Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Kalandok / kristálypontok fejl. doksi
kedvelt tagmastervFérfi
Végzetúr mester
687 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kalandok / kristálypontok fejl. doksi
61. hozzászólás - 2009.10.01. 17:11:56 (Válasz Ricardo #51 hozzászólására.)
Nos,ez is érdekes gondolat. Valóban,a troll ne pattogjon egy nagyhatalmú végzetúrnak(Ettől függetlenül a példakaland hibátlan jó volt). De a végzeturak,mint kiderült a legendából,kezdik újjáépíteni a világot és foglalkozni a megmaradt szörnyekkel illetve egymás közt is szocializálódnak.A hegy mélyének lakói,az ottmaradt galetkik is sorjáznak szépen kifelé. Ezen az alapon bizony kismillió kaland eshet be,amiben erősebbre nőtt torzszülöttek jöhetnek szembe,vagy valamely ősi épülettel esetleg megmaradt varázslat-hatással, ellenség csapdájával stb-vel foglalkozhat,csak hogy párat említsek a szerepjátékos szemmel elfogadhatóak közül. Ne temessük el a játékosok fantáziáját. Nem feltétlen kell világleírás évmilliókra visszamenően,hiszen gyakorlatilag egy rommá bombázott bolygón élnek a karaktereink,alig emlékezve az elmúlt évezredekre. Akik ismerik a TF és ŐV múltját,azok feltehetőleg nyújtanak majd belőle ízelítőt...
A "Pokrócozás Királya" személyesen!
(A név márkavédett, köszönet érte Ösvényjárónak)
Pontszám: 6.59
kedvelt tagmastervFérfi
Végzetúr mester
687 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kalandok / kristálypontok fejl. doksi
62. hozzászólás - 2009.10.01. 17:24:19 (Válasz Solina #60 hozzászólására.)
Ezt már én is említettem korábban,azóta is várjuk rá a választ Miklóstól...
A "Pokrócozás Királya" személyesen!
(A név márkavédett, köszönet érte Ösvényjárónak)
Pontszám: 6.59
fórumozóSolinaFérfi
Végzetúr mester
533 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kalandok / kristálypontok fejl. doksi
63. hozzászólás - 2009.10.01. 18:01:58 (Válasz Ricardo #51 hozzászólására.)
Idézet: Ricardo - 2009.10.01. 10:31:25
Én az eddigiekből úgy képzelem el, hogy a galetkik felbecsülhetetlen hatalmú entitások, akiknek csak a többi galetki ellenfél, egymással harcolunk az istenek páholyáért.....


Nos, en mint kicsivel tobb mint 1000 evet megelt Vegzeturnak alcazott mutans leanyzo szolnek, hogy 1. trollokkal kezdeni nem jo, mert ugyan agyilag kihivasokkal kuzdenek, de ha elbotlik egy, es radesik, neked annyi.. Azert 3-4 mazsa, az meg egy Vegzeturnak is suly... Aztan a regiek se voltak kevesbe tokos legenyek mint a Vegzeturak, fel kezzel oltek a thargodanokat, ejfattyakat, ganuideket, meg fustolt sarkany comb volt a reggeli, de egy sziklafal azert nekik is gondot okozott.. Mert nem ugy van am az, hogy csak teleportalgatunk ide-oda, meg az Ezustmagusok is gyalog mentek az illemhelyre.. A teleport varazslat veszelyes, es bonyolult egy valami... Szoval maradt a kotel, meg a gyakorlas, a magusoknak meg a caplatas....
Masterv: Oke, nem volt idom mindent atolvasni, csak eszembe jutott nekem is...
Pontszám: 5.88
kedvelt tagmastervFérfi
Végzetúr mester
687 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kalandok / kristálypontok fejl. doksi
64. hozzászólás - 2009.10.01. 18:11:20 (Válasz Solina #63 hozzászólására.)
Maximálisan örülök,hogy nem csak nekem tűnik kicsit visszásnak a dolog. Így talán komolyabb figyelmet kap ez a költség-rész is. Azzal meg ugyebár a tehetséges embereken keresztül mi is több tartalmat kaphatunk a játéktól. Remélhetőleg.
A "Pokrócozás Királya" személyesen!
(A név márkavédett, köszönet érte Ösvényjárónak)
Pontszám: 6.59
fórumozóSolinaFérfi
Végzetúr mester
533 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kalandok / kristálypontok fejl. doksi
65. hozzászólás - 2009.10.01. 18:24:14
Pfffff... Tudtam, hogy valami kifelejtodott... Na a TF hatterenek ezeken a linkeken lehet utannanezni, sajnos az Alanori Kronika, meg a Ghalla News a novellakkal, meg egyebekkel szerintem nincs fent sehol.. Mondjuk az AK-kat a Beho igazan digitalizalhatna mar, es kirakhatna a Beho HP-ra... Aztan meg voltak a Biborholdban is novellak, azt hiszem....

