Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Új fejlesztés: állatok evolúciója
népszerűZooleFérfi
Végzetúr mester
406 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: állatok evolúciója
161. hozzászólás - 2013.11.27. 18:49:20
Miért nem lehet a familiárisból csatlós?
Mindkét fél szempontjából előnyös lehet, egyrészt sokan vettek -köztük én is- a familiárisok bevezetésével két állatot, ami azóta nem bizonyul hasznosnak. Jópofa dolognak tűnt a Mágiatündér, igen tetszetős képe is van(Ezerszer inkább látnám csatlósként mint egy bogárdémont...), de egyrészt a leírása félreértelmezhető volt és úgy értelmeztem hogy az összes állat varázslatelnyelését duplázza, így viszont alig van értelme megtartani. Kisajtolni nem tudom, és a familiárisok alapszintjét hiába húzom rendszeresen a saját szintemig, a moráljuk meglehetősen durva szinten tud csökkenni a többi állathoz képest. Nem tudom ezt mi okozza, de részletkérdés, nem tetszik. Egyszóval sok esetben a familiáris inkább teher mint előny, és feltehetőleg sokan cserélnék őket.
Jó lenne valahogy megoldani abban a formában, hogy kettő familiáris mehessen csatlósnak, kettő meg maradhasson az állatok között, mint ahogy most van. Akár + őskő költségért, teszem azt az állat eredeti aráért, cserébe viszont az adott bónusza(+100% mágiaelnyelés egy választott állatra, +1,3 maximum tulajdonságpont egy tetszőleges állatra irányítva stb) relikviaként üzemelne tovább.
A ti szempontotokból ez +400őskő bevételt jelentene személyenként(akit érdekel a lehetőség természetesen) alaphangon, de mivel ti határozzátok meg lehet több is, azt sem bánom ha a familiárisok darabja 200-400 őskőért mehet csatlósnak(akinek kell az úgyis megveszi, akinek nem az nem költ rá), és hogy a freeplayerek se legyenek hanyagolva relikviaforgácsért(őskővel arányos mennyiségben) vehetnének familiáris konvertáló cuccot. Bár ha már van két felesleges familiárisa akkor nem freeplayer, de ez is részletkérdés.
Összegezve szerintem ez mindenkinek jól jöhet, nem hiszem hogy rajtam kívül ne lenne olyan aki ne élne a lehetőséggel. Őszintén szólva azt sem bánnám ha egyszer lennének új familiárisok, három új relikviával, hogy +1 +2 +3 familiárist vihess magaddal ha úgy érzed(gondolni kell ugye az uralkodó pálcás playerekre is, ami a mostani ultraimplantos relikviáknál is elmaradt:P). Nem adnak olyan brutál tápot, hogy a top playereknek ez miatt álmatlan éjszakáik legyenek ha esetleg a magamfajta élne egy ilyen lehetőséggel. Az meg ha esetleg ők sem tesznek másképp, az sem változtat a már kialakult helyzeten az erőviszonyokat illetően.
Remélem sem technikai, sem pedig elvi akadálya nincs a kivitelezhetőségének, illetve tervbe vételének.
Pontszám: 5.58
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: állatok evolúciója
162. hozzászólás - 2013.11.27. 18:53:03 (Válasz Zoole #161 hozzászólására.)
Idézet: Zoole - 2013.11.27. 18:49:20
a leírása félreértelmezhető volt és úgy értelmeztem hogy az összes állat varázslatelnyelését duplázza

Ha úgy tetszik, az összes állat varázslatelnyelését duplázza, de mivel csak a legmagasabb számít, az eredmény ugyanaz
Ha elvi és technikai akadálya esetleg nincs is, annyira kevesen áldoznának be familiárist, hogy szerintem emiatt nem fognak neki ezt átvariálni.
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 8.67
népszerűZooleFérfi
Végzetúr mester
406 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: állatok evolúciója
163. hozzászólás - 2013.11.27. 19:14:55
Ha így lenne, akkor mindegyik állat varázslatelnyelését ugyanakkorára húznám, és mindet duplázná de nem így van, tehát csak egyet növel.
Lehet hogy csak nekem vannak szövegértési problémáim, de le lehetett volna ezt írni egyértelműbben is, de lényegtelen.
Ha az összes szerót nézzük akkor szerintem azért olyan 100 ember csak összegyűlne idővel akiket izgat ennek a lehetősége, és 400őskő/fő áron azért szerintem megérheti pár sort beírni még a programba, illetve bizonyos részeket átírni. Egyébként konkrétan ismerek olyan játékost aki simán élne a lehetőséggel, mert valamiért nem csípázza az állatát.
