Hozzászólások - Ashran83
Dátum: 2009.01.12. 18:51:48
körülbelül ennyi. Semmi extra, nekem úgy jött össze, hogy egy portyán belül 2x is bejött a bénítás.
Dátum: 2009.01.11. 21:57:20
hasonló tapasztalat 25. szinten 20-as spektrális mellett volt már apró nemtommi 134 LE, vagy valami ilyesmi, de mélyen 200 alatt. Volt ma egy 20-as vadászat köröm, amiben volt 3-4 200 alatt telejelő lény, míg előtte egy 11 körben minden lény legalább 300-at hozott, de volt 2 egymásutáni, ami 500 felett. Illetve a kedvencem, amikor a nemtommiből kevesebb LE-t kapok, mint a kisebb vagy apró nemtommiből. Volt már erre is nem egyszer példa. Ugyan ez nagyobb és normál esetében, amikor a nagyobbért kaptam ugyabból a lényből kevesebbet, mint a normálért. Vicces volt...
Dátum: 2009.01.09. 14:12:35
Na ez a viadal vicc volt, a következő eredmény született, mellesleg az első körben kiesett a karim v2-ön, pedig nem annyira gyenge:
Heretic - Huni100
Idomított állatod, Csatabogár, egy 6. szintű nerub kórokozó is részt vesz a csatában. Csatakiáltással támadtok egymásra.
Huni100 elmond egy energialövedék varázslatot. Rohanás közben kitérsz előle. Csak 9 pontnyit sérültél.
Ajkad hangtalanul mozog, egy méregfelhő igéjét mondja. (-20 VP). Huni100 gurul egyet, hogy elkerülje. Csak 8 életpontot vesztett.
Huni100 egy gyors támadást indít a szöges mithril buzogánnyal a lábad felé. Elegánsan elhajolsz az ütés elől.
Egy gyors csel után a csiszolt vérfarkas agyarral Huni100 védtelen felsőtestére támadsz. Fegyvered ártalmatlanul pattan le Huni100 páncéljáról. Csatabogár acsarogva támad. Nem talált.
Huni100 pihenés nélkül támad. Elegánsan elhajolsz az ütés elől.
Megcélzod ellenfeled felsőtestét a csiszolt vérfarkas agyarral. Fegyvered ártalmatlanul pattan le Huni100 páncéljáról. Csatabogár is támad. Mellé!
Huni100 rád veti magát, a szöges mithril buzogánnyal sebezhető pontot keres. Elegánsan elhajolsz az ütés elől.
Egy gyors támadást intézel ellenfeled irányába. Ellenfeled kivédte a csapást. Csatabogár acsarogva támad. Nem talált.
A csatában összesen 8 sebzést okoztál, és 9 sebzést kaptál.
Ellenfeled nyerte a csatát.
Tulösszegem jobb volt 17-tel, amiből ellemfelem tulösszegét dupla annyi szerencse támogatta, szóval az harci tulajdonságai még gyengébbek voltak, mindemelett valami szöges buzogánnyal, alap páncéllal és szöges acélpajzzsal, energialövedékkel jött nekem.
Az én felszerelésem csiszolt vérfarkas agyar, méregfelhő, deflektor, elfláncing ez utóbbi izzó opállal erősítve, volt állatom ellenfelemnek nem. Ja és smaragd vagyok, ellenfelem zafír, elvben a varázslataim nagyobbat sebeznek
Akkor ez most hogy is van, ennyire azért nem kéne erősnek lennie a randomnak.
Bocs a hosszú bejegyzésért, de ez b@ssza a csőröm.
Heretic - Huni100
Idomított állatod, Csatabogár, egy 6. szintű nerub kórokozó is részt vesz a csatában. Csatakiáltással támadtok egymásra.
Huni100 elmond egy energialövedék varázslatot. Rohanás közben kitérsz előle. Csak 9 pontnyit sérültél.
Ajkad hangtalanul mozog, egy méregfelhő igéjét mondja. (-20 VP). Huni100 gurul egyet, hogy elkerülje. Csak 8 életpontot vesztett.
Huni100 egy gyors támadást indít a szöges mithril buzogánnyal a lábad felé. Elegánsan elhajolsz az ütés elől.