http://hyper.pbm.hu/webhyper/

http://hu.ghalla.wikia.com/wiki/Kezd%C5%91lap
Pontszám: 5.88
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kalandok / kristálypontok fejl. doksi
66. hozzászólás - 2009.10.01. 18:46:02 (Válasz Ariel #49 hozzászólására.)
Idézet: Ariel - 2009.10.01. 08:22:06
Idézet: Mortimer - 2009.10.01. 00:37:48
Oké, belövik a próbákat a te tulajdonságaid alapján. Mire a VF-esek egy év múlva odaérnek, addigra nekik másfélszer akkora lesz az összes.

Adott a lehetőség Miklós előtt, hogy ne szintek alapján számoljon tulajdonság vagy szakiátlagot, hanem TÖ és SZÖ alapján. Máris azonos eséllyel indul mindenki.


Alapveteseim:
1/ Aki jobban fejleszti a karijat, annak legyen konnyebb a kuldetes.
2/ A szint mutatja, hogy a karakter milyen fejlettseget vall magaenak.
3/ Az, hogy masok is ugyesen fejlesztenek karit, ne legyen ram negativ hatassal a kalandok soran.
(Ez utobbi vesd ossze azzal a modszerrel, hogyha egy vizsgan csak a legjobb 50% megy at.)

Ezeket lehet vitatni, de ha ebbol indulok ki, akkor en azt mondanam, hogy szinthez rendelt fix ertekek legyenek. Esetleg legyen tobb szintje a probanak, es 20% esellyen nehez proba (celszam +10), 20% esellyel konnyu proba (celszam -10), 60% esellyel pedig "normal" proba jojjon a kalandban.
Nem vitatnam el a jogot a VF-es kariktol, hogy erosek legyenek a kuldikben. Esetleg nyilvantartanek egy kuldetes szamlalot, hogy hany kuldit sikerult megcsinalni eddig, ed 5-10 kuldetesenkent nehezitenek egy pontnyit minden proban. Igy talan megoldhato, hogy kihivas maradjon a proba a VF/Pok kariknak is, ugyanakkor elvezhessek az alacsonyabb szintjuk nyujtotta elonyoket.
Nagyon fontosnak tartom, hogy ne legyen buntetve az, aki nem VF-ezik, neki amugy is nehezebb dolga lesz, mint a VF-esnek, de legalabb ne a sok VF-es miatt felertekelodott atlagszintekhez belott probakon kelljen szenvednie.

Kuldetes iras: En egyszeri 100 kristalypont belepesi koltseget lehetsegesnek tartok, amire legyen egy nem trivialis kerulout azoknak, akik tenyleg regi motorosok, csak toroltek es ujraindultak, viszont a tovabbi kuldetes irasi lehetoseget azt a mar jatekban levo kuldetesek nepszerusege alapjan osztanam.
Pontszám: 8.68
népszerűEndyrFérfi
Végzetúr mester
2058 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kalandok / kristálypontok fejl. doksi
67. hozzászólás - 2009.10.01. 19:39:37 (Válasz Kocos #66 hozzászólására.)
Idézet: Kocos - 2009.10.01. 18:46:02

Ezeket lehet vitatni, de ha ebbol indulok ki, akkor en azt mondanam, hogy szinthez rendelt fix ertekek legyenek. Esetleg legyen tobb szintje a probanak, es 20% esellyen nehez proba (celszam +10), 20% esellyel konnyu proba (celszam -10), 60% esellyel pedig "normal" proba jojjon a kalandban.


