Felhasználónév: Jelszó:
Oldal: 12345678
Szerző
Topic neve: 15% alternativa
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 15% alternativa
121. hozzászólás - 2009.05.05. 14:52:44 (Válasz Krazus #120 hozzászólására.)
"ebben az esetben a támadó játékos kaphasson LÉ-t, de a támadott fél lévén, hogy 15%alatt volt ne veszítsen LÉ-t."

Ha nem veszít, akkor a semmiből lehet termelni, oda-vissza alapon. Hidd el, nem járnál jól.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 15% alternativa
122. hozzászólás - 2009.05.05. 17:48:21 (Válasz Kocos #107 hozzászólására.)
"Nagyon etszik az otlet, de nagyon vigyazni kene vele, hogy ne lehesse exploitra hasznalni. Jelenleg ugye ismerunk olyan karit, aki allatfejlesztes miatt orankent uti az epikust es ezzel mar 20. a gyozelem toplistan. Ami egeszen addg, amig csak az allatait fejleszti nem igzan gond, de ha ezert CSP-t is kapna...
Szoval ez mukodo dolog lehet, csak le kell zarni a kiskapukat mielott azok egyatalan bekerulnek."

Hát az exploitok kiszűrése elég kemény dió, én a karakter és az epikus lény szintje közötti különbségre szűrnék. Ezzel ugyan 1-2 pók talán vissza tudna élni de egyrészt a dögöt meg kell ölni a jutalomért, szóval ütheti óránként de ha nem ölik meg nem kap semmit, másrészt az "apró csecsebecséket az erősebb karakterek átengedik a gyengébbnek" vagyis ha nincs legalább 20-30 szint különbség a karakter és az epikus szintje között akkor nem kap semmit, az erősebb karaktereknek úgy is több kincspontjuk van nekik ott az epikus tárgy, és így a kicsiknek is megérné támadni. Ha meg sokadik szintű epikust öli a társaság akkor már nyilván mindenkinek jutna valami.
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 5
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 15% alternativa
123. hozzászólás - 2009.05.05. 17:49:10
Már régóta gopndolkodom azon, hogyan lehetne megoldást találni a portyákra, háborúra, LE szerzésre, rendszeres agyonverésre. Nagyon durva változások lennének, de azért leírom, hátha inspirál pár új ötletet:

- TP-t ahogy van megszüntetném. TP-re épülő szakértelmek helyett másikat vezetnék be. A szintlépés nem TP alapján történne, hanem győztes portyák alapján: legyőzöl 100, veled legalább azono szintű végzeturat, akkor szintet lépsz (buzogány és hasonlók kizárva, mindkét félnek legalább szint-1-es felszerelése kell legyen mindenből, csak akkor számolódik el a csata. Ezzel a módosítással pók-kérdés örökre megoldva, és a top sem tudna jelentősen elhúzni a többiektől.

- Portya: ha lefelé ütsz, nem szerzel semmi LE-t (TP-t sem, mert az nincs), és a másik ÉP-je a csata után visszagyógyul egy az egyben (a tied nem). Az állatok morálja nő, tapasztalata viszont nem. Ezzel máris megakadályoztuk, hogy az LE folyamatosan a magasabb szintű, erősebb végzeturak felé áramoljon.

- LE: A vadászat / térkapu / sajtolás során szerzett LE számolásra kerül. Aki ennek 10%-át elveszíti, attól többet LE-t rabolni nem lehet (portyalistában látszik). Győztes portya esetén (ha nem lefelé támadsz) akkor ellenfél szintje*20 LE-t szerzel az ellenféltől - ezt módosítja 0-2 közötti szorzó annak mértékében, hogy ellenfeled mennyi LE-t szerzett/veszett eddig pályafutása során (ha 10%-át veszítette, akkor a szorzó nulla, ha 10%-ot szerzett már az övéhez, akkor 2; ha nullán áll ezzel, akkor 1. A karaktereknél a LE mínuszba is mehet.
Ennek a módosításnak a következménye, hogy senkitől nem lehet többet elvinni a megszerzett LE-je tizedénél. Továbbá, akik rengeteget raboltak össze, azoktól lehetne a legtöbb LE-t elszedni, ők lennének a legjobb célpontok.

