Várható fejlesztések (2012.jún. taliról)
1. hozzászólás - 2012.06.24. 13:29:41
1. hozzászólás - 2012.06.24. 13:29:41
A BOLD-dal jelöltek elkészültek.
Várható/kért fejlesztések
A tervek egy része rövidtávú, egy részük hosszabb távra szól (lesz olyan, ami fél évnél több idő után fog csak elkészülni).
Huzalozott reflexek (gyorsítások alatt, új kényelmi funkció). Státusz: Elkészült, kedden bekerül a programba.
Chat rendszer (privát, szövetségi és világ) Státusz: Már elkészült, jelenleg a játékba való beintegrálása és tesztelés zajlik
Ügyfélszolgálati ticket rendszer. A játékosok problémáikat nem emailben küldik el, hanem a játékon belül. Nem kell külső levelező program, nem vész el a levél a spamszűrőben, nyomon követhetik, hol áll a probléma megoldása. Státusz: Programozás alatt.
Lag csökkentés, a legnagyobb programok drasztikus átírása / rövidítése által valamint program és adatbázis 2 szerverre való szétválasztása.
Portyánál bizonyos statisztikák visszaállítása.
Szint küldetések. A végzet templomához kapcsolódó feladatrendszer, amit szintenként egyszer lehet megcsinálni. Elsődleges célja hogy a kezdő játékosoknak több tennivalót adjon, de hozzáférhető lesz minden játékosnak. A kezdőket segítő egyéb tervezett lépések: gyorsabb vadászat, minimum LE mindenképp jár portyáért, szakértelmek 2. szinttől, kalandok 1. szinttől. Státusz: Fejlesztési dokumentáció elkészült.
Végzetúr templom kiegészítések. Szakértelem feladatok választhatók (vagy ezt, vagy azt fejleszted), Szimulációs küldetés kiváltása (válts specializációt őskőért), Háborús küldetés kiváltása, csonterősítős feladatnak alternativa (entitásvadászat), aukciós licitálás minimum csökkentése 100-ra, néhány új feladat. A végső jutalom rákattinthatóságának orvoslása (utolsó zsák átvételkor oldalfrissítés). A templom törlődésekor a még át nem vett jutalmakat megkapja a karakter. Kijelezni, hogy a 2. dekrétum drágább, mint az első. Ha lejár a templom kipirosodjon a gomb. Az összegyűjtendő aranydukát mennyisége egy bizonyos szint fölött ne nőjön. Az 5-ös világon a kért kincspont mennyisége kevesebb legyen. A 2. dekrétum csak 2x LE-be kerüljön. Az AF képességtől függően lehessen több ritka kincs is a batyukban. Státusz: Tervben.
Szövetségi épület: Bánya (korábbi tervek alapján). Státusz: Tervben.
Levágott csp/pp visszaadása. Ha valakinek elmúlik a prémium tagsága és a gép levágja a csp-t / pp-t, akkor ezt vissza lehessen kapni 10 őskőért. Státusz: Tervben.
Top szintlépés lassítás. A szintlépéskor az energiakristályosítóból több kiégett őskő járjon. A lépjetek szintet szövi küldetés könnyítése. Bajnokinál magas szinten megnövelni, hogy hány medál után legyen százalékos csökkentés.
Lopás. A lopást szeretnénk megváltoztatni, hogy ne az abszolút értéke számítson, hanem a két karakter szakértelmének a különbsége. A portyában a vesztes is lophasson, ha nagyobb a lopása, de a győztes lopása nagyobbnak fog számítani. Erről még lesz külön topic és szavazás. Ezenkívül valószínűleg megcsináljuk, hogy a KH-tól lehessen (minimális mennyiségben) kiéett őskövet lopni. Kérés volt még, hogy a játékban a szubtéri maximális szintjét lehessen növelni (megaesszencia, relikvia v más módon).
Alkímista labor. esszenciáknál kiirni hogy mi az a katalizált esszencia. A felejtés esszenciából 4 átváltható legyen egy másikra. Új megasszenciák elkészítése. Esszenciák átváltása: Ha egy csoportból van legalább 20 db esszenciám, de egy bizonyos fajtából egyáltalán nincs, akkor a katalizátorhoz hasonlóan, elő tudjam állítani azt az 1 hiányzót 4 egyformából, ami a csoportjába tartozik. Ez 5 őskőbe kerül.
Napi rutinok. Kijelezzük, hogy milyen, naponta végrehajtandó feladatok vannak, ezekből mi készült el és mi nem. Ezenkívül a több napi egymás utáni belépést hűségjutalommal honoráljuk. A fejlesztési dokumentáció már elkészült, további részletek itt a fórumon.