Pontszám: 5.58
közkedveltGamer01Férfi
Végzetúr mester
461 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: állatok evolúciója
164. hozzászólás - 2013.11.27. 19:25:06
Lehetséges lenne a fejlesztést, a beüzemelése előtt pár nappal az "Új, összevont teszt világ"-ra bevezetni. Kipróbálhatná mindenki és lennének akik segítenének a hibák feltárásában. Személy szerint én örülnék a lehetőségnek, hogy nem élesben kell a nagyobb állatokkal kockáztatni.
Pontszám: 9.58
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: állatok evolúciója
165. hozzászólás - 2013.11.27. 19:31:18 (Válasz Zoole #163 hozzászólására.)
Idézet: Zoole - 2013.11.27. 19:14:55
Ha így lenne, akkor mindegyik állat varázslatelnyelését ugyanakkorára húznám, és mindet duplázná de nem így van, tehát csak egyet növel.

Nem teljesen mindegy, hogy egyet dupláz, vagy mindet? Az állatok varázslatelnyelése nem adódik össze, hanem csak a legmagasabb számít. Teljesen mindegy, hogy egy állatod 200-as elnyelését duplázza 400-ra, vagy mind a négy állatodé lesz 400, mindkét esetben csak 400 elnyelést fogsz kapni az állataidból.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 6.81
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: állatok evolúciója
166. hozzászólás - 2013.11.27. 19:39:02 (Válasz Ariel #165 hozzászólására.)
Itt inkább azzal van a baj, hogy az állatok adta elnyelés egyszerűen jelentéktelen a varázslatok sebzéséhez képest...
Pontszám: 6.91
népszerűZooleFérfi
Végzetúr mester
406 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: állatok evolúciója
167. hozzászólás - 2013.11.27. 19:49:02
Oké, akkor én értelmeztem félre annak idején, amikor még nem voltak egyébként elérhetőek a tulajdonságok az állatoknál, és azt hittem ez hasznos lehet majd. Jelen formájában viszont azzal a +70 varázslatelnyeléssel gyakorlatilag semmire sem megyek, de ahogyan több alkalommal említettem, ez részletkérdés, nem ez miatt írtam. Egész egyszerűen egy lehetőséget vázoltam fel nagy vonalakban ami szerintem meggondolandó lehet a későbbiek folyamán. Nem akarom egy rusnya állat képét nézegetni a csatlósok oldalán véglegesen, csak mert az 230as szintű volt és abból lett a csatlós, és nem akarok egy olyan állatot sem a harcolók között aminek a morálja úgy csökken hogy az abnormális, a bónusz amit ad elhanyagolható, de kisajtolni nem tudom(nem értem miért), egyetlen előnye hogy stimulátorral húzható az alapszintje, de ez csak a tulajdonságpontoknál érvényesül valamelyest. A képe viszont tetszik, csatlósként relikviaszerű bónusszal bírnám. És mielőtt valaki felvetné a remek ötletet hogy ha nem tetszik tegyek a harcoló állatok mellé másikat ez helyett, én nem fogok egy plusz helyet elvenni az állataim közül azért hogy egy tündér képe ott virítson haszontalanul mint ahogyan ezt teszi az általam korábban említett player egy kevésbé mutatós Őrült démonnal. Nem értem miért nem sajtolható egyáltalán, és miért nem vehető helyette másik állat sem, de ha már itt a csatlósok által nyújtott lehetőség akkor mi akadálya lenne annak, hogy ilyen formában távolítsa el valaki a harcoló állatai közül? Szerintem a feljebb vázolt módon senkit sem érne se kár, se hátrány, jól járna mindenki.