- Mivel így erősség szerint hamar eloszlanának a karakterek, nem lehetne kockázatmentesen fosztogatni. Így máris felesleges, hogy a vadászat X ideig tartson, akár azonnal megtörténhetne. Rengeteg időt lehetne vele spórolni.

- Állatok: állat szintje nem nőhetne a karakter szintjénél magasabbra. Erre azért van szükség, mert megszüntetném a portyapontot. Portyából nem lehetne végtelen mennyiségű erőforrást szerezni (TP, LE, állat fejlődése), így nyugodtan portyázzon ki mennyit akar, ha bírja ÉP-vel. Ugye eleve csak saját szintjén és attól fölfelé van értelme...

- Háború: A háború eredményébe csak azok a győzelmek számolódnak be, ahol saját szintedre, vagy annál magasabbra támadsz (Sharpa bizony így csak célpont lehetne, aktívan nem tudna részt venni a háborúkban, bár ebben a rendszerben nem is tudna elhúzni szintben a többiektől). Ha egy erős szövetség megtámad egy gyengét, eleve sokkal nehezebben szerezne pontot. Viszont taktikázni kellene, a legtöbb győzelmet úgy lehetne megszerezni, hogy ha többen támadnak ugyanarra a karakterre. A háború addig tart, amíg egyik fél nem szerez 100-al több győzelmet a másiknál (mindegy mennyi idő alatt).
Ha belegondolunk, ebben a rendszerben értelmetlenné válik a védelem itala, a láthatatlanság, a katakombát is kivenném.

- 20% alatt egy karaktert nem lehetne megtámadni, de csak azért, hogy ne arathassanak könnyű győzelmet felette azzal, hogy elfogy az ÉP-je. Mivel az elvitt LE nem attól függ, mennyi van valakinél, ilyen szempontból nincs hatása (mármint hogy % alatt vadásszál).

- Harcban támadó és védő taktikai elemeket vezetnék be (lerohanás, megtévesztés, ezer csapás - kifárasztás, hárítás, teljes védelem). Mindegyik támadó taktikát egyik védő taktika tökéletesen semlegesíti, másik ellen bónusza van, harmadik ellen mínusza (támadás esetleg IQ szakértelemre). Lehetne változtatni őket, de ha megváltoztattad, 24 órán belül nem változtathatod meg újból. Ezzel teret nyerne némi stratégia: feltérképezni, melyik ellenfél milyen taktikán van éppen, mivel lehetne őt könnyebben legyőzni. Ez folyamatos kommunikációt és összedolgozást igényelne szövetségen belül.

Egyelőre ennyi
Pontszám: 5
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 15% alternativa
124. hozzászólás - 2009.05.05. 17:58:00 (Válasz Jeriko #123 hozzászólására.)
Nekem kifejezetten tetszik a jatekban, hogy a TP es a LE szet van valasztva, es ezzel kulonfele taktikazasra nyilik lehetoseg.
Pontszám: 5
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 15% alternativa
125. hozzászólás - 2009.05.05. 18:01:01 (Válasz Otoaak #122 hozzászólására.)
Idézet: Otoaak - 2009.05.05. 17:48:21
"Nagyon etszik az otlet, de nagyon vigyazni kene vele, hogy ne lehesse exploitra hasznalni. Jelenleg ugye ismerunk olyan karit, aki allatfejlesztes miatt orankent uti az epikust es ezzel mar 20. a gyozelem toplistan. Ami egeszen addg, amig csak az allatait fejleszti nem igzan gond, de ha ezert CSP-t is kapna...
Szoval ez mukodo dolog lehet, csak le kell zarni a kiskapukat mielott azok egyatalan bekerulnek."