Események logból az állat szintlépéseket kiszedni 10. szinttől
A karakterlap és a tárgylista szétválasztása. A karakter profil mellett lesz egy ládikó ikon, arra kattintva közvetlenül a tárgylistára lehet ugrani. A karakterlapon továbbra is látszani fognak a beKFelt tárgyak és lehet gyorsgombokkal öltözetet váltani. A tárgylistán a tárgyakat átláthatóbbá tesszük, több kategória + színkodolás.
Világok közti portyázás (LE a másik karaktertől nem rabolható, de EH-ra jár LE, küldetések teljesülnek, állat fejlődik). Illetve bizonyos feltételekkel nagyobb szinttávra való portyázás. Javaslat: aki akarja, ezt a lehetőséget kikapcsolhassa (nem használhatja, és őt sem támadhatják).
Karakter átmozgatása egyik világról a másikra (csak fiatalabb világról régebbire), akár nemzetközi világok között is.
Entitás kincsnél jelenjen meg a kép is, hogy látni lehessen az gyűrű v nyaklánc.
A játékban bizonyos helyen a sok szöveget question markokkal helyettesíteni, ami akkor ad infót ha ráviszed a kurzort.
Új lélekgyémántért megvásárolható tárgyak, alacsony szintre is. Pl. gyógyító italt, kritikus esélyt növelő (de a másikat csökkentő ital).
Az okozz 15-ször kritikus varázslat sebzést küldetést 12-re csökkenteni. A vadászó küldiket (gyűjts kiégett őskövet, ejts el kisebb szörnyet) szintén könnyíteni.
Aki katakombában van ne tudja használni és aktiválni a pusztitás citadelláját
Lady Alveriel szerű toplista, ahol azonban táposabb jutalmak vannak, nemcsak az első 3-mat jutalmazzuk, hanem sokkal többet. A feladat hetente változik.
Állatok evolúciója. Lehetőség az állatok különleges kiképzésére, továbbtenyésztésére, egyedi képességekkel való felruházására, és esetleg állatok közti bajnoki viadal.
További kérések voltak: xenó eventnél az építés mennyiséggel is megadható legyen, gyógyitalból is lehessen többet venni, kereskedelemre is lehessen rakni a +5-öt 0-s fertőzéssel, a lélekkút kisütés exponenciálisan több LE-t adjon és esetleg extra jutalmakat, csökkentsük valamennyivel a vadászat minimális idejét, KH ne támadjon segítő kezes karaktert.
Várható/kért fejlesztések
A tervek egy része rövidtávú, egy részük hosszabb távra szól (lesz olyan, ami fél évnél több idő után fog csak elkészülni).
Huzalozott reflexek (gyorsítások alatt, új kényelmi funkció). Státusz: Elkészült, kedden bekerül a programba.
Chat rendszer (privát, szövetségi és világ) Státusz: Már elkészült, jelenleg a játékba való beintegrálása és tesztelés zajlik
Ügyfélszolgálati ticket rendszer. A játékosok problémáikat nem emailben küldik el, hanem a játékon belül. Nem kell külső levelező program, nem vész el a levél a spamszűrőben, nyomon követhetik, hol áll a probléma megoldása. Státusz: Programozás alatt.
Lag csökkentés, a legnagyobb programok drasztikus átírása / rövidítése által valamint program és adatbázis 2 szerverre való szétválasztása.
Portyánál bizonyos statisztikák visszaállítása.
Szint küldetések. A végzet templomához kapcsolódó feladatrendszer, amit szintenként egyszer lehet megcsinálni. Elsődleges célja hogy a kezdő játékosoknak több tennivalót adjon, de hozzáférhető lesz minden játékosnak. A kezdőket segítő egyéb tervezett lépések: gyorsabb vadászat, minimum LE mindenképp jár portyáért, szakértelmek 2. szinttől, kalandok 1. szinttől. Státusz: Fejlesztési dokumentáció elkészült.
Végzetúr templom kiegészítések. Szakértelem feladatok választhatók (vagy ezt, vagy azt fejleszted), Szimulációs küldetés kiváltása (válts specializációt őskőért), Háborús küldetés kiváltása, csonterősítős feladatnak alternativa (entitásvadászat), aukciós licitálás minimum csökkentése 100-ra, néhány új feladat. A végső jutalom rákattinthatóságának orvoslása (utolsó zsák átvételkor oldalfrissítés). A templom törlődésekor a még át nem vett jutalmakat megkapja a karakter. Kijelezni, hogy a 2. dekrétum drágább, mint az első. Ha lejár a templom kipirosodjon a gomb. Az összegyűjtendő aranydukát mennyisége egy bizonyos szint fölött ne nőjön. Az 5-ös világon a kért kincspont mennyisége kevesebb legyen. A 2. dekrétum csak 2x LE-be kerüljön. Az AF képességtől függően lehessen több ritka kincs is a batyukban. Státusz: Tervben.
