Köszönöm mindenkinek, aki eljött a találkozóra! Ahhoz képest, hogy milyen sok játékosunk van, sajnálom, hogy az élő talira ilyen kevesen jöttek el, pedig tényleg rengeteg nyeremény volt, az aukción némelyik tétel kiugróan olcsón ment, és ha én játékos lennék, számomra nagyon fontos lenne, hogy egy élő beszélgetés során tudom befolyásolni a játék jövőjét. Az alábbiakban írtam egy összefoglalót az elhangzottakról.
A vetélkedőről, ezúttal valami újat szerettem volna kipróbálni, de elismerem, kissé nehézkes volt. A kvíznél túl gyakran volt, hogy mindketten jót vagy rosszat válaszoltak. Jobb lett volna olyan feladat, ahol mindig van egyértelmű nyertes. Az sem volt nyerő, hogy 10-15 embert kellett menedzselni, erre ki kell találnunk valamit, ha hasonló versenyt szeretnénk. Legjobb lenne az egészet digitalizálni (kivetitőn a térkép és az állás) úgy, hogy a feladatok élő jellege megmarad. De ezen van még fél évem gondolkodni
Akkor lássuk a megbeszélés összefolgalóját. ha valamit kifelejtettem, jelezzétek!
300-as szint.
További részletek ld:
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,981.0
Szörnykreálás
A szörnykreálás egy meghatározott szint után érhető el a játékosoknak (valahol 70-100 között).
A szörnykreálás interfésze hasonlatos a legendás tárgy kreáláshoz: választhatsz a szörnynek nevet, képet. Lesznek alap statjai, amelyeket a te karakteredtől örököl, és ezután állíthatsz be neki további statisztikákat buffok formájában. Pl. +50% életpont, +30% kábítás stb. Az alacsonyabb szintű karakterek több buffot adhatnak, a magasabb szintűek kevesebbet.
A szörnyet, ha kész vagy, elmentheted, és ettől kezdve bármely játékos tudja támadni. A szabályok a következők:
1.) egy játékos egy nap megadott számú „kreatúra pontot” regenerál (ld. térkapu pont), amit arra használhat, hogy támadást ad le mások szörnyére (1-10 / nap).
2.) ha a szörnyet nem sikerült leölni, a csatát 1 kreatúra pontért folytathatod (mint epikus / entitás).
3.) lehet segítséget kérni a csatához egy másik játékostól, ill. lehet buffot vásárolni, ami csak a szörnycsatára érvényes.
4.) ha legyőzöl egy szörnyet, jutalmat kapsz, és nyilván tartjuk, hány és mely szörnyeket győzted le.
5.) bizonyos számú szörny legyőzése után új szörnyet kreálhatsz a másik mellé.
6.) ha egy szörnyet legyőz valaki, akkor azt egy darabig nem tudja más támadni.
Tárgyak és tárgyfunkciók:
kalandkódex (felhasználásakor kapsz 1 kalandot)
diránium erszény
unobtánium fókusz váltása relikviakuponra
relikvia, amivel több őskövet lehet a KH-tól lopni
elavult tali aukciós tárgyak berakása éles aukcióra
zafír csatlóskő berakása aukcióra
V5/V6-ra kisebb inspirátor boltba
Gradulátum cserélési lehetőség másikra
Szövetség:
Fókuszátor több szintje építhető legyen lélekkút töltésből egyszerre
Jutalom, ha valaki a lélekenergia tárolót építi
V5/V6-on az építési átlagba ne számítson az építési energia és manakonstrukció (legalábbis a jövőbeli építéseknél)
Szövetségi bajnokságban korlát a napi győztes csatákra (ez elvileg az inspiráció miatt merült fel, de nem biztos, hogy jó ötlet, hiszen akkor aki nem tudott 1-2 napig csatázni nehezebben hozhatja be a lemaradást!!)
Küldetések:
Kiégett ősköves küldetésnél a célszámot 6-ra csökkenteni
új küldetés: teljesíts 6 mini-event feladatot!
Főoldalra kijelezni az aktuális küldetést
Egyéb javaslatok:
Ha valakinek 12 kvízmedálja van, kapjon egyéb jutalmat.
Kiírni csatlós lapra a kincstalálás és myto robbanás értéket
A szörnytalizmán az állatok oldalról is használható legyen (akár mennyiségi paraméterrel)
szerencsekerék: lehessen beállítani egy gyűlölt ritkát, amit nem forgat.
Manaitalból lehessen a gyógyitalhoz hasonlóan egyszerre többet használni.
Kárhozat medál: minden 10 db eggyel növelje a szintek számát a kárhozat vermében, egészen +5-ig.
Csatlóscsata oldalon legyen részletesebb szűrési lehetőség.