Sajna az interakcióval nem jutottam előre.
Érzek ellentmondást a rövidített háború (max. 2 óra) és az interaktivitás között, ez csak azoknak adna élményt, akik munka mellett is tudnak játszani, nincs családjuk, párjuk, ezért szabadidejükben is bármikor gép elé ülhetnek. ezt kihagynám az új háborúból, viszont interakcióra meghagynám a hagyományos háború rendszert is, mert miért is ne? Ha valakinek az tetszik, hát had játsszon úgy.
A Miklós féle alapon csiszoltam, vagyis próbáltam...
Így is működhetne az új rendszer:
Hadüzenet elküldése. Indul a 48 óra a háborúig. Lehet nevezni, mint a bajnokira, nevezésnél eldöntheted, hogy adsz-e segítő kezet valakinek (felfelé is!, az ellenfél nélküli tagok bevonására, illetve egy nagyon erős kari esetén egy taktikai elem is). A nevezés egy az Arénához hasonló felületen történne. Aki nem nevez, az a háború kitörésének pillanatában aktuális cuccával játszik. Harc ütőtávon belül, itt mindenki-mindenkivel játszik 5 kört (a randomot kisimítandó, esetleg lehet kevesebb (min. 3)). A támadó szövetség tagja 3szor támadnak és kétszer védekeznek (mert Ők a támadók). Tehát a 48 óra lejár és máris meg lehet tekinteni az első kört (fejenként 5 csata eredményeit), az említett felületen (linkelve persze). Az érdekesség kedvéért minden csata megtekinthető mindenkinek, a fórumon lehet örömködni, bánkódni, fogadni (ja, azt nem...). 5 perc múlva, akinek van az ütőtávjában másik ellenfél, újra játszik, mivel itt már kevesebb csata lesz a következő körre már csak 4 percet kell várni, azután 3-at, 2-öt, 1-et és ha még mindig van ellenfél marad az 1 perc. Max. fél óra alatt lemegy és az eredményeket folyamatosan lehet nézegetni, megbeszélni. Minden csata max. ÉP-ről és VP-ről indul (az állatok is mindig gyógyultak, esetleg nem...). Ha összesítve összejön valamelyik csapatnak az 50 győzelem és a 10 győzelem többlet, akkor győzött, különben döntetlen.
Jutalom: fontos, hogy ne legyen annyira értékes, hogy az esetleges elmaradása miatt egy szövi mindig ugyanazt -az általa könnyen legyőzhetőt- támadja és/vagy egy szövi ugyanazt a célpontot csak havonta egyszer támadhassa. A jutalom lehetne random az előre összeállított listából. Saját Lélekkút/10 töltődés (túltöltés védett), 5 napig tartó idomítás idő csökkentés 5 perc/körre és költsége feleződik, +25 Térkapupont/per fő (a max kitolásával, vagy több, vagy kevesebb), -50% ÉP a következő epikusnak, 20 ÉP/perc automatikus állatgyógyulás 5 napon át, az állatok morálja nem csökken 5 napig, 5 napig a vadászatból rendes őskő esik...
Szerepelt még, hogy csak a támadó kaphat jutalmat (visszaélések elkerülése), és hogy a vesztes nem szenvedjen kárt. Ez ugye, kockázat nélküli próbálkozásokhoz vezet, de az indítható háborúk száma korlátozott (heti 1), így rettenet nagy hasznot nem lehet elérni. Meg hát, had gyarapodjon a gyengébb is...
Hozzászólások - Pörgönc
Dátum: 2011.06.20. 18:02:36
Dátum: 2011.06.19. 21:43:33
Rengeteg átgondolni való van.... Jaj...
Nézzük csak!
A csapat 5 db 70. szintű taggal, B csapat 1 db 70. és 5 db 30. szintűvel (mondjuk ők is adnak át épét, legyenek aktívak). A csapat átad minden ÉP-t a legerősebbnek és kifekteti B csapat 70. szintű kariját 5 támadásból, mi a háború vége?
Lehetne úgy is programozni, hogy a háború 5 nap, van nevezés, mint a bajnokira, aki nem nevez, az a háború kitörésének pillanatában aktuális cuccal játszik. Naponta 1 kör, mondjuk 5 nap, az első 4 napon választhatsz ellenfelet, ha akarsz. Az 5. napon a progi lenyomja a maradékot, ha addig nem dől el egyértelműen háború. Az utolsó nap harcában a maradék inaktívak és az ellenfél nélkül maradtak csak az ÉP-jükkel vesznek részt. A végső ütközet csak két ütőtávon belüli játékos között dőlhetne el, ha nincs ilyen, döntetlen. Ha van, akkor megkapják a maradék ÉP-t mindenkitől és utolsó vérig megy a harc. Ha több ilyen páros is van, akkor arányosan kapják az ÉP-t az innen keletkező maradék pedig szint szerint alulról felfelé áramlik. Tehát a legkisebbek párbajoznak először.