Egy gyors csel után a csiszolt vérfarkas agyarral Huni100 védtelen felsőtestére támadsz. Fegyvered ártalmatlanul pattan le Huni100 páncéljáról. Csatabogár acsarogva támad. Nem talált.
Huni100 pihenés nélkül támad. Elegánsan elhajolsz az ütés elől.
Megcélzod ellenfeled felsőtestét a csiszolt vérfarkas agyarral. Fegyvered ártalmatlanul pattan le Huni100 páncéljáról. Csatabogár is támad. Mellé!
Huni100 rád veti magát, a szöges mithril buzogánnyal sebezhető pontot keres. Elegánsan elhajolsz az ütés elől.
Egy gyors támadást intézel ellenfeled irányába. Ellenfeled kivédte a csapást. Csatabogár acsarogva támad. Nem talált.
A csatában összesen 8 sebzést okoztál, és 9 sebzést kaptál.
Ellenfeled nyerte a csatát.
Tulösszegem jobb volt 17-tel, amiből ellemfelem tulösszegét dupla annyi szerencse támogatta, szóval az harci tulajdonságai még gyengébbek voltak, mindemelett valami szöges buzogánnyal, alap páncéllal és szöges acélpajzzsal, energialövedékkel jött nekem.
Az én felszerelésem csiszolt vérfarkas agyar, méregfelhő, deflektor, elfláncing ez utóbbi izzó opállal erősítve, volt állatom ellenfelemnek nem. Ja és smaragd vagyok, ellenfelem zafír, elvben a varázslataim nagyobbat sebeznek
Akkor ez most hogy is van, ennyire azért nem kéne erősnek lennie a randomnak.
Bocs a hosszú bejegyzésért, de ez b@ssza a csőröm.
Dátum: 2009.01.09. 13:38:27
Miklós ötlete első olvasatra bődületes baromságnak tűnt, de aztán a kommenteket olvasva megértettem a lényegét. Nem rossz ötlet, csak sok finomítást igényel még, ami könnyen összejöhet, mert itt rengeteg fasza elmélet született. A nagysebzésű fegyverek továbbra is problémát jelentenek, ezen valahogy változtatni kéne, de máshol már írtam erre verziókat több-kevesebb szerencsével.
Laposkúszás, igazából azért kell laposkúsznom, mert napi néhány bekapott felső támadás miatt folyamatosan 15 % alatt vagyok, szóval marad ilyenkorra a vadászat, amit meg elköltök azonnal, ha meg kijövök a 15%-ból akkor térkapuzni próbálok. A visszaregenerálás nem rossz ötlet, persze lehetne szabályozni.
Laposkúszás, igazából azért kell laposkúsznom, mert napi néhány bekapott felső támadás miatt folyamatosan 15 % alatt vagyok, szóval marad ilyenkorra a vadászat, amit meg elköltök azonnal, ha meg kijövök a 15%-ból akkor térkapuzni próbálok. A visszaregenerálás nem rossz ötlet, persze lehetne szabályozni.
Dátum: 2009.01.09. 12:37:52
Könyvtár ötletét én is támogatom.
Dátum: 2009.01.08. 21:35:31
Remélem valami szarkazmusfélét hallottam ki az írásodból, mert ez alapján hova lehet sorolni az ilyen kérdést? Túl egyértelmű a válasz? Nagyon speciális?
Igazából Ördöggel értek egyet, hogy a retekbe kerülhetnek be ilyen szintű matekos kérdések. Ha nincs épp számológép a közelemben, akkor én se tudnám, mennyi 5 faktoriálisa, és lévén (seggemet meresztő) bölcsész vagyok hasonló szinten állok minden matematikai okossággal. Igazából vicc az egész:
"Ne kérdezz olyat, ami lexikális tudást igényel (pl. évszámok) vagy csak egy speciális csoport ismeri rá a választ (HKK, képregények stb). Ha ilyen kérdést kell értékelned, válaszd a Rossz kérdés opciót. Kérjük, ügyelj a helyesírásra, és használj magyar ékezetes betűket! Ha olyan kérdést kell értékelned, amelyben súlyos helyesírási hiba van, válaszd a Rossz kérdést."