ebben nagyon nem ertek egyet, pont azert amit Ariel mondott, mivel nagyon nagy valoszinuseggel teljesen mas ertekeik lesznek a fel ev mulva ideerkezoknek.
Pontszám: 7.62
népszerűGyulas84Férfi
Végzetúr tehetség
238 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kalandok / kristálypontok fejl. doksi
68. hozzászólás - 2009.10.01. 19:53:27 (Válasz Endyr #67 hozzászólására.)
erre megoldás lehet, hogy 2-3 hetente frissíti a program az adott szinten levő karakterek statisztikáit, ezzel meg lehet oldani szerintem, hogy mindenki az úgymond saját átlagával bírkózzon meg a kalandok során




Pontszám: 7.66
kedvencByzonFérfi
Végzetúr mester
5137 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kalandok / kristálypontok fejl. doksi
69. hozzászólás - 2009.10.01. 20:22:57
Nos Ricardo kérése jogos, meg kell ismerni a háttérvilágot ha küldiket akarunk írni. Bárr a Túlélők Földjén talán már régen széthordta a szél karakterem csontjait, s az ŐV-n is véglegesen letelepedett valamely lakószinten a karim, s emlékeim megfakultak tán, de valami kevésre még emlékszem:

Ghallát 3 isten teremtette az ősidőkben, Rhatt, Bufa és Chara-din. Közöttük valaha hatalmas háború robbant ki és Rhatt és Bufa közösen, saját ereklyéit felhasználva bebörtönözték az Erdauin félsziget alá a gonosz Chara-dint, ám hogy ne boruljon fel az egyensúly maguk is elhagyták ezt a világot.
Kaotikus időszak következett, ahol az ősi rendelések szerint a legkiemelkedőbb életutat bejárt halandókból hatalmas tetteik révén istenek lettek, hogy ne maradjon a világ patrónusok nélkül. Ők: Raia, Elenios, Sheran, Fairlight, Tharr és Leah. És kiemelkedtek az értelmes fajok is: az emberek, elfek, törpék, árnymanók, trollok, gnómok, alakváltók és kobuderák.
Utána megalapult egy hatalmas és jóságos királyság, a Namír Birodalom, amelyet bölcs uralkodók kormányoztak és a jóság fényvarázslói az Ezüst Mágusok őriztek. Ez volt Ghalla aranykora.
Ám egyszer egy ezüstmágus, Nord, talált egy Zan nevű valamit, nem tudni ez tulajdonképpen mi volt. Tárgy? Lény? Ki tudja. Mindenesetre hatalma megsokszorozta az erejét és a hatalomvágy elvette Nord ép elméjét. Hatalmas sereget gyűjtött a varkaudarok félszörny barbár népéből és mindenféle zsoldos bűnözőkből. Hosszú háború volt.
Végül Nord felhasználta a Zant és összes tanítványa életerejét és borzalmas tűzvihart küldött Ghallára amelyben minden elégett. Nord pedig a tűzviharban elpusztultak lelkeit elemésztve Dornodon néven istenné vált.
Az Erdauin félszigetet azonban nem érte el a tűz, csupán meggyengítette Chara-din béklyóit. Ide menekültek a túlélők akikből szinte kivétel nélkül valamely istenség papja vált és együtt akadályozták meg, hogy újra Ghallára tegye a lábát Chara-din, ám végül neki is lettek papjai, ha börtönéből nem is volt képes kiszabadulni.
Kiderült, hogy a félszigeten van egy aprócska királyság, a Yaurr Birodalom, fővárosa Alanor, és végül az eleinte felemás kapcsolatok jóra fordultak a kalandozókkal.
Később az élet visszavette magának a kiégett földeket, újra hatalmas királyságok osztoztak Ghalla területén. Ám megjelent közöttük egy idegen és hódító faj, az Ellenség kémje, aki évszázadok alatt elhintette a viszály magvait. Így amikor eljött az Ellenség fő ereje nem tudtak vele szembeszállni.
A hegyek mélyére menekültek a túlélők és megalapították Vohara (Menedék) városát, ám ezt az Ellenség megtalálta és elpusztította. A népek szétszóródtak.
Az emberek és a kobuderák hamarosan kipusztultak.
A törpék, árnymanók és gnómok elkorcsosultak.
A trollok visszasüllyedtek az állati lét szintjére.
Az elfek elzárkóztak és mágiával teremtették meg a hegymélyben a felszín mását.
Az alakváltók pedig mutálódtak, galetkikké váltak.
A galetki társadalom két legjellemzőbb vonása, hogy militarista és fajgyűlölő. Magasabbrendűnek hitték magukat minden lénynél és társadalmuk egyetlen célja volt, hogy visszavegyék a Felszínt az Ellenségtől.
A galetki gyermekeket 12 éves korukban elszakították a családjuktól és a legmélyebb lakószintre (lárvaszint) száműzték, ahol már a maguk erejéből kellett boldogulniuk.
A galetkik nem tisztelték már az isteneket, mert azok nem védték meg őket az Ellenségtől, helyettük a dicső ősök lelkeihez fohászkodtak.
A galetkik különös mutáns faj, képesek sok (max 14) végtagot növeszteni, tüzet, jeget, savat, mérges gázt és/vagy villámokat lehellni, mind tudnak valamennyire varázsolni is. Gyakorlatilag olyanná formálják a testüket, amilyenné akarják. Tüskés avagy vastag bőr, harc közbeni regeneráció, dögletes bűzű gázt kibocsájtó kelések, hogy csak a leggyakoribbakat említsem. Talán épp emiatt az igazi galetki harcosok lenézték azokat akik gyengécske fegyvereket vettek a végtagjukba, hisz a leghatalmasabb ereklyék se vetekedhettek egy jól fejlesztett végtaggal.
Az egész társadalom ennek az eljövendő harcnak a lázában égett, a többi fajt torzszülöttnek, prédának tekintették. Mi végzeturak tulajdonképpen azon galetkik vagyunk, akik végsősoron legyőzték az Ellenséget.

