Felhasználónév: Jelszó:
Oldal: 123
Szerző
Topic neve: Új, portyázós fejlesztések
népszerűEndyrFérfi
Végzetúr mester
2058 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új, portyázós fejlesztések
21. hozzászólás - 2010.07.16. 23:21:48 (Válasz Lupius #20 hozzászólására.)
Idézet: Lupius - 2010.07.16. 23:20:30
Karakter átnevezést is csináljatok már basszus!


mar van. beallitasok menu a karakter kepe alatt

de csak mert ilyen szepen kerted
Pontszám: 7.78
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új, portyázós fejlesztések
22. hozzászólás - 2010.07.18. 08:55:01 (Válasz Khronos #19 hozzászólására.)
A random portyának egyáltalán nem örülnék én spec.
Tekintve hogy kb 80 %-ban abszolut nulla LE van a portyában.
Minél feljebb ballagunk szintben, ez a szám egyre magasabb.
Tehát még az a pici válogatás sem marad meg a portyacélpontok között, ami most van, sőt, még csak a nulláért kapott TP-t sem tudod befolyásolni.
A portya is besorakozna a PVE tevékenységek közé, amikkel már Dunát lehet rekeszteni.
Hiába valós játékos az ellenfél, nem te választasz célpontot, ezáltal ez egy +-X szinttel random megbolondított térkapu lesz, azzal a különbséggel, hogy ha esetleg még fényes diadalt is aratsz egy klasszisokkal nagyobb ellenfél ellen, győzedelmes mosollyal besöpörheted a zéró LE-t, tarisznyánnyi TP-t.
A hozzászólást Darah módosította 2010.07.18. 08:59:39-kor
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 7.69
kedvelt tagKhronosFérfi
Végzetúr
74 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új, portyázós fejlesztések
23. hozzászólás - 2010.07.18. 09:57:37
Mert most nem PvE? Bemegyek eddigi csatáimhoz, kiválogatom akik sok LE-t hoztak többször is, azt kész. Nem nagy tudomány póknak lenni, és semmit nem rak az élvezethez hogy elötte 1 órát böngésztem a toplistát (ami mellesleg jó lenne ha egy kicsit jobban variálható lenne...).

Ha random portya lenne nem kéne mindig elköltened a LE-t, mivel lehet hogy gyöznél mikor támadnak (és akkor nem csak TP-t kapnál, hanem LE-t is). Lenne értelme magadnál LE-t tartani. Most nincs. Nagyon nincs. Ezt próbáltam szaki javaslatokkal is elősegíteni.

Mellesleg logikusan, ha csak random portya lenne akkor a portya rendszer maradékának is ahhoz kéne igazodnia. Pl. kéne egy háború portya gomb is ami csak háborús ellenfelekből választ vagy valami. Ha egy autó egyik kerekét ki cseréled télire, akkor logikusan a másik 3-at is ki kell...
Pontszám: 6.65
fórumozóHoffer DávidFérfi
Végzetúr tehetség
221 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új, portyázós fejlesztések
24. hozzászólás - 2010.07.18. 10:17:58 (Válasz Khronos #23 hozzászólására.)
Az a baj, hogy még nagyobb szakadék lenne. A mostani pókok nem kapnak semmi támadást, simán összegyűjthetnek egy rakás LE-t veszély nélkül. Ezzel még LE-t is kapnának. Nálam most pl 700k LE van, mert várok egy triászra vagy ilyesmi.... Viszont megoldódna a tömés.
V1 - Megdarállak
V3 - Megasajt
Pontszám: 5.60
kedvelt tagKhronosFérfi
Végzetúr
74 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új, portyázós fejlesztések
25. hozzászólás - 2010.07.18. 10:29:36
Hát igen, mivel a mezőny már széthúzott ez kb. olyan lenne mint ragtapasz a gennyedző sebre.

