Re: Ismételhető küldetések reformja
241. hozzászólás - 2010.08.22. 08:53:05
241. hozzászólás - 2010.08.22. 08:53:05
Üdv Mindenkinek! Már aki építő jelleggel próbál ügyködni a forumon.
Sajnos, mert ezt kell mondjam már az elejétől nem értem a dolgokat.
Reformról beszéltek és vitatkoztok, amikor látni kellene ez nem az!
Egyszerű finomhangolásról van szó csupán.
Néhány lényeges, nem szó szerinti idézet és a véleményem:
Gép előtt eltöltött idő- Ezzel mi a baj? Eddig is többnyire az tudott élhető karit csinálni
aki az átlagnál több vagy sokkal több időt töltött a játékkal!
Ahhoz, hogy ne maradjunk le, a palotát fel kell húzni 29ig?- Egyszerűen igen! Azért
mert sztem kevesen vannak 50-80 szint között akik őskő-autósajtolnak. Inkább megtartják
a mostani magasabb állatokat felszereléssel harcra térkapura epikre, majd rámennek a következő
négyesre, hogy a szakértelmekben fejlesszék őket. Tehát marad 3hely. Ez igen kevés egy idő után
amikor a szintlépős négyesfogat jóval elhagyja a huszas szintet és még a vadiból sajtolni is szeretnénk.
Tehát a vadihoz és ismételhető küldihez, lépjen állatod 20szintet, elkerülehtetlen és kihagyhatatlan a +2
hely. Ehhez, hogy sikerüljön a szövi tagjainak megint igencsak hosszú időt kell gép előtt tölteni.
Az élő karakterek a játékban- Ez egy érdekes fogalom. Sztem az a kari él a játékban aki a játék adta
opciókkal élni tud. Igen kétlem, hogy ezek a "reformok" érintik őket
mivel rengeteg 65-70es karakter még el sem jutott az ismételhető küldetésekig. Miről beszélünk???
Észre kellene már végre venni, hogy itt is akár a küldik akár a játék egyes elemei szoros összefüggésben vannak
és nem lehet "tili-tolizni" egyensúlyvesztés nélkül. Adjon a JV a játékosoknak akik tényleg "élnek" a világokban
rendes reformot.
PL: Sajtold ki állatod, hogy legalább 2 esszenciát szerezz. Portyázz úgy hogy ne érjen fizikai találat az ellenféltől.
Kihívás során nyerj úgy 5alkalommal, hogy mind a 3 kört Te nyered. Portyázz úgy, hogy pontosan 3 fizikai sebzés
kört mérj csak ellenfeledre. Sajtolj ki egymás után 8 állatot. Csatázz akárhányszor 100% fertőzöttel.
Mindegy mik azok a küldik amik bekerülnek, csak színesítsék a játékot. A mostani "reform" küldiket ugyanazok fogják
ugyanúgy használni, lényegi változást nem jelent. Nem hiszem, hogy lényegi taktika cserét kell átgondolni.
Márpedig akár nekem, akár több más játékosnak a fentebb említett opciók lószart se érnek....
Pedig a fertőzés leszarása után, volt egy reménysugár a topic nevét illetően, hogy végre hozzányúlnak!!!
De nem. Megint csak vmi túró.
Bár nem volt építő jellegű a hozzászólásom, mégis fontosnak tartottam, azok köréből írni, akik keveset képviseltetik
magukat a létszámból, a forumot olvassák és sokszor kénytelenek "csak" a végeredménnyel szembesülni.
Tessék lejjebb gondolkodni, akár 30as szintig. Lejjebb lehetne vinni az ism küldik szinthatárát is, lehetne akár 20
ismételhető küldi is. Színesítené a játékot, élmény adna alacsonyabb szinten is.
Ja, a játékot nem az ism küldik gyorsítanák hanem a HT és a háború reformja. UFF
Sajnos, mert ezt kell mondjam már az elejétől nem értem a dolgokat.
Reformról beszéltek és vitatkoztok, amikor látni kellene ez nem az!
Egyszerű finomhangolásról van szó csupán.
Néhány lényeges, nem szó szerinti idézet és a véleményem:
Gép előtt eltöltött idő- Ezzel mi a baj? Eddig is többnyire az tudott élhető karit csinálni
aki az átlagnál több vagy sokkal több időt töltött a játékkal!
Ahhoz, hogy ne maradjunk le, a palotát fel kell húzni 29ig?- Egyszerűen igen! Azért
mert sztem kevesen vannak 50-80 szint között akik őskő-autósajtolnak. Inkább megtartják
a mostani magasabb állatokat felszereléssel harcra térkapura epikre, majd rámennek a következő
négyesre, hogy a szakértelmekben fejlesszék őket. Tehát marad 3hely. Ez igen kevés egy idő után
amikor a szintlépős négyesfogat jóval elhagyja a huszas szintet és még a vadiból sajtolni is szeretnénk.
Tehát a vadihoz és ismételhető küldihez, lépjen állatod 20szintet, elkerülehtetlen és kihagyhatatlan a +2
hely. Ehhez, hogy sikerüljön a szövi tagjainak megint igencsak hosszú időt kell gép előtt tölteni.
Az élő karakterek a játékban- Ez egy érdekes fogalom. Sztem az a kari él a játékban aki a játék adta
opciókkal élni tud. Igen kétlem, hogy ezek a "reformok" érintik őket
mivel rengeteg 65-70es karakter még el sem jutott az ismételhető küldetésekig. Miről beszélünk???
Észre kellene már végre venni, hogy itt is akár a küldik akár a játék egyes elemei szoros összefüggésben vannak
és nem lehet "tili-tolizni" egyensúlyvesztés nélkül. Adjon a JV a játékosoknak akik tényleg "élnek" a világokban
rendes reformot.
PL: Sajtold ki állatod, hogy legalább 2 esszenciát szerezz. Portyázz úgy hogy ne érjen fizikai találat az ellenféltől.
Kihívás során nyerj úgy 5alkalommal, hogy mind a 3 kört Te nyered. Portyázz úgy, hogy pontosan 3 fizikai sebzés
kört mérj csak ellenfeledre. Sajtolj ki egymás után 8 állatot. Csatázz akárhányszor 100% fertőzöttel.
Mindegy mik azok a küldik amik bekerülnek, csak színesítsék a játékot. A mostani "reform" küldiket ugyanazok fogják
ugyanúgy használni, lényegi változást nem jelent. Nem hiszem, hogy lényegi taktika cserét kell átgondolni.
Márpedig akár nekem, akár több más játékosnak a fentebb említett opciók lószart se érnek....
Pedig a fertőzés leszarása után, volt egy reménysugár a topic nevét illetően, hogy végre hozzányúlnak!!!
De nem. Megint csak vmi túró.
Bár nem volt építő jellegű a hozzászólásom, mégis fontosnak tartottam, azok köréből írni, akik keveset képviseltetik
magukat a létszámból, a forumot olvassák és sokszor kénytelenek "csak" a végeredménnyel szembesülni.
Tessék lejjebb gondolkodni, akár 30as szintig. Lejjebb lehetne vinni az ism küldik szinthatárát is, lehetne akár 20
ismételhető küldi is. Színesítené a játékot, élmény adna alacsonyabb szinten is.
Ja, a játékot nem az ism küldik gyorsítanák hanem a HT és a háború reformja. UFF
Pontszám: 6.69