Baráti portyázás
1. hozzászólás - 2009.12.08. 21:57:34
1. hozzászólás - 2009.12.08. 21:57:34
A portyázás ablakban lesz egy checkbox, baráti portyázás (egy bizonyos szint elérése után) mellette egy magyarázó mondat:
Ha ezt bejelölöd, a támadás gomb megnyomásakor nem harcolni fogsz a kiválasztott végzetúrral, hanem szakértelmeiket méritek össze egy barátságos próbatétel során.
A barátságos portyázás feltételei ugyanazok, mint a normál portyázásnak. Csak 15% fölött használhatod, csak olyanra, aki egyébként is támadható lenne, és ugyanúgy 1 portyapontba kerül.
A barátságos portyázás során 3 véletlenszerű szakértelmet választunk a karakterektől, amelyet mindkét karakter már ismerhet, és különböző szintű a két karakternél (lehet 0 is az egyiknél). Aki a 3 játékból többet megnyer, az nyerte a barátságos próbát. Itt két lehetőség van: vagy nincs véletlen faktor: akinek az adott szakértelme nagyobb, az nyer. A másik lehetőség, hogy hozzáadunk valamekkora random faktort (+D6), ekkor több múlik a szerencsén.
Jutalmazás. A játék alatt a végzeturak állatai egymással hancúroznak, ez fejlődést és morálnövekedést jelent a győztesnek (a fejlődés feleannyi, mint a harcban aratott győzelemnél, a morál ugyanannyi). Ezenkívül a győztes játékos szinttől függő lélekenergiát kap. Az egyik lehetőség, hogy ez egy jelentősebb mennyiség, és a vesztes veszít is, a másik lehetőség, hogy ez egy kisebb mennyiség, de a vesztes nem veszít semmit. C variáció, ha valamilyen alternatív erőforrást lehet szerezni ezzel (most már van kristálypont és lélekgyémánt is), de nem túl sokat.
Toplista. A toplistán jelölnék a győztes baráti portyázások számát.
A baráti portyázás célja
Ezt a lehetőséget már nagyon régen felvetették játékosok, és akkor pozitív volt a dolog visszhangja. Most a VU találkozón is felvetettem, és a többségnek tetszett az ötlet. További változatosságot vinne a játékba, alternatívát jelentene, segíthetne a felhalmozott portyapontok elköltésében és az állatok moráljának fenntartásában.
Megvan a lehetőség a taktikázásra, a játékra is, és itt nem csak arra gondolok, hogy valakinek izomból több szakija van, akkor lenyom majd mindenkit. Vannak "népszerűtlen" szakértelmek, aki ezekre rámegy, csak pár pontot rárak, az jelentősen megnövelheti az esélyét itt. Lehetne esetleg egy új szakértelmet is kötni ehhez, amivel az esélyeidet javíthatod a baráti portyázásban.
Elsősorban kreatív hozzászólásokat várok:
1.) A fenti választásokból melyiket preferálnátok (majd rakok fel egy szavazást is)
2.) Számszerű értékek, mit tartanátok a legjobbnak
3.) Milyen hibát, exploit lehetőséget láttok a javaslatban.
Ha ezt bejelölöd, a támadás gomb megnyomásakor nem harcolni fogsz a kiválasztott végzetúrral, hanem szakértelmeiket méritek össze egy barátságos próbatétel során.
A barátságos portyázás feltételei ugyanazok, mint a normál portyázásnak. Csak 15% fölött használhatod, csak olyanra, aki egyébként is támadható lenne, és ugyanúgy 1 portyapontba kerül.
A barátságos portyázás során 3 véletlenszerű szakértelmet választunk a karakterektől, amelyet mindkét karakter már ismerhet, és különböző szintű a két karakternél (lehet 0 is az egyiknél). Aki a 3 játékból többet megnyer, az nyerte a barátságos próbát. Itt két lehetőség van: vagy nincs véletlen faktor: akinek az adott szakértelme nagyobb, az nyer. A másik lehetőség, hogy hozzáadunk valamekkora random faktort (+D6), ekkor több múlik a szerencsén.
Jutalmazás. A játék alatt a végzeturak állatai egymással hancúroznak, ez fejlődést és morálnövekedést jelent a győztesnek (a fejlődés feleannyi, mint a harcban aratott győzelemnél, a morál ugyanannyi). Ezenkívül a győztes játékos szinttől függő lélekenergiát kap. Az egyik lehetőség, hogy ez egy jelentősebb mennyiség, és a vesztes veszít is, a másik lehetőség, hogy ez egy kisebb mennyiség, de a vesztes nem veszít semmit. C variáció, ha valamilyen alternatív erőforrást lehet szerezni ezzel (most már van kristálypont és lélekgyémánt is), de nem túl sokat.
Toplista. A toplistán jelölnék a győztes baráti portyázások számát.
A baráti portyázás célja
Ezt a lehetőséget már nagyon régen felvetették játékosok, és akkor pozitív volt a dolog visszhangja. Most a VU találkozón is felvetettem, és a többségnek tetszett az ötlet. További változatosságot vinne a játékba, alternatívát jelentene, segíthetne a felhalmozott portyapontok elköltésében és az állatok moráljának fenntartásában.
Megvan a lehetőség a taktikázásra, a játékra is, és itt nem csak arra gondolok, hogy valakinek izomból több szakija van, akkor lenyom majd mindenkit. Vannak "népszerűtlen" szakértelmek, aki ezekre rámegy, csak pár pontot rárak, az jelentősen megnövelheti az esélyét itt. Lehetne esetleg egy új szakértelmet is kötni ehhez, amivel az esélyeidet javíthatod a baráti portyázásban.
Elsősorban kreatív hozzászólásokat várok:
1.) A fenti választásokból melyiket preferálnátok (majd rakok fel egy szavazást is)
2.) Számszerű értékek, mit tartanátok a legjobbnak
3.) Milyen hibát, exploit lehetőséget láttok a javaslatban.
Pontszám: 5.40