Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - S0laris

Dátum: 2010.09.21. 21:37:07
Idézet: LoWs - 2010.09.16. 18:53:29


ITe még sosem támadtál hasonló erősségű embert? Nem csak a max távolból agyonverés létezik ám! Ki kéne szakadni ebböl a gondolkodásból! Erre segítségképp tettem a javaslatom! Valaki, aki jobban ismeri a számokat, simán kiszámolhatja, hogy is működne konkrét karakterekkel és mindenféle módosítókkal együtt.
Minden PvPben van random. Még a box/szumó/vívásban is. Ezt el kell fogadni.
Mellesleg részletkérdés, hogy mi a PvP és mi nem.
A VU rendszerével baj van. Ezt szinte mindneki látja. Azért javasoltam az EH ilyen módosítását, hogy a rendszer egyik jelentős bajára (lefele ütés) nyújtsak valamilyen megoldást.


De, elég sok hasonló erejű embert támadtam már, az asszimetrikus karakterfejlesztés miatt merek ilyet tenni. De az engem naponta támadó emberek 90%-a minimum 5 szinttel magasabb nálam, ezért nem esik nehezemre, hogy álltalánosítsak. A tudatosan játszó játékosok jórésze küldetés miatt támad lefele akár max távba is, aztán ezt PvP-nek nevezi. Kócossal volt levelezésem ezzel kapcsolatban, ő a PvP fogalmát máshogy értelmezi, szive joga. Viszont nekem az a PvP, hogy például Woflenstein:Enemy Territory-ban berohanok egy szobába, pár másodperccel később kirohanok, viszont magam mögött hagytam 3 hullát, mert gyorsabb voltam és ügyesebb. Nincs random, gyorsabb voltam, jobban helyezkedtem, jobban céloztam. Kinek mi a PvP? Érzésem szerint a játékosbázis legalább 80%-ának nem az, hogy valaki 10-20 szintnyi felszereléselőnyel üt lefele csak azért, hogy ne sebződjön egy portyában többet 2-400-nál, és ne csak egy küldetést tudjon aznap megcsinálni.

Egyetértünk abban, hogy a VÚ rendszerével van baj, de ha egy random faktorhoz kötöd az előrelépést, nem tartunk tovább annál mint ami most van.
Dátum: 2010.09.21. 21:09:00
Az alábbi, Miklós álltal felvetett képességek részben vagy teljesen összeférhetetlenek a VF ideológiával:

Alapos tanulás. Leírás: a szintlépéshez szükséges TP megnő szint x 5%-kal, de a TP-vel együtt kapott AF is megnő ugyanilyen arányban. Max. szint: 4. Költség: 10. Előfeltétel: nincs visszafogott fejlődés.
Tapasztalat. Leírás: Ha megtámad és harcban legyőz téged valaki, megnő a TP, amit a győzelemért kap. szint: 5. Költség: 3.
Hasznos energiák. Leírás: Minden szint eggyel növeli az energihasznosítás szakértelmed lehetséges maximumát. Max. szint: 20. Költség: 2.
Energiamester. Leírás: Az energiahasznosított lélekenergiát növelik a portya LE-t módosító tárgyaid. Max. szint: 1. Költség: 15.


Kóc:
Az optimalizátorokra marad, hogy mi mennyiért éri meg (téged nem érint, neked minden EH táp jól jön). A gyorsabb lefertőződési relikvia azért maradt el eddig, mert nem volt rá igény, mivel a fertő közel nincs a 0% fertős táphoz.
Dátum: 2010.09.21. 20:49:01
Valóban, de az 50-60-as felvetésem még mindig jobb mint a 80