Istenek:
(Már egyik sem gyakorol közvetlen befolyást a világra! De templomaik romjai pl érdekes helyszínek lehetnek)

Az ősi istenek:

Rhatt: ő a törvény, jog és igazság istene. Jelleme: jó. Neme: férfi. Megjelenési formája: ismeretlen. Évezredekkel ezelőtt elhagyta a világot.
Bufa: ő a pártatlanság istennője. Jelleme: semleges. Neme: nő. Megjelenési formája: ismeretlen.
Chara-din: a káosz és a pusztulás ura. Jelleme: gonosz. Neme: férfi. Megjelenési formája: alaktalan húsmassza. Szimbóluma: káoszszimbólum (lefelé fordított félhold).

A fiatal istenek:

Raia: a jóság és a fény lovagistene. Jelleme: jó. Neme: férfi. Megjelenési formája: fehér vértes lovag. Szimbóluma: napkorong.
Elenios: a szépség, szerelem, szél és bűbájok úrnője. Jelleme: jó. Neme: nő. Megjelenési formája: félmeztelen, gyönyörű driád. Szimbóluma: szem.
Sheran: a természet istennője. Jelleme: semleges. Neme: nő. Megjelenési formája: középkorú nő zöld köpenyben. Szimbóluma: virág.
Tharr: a harc, háború, föld és a becsület istene. Jelleme: semleges. Neme: férfi. Megjelenési formája: páncélos, szarvas siakot viselő harcos. Szimbóluma: keresztbe fektetett kardok.
Fairlight: a pénz, ravaszság, mágia és villámok istene. Jelleme: semleges. Neme: férfi. Megjelenési formája: őszszakállú mágus. Szimbóluma: villám.
Leah: a halál, a halottak és a túlvilág istene. Jelleme: gonosz. Neme: férfi. Megjelenési formája: sötét csuhát hordó vagy kaszás csontváz vagy tarkopasz, izzó szemű mágus. Szimbóluma: koponya.
Dornodon: a hatalomvágy, tűz és zsarnokság ura. Jelleme: gonosz. Neme: férfi. Megjelenési formája: vörös köpönyeges, jóképű férfi. Szimbóluma: fekete denevér.

