Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Mormord

Dátum: 2009.12.27. 18:10:41
Nem oszt, nem szoroz, főleg egy nagy szövetségnél, akinek a kútja max egy nap alatt regenerálja a veszteségeit, csak bosszantó. Régebben én is voltam tagja olyan szövetségnek, ami 200k-s kúttal verte a gyengébb szövetségeket (bár nem 5, hanem kicsit több taggal, és nem is a milliós kutakra mentünk), addig volt cél, hogy jussunk fel a toplista első oldalára győzelmekből, aztán valahogy ellaposult. Egyszóval megértem, ha valaki élvezi a mészárlást, hogy olyanok ellen háborúzik, akinek nincs esélye nyerni, de azért nem tartom normálisnak az 5 vs 30-as háborúk kimenetelét, ami szerintem a 15%-os korlátnak köszönhető (az igazi háborúban az igazi katonák rendszerint megölik az ellenséget, vagy fogságba ejtik, de nem sétálnak el mellette a csatamezőn, amíg az kötözi a sebeit, lévén túl kevés az élete).
A levél valakiknél segít, valakiknél nem, nyilván egy próbát megér, ha nem azt írják, hogy "Hagyjatok békén, különben jajj, de nagyon rossz lesz nektek. A levél csatolmánya egy 12. szintű citadellacsapás, amiből 7 a szövetségeteket körülvevő erdőt sújtotta."
Dátum: 2009.12.27. 17:26:19
Szerinted a PC segít? 25k LE bukás, többet nem lehet ráverni az öt fősre, nem mérvadó egy 30 fős szövetségtől. A tárgyalás lehet sikeres, de ha tippelnem kéne, mit fognak válaszolni, akkor az valami olyan lenne, hogy "Így jártatok, benne van a játékban".

Nagy lepontozás lesz a vége, de azért leírom:
Az öt fős szövetség nyilván másokból él, tehát lehet keresni olyanokat, akik még nem szeretik őket ezért. Pókokat ki lehet tömni TP-vel, a többieket meg folyamatosan támadni +5 szintről, és hasonlók. Minden csak attól függ, hogy mik a nagy szövetség kapcsolatai, és lehetőségei. No meg a fantáziája
Dátum: 2009.12.27. 15:35:01
Nem. Ez függ a te szintedtől, az övétől, meg hogy mikor fogtad be.
Ezt olvasd el az elnyelésről, ha érdekel:
http://vegzetur.wikidot.com/elnyeles
Dátum: 2009.12.27. 15:08:55
Idézet: Mamszi41 - 2009.12.27. 14:57:04
Sziasztok! Egy kérdésem lenne csak! Hogyan tudok lélekgyémántot szerezni????? Előre is köszi a választ!


40. szint felett kalandok teljesítéséből tudsz lélekgyémántot szerezni. Viszont a topikot nem találtad el, legközelebb inkább a "Kérdezz, és mi válaszolunk 2." (vagy éppen aktuális sorszámú) topikban kérdezz a játékról.
Dátum: 2009.12.27. 15:06:36
Idézet: Cicu17 - 2009.12.27. 14:39:57
Köszönöm
kicsit sok kérdésem van bocsi
Az lenne a következő hogy ha nekem kevés a VP vagy az ÉP-m akkor a portyában ez befolyásolja az állatomat?Akkor ő is kevesebbet üt és könnyen sebződik?
És hogyan lehet aranydukátot szerezni? Gondolom hogy többször volt erről szó,de remélem azért erre is kapok választ