De mondjuk egy új világra bepróbálnám.
Pontszám: 6.65
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új, portyázós fejlesztések
26. hozzászólás - 2010.07.18. 10:32:11 (Válasz Khronos #23 hozzászólására.)
Én meg bemegyek a csatáimba, és kiválogatom kitől nem nullát hoztam, azaz a 20 %-ból válogatok.
Na most ha a randomportya az alap 100 %-ból, tehát az elérhető mindenkiből bárki lehetne, mennyire csökkenne le szerinted?

Ne csak pók szemszögből nézd, ahol válogatsz, nézd nagyobb szemszögből is, ahol már +-8-9-10 szintes eltérések vannak.

A LE-t most sem kell elköltened, mert lehet, hogy győzöl, ha támadnak.
De amikor már 10 szint van fölötted, aki támadhat, bekötött szemmel is tudhatod, hogy el fogják vinni a LE-det.

Kivennéd a taktika elemet az egészből.
A hozzászólást Darah módosította 2010.07.18. 10:33:21-kor
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 7.69
népszerűEndyrFérfi
Végzetúr mester
2058 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új, portyázós fejlesztések
27. hozzászólás - 2010.07.18. 10:46:05 (Válasz Darah #26 hozzászólására.)
Idézet: Darah - 2010.07.18. 10:32:11

De amikor már 10 szint van fölötted, aki támadhat, bekötött szemmel is tudhatod, hogy el fogják vinni a LE-det.


10 szint kulonbsegnel kiirja, h ellenfeled tul gyenge, nem kapsz LEt
Pontszám: 7.78
kedvelt tagKhronosFérfi
Végzetúr
74 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új, portyázós fejlesztések
28. hozzászólás - 2010.07.18. 10:47:58
Milyen taktikai elem? Az hogy 10 szintet ütsz lefelé taktika? Az hogy 10 szinttel fentről támadnak taktika?

A LE-t el kell költened, mert ha támadnak akkor vesztesz. Kész. Ha lenne esély arra hogy vesztenek, nem támadnának meg (elismerem, ez kb. 10. szinttől igaz, addig túl nagy a random. Most 8-as a pók karim és néha még mindig bukok csatát annak ellenére hogy másfélszer annyi stat ponttal és egy 26-szintű állattal rendelkezem... de nem sokat). A lényeg hogy az esetek 99,9% ha tartasz magadnál LE-t (és nem vagy annyira pók hogy 6-szinttel fentebbről jövő támadásokat kiröhögd), akkor neked csak bukó lehet.

Ahol 8-9-10 szintes eltérések vannak, ott a 100% randommal lehet hogy 10 szint lefelé helyett a saját szintedre ütnél. Vagy 10 szintet felfelé. 100% győzelem helyett mondjuk 50% esély lenne... de igazad van, ez egy kicsit túl random. Szóval, lehetne mondjuk egy agresszió stat, minél magasabb, annál nagyobb szint eltérésbe ütsz. Vagy mit tudom én. A lényeg hogy erre a "kipécizem a gyenge karit aztán minden-féle rizikó nélkül kiütöm" rendszerre nem lehet építeni. Illetve lehet, csak olyan elbaszott eredménye lesz mint ez itt.
Pontszám: 6.65
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új, portyázós fejlesztések
29. hozzászólás - 2010.07.18. 11:02:07 (Válasz Khronos #28 hozzászólására.)
Nem, a taktika az, hogy kit támadj abból a 20 %-ból, akitől egyáltalán remélhetsz valamit, vagy egyáltalán üthető-e adott tag jelen pillanatban, ami minél feljebb, annál vaólszínűtlenebb, lévén összébb szorulunk, a farmkarik száma pedig csökken.

A saját szintem csak egy az X szint közül, ahonnan ellenfelet adhat a csata.
Minél nagyobb vagy, annál nagyobb szintszórással.