Kérem a TF és az ŐV még aktív játékosait (pl Solina!) kedvük szerint egészítsék ki
VB van...
DEUTSCHLAND ÜBER ALLES!!!!!!!!
Pontszám: 9.69
népszerűEzüstszélFérfi
Végzetúr mester
980 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kalandok / kristálypontok fejl. doksi
70. hozzászólás - 2009.10.02. 20:50:43
Felmerült bennem, hogy a próbák eredményességét befolyásolhatná a szerencse is.
Ez végülis mindenkinek rendelkezésre áll, tetszőlegesen növelhető építkezéssel, és a karakter számára is hasznos az így felépült épületek bónuszai miatt.
Lehetne akár egy adott szint (mondjuk 50-es szerencse), és a felett kezdene el beleszámítani a próbákba.
Ha például egy karakter épp azt a tulajdonságát/szakértelmét nem nagyon fejlesztette eddig, amit a próba megkövetel, de sok a szerencséje, akkor reális esélye van a sikerre.
Chaotic good and lawful evil.
Pontszám: 8.03
népszerűTabacNő
Végzetúr
89 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kalandok / kristálypontok fejl. doksi
71. hozzászólás - 2009.10.02. 22:01:09 (Válasz Ezüstszél #70 hozzászólására.)
Ez nem rossz ötlet, hiszen játék szempontjából egy kaland sikeres elvégzéséhez szerencse is kell.
Ráadásul a szerencse, az a tulajdonság, ami nagy humbuk. Vadászatokon abszolút nem látom az előnyét, hogy a játék eleje óta magas. Meg elvileg növeli a találati esélyemet, na ezt se látom különösebben. Egyedül térkapus kincsek potyogásában mutatkozik meg. Így legalább lenne értelme a szerencsének is.
Pontszám: 8.12
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3622 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kalandok / kristálypontok fejl. doksi
72. hozzászólás - 2009.10.02. 23:15:38
Jerikó: az ősköves jutalmazással már leírtam, mi a probléma, mindenki próbálna kalandot írni, és akinek a kalandját nem fogadnánk el, iszonyatosan megsértődne, mert kvázi elesne a lehetőségtől, hogy ingyen játsszon. Ennél sokkal jobb az, hogy választhatsz, hogy megírod a kalandot, és plusz LE-t kapsz érte (mint kvizkérdés feltevés) vagy egyszerüen átváltod őket hősi pontra (mint kvizkérdésről lemondás). Mondhatod hogy akkor jelöljünk ki néhány arra érdemes embert, aki tuti jó kis kalandot tud irni, de a cél nem az, hogy csak egy kiválasztott elit irhasson kalandot. Tehesse meg bárki, akinek kedve van hozzá, és már elég ideje játszik.

Azon kár lovagolni, hogy "már be lett igérve, hogy a kristálypontért gigatáp fog járni". Az, hogy a kristálypont effektive egy hasznos erőforrásra konvertálható, elég táp, a mértékével kapcsolatban nem igértem, hogy megkétszerezi a karakterfejlődést vagy hasonló. Aki a többiekhez képest több ismételhető küldit csinál, az amúgy is több LE-t és több aranydukátot kap.

Mindenesetre, azt az igényt fogtam, hogy ne a KP-k mennyiségétől függjön, hogy valaki mennyi kalandot írhat, ezen még gondolkodni fogok. De azért azt ne felejtsük el, hogy egy bizonyos szint elérése után a KP-kat mindenki tudja gyűjteni, és a gyűjtött mennyiségekben elvben nincs túl extrém mértékű eltérés. Tehát ha valakinek tizedannyi KP-ja van, mint a másiknak, akkor az nem azért van, mert a másik játékos sunyi kiskapukat kihasználva túltápolta magát, hanem mert egyszerűen magasabb szintű és több ideje játszik.

A VF-esek előnyéről: ahogy itt valaki írta, ők lassabban fejlődnek, ez egy elég komoly ár a plusz sikerélményért. És a kalandok esetében ez még nem is biztos, hogy akkora előnyt generál. Az IQ-juk lehet, hogy magasabb lesz az átlagnál, de sokuknak az egészsége jóval alacsonyabb. Kritikus ütésben lehet, hogy bajnokok lesznek, de sebgyógyításban nem valószínű. És igy tovább. A statisztikákat természetesen frissiteni fogjuk bizonyos időközönként.