Hát az exploitok kiszűrése elég kemény dió, én a karakter és az epikus lény szintje közötti különbségre szűrnék. Ezzel ugyan 1-2 pók talán vissza tudna élni de egyrészt a dögöt meg kell ölni a jutalomért, szóval ütheti óránként de ha nem ölik meg nem kap semmit, másrészt az "apró csecsebecséket az erősebb karakterek átengedik a gyengébbnek" vagyis ha nincs legalább 20-30 szint különbség a karakter és az epikus szintje között akkor nem kap semmit, az erősebb karaktereknek úgy is több kincspontjuk van nekik ott az epikus tárgy, és így a kicsiknek is megérné támadni. Ha meg sokadik szintű epikust öli a társaság akkor már nyilván mindenkinek jutna valami.


Ah, hogy csak a leolesekor jarna! Sztem ez jo gondolat. Ugyanakkor erdemes lenne a szovetsegen beluli eroviszonyokat figyelni, mert ugye a tagletszam maskepp sokat szamit. Mi olya epiksok ellen kuzdunk, ami mindenkinek legalabb 40 szinttel erosebb.

Megallapitnam a szovetseg aktiv (legalabb 1-et sebzett az epikusba) agjainak median szintjet, es aki ezt ne haladja meg, az kapna jutalmat. Es/vagy az ettol a szinttol valo tavolsag fuggenyeben jarna a jutalom.
Pontszám: 3
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 15% alternativa
126. hozzászólás - 2009.05.05. 18:05:31 (Válasz Jeriko #123 hozzászólására.)
Lenne pár kédésem.

"mindkét félnek legalább szint-1-es felszerelése kell legyen mindenből"

Ezek szerint kétszintenként át kellene öltözni teljesen?
És aki nem, attól nem lehet rabolni?

Egy karakter csak vadászattal addig állna a szinten, ameddig akar, vagy ott maradna a TP?

A vadászat/térkapu/sajtolás LÉszerzései látszanának az adatlapon, vagy vakrepülés lenne, hogy ettől most tudok-e egyáltalán rabolni, vagy csak a 100 portyámból fogy el egy?
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 7.50
fórumozóDr_FaktorFérfi
Végzetúr mester
852 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 15% alternativa
127. hozzászólás - 2009.05.05. 18:07:41
nagyon rosszul közelítitek meg a portya dolgot...komoylan mondom nonszensz...
Nevem...Shaktor...Sharab Shaktor...V1
Pontszám: 5.33
népszerűDarkshadeFérfi
Végzetúr mester
563 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 15% alternativa
128. hozzászólás - 2009.05.05. 18:11:16
Ha a TP megszűnne még inkább le lehetne maradni, hiszen rengeteg LE-t el lehetne költeni amíg 100 "méltó" ellen-t be vállalna valaki, vagy amíg egyáltalán portyázna. Bár lehet, hogy félreértettem, de látom Darah is megkérdezte.
A hozzászólást Darkshade módosította 2009.05.05. 18:13:35-kor
Vedd észre, figyeld meg végül csapj le rá. Laurie- Kubla kánság tagja.

Nem Garfield az egyetlen akinek Arachnofóbiája van.
Pontszám: 5
fórumozóDr_FaktorFérfi
Végzetúr mester
852 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 15% alternativa
129. hozzászólás - 2009.05.05. 18:16:18
eccerű életképes portya kell ami támogatja a rablás lehetőségét...különben tényleg lelehet majd húzni a rolot...komolyan mondom harcos társaim nehaggyuk hoyg a nagyszintű idióták döntsenek a portya opció sorsa felöl...
Nevem...Shaktor...Sharab Shaktor...V1
Pontszám: 7.20
népszerűbalgosFérfi
Végzetúr tehetség
175 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 15% alternativa
130. hozzászólás - 2009.05.05. 18:31:07 (Válasz Dr_Faktor #127 hozzászólására.)
Kedves Faktor, ne képviseld a harcos társaid, mert azok max a portyákból megélők rétege és nem a top alatti rész.