Nézzük csak!
A csapat 5 db 70. szintű taggal, B csapat 1 db 70. és 5 db 30. szintűvel (mondjuk ők is adnak át épét, legyenek aktívak). A csapat átad minden ÉP-t a legerősebbnek és kifekteti B csapat 70. szintű kariját 5 támadásból, mi a háború vége?
Lehetne úgy is programozni, hogy a háború 5 nap, van nevezés, mint a bajnokira, aki nem nevez, az a háború kitörésének pillanatában aktuális cuccal játszik. Naponta 1 kör, mondjuk 5 nap, az első 4 napon választhatsz ellenfelet, ha akarsz. Az 5. napon a progi lenyomja a maradékot, ha addig nem dől el egyértelműen háború. Az utolsó nap harcában a maradék inaktívak és az ellenfél nélkül maradtak csak az ÉP-jükkel vesznek részt. A végső ütközet csak két ütőtávon belüli játékos között dőlhetne el, ha nincs ilyen, döntetlen. Ha van, akkor megkapják a maradék ÉP-t mindenkitől és utolsó vérig megy a harc. Ha több ilyen páros is van, akkor arányosan kapják az ÉP-t az innen keletkező maradék pedig szint szerint alulról felfelé áramlik. Tehát a legkisebbek párbajoznak először.
Dátum: 2011.06.19. 20:56:00
Kérdeznék párat, mert nem világos. A nevezést meghagynád (az jónak tűnik)? Pl. 16.00-kor indul a háború, ha gép előtt vagy, választasz ellenfelet, ha nem, automatikusan védekezel, ha elfogy az ÉP-d kiestél. Ha nem, de már nincs ellenfél (harcoló) ütőtávban, viszont harcoló szövetséges sem, az a döntetlen? Vagy ilyenkor az összes maradék ÉP számít?
Az én szintemen (40-50) ez kb. 3-4 forduló/per ellenfél. Tehát 15-20 percem van interaktiválódni (ÉP-t kérni, kapni vagy adni), ha éppen gép előtt ülök.
Ha egy karit többen is tudnak támadni, akkor az akár 1 mp alatt is kivégezhető (attól még minden támadóját sebzi, tehát ez nem feltétlenül baj).
Az én szintemen (40-50) ez kb. 3-4 forduló/per ellenfél. Tehát 15-20 percem van interaktiválódni (ÉP-t kérni, kapni vagy adni), ha éppen gép előtt ülök.
Ha egy karit többen is tudnak támadni, akkor az akár 1 mp alatt is kivégezhető (attól még minden támadóját sebzi, tehát ez nem feltétlenül baj).
Dátum: 2011.06.19. 18:39:47
Eredetileg máshová írtam, témáját tekintve inkább ide illik:
A játék túlságosan bonyolult és összetett. Az új játékos regisztrál, belép, lép 30 (jó esetben) szintet mire rádöbben, hogy számít mit, milyen sorrendben és milyen áron. Bizony mondom, akkor már késő, nem lehet csak átlagos kari, jó esetben eljut egy nagy szövibe, ahol kiokosítják és még elvergődik, rossz esetben csalódottságában töröl.
A játék indulásnál a Mentor dolgot (ami jó) sokkal bővebbre kellene fejleszteni. A szakértelmeket olyan sorrendben odatolni, hogy azok támogassák a kezdő játékos fejlődését. Pl. a vadászat vonalat, vagy portya vonalat kicsit megmagyarázni (felhívni a figyelmet a láthatatlan vadászatra, ha ár nem sikerül kivenni a játékból), külön színcsoportokkal megjelölni a vonatkozó szakikat (jelezni, hogy adott stratégiához ezeket bizony maxolni kell, ha drágának tűnik is, nem költeni a másik vonalra, eltérni csak tapasztalt játékosoknak ajánlott). Be kell egy Akadémiás szövibe/vagy ahol hamarosan építik, lépni! Szerintem ez a minimum. Tudom a Wikin és itt, a dolgok 95%-a megtalálható, de egy szórakozni vágyó embertől (napi egy órában) nem várható el, hogy egy hónapig csak olvasson és kérdezzen, majd úgy kezdjen el játszani...
A játék túlságosan bonyolult és összetett. Az új játékos regisztrál, belép, lép 30 (jó esetben) szintet mire rádöbben, hogy számít mit, milyen sorrendben és milyen áron. Bizony mondom, akkor már késő, nem lehet csak átlagos kari, jó esetben eljut egy nagy szövibe, ahol kiokosítják és még elvergődik, rossz esetben csalódottságában töröl.
