Felhasználónév: Jelszó:
Oldal: 123456789
Szerző
Topic neve: 2017. februári patch információk
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2017. februári patch információk
101. hozzászólás - 2017.02.02. 17:31:50 (Válasz Azazel #100 hozzászólására.)
Idézet: Azazel - 2017.02.02. 17:26:05
Hagyd már élni szerencsétlent.... Nem ő szórta el a maradék 90% forgácsait, meg sorsjegyét.

Köszi az objektív észrevételt. Én baxtam el, mert hagytam becsapni magam, hogy érdemes leállni az egyházi inkvizícióval vitázni, hogy "és mégis mozog".
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 8.15
népszerűAzazelFérfi
Végzetúr mester
3147 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2017. februári patch információk
102. hozzászólás - 2017.02.02. 17:38:53 (Válasz Offsboy #101 hozzászólására.)
Érdemes, és szórakoztató is, csak néha elvadul
Báró Samedi
Pontszám: 7.00
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3354 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2017. februári patch információk
103. hozzászólás - 2017.02.02. 18:49:28
És smaragdszelence esik?
Végzetúr discord: https://discord.gg/bUQc6nY9XU

LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 7.77
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2017. februári patch információk
104. hozzászólás - 2017.02.02. 18:57:45 (Válasz LanMaffia #103 hozzászólására.)
A hírek azt mondja igen, szóval igen, de a pechpont az ur-t adja, az meg csak ritka.
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 8.15
kedvencUnr34lFérfi
Végzetúr mester
789 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2017. februári patch információk
105. hozzászólás - 2017.02.02. 20:48:57
Ezeket forgattam 1125 pechpontról ( kryxónium pechtaszítóm van) , +259 db Sorsjegy

A nyereményed: Sajtoló medál
A nyereményed: Sajtoló medál
A nyereményed: 30 Relikviaforgács
A nyereményed: Végzet medál
A nyereményed: Templomi pálca
A nyereményed: 24 AF pont, 284 TP
A nyereményed: Sajtoló medál
A nyereményed: 2 Relikviakupon
A nyereményed: Végzet medál
A nyereményed: Sajtoló medál
A nyereményed: Sajtoló medál
A nyereményed: a Felemelkedés gyémántja
A nyereményed: fétisszilánk
A nyereményed: a Felemelkedés gyémántja
A nyereményed: Végzet medál
A nyereményed: Végzet medál
A nyereményed: a Felemelkedés gyémántja
A nyereményed: a Felemelkedés gyémántja
meg egy halom apróságot

se Zafír csatlós csatakő se kristály mytoaffinitás se smaragdszelence

Maradt a végére Pechpont: -111 és 15 db Sorsjegy

Majd legközelebb

ui. ez egy üzenet akiknek kidobta Zafír csatlós csatakőt és nem használják az arénát
A hozzászólást Unr34l módosította 2017.02.02. 20:49:41-kor
V1 - Unr34l Azúr Légió / ex-Lélekőrök Szövetsége (V1) ex-JólesőHullaszag (V5) /
Pontszám: 8.23
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3622 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2017. februári patch információk
106. hozzászólás - 2017.02.02. 22:45:27
Bíborhold: a top szintlépésnek az a célja, hogy aki elöl van, minél nehezebben tudjon elhúzni a többiektől. Aki a legelején van, annak nem táp a kevés TP (sőt, még szeretne többet is), a 30-40. hely tájékán talán megvan még ez a vfes fékezősdis próbálok a le/tp-re optimalizálni, de amikor már jópár karakter elérte a 300-at amúgy is, ennek a jelentősége elvész. De igen, abban egyetértek, és korábban is volt szó róla, hogy valami alternativ felzárkózási lehetőség jó lenne.

