Felhasználónév: Jelszó:
Oldal: 123
Szerző
Topic neve: Új, portyázós fejlesztések
népszerűFreezFérfi
Végzetúr mester
680 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új, portyázós fejlesztések
41. hozzászólás - 2010.07.18. 13:02:44 (Válasz Khronos #40 hozzászólására.)
Szőrszálhasogatás de 2 hónap különbség alatt ki is érhetnek egymás ütőtávjából és akkor nesze neked statok jobb felszerelés mivel nem egy légtérben játszanak egyáltalán nem számít a kettőjük szempontjából.
Rosszindulat on.
Bocsánat!
Ha kérdésed van a Végzetúrral kapcsolatban: vegzetur.wikidot.com
Azért mert nem tudod egy kérdésre a választ attól még lehet jó.
"Alacsonyabb szinten meg nem tilos szintet lepni, csak nem optimális"
by Birka
Pontszám: 7.23
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új, portyázós fejlesztések
42. hozzászólás - 2010.07.18. 13:07:00 (Válasz Khronos #40 hozzászólására.)
Attól, hogy ez így van most, még sosem biztos, hogy jól van így.
Fönn nem két hónapokról van szó.


Egy új világban bejöhetne a módszered, mondjuk én azon a világon nem szeretnék játszani, de ez más dió.
De itt aztán befixálnád az áttéréskori erőviszonyokat rendesen, a most gyengébb karik pedig lemondhatnának az összes portyás küldijükről is.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 7.69
kedvelt tagKhronosFérfi
Végzetúr
74 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új, portyázós fejlesztések
43. hozzászólás - 2010.07.18. 13:07:04
Magasabb szinten belassul a fejlődés (jeeeee VF) de nő az ütőtáv, szóval előbb utóbb elérik egymást. De persze igazad van, ne hasogassuk a szőrszálat tovább, így is már vagy 6 darabban van.



EDIT: ej Dara beninjáztál. Nem mondtam hogy helyes. Azt mondtam hogy így van. Te azt kérdezted hogy hogy van. Erre jött a válasz. És igen, említettem hogy létező világon ez így már nem működne, az elejétől kell így lennie.
A hozzászólást Khronos módosította 2010.07.18. 13:08:38-kor
Pontszám: 6.65
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új, portyázós fejlesztések
44. hozzászólás - 2010.07.18. 13:17:33 (Válasz Khronos #43 hozzászólására.)
Te Koros, érthetően írogass, a beninjáztált pl egyáltalán nem értem.

Egyszóval... uniformizálná a karikat, nem lehetne jó eredményeket elérni.

Ettől függetlenül... hajrá V6.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 7.69
kedvelt tagKhronosFérfi
Végzetúr
74 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új, portyázós fejlesztések
45. hozzászólás - 2010.07.18. 13:24:00
Beninjázni=5mp-vel azelőtt küldeni a hozzászólást hogy a másik válaszolna

Hogy uniformizálná a karaktert? Az eltérések kisebbek lennének, ezt vállalom... de nem érzed úgy hogy a jelenlegi eltérések túl nagyok?
Pontszám: 6.65
népszerűFreezFérfi
Végzetúr mester
680 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új, portyázós fejlesztések
46. hozzászólás - 2010.07.18. 13:28:20 (Válasz Khronos #43 hozzászólására.)
Pesszimizmus, rosszindulat (még mindig) on:
A legjobb az egészben, még ha meg is találnánk a megoldást így varázsütésre, akkor sem történne semmi. Nincs fórumadmin aki leadja a drótot. Miklós nem olvas fórumot (vagy igen?). Baraty gondolom hegeszti a Mágia mestereit és a TF online és a Végzetúr őszig elfekvőpályát kap mert kaptunk néhány új épületszintet állatszakikat (amiket ezúton is KÖSZÖNÖK!) na jó lehet még szeptember előtt beteszik az alkimista tornyot és a hozzá tartozó ősköves motyót. Ennyi! Ubiszezon van, kint pedig forróság.

Én itt ötleteltem egyet:
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,270.1006
Befejeztem a topic szétoffolását (egyenlőre).

