontozni, nem érdekel. Azért ajánlom figyelmetekbe, hogy ma reggel mi fogadott:
Tegnap, 20:25 Tony Ramirez -899ÉP
Tegnap, 23:01 AranyAlma -1126ÉP
Ma, 00:39 Barrique -1142ÉP
Ma, 07:19 AranyAlma -936ÉP
Ma, 08:54 Tony Ramirez -1458ÉP
Ma, 09:06 Barrique -1368ÉP
Tegnap, 20:25 Tony Ramirez -899ÉP
Tegnap, 23:01 AranyAlma -1126ÉP
Ma, 00:39 Barrique -1142ÉP
Ma, 07:19 AranyAlma -936ÉP
Ma, 08:54 Tony Ramirez -1458ÉP
Ma, 09:06 Barrique -1368ÉP
Dátum: 2009.03.21. 08:25:14
Egész jól hangzik.
Dátum: 2009.03.20. 15:51:17
Teljesen lehetetlenné tették ezzel a szövetségvezetők és toborzók életét...
Ha az az indok, hogy olvassák a fórumot, akkor ha szeretnék tagokat beszervezni, akkor ők mit olvassanak? (A közös fórumot inkább ne is ajánljátok! Elismerten a játékosok 5%-a olvassa! Valami más kifogást légyszives!)
Ha az az indok, hogy olvassák a fórumot, akkor ha szeretnék tagokat beszervezni, akkor ők mit olvassanak? (A közös fórumot inkább ne is ajánljátok! Elismerten a játékosok 5%-a olvassa! Valami más kifogást légyszives!)
Dátum: 2009.03.19. 19:49:54
Amateon,
Kifejtenéd ezt bővebben? Vagy csak én nem értem?
Kifejtenéd ezt bővebben? Vagy csak én nem értem?
Dátum: 2009.03.19. 19:29:48
Winnie,
Te időmilliomos vagy akkor!
Te időmilliomos vagy akkor!
Dátum: 2009.03.19. 16:54:36
Mortimer,
Változatosságot akarok. Ennyi.
Sokat játszottam a haverokkal Counter Strike nevű játékot (FPS), ha kevesen voltunk, akkor BOT -okat is beraktunk a játékba. Ezzel kicsit feldobtuk az egészet. Valami ilyesmi kellene ide is. Szerintem kár lenne ismét egy épülethez kötni, mert az a nagyobb szövetségek előnyét növelné meg ismét.
Változatosságot akarok. Ennyi.
Sokat játszottam a haverokkal Counter Strike nevű játékot (FPS), ha kevesen voltunk, akkor BOT -okat is beraktunk a játékba. Ezzel kicsit feldobtuk az egészet. Valami ilyesmi kellene ide is. Szerintem kár lenne ismét egy épülethez kötni, mert az a nagyobb szövetségek előnyét növelné meg ismét.
Dátum: 2009.03.19. 16:34:29
Koncepció, azaz a számok, hogy miből, mennyi, milyen szintű az már csak egy részletkérdés. Igazából az elv támogatottságára illetve a megvalósíthatóságra van szükség.
Dátum: 2009.03.19. 16:11:13
Van egy ötletem, amivel Miklósék kicsivel színesebbé tudnák tenni a játékot. Sajnos sok időt igényel a megoldása, és lehet, hogy nehezen megvalósítható, de azért feldobom.
Kellene NPC-ket, azaz nem játékos irányította karaktereket betenni a játékba. Mint ahogy a térkapunak, és az epikus szörnyeknek is az lenne a feladata, hogy a játék során megszerzett előnyödet kamatoztasd esetleg hátrányodból lefaragj, itt is az lehetne a cél. Ezek az NPC-k fejlődnének, ha ez nem megoldható, akkor idővel újak jönnének be helyettük. Akár még támadnának is, (bár ez nem követelmény) de harcolni velük mindenképpen lehetne.
Miért lenne jó?
1. A TOP játékosok siralmai, hogy nincs kit támadni, egycsapásra megoldódnának.
2. A harci szakértelmek fejlesztése még kifizetődőbb lenne, mert az NPC- ktől valamennyi LE-t, TP-t lehetne szerezni.
3. A gyengébb játékosokon lévő terhelés igenis kisebb lenne, több kedvük maradna játszani.
4. Ha továbbgondoljuk a dolgot (persze ismét sok erőforrás kérdése), akkor ezekből akár NPC szövetségeket is lehetne csinálni, akik a háború halódó intézményét kicsit felélesztenék
5. Mivel a játékból csak kifelé vezet az út (valaki abbahagyja, stb) így lehetőség lenne egy kis vérfissítésre, nem fog unalomba, és 20-30 ember örökös harcába torkolni a játék egy-egy szinten.