Az te ÉP-d és a VP-d nem befolysolja az állatodat. Aranydukátot 24. szint felett tudsz szerezni, epikus/térkapus tárgyak eladásával, csp beváltással, vagy lélekenergiából (nem állítom, hogy teljes a lista).
Dátum: 2009.12.23. 22:08:11
A táblázatot meg tudod oldani pontokkal, bár szép nem lesz, de megszokható, én így szoktam.
Példának okáért:
Név..........................Győzelem..Vereség.TÖ.....SzÖ...Küldi.....LEdiff.... ..Kvíz
Karakter.............................5.........8.......16.........0.........2... ...-3048.....118
Karakter.........................188.......18.......23.......17.........2.....72 736.....250
Karakter.............................1.........3.......18.........0.........0... .......-73.....148
Karakter............................86.......29.......12.......27.........0..... ..8131.......78
Karakter............................39.......34.......57.........2.........0.... ...1647.....118
Karakter............................57.......30.......57.........0.........1.... .15094.....110
Dátum: 2009.12.22. 22:10:08
Kizárt. Azontúl, hogy nagyon könnyen és sokféleképpen lehetne vele visszaélni, nagyon könnyűvé tenné a dolgokat.
Dátum: 2009.12.17. 21:51:29
Kipróbáltam a hozzá tartozó játékot, borzalmas. Attól félek a benne eltöltött játékidőnél jelentősen tovább tudnám sorolni azt, ami rosszba belefutottam alatta. Bah
Dátum: 2009.12.17. 20:30:11
Hordát és szövetséget ugyan nem váltottam a kedvedért, de megnéztem, hogy a kufár lánca (10% kedvezmény) az hat rá, tehát valószínűleg a többi kedvezmény is.
EDIT: Ebből számolással megállapítható, hogy a palota is hat.
Persze, mert sokan el sem olvassák a játékszabályt, ezen nem segíthetsz, hacsak nem gépeltetsz velük vissza részeket belőle regisztrációkor, de akkor meg nem fognak regisztrálni. (Ami bizonyos esetekben talán nem kár )
Dátum: 2009.12.16. 14:55:01
Őskövekkel nem lehet kereskedni Ha a szövetség adatlapjának megváltoztatására kattintasz, akkor a már kintlévő szöveget szerkesztheted. Mindezt ingyen és bérmentve, ha van legalább 5 szavazatod. Ha nincs, akkor meg kell várnod, amíg a tagok megszavazzák az új adatlapot. A képet viszont csak lecserélni tudod, nem tudsz még egyet mellé feltölteni.
Biztos kiszámolta, ha egy vadászatból átlagosan 7 LE-t szán a kútra, akkor 200.000 csp pont elég az 1.4M-es kút feltöltésére. Ugyan ahhoz, hogy egy hét alatt feltöltse a kutat napi 28571 csp-t el kell vadásznia, ami napi 2381 óra, de sebaj. Én is örülnék, ha ennyi időm lenne egy nap
Dátum: 2009.12.13. 22:22:53
igen, a regisztráció

Yaksee, a tapasztalatok szerint a sajtolás pillanatnyilag nem feleződik. Vagyis egy hete még így volt.
Bocsánat
Dátum: 2009.12.13. 15:48:16
A következő hajnalt követő belépésekor megkapja az általad ezen a napon gyűjtött lélekenergia 1%-át, de te nem vesztesz semmit. Kiszabadulni úgy tudsz, hogy megtámadod és legyőzöd, még ma, vagy holnap hajnali három előtt.
Dátum: 2009.12.03. 19:09:26
Valószínűleg valamelyik másik világon magas szintű játékos indította, 4. szinten elkezdte maxolni az spektrálist, csapdakészítést, és a sajtolást. Ha lehetősége van rá akkor még térkapuzhat, és vf-ezhet, ezek sem látszanak a LE-diffben.
Dátum: 2009.11.29. 18:41:30

Melyik szó jelenti az időjárás-előrejelzést?
teológia
*meteorológia
pszichológia
urulógia

Véletlen két meteorológus is van a családban, mindkettő rosszul lett volna ettől a kérdéstől. A meteorológiának egy része az időjárás-előrejelzés, de attól még, hogy a tévében ezt lehet látni, még nagyon sok mindennel foglalkoznak. (Melyik szó jelenti a bogarat? - rovar /más kérdés, hogy ez nem hangzik számomra túl magyarul)
Dátum: 2009.11.21. 17:33:25
A szintekkel haladva változó, hol a varázslók jobbak, hol a közelharcosok. A védekezést ki ne hagyd a felsorolásból, mert miután varázsoltál, a másiknak 3-5 (6) köre lesz, hogy agyoncsapkodjon, emellett még szükséges egy (vagy több) magas szintű állat, ami elnyeli a sebződések nagy részét. Szóval ha varázslókari akarsz lenni, akkor IQ-Tau-Védekezés, valamint kritikus varázslat ha olyan szinten/szövetségben vagy. Lehet, hogy valami kimaradt, de azért remélem, hogy nem
Dátum: 2009.11.20. 12:16:22
Oké, így már könnyű, hacsak el nem néztem valamit nagyon
Legyen n db diszjunkt halmazunk, amit az egyszerűség kedvéjért A1, A2...An-nel jelölünk. A keresett halmazaink A1 unió A2, A2 U A3, ... A(n-1) U An és An U A1

Jerikó, grat! Nekiláttam a játékodnak, már van egy fél tucat nyerő és vesztőhelyzetem, csak a 3-5-7 nem tartozik bele egyikbe sem. Lehet, hogy nem így kéne megcsinálni, de ez tűnik most a legegyszerűbbnek