Pontszám: 7.44
népszerűKiaphetFérfi
Végzetúr tehetség
207 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: állatok evolúciója
168. hozzászólás - 2013.11.27. 19:51:44 (Válasz Gamer01 #164 hozzászólására.)
mennyire igazad van, ott kéne először tesztjelleggel bevetni ezt az evoluciós állatfejlsztést.Senki nem futna lyukra hogy ismeretlen dolgot kipróbál és nem tudja visszacsinálni esetlegesen
Kiaphet - V5
Humbleness,Sturdiness,Wisdom
Pontszám: 7.46
népszerűZooleFérfi
Végzetúr mester
406 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: állatok evolúciója
169. hozzászólás - 2013.11.27. 19:54:55
Úgy van ahogy mondod, Birka. Amikor egy epikus 35ezret zúz rám csak varázslattal, vagy amikor harcban bekapok egy átlagosnak mondható 10ezres varázslatot(a lelkesebb támadóim ezt azért időnként toronymagasan tudják űberelni), akkor valóban felvetődik a kérdés hogy ez a skill mi a ráknak van az állaton opcióként? Ha a varázslatelnyelés százalékos érték lenne mint a rezisztencia, akkor lenne értelme, de mivel a jelenlegi formájában maximum a játékos 20. szintjéig jelent bármiféle előnyt is, így totálisan értelmetlen.
Pontszám: 5.77
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: állatok evolúciója
170. hozzászólás - 2013.11.27. 20:48:30 (Válasz Zoole #169 hozzászólására.)
A varázslatelnyelés semmit nem ér, ezt aláírom. De nem ez az első eset, hogy felülvizsgálatot igényel egy régi képlet, vagy szabály. Ilyen volt az állatok szintlépése, az erőbónusz, és még sorolhatnám. Mi az akadálya, hogy az állatok varázslatelnyelésére új képlet készüljön?
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 6.01
kedvencMaryke12Nő
Végzetúr tanonc
41 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: állatok evolúciója
171. hozzászólás - 2013.11.27. 21:43:04
Mind szép és jól hangzik az új fejlesztés, de remélem a templomkristály megmarad. Már csak azért is, mert abból szerzek magamnak rendes őskövet. Én azt csak arra használom. Ugye megmarad?
Pontszám: 5
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: állatok evolúciója
172. hozzászólás - 2013.11.27. 21:50:02 (Válasz Maryke12 #171 hozzászólására.)
Igen, megmarad.
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 8.01
kedvencNEMESIS 13Férfi
Végzetúr mester
350 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: állatok evolúciója
173. hozzászólás - 2013.11.27. 22:09:44 (Válasz Miklós #156 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2013.11.27. 16:05:40
A kiképzés a rendszertől független, ahogy megbeszéltük, nincs jelentősége, hogy most képzel ki, vagy később, nem lesz nerfelve, de ahogy írtam, valószínűleg lesz fétis templomkristályért, tehát én a helyetekben nem nulláznám ki magam templomkristályból most.


Az sem mindegy, mennyi templomkristályba fog kerülni a fétis. Hogy ne csak az elit réteg élvezhesse a csatlósokat, remélem olcsóra csináljátok.
Maga az újítás számomra jól hangzik. Az egyetlen dolog, amibe belekötnék, az a 4 új relikvia. Most akkor kezdjek el HKK-t játszani csak hogy ne maradjak le a mezőnytől. Amilyen tápos az a 4, javasolnám, hogy valamilyen formában legyenek elérhetőek a játékban is (amennyiben elérhetőek, légyszi közöljétek hogyan, mert nálam nem jelenik meg alattuk a vásárlás őskőért gomb).
Pontszám: 7.35
kedvencSmaragd HollóFérfi
Végzetúr tehetség
124 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: állatok evolúciója
174. hozzászólás - 2013.11.27. 22:14:50 (Válasz NEMESIS 13 #173 hozzászólására.)
Januártól megvásárolhatóak lesznekl ősköért is, korábban is volt egy bevezető időszak amikor csak kódért adták az új relikviákat.
A hozzászólást Smaragd Holló módosította 2013.11.27. 22:16:01-kor
V5 - Smaragd Holló
Pontszám: 7.95
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: állatok evolúciója
175. hozzászólás - 2013.11.27. 22:16:01 (Válasz Smaragd Holló #174 hozzászólására.)
Ez a január honnan jön? Korainak tűnik.
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 8.01
népszerűZooleFérfi
Végzetúr mester
406 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: állatok evolúciója
176. hozzászólás - 2013.11.27. 22:16:20
Nincs akadálya az állat varázslatelnyelésének módosítására, de nagyságrendekkel nehezebb megfelelő megoldást találni rá, mint olyan egyszerű dolgot megcsinálni mint a familiárisok csatlóssá konvertálhatósága. Nem akarom kötni az ebet a karóhoz, de egyrészt most ez az alapvető téma, és én is ezen a vonalon kezdtem írni, más kérdés hogy a varázslatelnyelés felé terelődött a téma az utóbbi percekben.