Szerk.:
Új gombok a térkapuban, köszönjük Baraty!
Viva Végzetúr! Talán még nincs minden veszve?
A hozzászólást Freez módosította 2010.07.19. 13:31:45-kor
Ha kérdésed van a Végzetúrral kapcsolatban: vegzetur.wikidot.com
Azért mert nem tudod egy kérdésre a választ attól még lehet jó.
"Alacsonyabb szinten meg nem tilos szintet lepni, csak nem optimális"
by Birka
Pontszám: 5.15
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új, portyázós fejlesztések
47. hozzászólás - 2010.07.18. 13:46:30 (Válasz Khronos #45 hozzászólására.)
De, érzem.
Viszont ez a kisebbek játékcélja is egyúttal.
Legjobbnak lenni adott környezetben, ami jelen esetben a szintkörnyékük.
Most ha egy 60-as kari 50-el lesz jobb TÖ-ben, mint a szintTOP utolsó, az gyak észrevehetetlen erőfölény, amit a portya már meglévő randomja teljesen kiüt.
Ergo minek játsszon egy kisebb?

Freez, szerintem nem OFF-olunk, csakhát... valahány portyajajgató topicot össze tudnánk szedni, csak épp oda is csak mi írunk, játékosok.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 7.69
kedvelt tagKhronosFérfi
Végzetúr
74 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új, portyázós fejlesztések
48. hozzászólás - 2010.07.18. 14:12:29
Nézd Dara, a számok amiket mondasz eléggé hasra ütés szerűen hangzanak. Az ugye egyértelmű hogy a különbség csökkenne, de azt nem tudjuk mennyivel. Lehet hogy mindenki 10% eltérésen belül lenne szinthez képest, ahogy mondod. Lehet hogy csak egy kicsivel esne a jelenlegi alá. Ezt mindenféle képletek nélkül nem lehet megjósolni (és mivel a portya LE az teljesen játékos függő, talán még azzal sem). Szóval lehet hogy nem old meg semmit, és lehet hogy túllő a célon, de egyik kijelentés sem megalapozott anélkül hogy beletúrnánk a játék adatbázisába.

Szóval nem azt mondom hogy nincs igazad, csak azt hogy pont annyira van esélyed arra hogy igazad legyen mint nekem

Mellesleg: az 50% győzelem az akkor vonatkozik rád ha a szinted kb. közepén vagy. Ha lejjebb akkor logikusan alacsonyabb a győzelmi esély, ha feljebb akkor magasabb. A különbség csak annyi a jelenlegi rendszerhez képest hogy soha nem éri el a 100(na jó, miklós random miatt amolyan 95-98)%-ot, illetve hogy nem kell portyalistát nézegetni.
Pontszám: 6.65
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új, portyázós fejlesztések
49. hozzászólás - 2010.07.18. 14:25:48 (Válasz Khronos #48 hozzászólására.)
Nehéz lenne egy általad fél napja elképzelt világ pontos működéséről kész számadatokkal rendelkezni, mondjuk úgy hatvanas karakterszint viszonylatában.
Úgyhogy a számok mások értelemszűen nem lehetnek csak exhasok Koros.

A kicsivel esne az kizárt.
Mondhatni teljességgel.
Lásd a mostani világ 8-as pókjaként még nálad is befigyel a random, holott feltételezem szintosztályod tetején vagy erőnlétileg.
Randomportya világ=nem tudod megszerezni azt az erőtöbbletet, amivel meghatározólag stabilitást adsz a csatáidnak.
Nyersz, vesztesz és kb ennyi.

És ezokból a 95-98 %-ot sem érhetnéd el az életben.

A mostani rendszerben 200 TÖ ide, vagy oda mondhatni abszolut nem határoz, legalábbis olyan hatvanas szinten.
Abból 100 simán csúszhat mágiára, egészségre, bármire, de a csatádat nem fogja meggyőzően befolyásolni.

Csak szinted közepén tudnál lenni, ha ezt a 200-as TÖkülönbséget nevezem szórásnak.
Ergo saját szintben lenne 50 %-od.
A hozzászólást Darah módosította 2010.07.18. 14:32:15-kor
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 7.69
kedvelt tagKhronosFérfi
Végzetúr
74 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új, portyázós fejlesztések
50. hozzászólás - 2010.07.18. 14:40:23
Pont ezt mondom, mindketten csak saccolunk szóval nem értem miért gondolod hogy neked nagyobb eséllyel van igazad mint nekem

Győzelem: Vereség:
Rubin horda ellen 119 58
Smaragd horda ellen 209 126
Zafír horda ellen 70 16
Összesen: 398 200

Ez 2. világos karakter, 3. szintű (az enyém az is de 2. világ gyakorlatilag halott alacsony szinten szóval nem aktív...). Mint látod miden harmadik csatát elbukott szóval csak 77%-ban nyer, ennek ellenére magasan vezeti a szintet. Ha az 50%-ot tudod tartani már akkor jobb eredményt érhetsz el portyával mint vadászattal.