EDIT: Ez tűnik most a nyerő lépésnek (gondolom több is van, ez az egyik):
Első lépésként a hármas kupacból elveszek egyet.
A gondolat menet ronda, de azért leírom. A zárójeles írások az állapotra vonatkoznak, hogy ne kelljen később annyit írnom Általánosan vesztőhelyzet, ha két sorban ugyanannyi bábu van, a harmadikban pedig 0 (nn0). Ekkor bármit lépünk a másik vissza tudja hozni ezt a helyzetet, a végén pedig 0 lesz mindegyik helyen és ezzel ő nyert. Ehhez tartozó két nyerőhelyzet, amikor az egyik sorban 0 bábu van, a másik kettőben különböző számú (nm0), valamint az, ha két oszlopban azonos számú, a harmadikban pedig nem 0 (nno).
Ezután már sajnos csak konkrét vesztő/nyerő helyzeteket találtam (biztos lehet őket általánosítani). Az első az, amikor az egyikben egy, a másikban kettő, a harmadikban 3 bábu van (123), ez vesztő helyzet, mivel bármit veszünk el, az előző két nyerőhelyzet valamelyikét állítjuk elő. Ehhez tartozik egy nyerőhelyzet is, amikor két oszlopban legfeljebb három bábu van, a harmadikban pedig több, mint három (kkn). Ebből vagy előállítható az 123, vagy pedig amúgy is valamelyik előző nyerőhelyzetben vagyunk. A következő vesztő helyzetem az 145, innen csak az előző nyerőhelyzetekbe visz lépés (1-et elvéve nm0, 4-esből kkn, 5-ösből vagy kkn, vagy nno).
A 246 is vesztőhelyzet, mivel a 2-esből elvéve vagy nm0-ba jutunk vagy 146-ba, ahonnan a nyerő 145-be lép, a 4-esből elvéve a nyerő 123-ba visz (kivéve, ha mind elvesszük, akkor nm0-ba mentünk és nyeri a másik), a 6-osból vagy 245-be megyünk, amiből bevisznek, minket az 145-be, vagy pedig mást, akkor az 123-ba, vagy nn0-ba visznek. A 257-ből hasonló meggondolással vagy valamelyik első helyzetbe kerülünk, vagy 246-ba, 145-be, vagy 123-ba.
Nem állítom, hogy ezt sikerült tökéletesen érthetően leírnom, azt meg pláne nem, hogy nem létezik sokkal jobb megoldás (ez lényegében a játék gráfjának végignézése volt), közben pedig remélem nem felejtettem ki semmit.
Dátum: 2009.11.18. 20:09:58
Naná. Viszont elolvasva Jerikó megoldását, az sokkal szebb. Ő ugyanis meg tudja mondani, hogyha 4 helyett 1000 halmazt akarunk, akkor mi lesz a 4. és a 882. halmaz 526. legkisebb eleme. A prímes megoldásban viszont... Az általánosításhoz valami ihlet kéne, az nem megy ilyen egyszerűen. Majd körülszaglászom a neten.
Addig is, hogy ne unatkozzál te se, próbáld ki ezt a játékot (könnyen lehet, hogy már ismered, valamint mindenki másnak is szól):
A játéktábla egy hosszú, n mezőből álló csík, amin a mezők visszafelé vannak számozva n-től. Az utolsó mező száma 1. Ezen a táblán áll egy bábu az n-es mezőn. A két játékos felváltva lép, az a játékos pedig lép a bábuval. Ezt úgy teszi meg, hogy legalább egyet kell lépnie az 1-es irányába, legfeljebb a hátralévő mezők felét. Tehát 10-esről léphet a 9, 8, 7, 6, 5 mezőkre, 9-esről pedig a 8, 7, 6, 5 mezőkre. Az nyer, aki a bábut beviszi az 1-es mezőre. Nyilván a feladat megtalálni a nyerő stratégiát.
Ha ezt már ismerted, akkor ugyanezt érdemes három bábuval is játszani, ott az aktuális játékos eldöntheti, hogy melyikkel lép, és az nyer, aki az utolsó bábút rakja az 1-esre.
Dátum: 2009.11.15. 19:55:40
Idézet: Danka33 - 2009.11.14. 07:55:59
Ezt muszáj feltennem, annyira szép feladat.

Keresünk négy számhalmazt, melyek közül bármely kettőnek van végtelen sok közös eleme, viszont a négy halmaz közös metszete üres.

Tessék próbálkozni

Kerüljenek az elsőbe a páros, 210-el nem osztható pozitív egész számok, a másodikba a hárommal osztható, de 210-el nem osztható pozitív egészek, a harmadikba az öttel osztható, de 210-el nem osztható számok, valamint a negyedikbe a héttel osztható, de 210-el nem osztható pozitív egészek. Reményeim szerint minden metszet pár végtelen, de a négy metszete üres, mert ami osztható kettővel, hárommal, öttel és héttel, az 210-el is osztható (2*3*5*7=210)