Hogy konstruktivak legyünk, itt egy ötlet, ami feldobhatja a pvp/pve-t, értelmet adhat a TÖnek:
Bizonyos, magas szint felett a játékosok létrehozhatnak egy kihivható szuperszörnyet.
Nekem ez elsőre nagyon szimpatikus.
Miklós, az építéssel kapcsolatban, de mondhatnék más befulladt ágakat is, inkább az látszik, hogy nem akarsz nyűglődni vele, és olyan egzakt érvek jönnek elő, minthogy azért nem tudok elmenni a boltba tejért, mert kint hideg van, és egyébként is tele van pocsolyával a járda.
A kérdés, hogy egyetértesz-e azzal, hogy a lezárult soksok vonalat nagyon hiányolja a játék? Egyetértesz-e azzal, hogy ezzel valamit kezdeni kell? Ha bármelyikre is "nem" a válasz, akkor eleve kuka amiről beszélgetünk. És itt most nem arról beszélek, hogy A vagy B milyen szuperkarakter, és azért fogyott el a talaj a lába alól. Arról beszélek, hogy a relikviakuponok nagyon sokaknak feleslegesek lesznek záros határidőn belül, az entitáshoz nincs kincstábla, az epikushoz évek óta toldozás a kincstábla, és akkor ezek után jön majd az, hogy ki mennyire szuperkarakter és hol jár a megaesszenciákban, és felesleges lassan a smaragdszelence.
Ariel ezért próbál egyesével menni ezeken, és most az építés került elő. A tudás fája évek óta működik, nem is igen igényel felügyeletet, karbantartást, fejlesztést. Igen kevés az ilyen hálás játékelem, ezt nalád jobban kevesen tudják. Mi az akadálya annak, hogy legyen annak sablonjára egy-egy épület, ami az előz napi kalandok, elköltött térkapu pontok, portyapontok akármi más összegén alapulnak, és adnak valamit másnap? Szinte mindegy is hogy mit, mert nem a tápra van szükség, hanem a választás, taktikázás lehetőségére, hogy akár több épületet is építhessünk. Ezt lehet még tovább színezni persze. A lényeg, hogy elfogadjuk-e, hogy lineáris a játék, mint egy 100m futás, vagy nem.
*Egyébként a 300as szintlimit már inkább 400 lesz mire odajutunk.