A minimum 2000 AFP nem zárja ki a korlátlanul fejleszthető képességeket sem
Viszont szerintem nem elegendő olyan végtelenített képességeket behozni, amiknek a költsége folyamatosan nő. Ezeknek van egy olyan mellékhatása, hogy állandó AFP bevétel mellett a fejlesztés üteme egyre lassul, oda jutva, hogy akár hónapok kellenek majd egyetlen képesség megnöveléséhez.
Kellenek mellé fix költségű végtelenített képességek. A már meglévőket is át lehet dolgozni minimális munkával. Csak két példa:
1.A bőr evolúciója, aura evolúciója, fájdalomtűrés simán lehet végtelenített, annyi kikötéssel, hogy max. 30% sebzés visszacsatolás lehetséges.
2.A járvány mellé készülhet egy "immunitás" képesség. Mindkettő korlátlanul fejleszthető. Az immunitás képesség minden szintje 1-el csökkenti az ellenfél járvány képességének szintjét. A járvány hatékonysága: képességszint*0,5% elnyelés csökkentés állatokon, de maximum (karakterszint-59)*0,5% vagy 37,5%, amelyik a kettő közül kisebb.
És persze egy csomó olyan képességet lehetne még behozni, aminek a hatása ugyan maximalizálva van, de maga a képesség szintje nincs, mint ahogy a kritikus ütés is működik a szakértelmek között. A hatása fix, dupla sebzést okoz, de mivel a két karakter szakértelemkülönbsége számít, így korlátlanul fejleszthető. Az aura sebzés és a tüskés bőr jelenleg úgy működik, mintha a kritikus ütés szakinak 150 lenne a maximuma.
Arra is jó lenne figyelni, hogy az AF képességek ne a kényelmi funkciók irányába menjenek el. Ha készülnek is ilyenek, akkor ne a valóban "alternatív fejlődést" jelentő képességek kárára.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.