Sztem pár egyszerű simítás kell,

pl: transzcendális % ot védjen, és ha hagysz magadnál lét az kedvező legyen számodra (pltöbbet vihetsz ha valaki bukik rajtad)

jutalmazni kell a nem -6 szintre ütést (a nagyobb elvihető lén kívül), gyógyulással(vereség esetén), stb., és ezzel a visszafogottat valaha is igénybe vevők ne élhessenek.

és ha ez sem oldjafel a gyémántok 30-40. szint környéki problémáját akkor a vadászatra is kapniuk kellene valamennyi bónuszt.

Ez is csak egy a sok vélemény közül.
A hozzászólást balgos módosította 2009.05.05. 18:34:22-kor
Pontszám: 5
népszerűMcGeeFérfi
Végzetúr
97 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 15% alternativa
131. hozzászólás - 2009.05.05. 18:33:55 (Válasz Dr_Faktor #129 hozzászólására.)
Idézet: Dr_Faktor - 2009.05.05. 18:16:18
eccerű életképes portya kell ami támogatja a rablás lehetőségét...különben tényleg lelehet majd húzni a rolot...komolyan mondom harcos társaim nehaggyuk hoyg a nagyszintű idióták döntsenek a portya opció sorsa felöl...


Igazad van, inkább a kisszintű idióták döntsenek.
Pontszám: 3
fórumozóDr_FaktorFérfi
Végzetúr mester
852 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 15% alternativa
132. hozzászólás - 2009.05.05. 18:38:05
én speciel annak örülnék ha a radikális változást bevállalná a vezetőség és ők tennének elénk lehetőségeket...addig viszont amig ez nem így van addig igenis hogy inkább azok véleményét vegyék fiygelembe akiknek még hasznos lehet a portya annak a 20-30 embernek odafönt jóformán tökmind1 hogy mivan...nekik már nem terem portyán babér...

természetesen nem oylan portya módosításra gondolok ami csak amjd az esetleges 4es világot érinti...
A hozzászólást Dr_Faktor módosította 2009.05.05. 18:39:26-kor
Nevem...Shaktor...Sharab Shaktor...V1
Pontszám: 7
kedvelt tagcsati777Férfi
Végzetúr mester
830 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 15% alternativa
133. hozzászólás - 2009.05.05. 20:01:59 (Válasz Dr_Faktor #129 hozzászólására.)
Szerinted a "nagyszintű idióták" (akik többet tettek a játékért, mint te valaha is fogsz) nem portyáznának szívesen?
Pontszám: 3
fórumozóDr_FaktorFérfi
Végzetúr mester
852 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 15% alternativa
134. hozzászólás - 2009.05.05. 20:12:41
csati te már megint miről beszélsz? hogy ki mit tesz és tett vagy fog tenni az teljesen tökmind1...én is szeretem és szívemen viselem a játék sorsát éppúgy mint bárki más aki szintén ígyérzi...azt ennyi..

elhiszem hogy szívesen portyáznának és portyáznak is odafent...ám nekik lényegesen másabb fajta a problémájuk van a portyával mint ami az alapvető hiba...

nekik az a bajuk hogy kevesen vannak keveset tudnak csatározni...erre készül egyébként számukra kifejzetten a NPC horda asszem...

középszinten az a baj hogy van ellenfél de semmire nem mész vele mer szökőévente eccer fogsz valmit...valamint hogy 5-6 szintről verik egymást a népek mer divat lett a kicsiket ütni és potyagyőzelemre jáccani

a két probléma bár mindkettő portyával kapcsoaltos korántsem egyforma...
Nevem...Shaktor...Sharab Shaktor...V1
Pontszám: 6.40
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 15% alternativa
135. hozzászólás - 2009.05.06. 10:33:13 (Válasz Darkshade #128 hozzászólására.)
Idézet: Darkshade - 2009.05.05. 18:11:16
Ha a TP megszűnne még inkább le lehetne maradni, hiszen rengeteg LE-t el lehetne költeni amíg 100 "méltó" ellen-t be vállalna valaki, vagy amíg egyáltalán portyázna. Bár lehet, hogy félreértettem, de látom Darah is megkérdezte.


