Re: Új, portyázós fejlesztések
54. hozzászólás - 2010.07.18. 15:19:05
Biztos jó lenne ilyen-olyan módon belenyúlni a portyarendszerbe? Most nem azért, mert nekem megy a szekér, hanem úgy általában. Rengeteg módosítás volt mostanában, tp ellen gyűrű, 5. világon más kreatív, más kivégzés, transzcendális erősítése, energiahasznosítás... mindenki válogathat, neki épp melyik lehet előny, aki meg egyiket sem bírja kihasználni, azért talán nem is kár. Komolyabb módosításokat meg direkt kértük sokan, hogy ne egybe egyszerre, mert az mindenképp borítja "valakinek a valamijét".
Ott látok gondot, hogy a különböző szinteken nagyban változik a játékosállomány. Legfelül ott a kh, ahogy nézem a toplistát, abból azért lehet kiütni bőven. Lent mindig van kit farmolni, ez is látszik, a kettő közé szorult 20-25 szint viszont nem kap semmit. Mit tudnak csinálni? Jelenleg semmit. Taktikázni szintben lehetne, de felfelé a khból erősödött karakterek fogják leütni őket, ha visszamaradnak, akkor meg a jelentős, évek óta magasabb le/tp aránnyal játszók érik őket utol, akikkel szemben megint csak esélytelenek lesznek. Nem az ottani játékosok a bénák, kipróbáltam, és egyszerűen nincs lé, senkinél, csak elszívatni lehet, amivel támadnak, ha néha véletlenül van, 100 portyából egyszer, az átlagra elosztva igazából nem ér semmit. KH kellene kicsit lejjebb is? Valószínűleg, és nem azért, mert nincs kit ütni, hanem, mert a játék bizonyos rétegébe belenőni egyenlő az öngyilkossággal. Rossz nyelvek szerint az a rész a top játékosait védi ilyen formán, ezt sem hinném, a topnak semmi beleszólása nincs abba, hogy ott mennyire tartanak maguknál, vagy mennyire védik, mennyien vannak. Egyszerűen kialakult, és valamit kezdeni kellene vele.
2 hónap kezdeti különbség meg ha nem is rögtön, de idővel teljesen eltűnik. Nagyobb tárgyak nem számítanak, 20 szintet nem lehet leütni velük. Statok nagyobbak? Nem feltétlenül. Ahol lehet portyázni, annyival több a lé napi szinten, hogy bőven kompenzálja a vadászatot. Játékstílustól, prém tagságtól, aktivitástól függően az a 2 hónap 2 év után annyira nem ér semmit, hogy 60 szint különbség lehet a karakterek közt, úgy, hogy a maga közegében mindkettő bajnokit nyerhet.
Olvasok itt ilyeneket, hogy a pókok büntetlenül tarthatnak maguknál korlátlanul lét. Dejó is lenne... ilyen van, létezik, 2-3 karakter az egész játékban, a többieknek igenis van ellenfele, legfeljebb kevesebb. De egy is bőven elég ahhoz, hogy vigyázni kelljen, ráadásul nem kell erősebbnek lennie, magasabb szintűnek pláne, lentről 15%ról kivégezhet, és még csak vissza sem üthetem.
Random ellenfél ugyan minek? Ki vállalna utána portyát? És főleg milyen céllal? Összevissza támadni van lehetőség most is, ha valaki erre vágyna, mégis ez az, amit lehetőleg kerül mindenki. Ráadásul totál uniformizálás, le lehetne írni pár mondatban, hogy hogyan kell tökéletesen játszani, semmi taktika nem maradna. Lehet, hogy a legtöbbeknek nem a pvp rész adja a bevételt, de a versenyt ez tartja életben.
Pontszám: 8.74