Egyébként a varázslatelnyelés variálásával az állatoknál két probléma van, ha már itt tartunk. Fix értéket nem adhatsz neki, mert az adott szinteken vagy komoly előnyt jelent ami egy másik szinten ugyanúgy semmit, és százalékos értéket sem adhatsz mint a rezisztenciának mivel ahhoz a varázslatelnyelés komplett rendszerén kéne változtatni. Valamilyen szinten ez utóbbi lenne a hosszútávú megoldás, mert X elnyelést adó tárgyak X százalékot adnak, de ehhez ezer dolgot kéne átvariálni, és akkor ugye még ott van az állat kérdése. Akármilyen kis százalékértéket adsz a varázslatelnyelés képességnek, egy idő után vagy csonterősítéssel vagy stimulátorral eléred a 100%-ot, a többi cucc bónuszával meg meg is haladod ha a szíváshoz hasonlóan a 100%-ot túllépheti az érték. Nem lenne rossz dolog hogy elnyelés helyett már sebzel, de igen brutál tápot lehetne belőle összehozni. Természetesen lehet minimális %értékkel felruházni az állatot, ebben az esetben a tündér ténylegesen használható lenne, de hosszú távon, lehet hogy csak 300as szinten ami nagyon messze van, de ugyanott tartanánk hogy űbertáp. Ha meg fix értéket kap, akkor mennyit? Egy 10szeres szorzó is jelentéktelen mértékű az én szintemen, de úgy 100 szinttel lejeb ugye űbertáp. Egy 50-100x szorzó már bőven használható lenne, de az már 20 szinttel lejebb is sebezhetetlenséget jelentene. Természetesen kilehet találni valami köztes megoldást, de még mindig úgy érzem hogy a familiárisok hasznosításának egyik remek lehetősége a csatlóssá való konvertálás lenne, természetesen abban a formában hogy a képességeiket egy adott állatra lehet irányítani a harcolók közül. Lehet hogy több ember érezne késztetést a familiárisok megvételére mint most, mert bár nem látom havi szinten hányan vesznek jelenleg familiárist, de gyanítom a használhatóságuk miatt körülbelül egy kezemen össze tudnám számolni.
Pontszám: 6.13
kedvencSmaragd HollóFérfi
Végzetúr tehetség
124 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: állatok evolúciója
177. hozzászólás - 2013.11.27. 22:16:51 (Válasz Offsboy #175 hozzászólására.)
Ez egy sugallat Miklós részére, ha nem kotyognál bele, lehet hogy bejön
V5 - Smaragd Holló
Pontszám: 7.95
kedvencSmaragd HollóFérfi
Végzetúr tehetség
124 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: állatok evolúciója
178. hozzászólás - 2013.11.27. 22:21:02 (Válasz NEMESIS 13 #173 hozzászólására.)
B megoldás kérsz/veszel kódot HKK-t játszó egyénektől.
C megoldás: veszel egy halom HKK paklit, hogy legyen kódod, majdnem olyan mint a szerencsekerék csak sűrűbben jön ki a nem nyertél
V5 - Smaragd Holló
Pontszám: 7.95
kedvencMordusFérfi
Végzetúr
76 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: állatok evolúciója
179. hozzászólás - 2013.11.28. 09:32:23 (Válasz Zoole #167 hozzászólására.)
Ezt a felvetést én is támogatom, ha így lenne mindenképpen élnék a lehetőséggel.
Pontszám: 7.48
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3621 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: állatok evolúciója
180. hozzászólás - 2013.11.28. 10:00:31
A HKK relikviák feb. 1-től lesznek megvásárolhatóak őskőért. Pakliban 20% az esély, hogy találsz kódot.

A familiárisra azért írtuk, hogy nem tud felemelkedni, mert csatlósként az egyedi bónusza már nem érvényesül, és ezért úgy gondoltuk, hogy nem nagyon használná senki (aki meg igen, és rájönne, hogy hibázott, azon problémázna, hogyan lehet ezt visszacsinálni - tehát adnánk a játékosoknak egy komoly hibázási lehetőséget). Mondjuk az megoldás lehet, hogy a felemelkedés után is adja a spéci bónuszát (bár van, amelyiknek úgy nem sok értelme van, pl. felszerelés hatékonyság növelés) de ez technikailag elég komplikált, még átgondolom.

A familiárisok morálja pont úgy csökken, mint a többi állaté, ez az állat szintjétől, a meggyőzőkészségedtől és az állat hűség szakértelmétől függ.
Pontszám: 7.65
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!