Konkrétan ez miért is lenne jó?
Akár magas a tulajdonságod, akár alacsony, pont 100 győztes csatád lesz a szinteden, se több, se kevesebb. Le tudnál maradni ha akarsz, de csak annyit érnél el vele, hogy alacsonyabb szinten kevesebb LE-t szereznél vadászattal és portyával is.

Idézet: Kocos - 2009.05.05. 17:58:00
Nekem kifejezetten tetszik a jatekban, hogy a TP es a LE szet van valasztva, es ezzel kulonfele taktikazasra nyilik lehetoseg.


Tudnál mondani legalább két taktikázási lehetőséget? Szerintem ha a top karaktereket megnézed, 97%-ban azonos a tulajdonságaik, szakértelmeik eloszlása. Egyedül a "pók" taktikát lehetne kiemelni, amit a több ezer játékosból kb. 20-an tudtak sikeresen alkalmazni, és egyébként csak problémákat és aránytalanságokat szült a játékban.

Elnézést, de szerintem nagyon nem gondoltátok át, amit írtam. Ha megnézitek, az összes létező sikeres fejlesztgetős játékban EGY erőforrás létezik (ha több van, akkor azok egy aránylag fix átváltási aránnyal egymásba konvertálhatók). Sőt, itt tulajdonképpen 3 erőforrás van, mert a harmadik az idő (ugye ezzel is sokan problémáztak már). Ott van pl. a WoW, ahol szintén egyetlen erőforrás létezik, ez pedig csak az idő. Ott senkinek nem jut eszébe amiatt reklamálni meg egyensúlytalanságot emlegetni, hogy aki később kezdte a játékot, ugyanakkor éjjel nappal azt nyomja, az erősebb lesz, mint az, aki naponta csak egy órát szán rá.

Ebben a játékban négy fő problémagóc létezik:
- Ráfordított időmennyiség (több erőforrásra épül a játék, amelyek egymásba nem számolhatók át)
- Egyensúlytalanság ("lefelé" ütni a legkifizetődőbb mind portyában, mind háborúban)
- Új fejlesztések hiánya

Nézzétek végig itt a fórumban a topicokat, mindegyik visszavezethető e három gócpont valamelyikére, folyamatos munkát adva a játékvezetésnek, és emiatt még kevesebb idejük marad az új fejlesztésekre.

Amit írtam, megoldja az első két problémát.
Pontszám: 8.33
népszerűCaveMaNFérfi
Végzetúr mester
2421 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 15% alternativa
136. hozzászólás - 2009.05.06. 10:42:26
Jerikónak igaza van, jelenleg nincs taktikázási lehetőség. Vagy pók vagy, vagy nem. Esetleg a kettő között próbálkozol valamivel.
Craslorg legrosszabb klónja - ÉN dobtam vissza a kvízkérdésed (A többiekét is)

Viva la pontozókommandó
Pontszám: 5
fórumozóDr_FaktorFérfi
Végzetúr mester
852 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 15% alternativa
137. hozzászólás - 2009.05.06. 10:46:18
aki többet jáccik az legyen jobb...a portyát meg át kell mahinálni...

én továbbra is aképp vélem hogy a játék egyetlen 1 dolgot tud felmutatni ami hosszútávon is működőképes sőőt az idő előrehaladtával csak nő a jelentősége...az pedig a vadászat...

csakhogy ez nem elég...aki szerint igen azt cska sajnálni tudom...

nem lehet egy háborúról és harcról szóló játékot hosszútávon sikerre vinni úgy hogy a portya beszarik és elértéktelendik félidőben...

illetve lehet...folyamatos új világok nyitogatásával...csakhogy azmeg azé hüyleség mert nem mindneki engedheti meg magának és vagy érez rá késztetést hogy újra kezdje máshol...

az volt a baj hogy a Végzetúr túl békésre lett kicsinálva az idő haladtával...márpedig a harc a küzdelem a lehetőség a kiemlekdésre cska versenyt szül...lehet oylkor kegyetlen és brutális versenyt de még az is jobb mint a beálló egysikúság...

vannak lehetőségek a játékban...nagyon jó érdekes egyébb lehetőségek és opciók csakhogy az max deszsert lehet...számomra a főétel aportya lenne...

csakhogy elértem arra a szintre amikor a portyával cska két dolgot csinálok magmnak..szerzem apotya tpt és veszítem az életerőm...bevétel meg nulla nyista nuku...