Ariel: nagyon nem mindegy, hogy hetente 1x belépek, és 1 kattintással elköltöm az összes felgyűlt CSP-t, vagy folyamatosan játszanom kell a karakterrel, óvni hogy a LE-jét ne lopják el stb. Ráadásul ahogy írtad alacsony szinten egy kezdő kari minimális LE-t tud termelni, a csp-t meg ugye szinttől függetlenül tudják nyomni. Tehát ettől kezdve csak egy rakás 1. szintű rabszolga kell ahhoz, hogy bármilyen erős szövit felhúzzak. Nem azt mondtam, hogy az építésnek azért fuccsolt be, mert magas szinten több LE-je van az embereknek. Erre már találtunk megoldást, olyan épületek formájában, ami nem LE-ből épül. A probléma az, hogy ha egy szövinek van 25 aktiv tagja (és a top szövinek lesz annyi, hiszen mindenki oda akar belépni), sok más szövi meg 5-6 aktiv tagot tud összehozni átlagban, akkor mindig lesz 5x előnye ami hosszú távon kamatos kamatként összeadódik. Amit irtál, hogy osszuk le az épitést a tagok számával, ezzel kb. meg feltaláltuk az egyszemélyes szövetséget, semmi értelme attól kezdve a csapatmunkának. Nem, a megoldást nem itt kell keresni. Olyan épületet kell kitalálni, ami nem táp, mégis érdemes építeni. Egyébként a tudás fát tudjátok húzni a mai napig, van mit építeni - csak a manakonstrukció "avult el".
Ariel, látod, az a gond, amit az előző posztban is irtam. Volt olyan javaslatod, ami nem valósult meg, és még mindig ezen pörögsz. Ha én játszom egy játékkal, beadok hozzá 10 javaslatot, és abból csak 3 megvalósul, én annak már nagyon örülnék. Tedd magad ezen túl. Még nekem sem valósul meg minden ötletem, maximum a negyede, harmada! Sokszor olyan dolgok kerülnek kukába, amikről már részletes fejlesztői doksi készül.

Hogy konstruktivak legyünk, itt egy ötlet, ami feldobhatja a pvp/pve-t, értelmet adhat a TÖnek:
Bizonyos, magas szint felett a játékosok létrehozhatnak egy kihivható szuperszörnyet. Ezt a szuperszörnyet magukból készítik, oly módon, hogy felöltöztetik valahogy a karakterüket, adhatnak neki bizonyos buffokat egy előre választott listából. Az erősebb karakterek kevesebb buffot rakhatnak fel. Ezután ezeket a bossokat minden játékos kihivhatja, megpróbálhatja legyőzni. A kihivásokhoz kérhetnek valamilyenfajta limitált segitséget. Példa:
Ariel létrehozza a "vákumdémon"-t, úgy, hogy beöltözik védelemre, és kér még egy +50% kábítás, és egy +30% életpont buffot.
A többi játékos próbálkozhat a vákumdémon legyőzésével. Naponta 1x kérhetnek segítséget ehhez egy másik játékostól, meghatározott paraméterek szerint.
Egy táblázatban nyilvántartjuk, ki melyik bossokat tudta legyőzni. aki elég sokat legyőzött, az csinálhat újabbat maga is. A segítségkérést úgy kell kitalálni, hogy a gyengébb karakterek több bónuszt kaphassanak, és így nekik is legyen esélyük. Akár azt is lehet, hogy a bossok az ÉP-t nem regenerálják egy játékossal szemben, igy aki nem olyan erős, több nekifutásból tudja legyőzni. Mivel limitált,hogy egy nap mennyit fog támadni, lassabban halad, de azért lesz sikerélménye neki is.
Pontszám: 7.61
kedvencMordusFérfi
Végzetúr
76 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2017. februári patch információk
107. hozzászólás - 2017.02.02. 22:48:21
Zafír csatlós csatakőnek van szintkorlátja a szerencsekeréknél?
Pontszám: 8.27
közkedveltbarbarabeeFérfi
Végzetúr mester
302 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2017. februári patch információk
108. hozzászólás - 2017.02.02. 23:34:51 (Válasz Mordus #107 hozzászólására.)
60.
V6 - Brutális Vadállat (Árral Szemben)
Pontszám: 9.16
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3354 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2017. februári patch információk
109. hozzászólás - 2017.02.03. 00:06:40
És próbálta már valaki? Nekem még mindig csak 4 állatot enged vinni.
Végzetúr discord: https://discord.gg/bUQc6nY9XU

LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 8.51
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2017. februári patch információk
110. hozzászólás - 2017.02.03. 01:49:27 (Válasz Miklós #106 hozzászólására.)
Miklós, annyira látszik, hogy nem ismered a saját játékodat. Szerinted mekkora erőfeszítés bárkinek is a LE védelme? Egy építő rabszolgának mit számít akkora projekciót húzni, hogy aztán egy heti csp-t gond nélkül levadásszon? Egyáltalán mennyi idő szerinted a csp-t elkölteni magas szinten? Hányszoros Le mennyiséget tud betolni 2-3 top kari egy 25 fös 60-as karakterekből álló szövihez képest?
Nem azon pörgök, hogy nem valósulnak meg az ötleteim, szerencsére a munkám olyan, ahol teret adhatok a kreativitásomnak. Mindössze azt nehéz megértenem, hogy miért úgy állsz neki a javaslatoknak, ahogy. Ha az ötletek egy az egyben nem megvalósíthatók, akkor vagy az történik, hogy reakció nélkül megy a süllyesztőbe, vagy addig jutsz el, hogy elmondod, miért nem jó. Addig a lépésig a legritkább esetben jutunk el, hogy még egyel tovább gondold és kiküszöböld a problémát. Ha azt látod, hogy gond a zombi karakterek gyors csp költése heti egyszer, akkor gondold tovább és oldd meg a problémát pl azzal, hogy ezeket az épületeket csak adott szint feletti karakter építheti, adott mennyiségű építéssel már rendelkeznie kelljen, stb. A felsorolt kifogásaid 99 százalékára lehet találni megoldást, de ez már nem a játékosok feladata lenne. Ha tökéletesen működő, korrekcióra nem szoruló javaslatokat akarsz kapni, akkor honoráld is a játékosok erre áldozott idejét, mert ilyen esetben helyetted dolgoznak.
Azt sem értem, miért kellett 4 évnek eltelnie és egy ilyen beszélgetésnek elindulnia ahhoz, hogy egyáltalán szóba kerüljön az építés jövője, amit már teljesen leírtál...
Ez a mai napig van mit építeni szöveg is eléggé fel tud húzni. Ez a játék 5 éve még nem arról szólt, hogy lineáris úton, egyvalamit lehet csinálni. De ezek szerint mára oda jutottunk, hogy még mi lehetünk hálásak, hogy van mit csinálni, függetlenül attól, hogy bármi értelme van-e.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 8.83
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2017. februári patch információk
111. hozzászólás - 2017.02.03. 07:53:48 (Válasz Miklós #106 hozzászólására.)
Hogy konstruktivak legyünk, itt egy ötlet, ami feldobhatja a pvp/pve-t, értelmet adhat a TÖnek:
Bizonyos, magas szint felett a játékosok létrehozhatnak egy kihivható szuperszörnyet.
Nekem ez elsőre nagyon szimpatikus.

Miklós, az építéssel kapcsolatban, de mondhatnék más befulladt ágakat is, inkább az látszik, hogy nem akarsz nyűglődni vele, és olyan egzakt érvek jönnek elő, minthogy azért nem tudok elmenni a boltba tejért, mert kint hideg van, és egyébként is tele van pocsolyával a járda. A kérdés, hogy egyetértesz-e azzal, hogy a lezárult soksok vonalat nagyon hiányolja a játék? Egyetértesz-e azzal, hogy ezzel valamit kezdeni kell? Ha bármelyikre is "nem" a válasz, akkor eleve kuka amiről beszélgetünk. És itt most nem arról beszélek, hogy A vagy B milyen szuperkarakter, és azért fogyott el a talaj a lába alól. Arról beszélek, hogy a relikviakuponok nagyon sokaknak feleslegesek lesznek záros határidőn belül, az entitáshoz nincs kincstábla, az epikushoz évek óta toldozás a kincstábla, és akkor ezek után jön majd az, hogy ki mennyire szuperkarakter és hol jár a megaesszenciákban, és felesleges lassan a smaragdszelence.
Ariel ezért próbál egyesével menni ezeken, és most az építés került elő. A tudás fája évek óta működik, nem is igen igényel felügyeletet, karbantartást, fejlesztést. Igen kevés az ilyen hálás játékelem, ezt nalád jobban kevesen tudják. Mi az akadálya annak, hogy legyen annak sablonjára egy-egy épület, ami az előz napi kalandok, elköltött térkapu pontok, portyapontok akármi más összegén alapulnak, és adnak valamit másnap? Szinte mindegy is hogy mit, mert nem a tápra van szükség, hanem a választás, taktikázás lehetőségére, hogy akár több épületet is építhessünk. Ezt lehet még tovább színezni persze. A lényeg, hogy elfogadjuk-e, hogy lineáris a játék, mint egy 100m futás, vagy nem.