6. Nem akarok a fejlesztők/játékosok zsebében turkálni, de a heti prémium tagság díjának valamilyen mértékű emelését, egy ilyen nagy fejlesztés elkészülte után teljesen normálisnak érzem. (mint ahogy az állatreform utáni állat felszerelés költség csökkentését is annak érzem! )
Bármilyen értelmes érvet elfogadok, és szeretettel várok is. Remélem még a fejlesztők is elolvassák, és esetleg elmondják, hogy miért hülyeség az ötlet.
Kellene NPC-ket, azaz nem játékos irányította karaktereket betenni a játékba. Mint ahogy a térkapunak, és az epikus szörnyeknek is az lenne a feladata, hogy a játék során megszerzett előnyödet kamatoztasd esetleg hátrányodból lefaragj, itt is az lehetne a cél. Ezek az NPC-k fejlődnének, ha ez nem megoldható, akkor idővel újak jönnének be helyettük. Akár még támadnának is, (bár ez nem követelmény) de harcolni velük mindenképpen lehetne.
Miért lenne jó?
1. A TOP játékosok siralmai, hogy nincs kit támadni, egycsapásra megoldódnának.
2. A harci szakértelmek fejlesztése még kifizetődőbb lenne, mert az NPC- ktől valamennyi LE-t, TP-t lehetne szerezni.
3. A gyengébb játékosokon lévő terhelés igenis kisebb lenne, több kedvük maradna játszani.
4. Ha továbbgondoljuk a dolgot (persze ismét sok erőforrás kérdése), akkor ezekből akár NPC szövetségeket is lehetne csinálni, akik a háború halódó intézményét kicsit felélesztenék
5. Mivel a játékból csak kifelé vezet az út (valaki abbahagyja, stb) így lehetőség lenne egy kis vérfissítésre, nem fog unalomba, és 20-30 ember örökös harcába torkolni a játék egy-egy szinten.
6. Nem akarok a fejlesztők/játékosok zsebében turkálni, de a heti prémium tagság díjának valamilyen mértékű emelését, egy ilyen nagy fejlesztés elkészülte után teljesen normálisnak érzem. (mint ahogy az állatreform utáni állat felszerelés költség csökkentését is annak érzem! )
Bármilyen értelmes érvet elfogadok, és szeretettel várok is. Remélem még a fejlesztők is elolvassák, és esetleg elmondják, hogy miért hülyeség az ötlet.
Dátum: 2009.03.19. 15:44:17
Gondolom, aki lepontozott, annak jól van így. Momentán nem zavar, de kicsinyesnek tartom.
Dátum: 2009.03.19. 15:33:28
Új rekordom:
TLO vs Galmuszk
A csatában összesen 264 sebzést okoztál, és 2002 sebzést kaptál.
Ellenfeled nyerte a csatát, elrabolt tőled 78 lélekenergiát.
Bekötözöd a kritikus sebeket, megindul a regeneráció. Gyógyultál 40 életpontot.
Ezek után annyira van kedvem játszani, mint azoknak akiket én vertem ma el 1431 - 63 -ra. Pusztán csak azért, hogy a mocskos állataimat el tudjam látni TP-vel, hogy ne kelljen 1000 LE-ket vigasztalásra költeni. Sírás ide vagy oda: nem jól van ez így kérem.
TLO vs Galmuszk
A csatában összesen 264 sebzést okoztál, és 2002 sebzést kaptál.
Ellenfeled nyerte a csatát, elrabolt tőled 78 lélekenergiát.
Bekötözöd a kritikus sebeket, megindul a regeneráció. Gyógyultál 40 életpontot.
Ezek után annyira van kedvem játszani, mint azoknak akiket én vertem ma el 1431 - 63 -ra. Pusztán csak azért, hogy a mocskos állataimat el tudjam látni TP-vel, hogy ne kelljen 1000 LE-ket vigasztalásra költeni. Sírás ide vagy oda: nem jól van ez így kérem.
Dátum: 2009.03.19. 15:18:23
Köszi Mortimer. Ez volt a kérdésem: tehát, ha kicsi az IQ-d, és folyton kitérnek előle, akkor sosem lesz kritikus varázslatsebzésed.
Dátum: 2009.03.19. 15:06:39
Lenne egy kérdésem:
Kritikus sebzést a varázslatból akkor is okozok, ha "nem találok be"? (értsd: ellenfeled kitér, stb) Sebzés akkor is van, csak megdobta a mentődobást az IQ-d ellen. Van erre egyáltalán valami infó?
Kritikus sebzést a varázslatból akkor is okozok, ha "nem találok be"? (értsd: ellenfeled kitér, stb) Sebzés akkor is van, csak megdobta a mentődobást az IQ-d ellen. Van erre egyáltalán valami infó?