És persze első 1-2 szinten sokkal rosszabb volt az átlaga, elég sokáig 50% allatt volt.
A hozzászólást Khronos módosította 2010.07.18. 14:41:13-kor
Pontszám: 6.65
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új, portyázós fejlesztések
51. hozzászólás - 2010.07.18. 14:53:36 (Válasz Khronos #50 hozzászólására.)
Az 50 % még csak a győzelemről szól, és nem a szerzett/vesztett LE-ről.
Ami szintén nagyjából kiegyenlíti egymást.
Kivéve talán a gyémánt részéről.

A 77 %-od LEbevétele viszont onnan jött, ahol tudtad, hogy van.
Egy halott aljú (és valamennyire minden világ aljában felszaporodnak a kisszintű halottak) randomvilágban nem mondhatnád meg kiket támadsz, vagy kiket újra, ha van náluk LE.

Hol írtam olyat, hogy kinek hány százalék eséllyel lenne igaza?

Én azt hittem megbeszéljük az ötleted, valahol lemaradtam.

De tőlem lehet neked 100 %-ban is igazad, mondtam, irány V6, vagy egy gyorsvilág sok portyás visszaélését megoldhatná ezen ötleted.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 7.69
kedvelt tagKhronosFérfi
Végzetúr
74 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új, portyázós fejlesztések
52. hozzászólás - 2010.07.18. 15:01:14
Jah, de random portyával a "halott" karik is nyernének és kapnának LE-t. Szóval nem lennének igazán halottak, hacsak a gazdájuk rosszindulatból el nem költötte az összes LE-t építésre vagy valami. És egy alacsony szintű EH, vagy egy "védekezés estén győzelemnél mindig kapsz szint-nyi LE-t függetlenül attól mennyi van nálad" szabály még azt is megoldaná.


Persze az eredményem nem lenne ennyire jó, de pont ez a lényeg, nem lenne szabad 50%-al több stat pontomnak lennie mint egy karakternek aki most ért a szintre.

És igen, kérünk egy 6-os gyors világot ahol ezt kipróbálhatjuk. Karácsonyra pont jó lenne
A hozzászólást Khronos módosította 2010.07.18. 15:02:49-kor
Pontszám: 6.65
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új, portyázós fejlesztések
53. hozzászólás - 2010.07.18. 15:08:55 (Válasz Khronos #52 hozzászólására.)
Hé, te már új szabályokat is behozol, ez nem ér.

No, lehet kampányolni az ilyen V6-ért.

Edit:
Igazából azt sem tudom elképzelni, hogy túl sok elhagyott karit hagynak el egy kalap LE-vel, de ez részletkérdés.
A hozzászólást Darah módosította 2010.07.18. 15:10:30-kor
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 7.28
kedvelt tagRafkósFérfi
Végzetúr mester
293 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új, portyázós fejlesztések
54. hozzászólás - 2010.07.18. 15:19:05
Biztos jó lenne ilyen-olyan módon belenyúlni a portyarendszerbe? Most nem azért, mert nekem megy a szekér, hanem úgy általában. Rengeteg módosítás volt mostanában, tp ellen gyűrű, 5. világon más kreatív, más kivégzés, transzcendális erősítése, energiahasznosítás... mindenki válogathat, neki épp melyik lehet előny, aki meg egyiket sem bírja kihasználni, azért talán nem is kár. Komolyabb módosításokat meg direkt kértük sokan, hogy ne egybe egyszerre, mert az mindenképp borítja "valakinek a valamijét".