És ez is vicc, napjába több tucat ilyen kérdéssel találkozok (sőt én csak filmes kérdéseket teszek fel mindet jelölheti valaki rossznak, aki nem néz filmeket és fingja nincs ki az a Robert de Niro vagy Al Pacino, vagy Steven Spielberg), még se fogom rosszra értékelni, csak mert nem tudom, max ha már maga a kérdés is über nagy hülyeség a válaszok meg pláne. Napjában kapom a különböző regényekre (többnyire fantasy vagy sci-fi regényekre) vonatkozó kérdéseket olykor olyanokat, hogy melyikben a főszereplő barátnőjének öccsének ki a mostohaanyja. Kérdés, honnan a francból kéne tudnom, ha még magáról a könyvről se hallottam soha és simán benne vannak a kvízbe rögzítetten, tehát értékelni se értékelhetem az ilyen tipusú kérédéseket. Én a fentebb említett sorokat kiszedném vagy átfogalmaznám, mert sokan lehet az alapján ítélnek rossznak egy csomó kérdést, ami egyébként tök evidens.
Igazából Ördöggel értek egyet, hogy a retekbe kerülhetnek be ilyen szintű matekos kérdések. Ha nincs épp számológép a közelemben, akkor én se tudnám, mennyi 5 faktoriálisa, és lévén (seggemet meresztő) bölcsész vagyok hasonló szinten állok minden matematikai okossággal. Igazából vicc az egész:
"Ne kérdezz olyat, ami lexikális tudást igényel (pl. évszámok) vagy csak egy speciális csoport ismeri rá a választ (HKK, képregények stb). Ha ilyen kérdést kell értékelned, válaszd a Rossz kérdés opciót. Kérjük, ügyelj a helyesírásra, és használj magyar ékezetes betűket! Ha olyan kérdést kell értékelned, amelyben súlyos helyesírási hiba van, válaszd a Rossz kérdést."
És ez is vicc, napjába több tucat ilyen kérdéssel találkozok (sőt én csak filmes kérdéseket teszek fel mindet jelölheti valaki rossznak, aki nem néz filmeket és fingja nincs ki az a Robert de Niro vagy Al Pacino, vagy Steven Spielberg), még se fogom rosszra értékelni, csak mert nem tudom, max ha már maga a kérdés is über nagy hülyeség a válaszok meg pláne. Napjában kapom a különböző regényekre (többnyire fantasy vagy sci-fi regényekre) vonatkozó kérdéseket olykor olyanokat, hogy melyikben a főszereplő barátnőjének öccsének ki a mostohaanyja. Kérdés, honnan a francból kéne tudnom, ha még magáról a könyvről se hallottam soha és simán benne vannak a kvízbe rögzítetten, tehát értékelni se értékelhetem az ilyen tipusú kérédéseket. Én a fentebb említett sorokat kiszedném vagy átfogalmaznám, mert sokan lehet az alapján ítélnek rossznak egy csomó kérdést, ami egyébként tök evidens.
Dátum: 2009.01.08. 13:11:50
Én szinte mindig kennelbe tartom az állataimat mindkettőt, csak amikor megyek térkapuzni, akkor viszem magammal valamelyiket, amelyik épp nem gyakorol. Még az állatod lépjen 5ször szintet küldetést is így csináltam meg. Portyákba feleslegesen vinném magammal, mert csak ájultra vernék, amit eddig még mindkettőnél sikerült elkerülnöm, hála egy szerverleállásnak, mert épp abban az intervallumban halt meg egy térkapus szörny miatt, de aztán mégse...
Dátum: 2009.01.08. 11:57:38
Trükkösebb fegyverek kellenek! Ezt már taglaltam, úgy kéne a fegyverek megjelenését a lélekkufárnál átvariálni, hogy ha egy fegyvernek nagy az átlagsebzése, akkor az kevesebb kisebb bónuszokat adjon a tulajdonságra, de jelenjenek meg átlagos vagy gyengébb sebzésű fegyverek, melyek nagyon komoly tulajdonságbónuszokat adnak. És ez szintenként váltakozzon, nem pedig egyenletesen növekedjen mint eddig. Leginkább a Gyilkos spórákat tudnám ide példázni, aminek a sebzése megfelel egy méregfelhőének, de elég kemény bonúszokat ad, míg a korábbi varázslatoknál 1-2től eltekintve csak a sebzés növekedett.