*Egyébként a 300as szintlimit már inkább 400 lesz mire odajutunk.
A hozzászólást Offsboy módosította 2017.02.03. 07:58:56-kor
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 8.77
kedvencKwisatzFérfi
Végzetúr mester
610 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2017. februári patch információk
112. hozzászólás - 2017.02.03. 09:12:41 (Válasz Offsboy #111 hozzászólására.)
Én erre az analógiára hoztam fel épület példákat pár nappal ebben a topikban, válaszra sem méltatta senki...
Pontszám: 8.19
népszerűMortal55Férfi
Végzetúr mester
1509 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2017. februári patch információk
113. hozzászólás - 2017.02.03. 09:18:53 (Válasz Kwisatz #112 hozzászólására.)
Fogadd el, hiszen itt ez gyakori.
V2: Mortal5 (kómában)
V6: Mortal (kísérleti jelleggel üzemel)
Van hogy fáj az igazság, így megértem ha lepontozol miatta.
Ne próbálj meg meggyőzni, csak azt hiszem el, amit én magam hazudok.
Pontszám: 7.69
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2017. februári patch információk
114. hozzászólás - 2017.02.03. 11:18:26 (Válasz Offsboy #111 hozzászólására.)
Azt hiszem, jobb ha egyszerűen elengedem az egészet, annyira távol áll tőlem ez a „fejlesztési” kultúra. Ha én a terveimet megmutatom valakinek, akkor azt ahhoz a szakértőhöz viszem, aki nem ragad le ott, hogy miért nem fog működni, hanem elgondolkozik rajta, és javaslattal áll elő a jobbá tételére. Akin nem látom, hogy ő maga is késztetést érez arra, hogy igenis megszülessen valami új, azzal nem is erőltetem a kommunikációt, mert amíg én azt keresném, hogy hogyan működjön, addig ő megáll ott, hogy de mért nem jó és hangyányit sem erőlteti meg magát a megoldás irányába. Ahogy mondtam is neked, ez a „ nem megyek biciklivel, mert úgy fázik a kezem” esete, ahol a kifogások megvannak, de a tenni akarás nincs.



És én itt egyáltalán nem érzem a tenni akarást, a késztetést arra, hogy strukturáltan, egyenként megtaláljuk a megoldást a már egyszer működő de elszaródott / elhanyagolt / értelmetlenné vált dolgok rendbetételére. Márpedig ha ez hiányzik, akkor bármivel is állhatsz elő, abba a játszmába keveredsz bele, ahol a lépéseidre kapott reakciók abban fognak kimerülni, hogy miért nem jó, és el fog maradni a hogyan lehetne jobbá tenni. Ez pedig baromi fárasztó.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 8.36
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3354 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2017. februári patch információk
115. hozzászólás - 2017.02.03. 11:37:23 (Válasz Ariel #114 hozzászólására.)
Nálam munkahelyen ha a terveimet megmutatom valakinek kapásból azzal kezdi, hogy miért nem fog működni. Ekkor nekem tételesen minden fenntartást meg kell cáfolni, vagy alternatívát kell rá adnom. Ergo fel kell készülnöm arra, hogy az ötletemet milyen kiskapuk segítségével lehet kijátszani, hogy a döntéshozó előtt bizonyíthassam hogy ez jó ötlet.

Szóval én ezen a részen én Miklós aggályait elfogadhatónak érzem, de valahogy így tudom el elképezni:
Játékos: ez az ötlet, ezért meg ezért lesz jó
Miklós: nem fog működni, ezért meg ezért
Játékos: de fog, mert ez nem probléma, a másikat meg így védem ki, a harmadikat meg kódból tiltjuk
Miklós: de még mindig ott van, hogy ez meg az
Játékos: igaz, de akkor meg még ezt beletesszük, a másik kicsi problémát meg lenyeljük
Miklós: oké, ez így már sokkal kerekebb.

Ezután még jön, hogy mennyi idő lekódolni, meg hogy mindenkinek jó lesz.