A játék indulásnál a Mentor dolgot (ami jó) sokkal bővebbre kellene fejleszteni. A szakértelmeket olyan sorrendben odatolni, hogy azok támogassák a kezdő játékos fejlődését. Pl. a vadászat vonalat, vagy portya vonalat kicsit megmagyarázni (felhívni a figyelmet a láthatatlan vadászatra, ha ár nem sikerül kivenni a játékból), külön színcsoportokkal megjelölni a vonatkozó szakikat (jelezni, hogy adott stratégiához ezeket bizony maxolni kell, ha drágának tűnik is, nem költeni a másik vonalra, eltérni csak tapasztalt játékosoknak ajánlott). Be kell egy Akadémiás szövibe/vagy ahol hamarosan építik, lépni! Szerintem ez a minimum. Tudom a Wikin és itt, a dolgok 95%-a megtalálható, de egy szórakozni vágyó embertől (napi egy órában) nem várható el, hogy egy hónapig csak olvasson és kérdezzen, majd úgy kezdjen el játszani...
Dátum: 2011.06.19. 16:50:42
Egy kérdésedre tudok válaszolni. A játék túlságosan bonyolult és összetett. Az új játékos regisztrál, belép, lép 30 (jó esetben) szintet mire rádöbben, hogy számít mit, milyen sorrendben és milyen áron. Bizony mondom, akkor már késő, nem lehet csak átlagos kari, jó esetben eljut egy nagy szövibe, ahol kiokosítják és még elvergődik, rossz esetben csalódottságában töröl.
A játék indulásnál a Mentor dolgot (ami jó) sokkal bővebbre kellene fejleszteni. A szakértelmeket olyan sorrendben odatolni, hogy azok támogassák a kezdő játékos fejlődését. Pl. a vadászat vonalat, vagy portya vonalat kicsit megmagyarázni (felhívni a figyelmet a láthatatlan vadászatra, ha ár nem sikerül kivenni a játékból), külön színcsoportokkal megjelölni a vonatkozó szakikat (jelezni, hogy adott stratégiához ezeket bizony maxolni kell, ha drágának tűnik is, nem költeni a másik vonalra, eltérni csak tapasztalt játékosoknak ajánlott). Be kell egy Akadémiás szövibe/vagy ahol hamarosan építik, lépni! Szerintem ez a minimum. Tudom a Wikin és itt, a dolgok 95%-a megtalálható, de egy szórakozni vágyó embertől (napi egy órában) nem várható el, hogy egy hónapig csak olvasson és kérdezzen, majd úgy kezdjen el játszani...
Módosítás: hiányzó ige, vagy mi pótlása
A játék indulásnál a Mentor dolgot (ami jó) sokkal bővebbre kellene fejleszteni. A szakértelmeket olyan sorrendben odatolni, hogy azok támogassák a kezdő játékos fejlődését. Pl. a vadászat vonalat, vagy portya vonalat kicsit megmagyarázni (felhívni a figyelmet a láthatatlan vadászatra, ha ár nem sikerül kivenni a játékból), külön színcsoportokkal megjelölni a vonatkozó szakikat (jelezni, hogy adott stratégiához ezeket bizony maxolni kell, ha drágának tűnik is, nem költeni a másik vonalra, eltérni csak tapasztalt játékosoknak ajánlott). Be kell egy Akadémiás szövibe/vagy ahol hamarosan építik, lépni! Szerintem ez a minimum. Tudom a Wikin és itt, a dolgok 95%-a megtalálható, de egy szórakozni vágyó embertől (napi egy órában) nem várható el, hogy egy hónapig csak olvasson és kérdezzen, majd úgy kezdjen el játszani...
Módosítás: hiányzó ige, vagy mi pótlása
Dátum: 2011.06.19. 13:22:32
Nem annyira jó taktika, ahová átmész a csapateredményből levonódik az, amit birtokolsz, ha jól emlékszem. A mostani állásban V3-on, így két kari vissza tudja tolni az első csapatot a második helyre. Ez neked így még pont jó, de mi van, ha 4 ember is így gondolkodik és a 3. helyre lökik vissza az elsőt az átlépésükkel (- 200 pont), akkor hopp és kopp...
Dátum: 2011.06.19. 11:06:13
Értem, csak V3-on játszom, de maximálisan egyet értek a megfigyelésekkel. Erre a Miklós féle verzióra (a két opcióval!) adnék egy igen szavazatot. Nem lehetne kiírni szavazásra?
Dátum: 2011.06.19. 10:46:32
Ariel, amit beidéztél a háborúról az király, miért nem valósult meg?
Dátum: 2011.06.19. 10:42:48
Sok téma ez egyszerre. Jó lenne valamelyiket végig vitázni, ötletelni és megszavazni, hogy had menjen a Teremtőhöz megvalósításra.