EH maxtól kéne bevezetni. Ne legyen az, hogy a mostani 60 végi gyenge VF-es karakterem 90-nél uralkodik az éppen odaérő akkori hullámon, csak azért, mert nekem megadatott a VF, a többieknek nem.
Dátum: 2010.09.21. 20:05:08
Rossz a szinthatárt 80-ra állítani, szerintem 50-60 a helyes szám, de lehetne azonnal elérhetővé tenni amint valaki kihúzza az EH-t. A lényeg szerintem az volna, hogy a mostani VF mezőnyön eséllyel zakatoljon át az, aki nem akar leragadni VF-el 1-2 évre (!). Ha az EH és az egyéb új, a VF-eseknek nem elérhető tulajdonságok vannak olyan jók mint ha valaki VF-ezne, nem lesz törés a játékban.
Dátum: 2010.09.21. 19:06:14
*Casting spell of cure Blindness*

Szó nincs a VF nerfeléséről, csupán "baráti" csevej zajlik a ballanszról, egyik tábor a VF-et nerfelné, a másik tábor az EH-t tápolná. Az újdonságok egy része tápolja az EH-t úgy, hogy a VF ki van zárva belőle, így összébb fércelhető a mezőny.
Dátum: 2010.09.21. 17:34:51
Jeriko, erről már beszéltünk, Kócos is említette. Ha megszűnik a VF, az eddigi agyontápolt VF cirkáló csak be kell húzza lehetőségeihez mérten a kéziféket, és várnia 2-4 hónapot, amíg odaér a gyorsabb tempójú hozzá képest harmatgyenge játékosréteg, és ki lehet élni a hajlamokat. Ezt nem szabad hagyni. A VF beleégett a játékba, így ellensúlyt kell teremteni, nem az égésnyomot kapirgálni.

Lélekenergia dúsitás:
Előfeltétel: nincs VF
Szintek: 4 (90% fertőzés felett 6)
Szintenként 5-el növeli a spektrális lehetséges maximumát.
Költség: ezt a JV-re bízom.

Továbbá kell a fertőzötteknek is további extra táp, hogy partyban legyen a 0-ás fertővel.
Dátum: 2010.09.20. 20:51:34
Idézet: Ariel - 2010.09.20. 20:37:58
Idézet: Kocos - 2010.09.20. 20:24:00
Masreszt pedig hogy tudnal hatranyba kerulni azzal, hogy nem kapsz elonyt masokhoz kepest?


Már most is hátrányban vagyok minden PvE részen azokhoz képest, akik hónapokkal késöbb kerülnek a szintemre. Ami pl őskövekben is elég komolyan megnyilvánul. Azzal, hogy 50 szinten át nem kapok AF-et, még nagyobb lesz a hátrányom minden PvE-ben. És baromira érint, főleg, ha Miklós majd úgy lő be mindne PvE eventet, mintha 80-ik szint óta lett volna AF-em.

Birka: hiába kapok időarányosan több TP-t, osztva van a szinttel...


Ariel, hiába tud valaki több AF-et szerezni mire odaér a szintedre, sosem fog utolérni, semmilyen hátrány nem fog érni. Ha pedig olyan eventeket vagy újabb játékelemeket kapunk a jövőben, biztos vagyok benne hogy Miklósék korrigálni fognak a képleteken, mint tették azt a kalandoknál is.
Dátum: 2010.09.20. 19:39:09
Idézet: Tony Ramirez - 2010.09.20. 19:14:17
Cras, Kócos és még néhány játékos ötleteinek, és hsz-einek köszönheted a VÚ jelenlegi formáját.


Ettől félek én is, de ebbe most ne menjünk bele.


Miért kéne visszamenőleg beírni bármit is? Aki mondjuk 120-as szint felett van, az első nap maxol mindent? Az miért jó? Senki nem lesz hátrányban amikor bejön ez a fejlesztés.
Dátum: 2010.09.20. 16:46:27
Sajnos nem játékminőségről van szó, hanem marketingről. Ha lenne a Beholdernek olyan bevétele, hogy több helyre kitegye a bannereit, neadj isten a TV-ben hirdessen (mint például a Bigpoint németországban) akkor a VÚ és egyéb Beholder játékok játékosbázisa lényegesen nagyobb lenne.