és nicns oylan hogy pók...jahde 20as szinten még létezik 30ason még fellelhető 40esre azonban teljesen nyomavész...

1 út van a vadászattápoló szakértelmező optimalizátor...magas szinten ezzel lehetzs életképes...semmi mással...
Nevem...Shaktor...Sharab Shaktor...V1
Pontszám: 6.50
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 15% alternativa
138. hozzászólás - 2009.05.06. 10:47:44 (Válasz CaveMaN #136 hozzászólására.)
Idézet: CaveMaN - 2009.05.06. 10:42:26
Jerikónak igaza van, jelenleg nincs taktikázási lehetőség. Vagy pók vagy, vagy nem. Esetleg a kettő között próbálkozol valamivel.


Sztem van visszafogott fejlodes, meg van szingularis mentes normalis, meg van szingularissal gyorsitott. A Pokot meg max szingularis + 30 PP-vel definialnam. Ez rogton negy lehetoseg.
Pontszám: 2
népszerűCaveMaNFérfi
Végzetúr mester
2421 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 15% alternativa
139. hozzászólás - 2009.05.06. 10:57:48 (Válasz Kocos #138 hozzászólására.)
Kocos ebben mi a taktika? Leképezem a saját helyzetemre:

1. visszafogott fejlődés: 2 hónap múlva mindenkit apróra vágok magam körül, nem túl szórakoztató
2. normális: van akit apróra vágok, van akit nem, legalább izgalmas abból a szempontból, hogy nyerek-e vagy sem.
3. szingulárissal gyorsítok: a következő 5 hónapban a saját szintemen és környékéről mindenki apróra vág, 6 szinttel lefelé tudok nyerni, ez se túl szórakoztató
4. ezen a szinten ez nem játszik.

Kivonom az értelmetlen lehetőségeket és ... hopp ... mindjárt csak egy marad, nem is kettő
Craslorg legrosszabb klónja - ÉN dobtam vissza a kvízkérdésed (A többiekét is)

Viva la pontozókommandó
Pontszám: 5
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 15% alternativa
140. hozzászólás - 2009.05.06. 10:59:56 (Válasz CaveMaN #139 hozzászólására.)
Idézet: CaveMaN - 2009.05.06. 10:57:48
Kocos ebben mi a taktika? Leképezem a saját helyzetemre:

1. visszafogott fejlődés: 2 hónap múlva mindenkit apróra vágok magam körül, nem túl szórakoztató
2. normális: van akit apróra vágok, van akit nem, legalább izgalmas abból a szempontból, hogy nyerek-e vagy sem.
3. szingulárissal gyorsítok: a következő 5 hónapban a saját szintemen és környékéről mindenki apróra vág, 6 szinttel lefelé tudok nyerni, ez se túl szórakoztató
4. ezen a szinten ez nem játszik.

Kivonom az értelmetlen lehetőségeket és ... hopp ... mindjárt csak egy marad, nem is kettő


Azt hivjak taktikazasnak, amikor a lehetosegek kozul kivalasztod a szamodra idealisat.
Mas szamara mas az idealis. Nyilvan sejted, hogy a gyorsabb fejlodesnek elonyei is vannak nem csak hatranyai, igy talan nem sorolnam ezeket.

Update: Na jo ez igazabol strategia, de azert az is valami hasonlo.
A hozzászólást Kocos módosította 2009.05.06. 11:00:23-kor
Pontszám: 2
Oldal: 12345678
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőRésföld - a HKK legújabb kiegészítője