Az agresszió szaki+randomportya max fordított előjellel lenne megfelelő, legalábbis a szaki részéről.
Nem növelnie kellene a szinteltérést, hanem csökkenteni.
Bár az ismétlős küldik szempontjából még ezt sem nevezném szerencsésnek, de üsse kavics, belőhetné mindeni magának.

Endyr, hasítjuk a szőrt, legyen akkor 9 szint.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 7.69
kedvelt tagKhronosFérfi
Végzetúr
74 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új, portyázós fejlesztések
30. hozzászólás - 2010.07.18. 11:15:35
Nem érzem túl nagy taktikai elemnek hogy "oké, van 20% akit biztos legyőzök és még LE-t is hoznak, melyik van ÉP határ fölött?"

Pont azt próbálom magyarázni hogy talán jobb lenne ha lenne egy kis rizikó a portyában és néha olyat támadnál akit nem tudsz legyőzni. Tudom ez egy teljesen új, hihetetlenül formabontó megoldás amit még egy más játék sem alkalmazott, de talán meg lehetne próbálni hogy... kockáztatni kelljen mikor harcba mész?

Az agresszió akkor meg ne szaki legyen hanem egy állítható érték (mint pl. a portya pontok). Minél magasabban vagy, annál magasabb a maximuma.

EDIT: Mellesleg, nagyobb taktikai elemnek érzem hogy "merek e nagyobb szórással támadni, vagy nem", mint a jelenlegi "kit választok ebből a 10 üthető emberből".
A hozzászólást Khronos módosította 2010.07.18. 11:25:40-kor
Pontszám: 6.65
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új, portyázós fejlesztések
31. hozzászólás - 2010.07.18. 11:23:56 (Válasz Khronos #30 hozzászólására.)
Kockáztatsz.
Brutális random van.
Nem csak lenn, fenn is.
Pedig az, taktikai elem, kinél legkisebb a Miklósrandom esélye azok közül, akitől várható valami.
Ha olyat akarok támadni, akit nem tudok legyőzni, akkor nekimegyek az entitásomnak.
Halálizgis.

Maradhat az agresszió szaki, ha úgyképpen működik, hogy kiindul a randomcsata abból, hogy nagyjából azonos eséllyel kapsz csatát minden általad üthető szintre vetítve, és a szaki %-os arányban csökkenti a szélsőségeket, felfelé is, de lefelé is.
Vagyis kb mint a szerencse a vadászat alkalmából, ahol a lényméreteket cseréli ki.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 8.46
kedvelt tagKhronosFérfi
Végzetúr
74 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új, portyázós fejlesztések
32. hozzászólás - 2010.07.18. 11:32:29
Sajnos nagyobb karimat már vagy 1 éve feladtam szóval nem tudok példát hozni, de ha 6+ szintet lefelé támadsz és vesztesz, akkor vagy nagyon rosszul választottál célpontot, vagy eszelősen táptalan vagy. Vagy fenn hagytad a döntetlenező cuccot...

http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,180.2420#hsz2422

Ezt mekkora eséllyel nyerhette volna szerencsétlen?
A hozzászólást Khronos módosította 2010.07.18. 11:34:30-kor
Pontszám: 6.65
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új, portyázós fejlesztések
33. hozzászólás - 2010.07.18. 11:35:43 (Válasz Khronos #32 hozzászólására.)
Hat szintről már a szerezhető LE értéke is igenkicsiny, ergo hiába tartasz magadnál sokat.
Max ismétlősküldinél alkalmazható, ahol fix LE adott, oldd meg kevesebb TP-ből.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 7.69
kedvelt tagKhronosFérfi
Végzetúr
74 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új, portyázós fejlesztések
34. hozzászólás - 2010.07.18. 11:40:31
Kevesebbet rabolsz kevesebb TP-ért. Épp ezért mindegy hogy mennyi a szintkülönbség igazából, üthetsz 1 szinttel magad alá ha csak fele akkora statjai/skilljei vannak a csávónak mint neked. A 6 szint csak példa