Kocos: A szinthez rendelt fix érték mint próba elsőre kézenfekvőnek tűnik. Azonban ezt képtelenség jól belőni, mivel a fejlődések nem lineárisak, és a kül. tulajdonságok és szakik eltérő súlyt kapnak. Ha az átlaghoz viszonyítunk, akkor biztosan jó értéket kapunk.

A kristálypont költségeket példának irtam, megnézzük majd, kinek mennyi van, és a számokat ennek függvényében véglegesitjük, lehet hogy 20 lesz v 30. Ha egyébként hoszabb próbát irsz, több KP-ért, akkor arányosan több LE-t is kapsz érte. Tehát ha 1 próbás kalandot irsz, akkor az 100 KP-ba kerül, és kapsz érte mondjuk 5000 LE-t. Ha 2 próbásat irsz, az 150 KP-ba kerül, és kapsz érte 10000-et. Tehát a hosszabb kalanddal még valamivel jobban is jársz.

A szerencse is egyike a tulajdonságoknak, lehet erre is külön próbát csinálni.
Pontszám: 5
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kalandok / kristálypontok fejl. doksi
73. hozzászólás - 2009.10.03. 03:56:41 (Válasz Miklós #72 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2009.10.02. 23:15:38
Kocos: A szinthez rendelt fix érték mint próba elsőre kézenfekvőnek tűnik. Azonban ezt képtelenség jól belőni, mivel a fejlődések nem lineárisak, és a kül. tulajdonságok és szakik eltérő súlyt kapnak. Ha az átlaghoz viszonyítunk, akkor biztosan jó értéket kapunk.


Pont a VF-esek miatt nem. A VF-esek felhuzzak az atlagot, amit egy egyebkent atlag VF-esnel jobban fejlodo kari nem fog tudni atugrani egyszeruen annal fogva, hogy a fejlodes hasonlo szakaszaban jarva o 5-10 szinttel magasabb.
Es mig egyoldalrol en elfogadom, hogy a VF-es karinak legyen elonye, de azt kevesbe tartom jo otletnek, ha a nem VF-es hatranyba kerul.
Pontszám: 8.35
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kalandok / kristálypontok fejl. doksi
74. hozzászólás - 2009.10.03. 04:01:37 (Válasz Miklós #72 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2009.10.02. 23:15:38
Azon kár lovagolni, hogy "már be lett igérve, hogy a kristálypontért gigatáp fog járni". Az, hogy a kristálypont effektive egy hasznos erőforrásra konvertálható, elég táp, a mértékével kapcsolatban nem igértem, hogy megkétszerezi a karakterfejlődést vagy hasonló. Aki a többiekhez képest több ismételhető küldit csinál, az amúgy is több LE-t és több aranydukátot kap.


Nem lovagolni akarok, de azt jo ha erzed, hogy a kijelenteseidnek komoly hatasa van a jatekosok altal valasztott strategiakra. Tehat nem kene olyasmit igergetni, amirol igazabol nem tudod, hogyan is lesz.

Tobb kuldi: A masik oldalt is irjuk ide, az bizony tobb aldozattal jar. Peldaul egy 20. szintig felhuzott allat kisajtolasa es a kuldijutalom utan meg akar negativban is lehet az ember egy sima sajtolashoz kepest. De a benitasra vagy kritikus varazslasra hegyezett csatak is hordoznak magukban komoly koltseget. Nem mondom persze, hogy ha nem jarna KP, nem pont ugyanigy kuldiznek (elsosorban a toplista miatt), de azt tudom, hogy az idealisnal en tobb kuldit csinalok.
Pontszám: 6.71
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kalandok / kristálypontok fejl. doksi
75. hozzászólás - 2009.10.03. 04:13:47
Egy kosza otlet: egy (ket?) uj szakertelem, ami hozzaadodik a probakhoz. Nyilvan a probakat igy kell beloni, de itt tagabb tere lenne a taktikazasnak, hiszen az erre a szakira (szakikra) koltott LE egyebkent holtsuly.

Ket szaki ugy lehetne, hogy egy a tulajdonsagokhoz es egy a szakertelmekhez.