Dátum: 2009.01.07. 12:53:40
Bizonyos szinten egyet értek, de a jelenlegi tárgyaknál nincs semmi változatosság, szintről szintre nő a sebzés és hozzá a tulajdonság bónuszok, amiket ad. Pl. érdekes lenne magasabb szinten egy fegyver hasraütés szerűen, aminek lényegesen kisebb a sebzése (mondjuk a max sebzés csak 60 lenne, de mellette adna, 20 erő, 20 védekezést. Mert most az van, hogy szintenként nő a fegyverek sebzése, ami néha önmagában csatadöntő tud lenni a bónuszok nélkül is. És akkor nem is kéne az, hogy több legyen a választás, de ez még nagyobb taktikát igényelne...
Dátum: 2009.01.07. 11:34:52
Pont hogy érdekesebbé tenné, így van leegyszerűsítve nagyon, ugyanis mindenki ugyanazokkal a fegyverekkel harcol, max az dönt, hogy kinek mekkora a kereskedelme, mennyivel előbb tudja megvenni az 5 szinttel nagyobb cuccot. Pont az a gond, hogy kevés a választék, egyik szinten csak a várázslást támogató fegyverek jönnek, aztán meg csak a normál harcot, de a köv szint fegyvere már jóval nagyobbat is sebez. Ezért kéne mondjuk három féle, a különböző párosításokban, egy ami csak sebzést növel, és nem ad bónuszt, másik ami a mágiával kapcsolatos dolgokat segíti és egy harmadik, ami meg a közelharci bónuszokat adja, de ez utóbbi kettőnek kevesebb a sebzése. Így aki a mágiával küszködik az is megtalálja a saját számítását, aki meg közelharcban jó az is.
A hordabónuszok így se jönnek ki eléggé, mondjuk a gyémántnak egy ideig jó, hogy több LE, meg olcsóbb cuccok, de pl. én v2-ön a smaragdnál nem éreztem 10 szint alatt (időintervallumot értek itt), hogy bármi bónuszuk lenne a varázslatokra, mert olyanok ellen nem jöttek be varázslatok vagy csak minimálisan, akikről tudtam, hogy nem fejleszthettek annyit az iq-jukon taujukon, mint én (tul összeg alapján), és mégis kevesebbet sebeztem a varázslattal.
Szóval igen, szükség lenne nagyobb specifikusabb választékra a fegyverek és egyéb tárgyak tekintetében.
A hordabónuszok így se jönnek ki eléggé, mondjuk a gyémántnak egy ideig jó, hogy több LE, meg olcsóbb cuccok, de pl. én v2-ön a smaragdnál nem éreztem 10 szint alatt (időintervallumot értek itt), hogy bármi bónuszuk lenne a varázslatokra, mert olyanok ellen nem jöttek be varázslatok vagy csak minimálisan, akikről tudtam, hogy nem fejleszthettek annyit az iq-jukon taujukon, mint én (tul összeg alapján), és mégis kevesebbet sebeztem a varázslattal.
Szóval igen, szükség lenne nagyobb specifikusabb választékra a fegyverek és egyéb tárgyak tekintetében.
Dátum: 2009.01.07. 10:03:25
Szintenként több választható fegyver, pajzs és páncél mellett kardoskodom most leginkább, nem tudom mennyire megvalósítható, bár csak a készítők akaratától és hajlandóságától függ. Lehetne pl. x. szint, lehetne egy fegyver, ami magas sebzéssel rendelkezik, de nincs neki semmi egyéb bónusza, de ugyanazon a szinten a kufárnál kaphatóak lennének specifikus fegyverek, melyek vagy egészségre, vagy a többi tulajdonságra gyúrnak. Illetve szintfüggő tárgyak. Pl. x+5. szintű fegyvert nem lehetne csak azon a szinten viselni, persze előbb is megvehetné, de mondjuk kellene hozzá egy térkapus tárgy, hogy ha előbb akarja hordani. Ugyanez pajzsoknál és páncéloknál. Varázslatokra jó ez a két szintenkénti rendszer, ja és ha megoldható lenne, hogy a karaktert le lehessen kvázi vetkőztetni, tehát néhány kattintással, anélkül, hogy kicserélném egy gyengébbre, vagy eladnám a felszerelést egyszerűen csak levenném, aztán újra vissza, ha úgy kívánom.