A portya témához azt tudom hozzátenni, hogy a TP táblát fordíttassuk meg, amennyi TP járt a -1 szintre ütésért azt kapjuk a +1-ért stb.
Ez kicsit (tényleg kicsit) megnehezítené a portyázók dolgát. Ösztökélné a vadászatot, eltüntetné 100. szint felett azokat a még mindig extrém 300-400 LE/TP-s csatákat, amiket a KH-ból kiszednek, talán az ismétlős küldiket is akadályozná kicsit. Eltűnnének azok a játékformák, amelyek kizárólag ezek pörgetésére épülnek, miközben a gazdik unatkoznak, de mást, a nyilvánvaló gazdasági hátrány miatt, meg nem játszanak/játszhatnak.
A portya témához azt tudom hozzátenni, hogy a TP táblát fordíttassuk meg, amennyi TP járt a -1 szintre ütésért azt kapjuk a +1-ért stb.
Ez kicsit (tényleg kicsit) megnehezítené a portyázók dolgát. Ösztökélné a vadászatot, eltüntetné 100. szint felett azokat a még mindig extrém 300-400 LE/TP-s csatákat, amiket a KH-ból kiszednek, talán az ismétlős küldiket is akadályozná kicsit. Eltűnnének azok a játékformák, amelyek kizárólag ezek pörgetésére épülnek, miközben a gazdik unatkoznak, de mást, a nyilvánvaló gazdasági hátrány miatt, meg nem játszanak/játszhatnak.
Dátum: 2011.06.13. 20:33:15
Esetleg meg lehetne fejelni még a szintlépések örömére 1-2 tized százalékkal, minden alkalommal.
Dátum: 2011.06.13. 15:20:46
A vadászat magas szinten problémán gondolkodtam, egy lehetséges megoldás. Mi lenne, ha kreálnánk egy új AF tulajdonságot (60. szinttől), aminek a neve "szuper vadászat" (vagy akármi más), ez az AF képesség, választása esetén, nullázná a VF-et, bubit, EH-t, cserébe 5 szinten fejlesztve (vagy akármi más) az alap vadászatra szintenként +25% százalékot adna, azaz szumma 125-öt (ez a lényeg, nem a bontása). Ha jól filózok, akkor az betenné a vadászatot a mostani VF és a bubi közé, közel a bubihoz (ha nem jók a számok, akkor is lenne az 5let célja). Szóval lehet vadászni és simán haladni 150-160 LE/TP-vel (plusz ismétlős küldik). (Hatna a Térkapura is...)
A sebesség, párosítva a jó bevétellel lehet, hogy elég jó alternatíva lenne a nagy többség számára.
A sebesség, párosítva a jó bevétellel lehet, hogy elég jó alternatíva lenne a nagy többség számára.
Dátum: 2011.06.13. 12:44:09
Kicsit túloztam. 8000 TP/per szint, 8 TP/portya lefelé, 25 PP/nap az 40 nap/szint (ez 4x szinten, nagyjából értékekkel), ha nem csinálsz mást (pl. Térkapu).
Dátum: 2011.06.13. 09:51:06
Birka, ez az összeomlás pontosan mit jelent?
Dátum: 2011.06.13. 08:08:05
Köszönöm, nézem.
Dátum: 2011.06.12. 21:58:48
Esszencia találására alapból 10% esély van, jól tudom? Belefér, hogy 30 sajtolásból egy sem?
Dátum: 2011.05.31. 21:54:52
VF-esb nem portyázik, EH-s nem vadászik az event alatt. Minek adnánk a portyázóknak magasabb találati valószínűséget a vadászókhoz képest a lopáson keresztül?
Dátum: 2011.05.31. 21:40:01
Hát persze, ki a fene portyázik VF-fel bizonytalan, valószínűleg 0LE/xTP-ért?
Dátum: 2011.05.31. 21:38:37
Azért jó lenne valami színesítő elemet kitalálni..., gondolkodom, hátha lesz valami értelmes ötletem.
Mi lenne, ha ez most világok közötti küzdelem lenne? Vagy világok azonos kufárjai közötti?
Mi lenne, ha ez most világok közötti küzdelem lenne? Vagy világok azonos kufárjai közötti?
Dátum: 2011.05.31. 21:34:13
Többen írták és csatlakozom hozzájuk, hogy csapatot ne lehessen változtatni, hogy megint ne ott dőljön el a dolog, hogy egy világon a top 5-10 szövi vált egy-egy üzit. Tehát progi általi besorolás és no mozgás.
Dátum: 2011.05.31. 21:31:12
Kicsit úgy érzem, hogy ezt az EH-s kollégák tolják, hogy vadászat nélkül is összeszedjék, amit kell, a vadászok kárára.