Ott látok gondot, hogy a különböző szinteken nagyban változik a játékosállomány. Legfelül ott a kh, ahogy nézem a toplistát, abból azért lehet kiütni bőven. Lent mindig van kit farmolni, ez is látszik, a kettő közé szorult 20-25 szint viszont nem kap semmit. Mit tudnak csinálni? Jelenleg semmit. Taktikázni szintben lehetne, de felfelé a khból erősödött karakterek fogják leütni őket, ha visszamaradnak, akkor meg a jelentős, évek óta magasabb le/tp aránnyal játszók érik őket utol, akikkel szemben megint csak esélytelenek lesznek. Nem az ottani játékosok a bénák, kipróbáltam, és egyszerűen nincs lé, senkinél, csak elszívatni lehet, amivel támadnak, ha néha véletlenül van, 100 portyából egyszer, az átlagra elosztva igazából nem ér semmit. KH kellene kicsit lejjebb is? Valószínűleg, és nem azért, mert nincs kit ütni, hanem, mert a játék bizonyos rétegébe belenőni egyenlő az öngyilkossággal. Rossz nyelvek szerint az a rész a top játékosait védi ilyen formán, ezt sem hinném, a topnak semmi beleszólása nincs abba, hogy ott mennyire tartanak maguknál, vagy mennyire védik, mennyien vannak. Egyszerűen kialakult, és valamit kezdeni kellene vele.

2 hónap kezdeti különbség meg ha nem is rögtön, de idővel teljesen eltűnik. Nagyobb tárgyak nem számítanak, 20 szintet nem lehet leütni velük. Statok nagyobbak? Nem feltétlenül. Ahol lehet portyázni, annyival több a lé napi szinten, hogy bőven kompenzálja a vadászatot. Játékstílustól, prém tagságtól, aktivitástól függően az a 2 hónap 2 év után annyira nem ér semmit, hogy 60 szint különbség lehet a karakterek közt, úgy, hogy a maga közegében mindkettő bajnokit nyerhet.

Olvasok itt ilyeneket, hogy a pókok büntetlenül tarthatnak maguknál korlátlanul lét. Dejó is lenne... ilyen van, létezik, 2-3 karakter az egész játékban, a többieknek igenis van ellenfele, legfeljebb kevesebb. De egy is bőven elég ahhoz, hogy vigyázni kelljen, ráadásul nem kell erősebbnek lennie, magasabb szintűnek pláne, lentről 15%ról kivégezhet, és még csak vissza sem üthetem.

Random ellenfél ugyan minek? Ki vállalna utána portyát? És főleg milyen céllal? Összevissza támadni van lehetőség most is, ha valaki erre vágyna, mégis ez az, amit lehetőleg kerül mindenki. Ráadásul totál uniformizálás, le lehetne írni pár mondatban, hogy hogyan kell tökéletesen játszani, semmi taktika nem maradna. Lehet, hogy a legtöbbeknek nem a pvp rész adja a bevételt, de a versenyt ez tartja életben.
Pontszám: 8.74
kedvelt tagKhronosFérfi
Végzetúr
74 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új, portyázós fejlesztések
55. hozzászólás - 2010.07.18. 15:48:13 (Válasz Darah #53 hozzászólására.)
Idézet: Darah - 2010.07.18. 15:08:55

Igazából azt sem tudom elképzelni, hogy túl sok elhagyott karit hagynak el egy kalap LE-vel, de ez részletkérdés.


El se hinnéd. Főleg 1-2. szinten, de még 3. szinten is találtam régebben (azóta ugye szépen leraboltam őket : P). Ha az ember megunja szerintem szarik bele hogy mennyi LE-t hagy bent.

Rafkós, olyan sokat írtál hogy nem is tudom mire válaszolljak. Mindenesetre vedd úgy, hogy minden ami ebben a topicban van egy új világra vonatkozik, mivel ahogy mondod, bármi radikális bevezetése eszelős méretű rinyát váltana ki a játékosok legalább feléből, alapjaiban borítaná fel az egyensúlyt (lol) stb, stb...
Pontszám: 6.65
utáltFerrariFérfi
Végzetúr poronty
3 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új, portyázós fejlesztések
56. hozzászólás - 2010.08.06. 12:13:45
Miklos te játszasz a végzetúr al ?
Pontszám: 3.83
népszerűFulijoe1Férfi
Végzetúr
62 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új, portyázós fejlesztések
57. hozzászólás - 2010.08.06. 12:36:32 (Válasz Ferrari #56 hozzászólására.)
te beszélasz magyar osz?
Kisember nagy TÖ-vel.
Pontszám: 4.09
Oldal: 123
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiRésföld - a HKK legújabb kiegészítője