Idézet: Miklós - 2010.08.21. 19:15:57 Kócos már a sokadik hozzászólásban ismételgeted hogy milyen borzalmas aránytalanság van aközött, aki minden egyes állatra rárakja a +TP-t adó ősköves tárgyat meg aki erre nem tud áldozni. Akkor megnyugtatlak: ezeknek az őrülteknek a száma valószínűsíthetően 0 és 2 között van.
Meglehet (en inkabb 5-10 koze tennem, de ugyanaz a kategoria). Am Endyr akit peldanak hozol, mint aki a letapolast javasolta bizonyosan koztuk van.
Egyrészt azért, mert ez értelmetlenül sok őskő lenne értelmetlenül kevés bónuszért, másrészt pedig erre semmi szükség, enélkül is azonnal teljesíthető a küldetés ha megfelelően hosszú időre küldöd az állatokat gyakorolni. Kiszámoltam, leteszteltem.
Jajj Miklos. Ugyanmar...
Ezt nem tudom mire velni ezt a hozzaszolast. Nyilvanvaloan te is
pontosan tudod, hogy nem az a kerdes, tudom-e teljesiteni, hanem az hogy adott ido alatt hanyszor tudom teljesiteni. Nyilvan nem akarod azt sugallni, hogy ugyanannyiszor.
Nekem igy is sokszor uresben lepnek az allataim, kuldi nelkul, hidd el nem fog meghatni, ha 12 szint lesz a kuszob. A jatekosok zomet meg igen.
Amugy en pont azert udvozoltem az intelligencia szakit, mert erosen csokkentette ezt a kulonbseget.
A játékosoknak van 4 állata, esetleg +1 tartalék, és kellett 1 hely az autósajtoláshoz. Tehát eddig 5 állatot lehetett pörgetni, most lehet 7-et. Vagyis az állat szintlépős küldetés 7/5 * 1,15 = 1,61 azaz 61%-kal gyorsabban teljesthető!
Teljesen igaz. (Mondjuk en 7/5 helyett 9/7-et szamolnek, de ez reszletkerdes. Az elv a lenyeg. Aki epit jobban jar, mint eddig, vagy aki nem epit, az nem jar jobban mint eddig. Az altalag jelzett felteteleket nem a hangyak hordjak am ossze. Leirtam az elobb is, de nem ment at.
Az ergonómiáról annyit, hogy már fejlesztési listán van az, hogy az állat összes szakértelempontját 1 gombnyomással rá lehessen költeni egy adott szakértelemre.
Ergonomia: egyreszt, szuper, elore is koszonjuk, masreszt javaslom attekintesre azt a vazlatatot, amit az ergonomia topik elejere irtam. (Szerintem minden allatkezeles kattintasigenye felere-tizedere csokkenne vele, a rengeteg scrollozas feleslegesse valasarol nem is beszelve.
Az allatokhoz pedig lehetne beallitani egy alapertelmezett szakit, amire rarak minden pontot automatikusan kattintas nelkul, es amit barmikor at lehetne allitani. A legtobb szakit ugyis koppig fejleszti az ember, igy nagyon bakizni sem lehet vele.
Mod innentol, ami lemaradt:
Az idomitási költségen meg lehet siránkozni de a sajtolás bőven behozza az árát a 20-as szintű szörnyre, szintén azonnal teljesíthető küldetés és az esszenciákkal még tovább tápolódott.
Erdekes szo ez a sirankozas, bevagnam, hogy mit irtam.
Amikor a kuldetesek hasznat nezzuk, nem szabad elfeledkezni az idomitasi koltsegekrol. Ezek egy komoly hanyadat elviszik a kuldetesjutalmaknak.
Mindenki dontse el vajon o eddig ezt ertette-e sirankozas alatt.
A sajtolas egyebkent onmagaban nem hozza be az arat. Hozzavetoleges becslesem a sajtolasra: szint*100*rnd(1..2) LE idomitatlanul, atlagosan szint*150LE, idomitva 20-as szinten ennek nagyjabol a duplaja (mindketto felso becsles), az idomitas pedig szint*300 LE (pontosan). Osszessegeben szint*150 LE minusz. A kuldi jutalommal mar behoizza magat, mert az szint*200 LE, tehat szint*(50..100) LE kozott van a nyereseg, azaz korabbi allitasomat modositva, igy nem nullszaldos hanem fel-negyed kuldijutalmat hoz.
Ez ugye igazabol ott fontos nekunk, hogy a vadaszathoz mertem mennyi a LE szerzes kuldibol, de ott sem igazan, hiszen irtam, hogy lehet keruloutat alkalmazni. Iletve ott, hogy most akkor kell-e az egesz kuldizest letapolni, vagy sem, bar ha jol ertem a hivatalos allaspont az, hogy ez igy osszessegeben nem letapolas, amit en ketlek, de egy statisztikaval (1 honap alatt leadott kuldik mondjuk a toplista 51-100. helye kozott/aktiv karakter es ugyanez a modositas utan) meggyozheto vagyok (leszek).
Az esszenciat nem feltetlenul kevernem be ide, mert ott megintcsak van egy olyan hatso gondolatom, hogy az az epites jutalma, nem a kuldie.