Amúgy jah, a GF játékai nagyon gázok, volt szerencsém kipróbálni egy jópárat. (Anno a Bitefight-ot hagytam abba a VÚ-ért, nem bántam meg.)

SZERK:
Nagyon ari a lepontozás, pláne hogy egy másik céget fikázok, nem a Behót. A GF fanoknak kívánok további havi sokezer forint költekezést, csak hogy életben maradjanak a karaktereik.
Dátum: 2010.09.20. 03:51:00
Idézet: BlackSheep77HUN - 2010.09.18. 11:08:08
Megszűnik a monopol helyzetük


Sosem volt monopol helyzetük. A VÚ jókor lett indítva hogy nyereséges legyen, de komolyabb marketing nélkül esélytelen, hogy labdába rúgjon a Bigpoint vagy a Gameforge játékai mellett.

Kissé beárnyékolja a dolgokat, hogy a távolkeleti F2P játékipar kezd betörni az európai piacra, remélem nem öli meg a böngészős játékokat.
Uhh, halálcsoport, ráadásul innen két könyvet én jelöltem, de végül ment a +1 Asimov-ra.
Dátum: 2010.09.14. 17:15:13
Az a 20% ugyanaz amit mi is vállalunk napi szinten. Ha kicsit erősebb ellenfélre megy az ember, legtöbbször a varázslat dönt, ebből adódik a 20%. De ha 50%-os csatánál bukhatsz annyit amennyit nyerhetsz, hosszabb távon a szerezhető LE mennyisége marginális. Neked kell a TP, de a legtöbb EH-snak nem. Ha olyan rendszer jönne össze, hogy kevesebbet buksz mint amennyit nyerhetsz, uccu jönne még egy Csuhi meg Egon, mi meg leshetnénk a LE diff toplistát megint.
Dátum: 2010.09.14. 16:15:38
Én is beleléptem keményen, -80%-on 3-4-et buktam, téptem is a hajam amikor rájöttem, hogy miért.
Dátum: 2010.09.14. 14:43:29
Idézet: LoWs - 2010.09.14. 10:00:58

Ha itt is annyira háttérbe szorulna a PvP akkor egyszerű lenne a dolog: húznék innen a sunyiba. Számomra nem kihívás egy program/script/sárkányos rajz elleni harc. Azokat legyőzhetőre csinálják. Minnél több dolog sikerül ellenük minnél rövidebb idő alatt, annál gagyibb a játék vagy annál hülyébbeknek csinálják.


Leírtam már párszor, leírom még egyszer:
A VÚ-ban nincs PvP. Az nem PvP ha max távból takonyra kell verned valakit egy nyamvadt küldi miatt. Nincs PvP mert lefele kell ütni az optimális játékhoz. Vagy a kisebbet vered agyon, vagy a random nyer ellened ha hasonló erejű játékossal küzdessz. Igazi PvP-ben nincs random, ott az ügyesebb győz.

A módosítási javaslatodat meg éppen a random öli meg. Nyújtsa fel a kezét az, aki nyugodt szívvel belemegy egy rakás 50% esélyes portyába azért hogy nagyot szakítson.
Dátum: 2010.09.14. 14:00:42
A legyőzött sárkány pikkelyei között a következő tárgyat találtad: Féléves aukciós bérlet.

