Birka: köszi az ötletözönt, sok olyan dolgot írtál, ami tök jó, de szerintem ennyire nem tudunk elrugaszkodni az eredeti játéktól, mint például láthatatlanság elbonyolítása vagy a többfajta szempont szerinti harc
midenesetre ezeket azért jegyzetelem, hátha a jövőben jut idő a megvalósításukra. De a világ3 célja nem egy teljesen új játék, új szabályokkal, hanem csak a pvp jelleg pve felé fordítása. a világok közötti ajánlás már a fejlesztőlistán van, és a medál minden karakterednek is megoldható lesz hosszútávon.
Gort: köszi az emlékeztetőt, az átokpiramis nem is annyira lényeges, de a puztítás citadelláját át kell gondolni, hogy működjön.
Végigolvasva az összes hozzászólást, azt láttam, hogy a téma jelentős irányban elment arra, hogy mekkora előnyt nyújt az őskövek vásárlása, mennyire lehet ingyenes karakterrel játszani.
Azt hiszem, ez a téma megér egy külön topicot, de ha már ennyien írtatok, próbálok erre röviden reagálni. Nyilvánvaló volt, hogy a fizetős játékosoknak előnye van a nem fizetőkkel szemben: ez nem kérdés. A kérdés az, hogy van-e alternatívája a nem fizetősöknek, amikor lassabban ugyanazt elérhetik. Többek között pont ezért találtuk ki a láthatatlanságot - lassabb fejlődés, de jelentős védelem, amit a jövőben még tovább fogunk erősíteni.
Idézet: LanMaffia - 2008.11.24. 19:05:42 én is támogatnám ezt a dolgot hogy akik nem őskövesek is vehessék meg a prémium tárgyakat 2 szinttel később, vagy drágábban.
Épp hogy meg tudod venni, ha nem is pont az a tárgyat, de ugyanolyan erősségűt, 3 szinttel később, tehát ez megvan már a játékban!
Sok prémiumos jelentős előnye nem pusztán abból származik, hogy őskövet vett, hanem abból, hogy sok játékos ritkán lép be, elfelejti, hogy vadászni ment, és ott áll többezer lélekenergiában. Az élelmesek levadászzák ezeket, és a portyázott LE-ből magukat erősítik. A világ3-on ugye erre ilyen mértékben nem lesz lehetőség.
Visszatérve a 3-mas világra:
Terveink szerint januárban indul, hamarosan írok a terveink és javaslataitok alapján egy összefoglalót arról, hogyan fog kinézni!