Dátum: 2009.01.07. 01:18:16
Első 3-4 szinten szinte teljesen mindegy hogy fejleszted a karaktert, mert a random dönt, tudom, mert 2. világon, amikor indítottam a karakterem sokat anyáztam miatta. A prémiumos tárgyak később 20-30. szinten sokkal nagyobb tápokat adnak, de úgy összességében, azokon a szinteken már az a probléma, hogy a fegyverek sebzése túl nagy. Ezt mondjuk itt a fórumon, csak másik topicban kifejtettem.
Más: ezt a teveneveldés hülységet el kéne felejteni, akkár mennyire agresszív pvp ez a játék ezer sebből vérzik sok, helyen és én kifejezetten örülök, ha jön egy olyan világ ahol a csendes építkezéseké lesz a főszerep, és nem portyákon.
Más lehet, hogy 11. szinten ésszel fejlesztett karakter megtudja verni a nála nagyobb karaktert, de ugyanezt nem csinálod meg 24. szinten.
Az viszont tényleg gáz, hogy a játék legelején a fejlesztéseknek nincs semmi gyakorlati értelmük. És itt van az is, hogy a hordák gyakorlatilag semmiben nem különböznek ha harcról van szó. A smaragd szivatva van, bár elvileg nagyobbat sebeznek a varázslataik, nem egyszer volt olyan nálam is, hogy egy 146 tulösszegűnek mentem neki 200 feletti tulösszeggel, ahol 35 az iq, és 30 a tau volt, ennek ellenére a gyémánt nagyobbat sebzett varázslattal mint a varázslatokra kihegyezett smaragd.
Na mindegy...
Más: ezt a teveneveldés hülységet el kéne felejteni, akkár mennyire agresszív pvp ez a játék ezer sebből vérzik sok, helyen és én kifejezetten örülök, ha jön egy olyan világ ahol a csendes építkezéseké lesz a főszerep, és nem portyákon.
Más lehet, hogy 11. szinten ésszel fejlesztett karakter megtudja verni a nála nagyobb karaktert, de ugyanezt nem csinálod meg 24. szinten.
Az viszont tényleg gáz, hogy a játék legelején a fejlesztéseknek nincs semmi gyakorlati értelmük. És itt van az is, hogy a hordák gyakorlatilag semmiben nem különböznek ha harcról van szó. A smaragd szivatva van, bár elvileg nagyobbat sebeznek a varázslataik, nem egyszer volt olyan nálam is, hogy egy 146 tulösszegűnek mentem neki 200 feletti tulösszeggel, ahol 35 az iq, és 30 a tau volt, ennek ellenére a gyémánt nagyobbat sebzett varázslattal mint a varázslatokra kihegyezett smaragd.
Na mindegy...
Dátum: 2009.01.02. 12:21:04
Problémám a következő, amit mindkét világnál eszleltem. Mindkét-három esetben háború zajlott a klánjaink között.
Egy 231-es tulösszegű 10. szintű karakter támadott egy 226 tulösszegű LÁTHATATLAN 9. szintű karaktert és a támadó agyonverte a támadottat. Mondjuk a felszerelései jobbak voltak, de kb ennyi.
A másik az első világon, és az még durvább. 24. szintű támadott 23. szintűt, 4 pont különbség és a láthatatlanság ellenére a 23. szintű kétszerannyit sebződött, mint a másik. Illetve 28. szintű támadta a 23. szintűt kb 40 pont különbséggel, és a támadó 400 felett sebzett, míg a támadott alig 100-at.
A fenti példák alapján nem igazán értem, hol mutatkozott meg a láthatatlanság szerepe, pedig mindhárom esetbe be volt kapcsolva. Bár a legelső esetben szerepet játszhatot a segítségnyújtást, amit a megtámadott játékos nyújtott csapattársának, de a másik két esetben ilyen szó sincs...
Várom a tippeket.
Egy 231-es tulösszegű 10. szintű karakter támadott egy 226 tulösszegű LÁTHATATLAN 9. szintű karaktert és a támadó agyonverte a támadottat. Mondjuk a felszerelései jobbak voltak, de kb ennyi.