Pelda (legyen az uj szaki neve lelemeny).
100-as IQ proba ellen ha a probaban 1-20 random segiti a karaktert, akkor 80-as IQ-val es 10-es lelemennyel 50% esely van a sikerre.
Pontszám: 6.71
kedvelt tagmastervFérfi
Végzetúr mester
687 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kalandok / kristálypontok fejl. doksi
76. hozzászólás - 2009.10.03. 08:08:04
Hááát... Én a randomot amennyire csak lehet kihagynám a dologból,gondolom mindenkinek világos,hogy miért...
A "Pokrócozás Királya" személyesen!
(A név márkavédett, köszönet érte Ösvényjárónak)
Pontszám: 6.58
fórumozóSolinaFérfi
Végzetúr mester
533 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kalandok / kristálypontok fejl. doksi
77. hozzászólás - 2009.10.03. 11:14:29 (Válasz masterv #76 hozzászólására.)
Pedig kene bele nemi random, mert akkor hol az izgalom...?
Pontszám: 7.25
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kalandok / kristálypontok fejl. doksi
78. hozzászólás - 2009.10.03. 11:50:09 (Válasz masterv #76 hozzászólására.)
Idézet: masterv - 2009.10.03. 08:08:04
Hááát... Én a randomot amennyire csak lehet kihagynám a dologból,gondolom mindenkinek világos,hogy miért...


Nincs azzal gond, ha jol definialt. Persze nem art ismerni a probak szintjet sem. Igy ki tudod szamolni, hogy maximum 5 hosi pont felhasznalasaval a korabban emlitett peldaban a siker eselyet 75%-ra novelheted (vagy 80%? mind1). Be tudod loni, hogy mennyi HP-t kell hasznalnod, ha nem akarsz kockaztatni.
Pontszám: 6.71
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kalandok / kristálypontok fejl. doksi
79. hozzászólás - 2009.10.03. 11:50:56 (Válasz Endyr #67 hozzászólására.)
Idézet: Endyr - 2009.10.01. 19:39:37
Idézet: Kocos - 2009.10.01. 18:46:02

Ezeket lehet vitatni, de ha ebbol indulok ki, akkor en azt mondanam, hogy szinthez rendelt fix ertekek legyenek. Esetleg legyen tobb szintje a probanak, es 20% esellyen nehez proba (celszam +10), 20% esellyel konnyu proba (celszam -10), 60% esellyel pedig "normal" proba jojjon a kalandban.


ebben nagyon nem ertek egyet, pont azert amit Ariel mondott, mivel nagyon nagy valoszinuseggel teljesen mas ertekeik lesznek a fel ev mulva ideerkezoknek.


Azoknak akik VF-eznek termeszetesen igaz. Es miert baj az, ha nekik nagyon konnyu lesz a proba? Ezert toljak a VF-et nem?
Pontszám: 6.71
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3622 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kalandok / kristálypontok fejl. doksi
80. hozzászólás - 2009.10.03. 14:29:03
Kócos, azért arra nem nagyon célszerű stratégiát épiteni, hogy majd egyszer lesz a játékban egy fejlesztés ami ad valamiféle tápot. Illetve lehet stratégiát persze épiteni, csak erre alapozva nem reklamálhatsz. Ez kb. ugyanolyan, mint amikor google részvényeket veszel, mert bizol benne, hogy az árfolyamuk nőni fog. Mindenesetre, még a jelenleg a játékban meglevő összes szakértelem, tulajdonság, képesség és alkalmazható taktikára sem vállalunk garanciát, hogy "tápot" fog adni, nemhogy a majd jövőben bekerülőkre. Ráadásul a "táp" is mindenkinek mást és mást jelent...

Külön szakértelem a próbák növelésére nem kell, erre már ott lesz a hősi pont, amit három eltérő módon is kapsz: kristálypontból, lélekkufárnál veszel, és a küldetésekért kapsz. Ami talán kritikusabb, hogy úgy belőni a KP-k átváltását, hogy ne érje meg jobban hősi pontra váltani, mint kalandot irni, mert akkor a végén senki sem fog kalandot irni. A kalandirásért szerintem nem LE-t, hanem inkább lélekgyémántot adunk majd.

Kérdeztétek, mikor lesz ebből valami. Baraty már elkezdte az alapokat csinálni, de ez egy elég nagy projekt, és még számos dolog kidolgozásra vár, és a végén még kalandokat is kell irnunk, aztán tesztelni stb. Szóval mindenképpen legalább pár hét lesz.
Pontszám: 3
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!