A lényeg hogy nincs értelme olyat támadni aki leverhet. Én legalábbis a jelenlegi rendszerben nem látom értelmét.
Pontszám: 6.65
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új, portyázós fejlesztések
35. hozzászólás - 2010.07.18. 11:44:48 (Válasz Khronos #34 hozzászólására.)
A Randomban sem lenne, csak nem te döntenéd el.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 7.69
kedvelt tagKhronosFérfi
Végzetúr
74 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új, portyázós fejlesztések
36. hozzászólás - 2010.07.18. 11:57:00
Pontosan. Ez a lényeg. Kockázatmentes portya helyett, kockázatos portya. Minél erősebb vagy (szintedhez képest) annál kisebb a kockázat, nem "ha tudsz X szintet ütni lefelé, akkor nincs kockázat".

A különbség az, hogy ha erős vagy most akkor az most csak a lehetséges célpontjaid számát növeli, míg ha random portyában jók a statjaid, akkor az direktbe a győzelmi esélyeidet növelné
Pontszám: 6.65
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új, portyázós fejlesztések
37. hozzászólás - 2010.07.18. 12:02:31 (Válasz Khronos #36 hozzászólására.)
Viszont aki most erős, honnan erősebb, mint a többi?
És ha bejön a random, honnan lesz?
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 7.69
kedvelt tagKhronosFérfi
Végzetúr
74 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új, portyázós fejlesztések
38. hozzászólás - 2010.07.18. 12:05:45
Jobban fejlesztett? Nagyobb szöviben van? Előbb kezdte a játékot/őskövezik? Neadjisten pókoskodik?

Random portya esetén ezek a faktorok nem változnak, kivéve pókoskodást, az ugye egyértelműen kicsit nehezebb lenne.
Pontszám: 6.65
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új, portyázós fejlesztések
39. hozzászólás - 2010.07.18. 12:15:33 (Válasz Khronos #38 hozzászólására.)
Az előbb kezdtem a játékot az nem lehet érv, az marhaság.
Kivéve ha nem akarunk újabb játékosokat, elég, ami van.
Erről ugyanis egyik játékos játéktudása sem tehet.

Jobban fejleszteni vadászatból lehet, ha a portyát eleve randommá teszed, onnan nem lesz olyan bevételed, hogy lecsökkenthesd a másik randomhatást, ami a portyában érvényesül.
A vadászatnak pedig megvannak a maga kimaxolt korlátai, ahonnan nem tudsz feljebb lépni, mégelőrébb haladni.

Erősebb a szövije.
Ez érv, valóban, ebben igazat adok.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 7.69
kedvelt tagKhronosFérfi
Végzetúr
74 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új, portyázós fejlesztések
40. hozzászólás - 2010.07.18. 12:29:53
Az előbb kezdtem a játékot az nem lehet érv, az marhaság.
Kivéve ha nem akarunk újabb játékosokat, elég, ami van.
Erről ugyanis egyik játékos játéktudása sem tehet.


Szar ügy, mert ez a helyzet realitása. Fogsz 2 játékost akik egyforma jól játszanak, csak az egyik 2 hónappal előbb kezdett. Aki többet játszott az logikusan magasabb szintű, jobb cuccai, statjai, LE-je van.

Jobban fejleszteni vadászatból lehet, ha a portyát eleve randommá teszed, onnan nem lesz olyan bevételed, hogy lecsökkenthesd a másik randomhatást, ami a portyában érvényesül.


Francokat. Lehetséges bevétel=kockáztatott LE. Lehetséges veszteség: Kockáztatott LE/4. Esély a győzelemre: 50% (ha nem vagy erősebb/gyengébb mint szinted átlaga)

Igen, ez feltételezi hogy mindenki tart magánál LE-t. De miért ne tartanál ha 50% eséllyel megduplázhatod?
Pontszám: 6.65
Oldal: 123
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiRésföld - a HKK legújabb kiegészítője