A másik az első világon, és az még durvább. 24. szintű támadott 23. szintűt, 4 pont különbség és a láthatatlanság ellenére a 23. szintű kétszerannyit sebződött, mint a másik. Illetve 28. szintű támadta a 23. szintűt kb 40 pont különbséggel, és a támadó 400 felett sebzett, míg a támadott alig 100-at.
A fenti példák alapján nem igazán értem, hol mutatkozott meg a láthatatlanság szerepe, pedig mindhárom esetbe be volt kapcsolva. Bár a legelső esetben szerepet játszhatot a segítségnyújtást, amit a megtámadott játékos nyújtott csapattársának, de a másik két esetben ilyen szó sincs...
Várom a tippeket.
Dátum: 2008.12.21. 20:47:33
Üdv!
Nem tudom jó helyre írom e, de az hogy lehet, hogy 6. szinten vagyok nyertem egy portyát egy 7. szintű ellen 3 tp-t kaptam, majd mentem egy 6. szintű ellen és tőle már 4-et, pedig a saját szintemen támadtam.
Nem tudom jó helyre írom e, de az hogy lehet, hogy 6. szinten vagyok nyertem egy portyát egy 7. szintű ellen 3 tp-t kaptam, majd mentem egy 6. szintű ellen és tőle már 4-et, pedig a saját szintemen támadtam.
Dátum: 2008.12.13. 18:02:13
Üdv!
Már másodjára tapasztalok olyat a kvíz során, hogy feltesz egy kérdést, négy válaszlehetőséget ad meg, én kiválasztok egyet, amit helyesnek vélek, majd helytelenre értékeli, úgy hogy helyes válasznak egy nem létező választ ad meg.
Például a legutóbbi aminek kapcsán ez a bejegyzésem született:
Hol neveztek el színházat Jászai Mariról?
a) Kecskemét
b) Tatabánya
c) Eger
d) Szeged
Bejelölöm a B-t, Tatabányát, majd klikk a kész gombra és azt a választ kapom, hogy a válasz helytelen, a helyes válasz a következő lett volna: 14.
Érdeklődnék, hogy ez most hogy is van?
Már másodjára tapasztalok olyat a kvíz során, hogy feltesz egy kérdést, négy válaszlehetőséget ad meg, én kiválasztok egyet, amit helyesnek vélek, majd helytelenre értékeli, úgy hogy helyes válasznak egy nem létező választ ad meg.
Például a legutóbbi aminek kapcsán ez a bejegyzésem született:
Hol neveztek el színházat Jászai Mariról?
a) Kecskemét
b) Tatabánya
c) Eger
d) Szeged
Bejelölöm a B-t, Tatabányát, majd klikk a kész gombra és azt a választ kapom, hogy a válasz helytelen, a helyes válasz a következő lett volna: 14.
Érdeklődnék, hogy ez most hogy is van?
Dátum: 2008.12.13. 14:19:46
Na igen, de pont az a lényeg, amiről beszélek, hogy olyantól kapok ki, aki még semmit nem fejlesztett, mivel mindenki 140ről indul, így igenis van jelentősége, ha 27-es támadással 25-ös erővel, 25-ös iq-val megyek neki egy olyan karinak, akinek mindene 20-ason nyugszik.. Akkor nem csodálkoznék, ha olyan jelentéktelen dolgokra szórtam volna a 20 tulpontot, mint a mágia, vagy az egészség. De harci tulajdonságokra szórtam. Így azért már kéne jelentőségének lennie, főleg az elején. Ez kb olyan mintha egy csecsemő izomból lenyomna egy 3-4 éves gyereket, mennyi erre az esély?
Egyébként nem volt állata és a szakértelem összege 0. Egy buzogány meg egy kis bőrpajzs volt nála. Annyira meg nem vagyok burzsuj, hogy ilyenekre szórjam a drága ősköveket.
Egyébként nem volt állata és a szakértelem összege 0. Egy buzogány meg egy kis bőrpajzs volt nála. Annyira meg nem vagyok burzsuj, hogy ilyenekre szórjam a drága ősköveket.