Szövetségi épület: Bánya (korábbi tervek alapján). Státusz: Tervben.
Levágott csp/pp visszaadása. Ha valakinek elmúlik a prémium tagsága és a gép levágja a csp-t / pp-t, akkor ezt vissza lehessen kapni 10 őskőért. Státusz: Tervben.
Top szintlépés lassítás. A szintlépéskor az energiakristályosítóból több kiégett őskő járjon. A lépjetek szintet szövi küldetés könnyítése. Bajnokinál magas szinten megnövelni, hogy hány medál után legyen százalékos csökkentés.
Lopás. A lopást szeretnénk megváltoztatni, hogy ne az abszolút értéke számítson, hanem a két karakter szakértelmének a különbsége. A portyában a vesztes is lophasson, ha nagyobb a lopása, de a győztes lopása nagyobbnak fog számítani. Erről még lesz külön topic és szavazás. Ezenkívül valószínűleg megcsináljuk, hogy a KH-tól lehessen (minimális mennyiségben) kiéett őskövet lopni. Kérés volt még, hogy a játékban a szubtéri maximális szintjét lehessen növelni (megaesszencia, relikvia v más módon).
Alkímista labor. esszenciáknál kiirni hogy mi az a katalizált esszencia. A felejtés esszenciából 4 átváltható legyen egy másikra. Új megasszenciák elkészítése. Esszenciák átváltása: Ha egy csoportból van legalább 20 db esszenciám, de egy bizonyos fajtából egyáltalán nincs, akkor a katalizátorhoz hasonlóan, elő tudjam állítani azt az 1 hiányzót 4 egyformából, ami a csoportjába tartozik. Ez 5 őskőbe kerül.
Napi rutinok. Kijelezzük, hogy milyen, naponta végrehajtandó feladatok vannak, ezekből mi készült el és mi nem. Ezenkívül a több napi egymás utáni belépést hűségjutalommal honoráljuk. A fejlesztési dokumentáció már elkészült, további részletek itt a fórumon.
Események logból az állat szintlépéseket kiszedni 10. szinttől
A karakterlap és a tárgylista szétválasztása. A karakter profil mellett lesz egy ládikó ikon, arra kattintva közvetlenül a tárgylistára lehet ugrani. A karakterlapon továbbra is látszani fognak a beKFelt tárgyak és lehet gyorsgombokkal öltözetet váltani. A tárgylistán a tárgyakat átláthatóbbá tesszük, több kategória + színkodolás.
Világok közti portyázás (LE a másik karaktertől nem rabolható, de EH-ra jár LE, küldetések teljesülnek, állat fejlődik). Illetve bizonyos feltételekkel nagyobb szinttávra való portyázás. Javaslat: aki akarja, ezt a lehetőséget kikapcsolhassa (nem használhatja, és őt sem támadhatják).
Karakter átmozgatása egyik világról a másikra (csak fiatalabb világról régebbire), akár nemzetközi világok között is.
Entitás kincsnél jelenjen meg a kép is, hogy látni lehessen az gyűrű v nyaklánc.
A játékban bizonyos helyen a sok szöveget question markokkal helyettesíteni, ami akkor ad infót ha ráviszed a kurzort.
Új lélekgyémántért megvásárolható tárgyak, alacsony szintre is. Pl. gyógyító italt, kritikus esélyt növelő (de a másikat csökkentő ital).
Az okozz 15-ször kritikus varázslat sebzést küldetést 12-re csökkenteni. A vadászó küldiket (gyűjts kiégett őskövet, ejts el kisebb szörnyet) szintén könnyíteni.
Aki katakombában van ne tudja használni és aktiválni a pusztitás citadelláját
Lady Alveriel szerű toplista, ahol azonban táposabb jutalmak vannak, nemcsak az első 3-mat jutalmazzuk, hanem sokkal többet. A feladat hetente változik.
Állatok evolúciója. Lehetőség az állatok különleges kiképzésére, továbbtenyésztésére, egyedi képességekkel való felruházására, és esetleg állatok közti bajnoki viadal.
További kérések voltak: xenó eventnél az építés mennyiséggel is megadható legyen, gyógyitalból is lehessen többet venni, kereskedelemre is lehessen rakni a +5-öt 0-s fertőzéssel, a lélekkút kisütés exponenciálisan több LE-t adjon és esetleg extra jutalmakat, csökkentsük valamennyivel a vadászat minimális idejét, KH ne támadjon segítő kezes karaktert.
A hozzászólást Miklós módosította 2012.09.12. 21:50:03-kor
Pontszám: 8.13