Szóval azt akarom mondani, hogy a párbeszéd jó úton halad (szerintem), de ennek szerves része az, hogy mindkét fél nem egyszer fogja azt mondani a másiknak, hogy nem jó, amit mond. Úgy gondolom, hogy ez nem a tételes elutasítás része, hanem az együttműködési hajlandóság része.
Végzetúr discord: https://discord.gg/bUQc6nY9XU

LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 7.77
kedvencBíborholdFérfi
Végzetúr mester
476 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2017. februári patch információk
116. hozzászólás - 2017.02.03. 11:49:29 (Válasz Miklós #106 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2017.02.02. 22:45:27
Bíborhold: a top szintlépésnek az a célja, hogy aki elöl van, minél nehezebben tudjon elhúzni a többiektől. Aki a legelején van, annak nem táp a kevés TP (sőt, még szeretne többet is), a 30-40. hely tájékán talán megvan még ez a vfes fékezősdis próbálok a le/tp-re optimalizálni, de amikor már jópár karakter elérte a 300-at amúgy is, ennek a jelentősége elvész. De igen, abban egyetértek, és korábban is volt szó róla, hogy valami alternativ felzárkózási lehetőség jó lenne.


Azért írtam a TP-t, mert a szintlépésekhez egy adott mennyiségű TP szükséges. A TOP lassított karakterek pedig, az adott szinten jóval több erőforrást tud elégetni mivel a fejlődése lassítva van. Amint kikerülne a TOP lassítás a szint maximum után(ha lesz), a felérkező játékosok ugyan azon a szinteken jóval kevesebb bevételhez jutnak...
Meglátásom szerint, míg a TOP lassított karakterek lépik a szinteket, az utánuk érkező játékosok hátrányban vannak, mert ugyan azon a szinten(ami korábban TOP lassított volt) kevesebb erőforrást tud elhasználni, így gyengül a karaktere.
Pontszám: 8.88
népszerűArchibald CunninghamFérfi
Végzetúr mester
882 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2017. februári patch információk
117. hozzászólás - 2017.02.03. 11:54:20 (Válasz LanMaffia #115 hozzászólására.)
Egen, de a munkahelyeden a fejlesztésért/munkáért pénzt kapsz (ideális esetben), itt meg - nagyon kisarkítva - ha fizetni szeretnél a játékélményért, akkor vegyél részt a fejlesztésben és dolgozd ki az ötleteidet... Én személy szerint kikapcsolódásként próbálom kezelni a VU-t és nem második munkahelyként.
V1
Pontszám: 9.10
kedvencMegyekFérfi
Végzetúr tehetség
143 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2017. februári patch információk
118. hozzászólás - 2017.02.03. 12:02:18 (Válasz Archibald Cunningham #117 hozzászólására.)
10 pont
Megyek
Pontszám: 7.34
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3354 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2017. februári patch információk
119. hozzászólás - 2017.02.03. 12:07:30 (Válasz Archibald Cunningham #117 hozzászólására.)
Igaz amit mondasz, de az elv ugyanaz. Jelen pillanatban lehetőségem van arra, hogy jobban élvezzek valamit. Mint ahogy a munkában is, itt is mondhatják, hogy nem, vagy hogy dolgozzál még rajta. És mint ahogy a munkában is, bármikor dönthetek úgy, hogy átmegyek másik munkahelyre - vagy játszom inkább más játékkal.

Jelen pillanatban a fejlesztési javaslatok küldési és az új lehetőségek kidolgozása nem munka, hanem a hobbi és a játék szerves része. Odaengedtek a tervezőasztalhoz.
Végzetúr discord: https://discord.gg/bUQc6nY9XU

LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 8.51
kedvencMordusFérfi
Végzetúr
76 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2017. februári patch információk
120. hozzászólás - 2017.02.03. 12:07:56 (Válasz LanMaffia #115 hozzászólására.)
Ariellel kell, hogy egyetértsek, hiszen kimondtad a kulcsszót: nálad a munkahelyen. Szerintem az emberek szórakozni járnak fel a vú-ra nem pedig másodállásban játékot fejleszteni. Az ha az emberek előáll kreatív javaslatokkal az értékelendő. Persze nem azt mondom, hogy minden baromságra rá kell ugrani, de amiben van potenciál és leépítik azzal, hogy ez technikailag nem megvalósítható az több mint kiábrándító. A mai felgyorsult világban, abban hinni(elvárni), hogy majd a csalódott játékosok megoldják helyettem a feladatot szép álom. Tudom, hogy ez nem segít csak bosszantó, szóval kikívánkozott.
Pontszám: 7.18
Oldal: 123456789
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!