32-edik sikeres belépés. 150k körüli LE befektetés, 4k ingyé TP, -100 CSP, +2 manaital, -6 gyógylötty, 4 közel halálra vert friss állat.
Dátum: 2010.09.10. 12:07:08
Jeriko, amit el akarunk kerülni az az, hogy a mögöttünk jövő generáció ne legyen takonyra verve amikor elérik a mostani 50-80 közti VF keménymagot. A mostani VF-es megvonja a vállát, és az EH ellenére láthatatlanul fog vadászni, hogy lassuljon a normál tempóhoz képest, aztán bevárja a VF nélkül esélytelen játékosokat, és rajtuk éli majd ki magát. A VF eltüntetése nem megoldás. Hiszem, hogy az EH feltápolásával úgy érhetnek minket utol, hogy nem 200-6k sebzésarányú csaták miatt kell a hajukat tépjék. A feltápolt EH pedig alternativa lehet a VF-eseknek is, akik unják a lassú tempót, de jelenleg nem válthatnak nagyobb sebességre, mert csak pár szint ugrás aztán vége a dalnak.
Dátum: 2010.09.09. 12:38:59
Let, válassz ki magadnak a toplistán egy szintet 60 és 70 között, nézd meg az első és utolsó játékos közötti különbséget.
Dátum: 2010.09.09. 11:50:46
Jeriko, igazad van, de nem ez megy már most is? Nem ütik le az embert max távból küldi miatt? Az elején biztosan rossz lenne a gyengébbeknek, de ha van eszük, kihúzzák a VF-et, vagy le sem felejtik, ha megvan, és lemaradnak, így tudnak tápolni, hogy elérjék az áltagot. Az aki VF-el megszedte magát az már bőven meggondolhatja, hogy dobja a VF-et és EH-val begyújtja a rakétákat. Hidd el, gyenge VF-esként én is erősen meggondolnám az EH-t. Rendes játéktempóban cirka egy év alatt elérném a megmaradó VF-es mezőny tetejét, és onnantól a játék "visszazökken" a rendes kerékvágásba.

SZERK:
Gyémánt bónusz... huhh, igen, azzal kezdeni kellene valamit. Viszont véleményem szerint portyákból ellensúlyozható a térkapu és egyéb nyalánkságok, mivel az EHsoknál lesz LE, sokszor többet lehet rabolni mint amit küldivel szerezhetsz.
Dátum: 2010.09.09. 11:30:33
*using Potion of Cure Blindness*

Mindenki használ VF-et akinek érdeke, ez a tudatosan játszó játékosok 80-90%-át jelenti a top mögött. A VF akkora differenciát okozott, amit most nerf esetén nem heverne ki a mögöttünk jövő generáció. Azt fogd fel, hogy nem rólunk van szó, hanem a most 20-40-es szintű tehetséges játékosokról, akik ha nem pókok, farmok lesznek 60-as szintre.

Egy gyorsító kell ami hasonló bevételt produkál mint a VF, de jó alternatíva, és akkor a VF tényleg megmarad felzárkoztató szakinak, míg az EH mérsékli a VF miatti differenciálódást.
Dátum: 2010.09.09. 10:28:38
A spektrális elvétele VF-eseknél azt jelentené, hogy lábon lövi magát az aki húzza a VF-et. Akkor nem elég, hogy nem fejlődne, hanem még lassan is halad, ami dupla hátrány, teljesen értelmét vesztené a szaki.

Az EH-t kell erősíteni. Húzni kell az LE/TP arányon, de nem feltétlenül kell felhúzni a VF mellé teljesen, hiszen az EH miatt több embernél lesz több LE úgy, hogy 15% felett van, mivel portyázik.

Lehetne eljátszadozni a környezethez kötött EH bónusszal. Pl, ha a szinted legerősebb (karakterben meglévő LE mennyiség, tehát TÖ+SZÖ+felszerelés) játékosához képest ha a te karakteredbe fektetett LE mennyiség nem éri el a szint top 1 karakterbe fektetett LE 80%-át, kapj tápot az EH-ra, minél kevesebb LE van a karidban, annál nagyobb tápot. Ez viszont kicseszés a jó játékosokkal, tehát marad az EH fix értékkel megnövelt hatása. Okosan portyázva, a többi EH-t használót játékost rabolva jobb LE/TP arány jön ki mint a VF-re.