Dátum: 2008.12.13. 13:30:47
Az előző hsz-emhez kapcsolódóan:
Most indítottam két portyát frissen lelkesen, azonos szintű, de vagy 18-20 tulponttal gyengébb karik ellen (értsd eddig összesen ha 1 vagy 2 tulajdonságukat fejlesztették szemben az én 21 pontnyi fejlesztésemmel, amiket véletlenül se az egészségre vagy a mágiára szórtam, hanem az iq-ra (25), erőre (25), támadásra (27), tau-ra(22)), a felszerelések azonosak voltak azzal a különbséggel, hogy nekem volt varázslatom, nekik nem. Mindkét esetben kikaptam és még adakoztam is.
Ilyen aránnyal mégis hogy kaphattam ki, mert ha pusztán a logikát vesszük, akkor is az erőfölénynek nekem kellene kedveznie. És az még rendben is lenne, hogy egyszer elvernek, de hogy rendszeresen kapok ki hasonló aránnyal, az már bosszantó, lehangoló és elkedvtelenítő.
Most indítottam két portyát frissen lelkesen, azonos szintű, de vagy 18-20 tulponttal gyengébb karik ellen (értsd eddig összesen ha 1 vagy 2 tulajdonságukat fejlesztették szemben az én 21 pontnyi fejlesztésemmel, amiket véletlenül se az egészségre vagy a mágiára szórtam, hanem az iq-ra (25), erőre (25), támadásra (27), tau-ra(22)), a felszerelések azonosak voltak azzal a különbséggel, hogy nekem volt varázslatom, nekik nem. Mindkét esetben kikaptam és még adakoztam is.
Ilyen aránnyal mégis hogy kaphattam ki, mert ha pusztán a logikát vesszük, akkor is az erőfölénynek nekem kellene kedveznie. És az még rendben is lenne, hogy egyszer elvernek, de hogy rendszeresen kapok ki hasonló aránnyal, az már bosszantó, lehangoló és elkedvtelenítő.
Dátum: 2008.12.12. 20:08:25
A játékkal két alapvető problémám van:
1. túlságosan kedvez az prémium felszereléses karaktereknek
2. a 2-es világon levő 3. szintű 161 tulponttal rendelkező karakterem, teljes (ugyan alap felszerelés: buzogány, kis bőrpajzs, kis páncél, alap varázslat) felszerelésben kikap egy egy darab mithril buzogánnyal felszerelt 140 tulpontos 4. szintű karaktertől, úgy hogy egyedül a varázslatom tudott bele sebezni. Mindemellett az iq-m 25-ösre volt fejlesztve a támadásom 27-esre, a taum 22, az erő 25 a védekezés 22-re, az egészség és a mágia 20-asok voltak. Nem értem hogy kaphattam ha ilyen szintű túlerőben voltam. Ez teljesen logikátlan.
Szerintem változtatni kellene azon, hogy ne szintfüggő legyen, hogy kit támadhatok. Inkább a tulajdonságpontokhoz kéne kapcsolni a támadhatóságot, és nagyobb befolyásoló erőt kellene biztosítani ennek. Mert szerintem az teljesen értelmetlen, hogy egyszál buzogánnyal agyonver egy mindenféle fejlesztést nélkülöző karakter, miközben én a legfontossabb sebzést befolyásoló tulajdonságaimat felfejlesztettem.
1. túlságosan kedvez az prémium felszereléses karaktereknek
2. a 2-es világon levő 3. szintű 161 tulponttal rendelkező karakterem, teljes (ugyan alap felszerelés: buzogány, kis bőrpajzs, kis páncél, alap varázslat) felszerelésben kikap egy egy darab mithril buzogánnyal felszerelt 140 tulpontos 4. szintű karaktertől, úgy hogy egyedül a varázslatom tudott bele sebezni. Mindemellett az iq-m 25-ösre volt fejlesztve a támadásom 27-esre, a taum 22, az erő 25 a védekezés 22-re, az egészség és a mágia 20-asok voltak. Nem értem hogy kaphattam ha ilyen szintű túlerőben voltam. Ez teljesen logikátlan.
Szerintem változtatni kellene azon, hogy ne szintfüggő legyen, hogy kit támadhatok. Inkább a tulajdonságpontokhoz kéne kapcsolni a támadhatóságot, és nagyobb befolyásoló erőt kellene biztosítani ennek. Mert szerintem az teljesen értelmetlen, hogy egyszál buzogánnyal agyonver egy mindenféle fejlesztést nélkülöző karakter, miközben én a legfontossabb sebzést befolyásoló tulajdonságaimat felfejlesztettem.